Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
endurists
12. Feb 2024, 19:05 #10601

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 349

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


12 Feb 2024, 16:25:25 @Mixzzz rakstīja:

12 Feb 2024, 14:08:21 @endurists rakstīja:
Sveiki biedri!

Lūgums pēc nelielas konsultācijas. Sievas 120d, šķiet 2006.gads, M47 dzinējs,Bija aizdomas par pazeminātu darba temperatūru un pieslēdzot diagnostikas iekārtu konstatēju ka temperatūra ir Ok, bet ir aktīva kļūda: P2620 Throttle Position Output Circuit/Open

Kā tas ir domāts - open ir elektriskajā ķēdē vai pati drosele ir mehāniski daļēji atvērta?
Pēc googles neko daudz neatrodu!

Nepareiza diagnostika, ja tev dod P kodus


Tiešām vai troļļo?
Offline
sys9291
12. Feb 2024, 19:43 #10602

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5105

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Feb 2024, 19:05:15 @endurists rakstīja:

12 Feb 2024, 16:25:25 @Mixzzz rakstīja:

12 Feb 2024, 14:08:21 @endurists rakstīja:
Sveiki biedri!

Lūgums pēc nelielas konsultācijas. Sievas 120d, šķiet 2006.gads, M47 dzinējs,Bija aizdomas par pazeminātu darba temperatūru un pieslēdzot diagnostikas iekārtu konstatēju ka temperatūra ir Ok, bet ir aktīva kļūda: P2620 Throttle Position Output Circuit/Open

Kā tas ir domāts - open ir elektriskajā ķēdē vai pati drosele ir mehāniski daļēji atvērta?
Pēc googles neko daudz neatrodu!

Nepareiza diagnostika, ja tev dod P kodus


Tiešām vai troļļo?

protams elektriskajā, bet žandra klasika ir beigta drosele...pat ļoti retos gadījumos vadi...
Maiņa dos līganu noslāpēšanu bez purinašanās, jo DPF visdrīzāk jau sen kā nav (bez droseles viņa reģenerācija nav iespējama...)
PAr temperatūru runājot - braucot skatījies vai kā?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 12 Feb 2024, 19:43:43 ]

Offline
endurists
12. Feb 2024, 20:13 #10603

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 349

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


12 Feb 2024, 19:43:00 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2024, 19:05:15 @endurists rakstīja:

12 Feb 2024, 16:25:25 @Mixzzz rakstīja:

12 Feb 2024, 14:08:21 @endurists rakstīja:
Sveiki biedri!

Lūgums pēc nelielas konsultācijas. Sievas 120d, šķiet 2006.gads, M47 dzinējs,Bija aizdomas par pazeminātu darba temperatūru un pieslēdzot diagnostikas iekārtu konstatēju ka temperatūra ir Ok, bet ir aktīva kļūda: P2620 Throttle Position Output Circuit/Open

Kā tas ir domāts - open ir elektriskajā ķēdē vai pati drosele ir mehāniski daļēji atvērta?
Pēc googles neko daudz neatrodu!

Nepareiza diagnostika, ja tev dod P kodus


Tiešām vai troļļo?

protams elektriskajā, bet žandra klasika ir beigta drosele...pat ļoti retos gadījumos vadi...
Maiņa dos līganu noslāpēšanu bez purinašanās, jo DPF visdrīzāk jau sen kā nav (bez droseles viņa reģenerācija nav iespējama...)
PAr temperatūru runājot - braucot skatījies vai kā?


Paldies! Pieļauju ar 95% ticamību ka dpf ir vietā, pirms diviem gadiem zināms auto tirgonis bija atvedis, visticamāk ka rietumeiropā ar dpf graizīšanu nenodarbojas. Pēc nopirkšanas bija problēma ar temperatūru, samainīju abus termostatus un ar šo pašu diagnostikas tooli skanēju! Var jau būt ka kļūda bija jau tad, bet nemācēju atrast vai nemeklēju, tik cik paskatījos ka temperatūra ir Ok. Pa šiem diviem gadiem ap 30k būs noripināts.


[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Feb 2024, 20:16:00 ]

Offline
Kaross
12. Feb 2024, 22:16 #10604

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4262

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Feb 2024, 12:34:22 @RR04 rakstīja:

12 Feb 2024, 11:18:55 @cipargalva rakstīja:
Cik tev detalizēti vajag? Es ražotāju manuāļus esmu meklējis erwinā. Gan 12, gan 2 gadus vecam vagam... Nopērc stundas piekļuvi un apskaties.

ļoti, ar visiem spēkiem utt. Gribu pārlasīt motoru


Oficiāli tam izmanto Elsa, kas pieejama arī https://superetka.com/elsa/

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
bokens
13. Feb 2024, 14:37 #10605

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 515

Braucu ar: E91

Sveiki! Vajag padomu: x1 e84 nav INPA pieejams, no ārzemju forumiem sapratu, ka var caur e83 un e89 tikt. Engine tiku izmantojot e83, bet vajag kārbas sadaļā tikt, neļauj. Kādi varianti? Mainīšu eļļu un vajadzēs pāradaptēt, bet netieku iekšā. Mēģināju Ista+ nopirkt ātrumā, bet UK uzmeta, naudu paņēma bet linku neatsūtīja, labi ka ar Paypal pirku, atdos naudu. Varbūt kāds var PM uzrakstīt kur var Ista novilkt? Vai arī kā ar INPA tikt iekšā kārbas sadaļā. Auto x1, N52K, kārba 6 ātrumu GM automāts.
Offline
Zibenskakjis
13. Feb 2024, 22:47 #10606

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Sveiki! Vajadzīgas idejas!

F31 17. gada 3.0 D Xdrive
Bremzējot vibrācija. Arī uz stūri. Uzlika jaunus priekšējos diskus. Nebija premium. Pēc mēneša atkal vibrēja. Uzlika ATE. Mēnesis un atkal vibrē. Tad mērīja ar kkādu aparātu vai un cik met bremžu diski. Sanāca, ka aizmugurējie met diezgan traki. Uzlika jaunus aizmugurējos. 2 nedēļas un atkal vibrē. Bremzējot no 120-100 vibrāciju nejūt. 100-80 parādās. No 80 uz leju vibrē diezgan traki.
Pārbalansēja riepas. Aizmugurējās nedaudz met, pašām riepām defekts. Bet tas ir tik nedaudz.

Ir kāds saskāries ar ko tādu/ remontējis?



Suporti, vadīklas- viss ok.
Offline
casivupi
14. Feb 2024, 08:25 #10607

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 75

Braucu ar:


13 Feb 2024, 14:37:18 @bokens rakstīja:
Sveiki! Vajag padomu: x1 e84 nav INPA pieejams, no ārzemju forumiem sapratu, ka var caur e83 un e89 tikt. Engine tiku izmantojot e83, bet vajag kārbas sadaļā tikt, neļauj. Kādi varianti? Mainīšu eļļu un vajadzēs pāradaptēt, bet netieku iekšā. Mēģināju Ista+ nopirkt ātrumā, bet UK uzmeta, naudu paņēma bet linku neatsūtīja, labi ka ar Paypal pirku, atdos naudu. Varbūt kāds var PM uzrakstīt kur var Ista novilkt? Vai arī kā ar INPA tikt iekšā kārbas sadaļā. Auto x1, N52K, kārba 6 ātrumu GM automāts.


Adaptāciju var nomest ar parasto Ista-D. Tur bija divas cik atceros. Braucēja adaptācija tevi neinteresē
Ja laiks atļauj, vari mēģināt šo 2018.gada virtualbox https://mega.nz/file/codDSabB#URWyiTxWysNhIHTnX...k046b_CWI5wMbmk0
kaut kādu jaunāko versiju gan jau atrast var šeit; https://cartechnology.co.uk/

varbūt pat iespējams to izdarīt ar ODB2 un Car Scanner, bet neņemos to darīt citiem

https://www.bimmerfest.com/forums/bmw-coding-and-programming.175/
https://www.bmwcoding.com/

[ Šo ziņu laboja casivupi, 14 Feb 2024, 08:26:34 ]

Offline
RSAWorkshop
14. Feb 2024, 08:42 #10608

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5674

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Feb 2024, 22:47:14 @Zibenskakjis rakstīja:
Sveiki! Vajadzīgas idejas!

F31 17. gada 3.0 D Xdrive
Bremzējot vibrācija. Arī uz stūri. Uzlika jaunus priekšējos diskus. Nebija premium. Pēc mēneša atkal vibrēja. Uzlika ATE. Mēnesis un atkal vibrē. Tad mērīja ar kkādu aparātu vai un cik met bremžu diski. Sanāca, ka aizmugurējie met diezgan traki. Uzlika jaunus aizmugurējos. 2 nedēļas un atkal vibrē. Bremzējot no 120-100 vibrāciju nejūt. 100-80 parādās. No 80 uz leju vibrē diezgan traki.
Pārbalansēja riepas. Aizmugurējās nedaudz met, pašām riepām defekts. Bet tas ir tik nedaudz.

Ir kāds saskāries ar ko tādu/ remontējis?



Suporti, vadīklas- viss ok.

Nepareiza montāža/diagnostika

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Araajz
14. Feb 2024, 14:38 #10609

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 27989

Braucu ar: E39

Kāds pirms laba laika bija ielicis muciņu komplektu, ar kuru pievilkt skrūves mašīnas diskiem, bet kuras strādā arī kā dinamometriskā atslēga - nevar pārvilkt, kādam varbūt ir pa rokai, kas tās bija par muciņām?
Offline
viesic
14. Feb 2024, 15:14 #10610

Kopš: 20. Feb 2006

No: Staicele

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Droši vien Torque Sticks.
Offline
Araajz
14. Feb 2024, 15:22 #10611

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 27989

Braucu ar: E39


14 Feb 2024, 15:14:21 @viesic rakstīja:
Droši vien Torque Sticks.

yes - ir īstās, paldies!
Offline
Negantelis
14. Feb 2024, 16:39 #10612

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

F11 n57 535d motora balsti ar vakuumu , labais un kreisais ir vienādi vai dāžadi? To mazo sūda atbalsta gumiju kas noder ja viņš izjūk drošvien var pārspraust otrā pusē. Corteco un pārējie piedāvā tikai labo pusi nopirkt.

22116777382
22116777381

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 14 Feb 2024, 17:08:59 ]

Offline
uldens1
14. Feb 2024, 17:00 #10613

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15605

Braucu ar:


14 Feb 2024, 15:22:04 @Araajz rakstīja:

14 Feb 2024, 15:14:21 @viesic rakstīja:
Droši vien Torque Sticks.

yes - ir īstās, paldies!
laba manta,gadus 10 jau izmantoju
Offline
Achtung
17. Feb 2024, 20:30 #10614

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 714

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.

Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?
Offline
Oo_jaa_rs
17. Feb 2024, 20:47 #10615

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: Subaru

Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt.
Offline
Sancix
17. Feb 2024, 22:36 #10616

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: to kas pa rokai


17 Feb 2024, 20:30:37 @Achtung rakstīja:
Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.

Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?

https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/
Offline
tomaats
18. Feb 2024, 00:18 #10617

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 493

Braucu ar: GT5


17 Feb 2024, 20:47:39 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt.


Reāli tie kas grib mainīt bukses un citus mezglus pēc Nm !
Lai paši maina!
Offline
zaqs
18. Feb 2024, 11:32 #10618

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 91

Braucu ar:

vēlme ir apsveicama! droši uz priekšu! ja pašam izdodas atskrūvēt, tad ar tādām pašām izjūtām jāpieskrūvē. man pēdējos 30 gadus izjūtas nav pievīlušas.
Offline
Kaross
18. Feb 2024, 12:38 #10619

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4262

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2024, 13:00 #10620

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5674

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2024, 12:38:07 @Kaross rakstīja:
Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.

Vislabāk ir pievilkt 210Nm+90 grādus kad ir zobs uz zoba, pēc īsa brauciena ielec vietā un vēlāk jau ir jāmaina pusass un rumba

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo