Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330i E46 auksts dzinējs purinās

AutorsZiņojums
Herbastres
23. May 2017, 23:45 #21

Kopš: 29. Jan 2017

No: Ludza

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Ir 46 kuzavā m52b28TU un arī kad auksts drebinās. pirmajā cilindrā ir missfire,kamēr nesasniedz normālu tempratūru. Pēctam viss čotka.
Zinu vēl dažus 2,8 tilpuma un uz augšu,kuriem ir tieši tāda pati problēma.

Viskautkas ir izskatīts,pābaudīts,mēģināts samainīt. Sveces,spoles utt.

Iesaku dzīvot kā ir,pirms braukšanas vienkāŗši pasildi biški ilgāk katlu,un kad uzsilis tad dod tik mizā.
Offline
RSAWorkshop
24. May 2017, 01:03 #22

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6074

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Viens gudrs cilvēks šeit bija uzrakstījis, ka mainot sveces un spoles un pīpītes viss jādara perfektā tīrībā un visam jābūt izpucētam un attaukotam ieskaitot atslēgu ar ko skrūvē. Tas gan bija teikts par jaunāku motoru, bet elektrība paliek elektrība...Vai visa aizdedze pirms nomaiņas tika rūpīgi izpucēta un esi drošs par 100%, ka nekur neskrien dzirkstele garām?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
24. May 2017, 01:29 #23

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

kungi, izskataas, ka jus pat aptuveni nesaprotiet, kaa darbojas dzineeja vadiibas lietas.

kaa jums skjiet: KAA darbosies cilindru individuaalas Lambda adaptaacijas, kaa darbosies banku Lambda adaptaacijas [kuras tur ir vesela chupa - offsetnieces, proporcionaalaas, viss atkariigs no t, papildus - knock sensoru kartes, vanosi/smanosi, utml], ja peeksnji tiek pierubiitas citas sprauslas, ar citiem parametriem, piedevaam - atpaklajsaites/kontroles sisteemas vnk NESTRAADAA!

ja papildus ir piesleegta gaaze, dzineeju purinaas, buus kljudas par spoleem, misfire, buus paliekoshan vibraacija, nevienmeeriiga darbiiba, u.t.t.
tam visam ir JAABUUT. visi dzineeji, kas ir virs M20, pierubot gaazes iekaartas, tiek izvaroti.
te pat nav jeegas analizet - bija/nebija spole vainiiga [99%, ka nebija], nav jeegas iedziljinaaties, ko/kaa dariit. jo vieniigais risinaajums - demonteet gaazi, atjaunot dzineeja vadiibas sisteemu normaalu darbiibu.
Offline
bmwaddict
24. May 2017, 05:01 #24

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

posta autors gan te zveereeja ka sleegts klaat un live datu skatiijushies viss normaali.. taa jau likaas ka fufeli dzen.
Offline
Vacsons
24. May 2017, 06:42 #25

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 284

Braucu ar: E91 320d, K1200LT, Octavia A8

Piekrītu Kaspich. M54 jūtīgs uz gāzi. Iesaku nodzēst visas adaptācijas uz benzīnu. Nobraukt vismaz 100km tikai ar benzīnu, lai šķībās adaptācijas, kas radušās braucot ar gāzi nečakarē motora darbību uz benzīna.
Tad pie jēdzīga gāzinieka (kurš var paralēli arī inpu pieslēgt) saregulēt gāzes iekārtu.
Kādu laiku būs miers, ja kā autors apgalvo - viss pārējais ir izčekots...
Offline
Alien666
24. May 2017, 07:37 #26

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu

sākumā kompresiju nomēri
ja tā ir vietā tad var darīt visu pārējo ko te ļauži sarakstījuši
Offline
J_E
24. May 2017, 07:45 #27

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

kad bija e46 ar m54 un laimes degvielu (gazi) auksts arii purinajaas, vienigais veids ka to noverst bija pedejos km nobraukt ar bemziinu pirms slapeshanas, lai adaptacijas nostajas vietaa. bet iistam gazetajam tie km droshi ir tabu
Offline
kexxx
24. May 2017, 08:15 #28

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11549

Braucu ar:


24 May 2017, 07:45:32 @J_E rakstīja:
kad bija e46 ar m54 un laimes degvielu (gazi) auksts arii purinajaas, vienigais veids ka to noverst bija pedejos km nobraukt ar bemziinu pirms slapeshanas, lai adaptacijas nostajas vietaa. bet iistam gazetajam tie km droshi ir tabu


Lol, vienīgais veids, neskaitot aizdzīt pie sakarīga gāzinieka saregulēt un vairs nečakarēties ar slēgāšanos
Offline
N53series
24. May 2017, 08:47 #29

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 May 2017, 05:01:54 @bmwaddict rakstīja:
posta autors gan te zveereeja ka sleegts klaat un live datu skatiijushies viss normaali.. taa jau likaas ka fufeli dzen.


pag, pag.

pirmkaart - INPA tam M54 no vajadziigaa raada varbuut 1/100. tb, raada, piemeeram, mehaanisko razbrosu cilindriem tuksgaitaa. un viss. vai raada individuaalo korekciju karti/live data visos sektoros [da kaut tuksgaitaa]? nee. vai raada statusa bitus [notiek forseeta adapteeshanaas/nee, ir konergjence/nee pa sektoriem]? neraada.
tb, es/tu/mees nezinam, vai razbalanss tiek noveersts, mees nezinam, kaads ir taa celonis [iists vai feiks misfire].
otrkaart - ja ir kaadi iemesli kaut iislaiciigam rabalansam [par gaazi nerunaajot], ljoti viegli ir nokjert atseviskju misfire, kursh uztaisa formaalu kreshu individuaalajaas adpataacijaas. dzineejs ilgi vaaksies kopaa. un var nesavaakties. moraale - tiem ISTA/INPA detekteetajiem vainiigajiem cilindriem ticeet iisti nevar. jaadzeesh adaptaacijas, ar citu tooli jaasleedzaas klaat, jaaskata tie misfire skaitiitaaji [ne INPA, ne ISTA tos nereportee].
treshkaart - nav normala info par adapaacijaam kaa taadaam. kaa adapteejaas spararats, piemeeram? kad/kaa forseti adapteejaas individuaalaas Lambdas? da huu snjjim, nav pat elementaaraaku lietu preciiza info. kaadi ir limiti offsetam? kaadi ir koefi, integreejot individuaalaas? u.t.t. shadu jautaajumu man ir desmitiem.

tb., moraale - kad kads ir ''skatiijies'' live data, vinjah ir redzejis 1/100 no vajadziigaa. sapratis 1/100 no redzeetaa.
kursh jeedz skatiit zondu ieksheejaas pretestiibas, lai saprastu, ka taas vispaar ir online?
kursh jeedz, kaa veidojaas kompensaacijas un adaptaacijas? 1/100 ''meistaru''.
da vnk paskata kaut ko, kur raada kaut kaadus stabinjus visiem cilindriem. ja daudz atskjiraas - slikti. ja maz - labi. tas tak nav nopietni..
Offline
N53series
24. May 2017, 08:49 #30

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 May 2017, 08:15:20 @kexxx rakstīja:

24 May 2017, 07:45:32 @J_E rakstīja:
kad bija e46 ar m54 un laimes degvielu (gazi) auksts arii purinajaas, vienigais veids ka to noverst bija pedejos km nobraukt ar bemziinu pirms slapeshanas, lai adaptacijas nostajas vietaa. bet iistam gazetajam tie km droshi ir tabu


Lol, vienīgais veids, neskaitot aizdzīt pie sakarīga gāzinieka saregulēt un vairs nečakarēties ar slēgāšanos

pag, tu gribi teikt - ziemaa, piem., arii dzineejs tiek palaists ar gaazi?
jeb - saregulee gaazi, un turpmaak parsleedzaas uz benziinu un to [gaazi] vairs neizmanto?

jeb - vnk kaut ko ierakstiiji, nerubot teemu?
Offline
N53series
24. May 2017, 09:27 #31

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 May 2017, 23:45:46 @Herbastres rakstīja:
Ir 46 kuzavā m52b28TU un arī kad auksts drebinās. pirmajā cilindrā ir missfire,kamēr nesasniedz normālu tempratūru. Pēctam viss čotka.
Zinu vēl dažus 2,8 tilpuma un uz augšu,kuriem ir tieši tāda pati problēma.

Viskautkas ir izskatīts,pābaudīts,mēģināts samainīt. Sveces,spoles utt.

Iesaku dzīvot kā ir,pirms braukšanas vienkāŗši pasildi biški ilgāk katlu,un kad uzsilis tad dod tik mizā.

misfire beidzaas, kad reguleejoshaas aiziet online? jeb turpinaas arii tad?
kaadas ir banku adpataacijas aukstam? kas notiek ar kompensaaciju integratoriem?
kas notiek ar mehaanisko efektivitaati tajaa laikaa? raada razbalansu, jeb peec misfire beigaam viss ir lidzsvaraa?
vai ir skatiiti misfire skaitiitaaji?

domaaju, atbildes nebuus ne uz vienu jautaajumu
Offline
feaa
24. May 2017, 10:09 #32

Kopš: 23. May 2017

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Misfire bija kad spole bija beikta bet to nomainiju un vairs nav vienigi braucot uz gazi met aara kad lies degmaisijums.izsledzot gazi braukajot uz benzinu kļudu nav bet dreboņa ir kad motors nav silts tiklidz aiziet zonde otra taa ari viss norimst. Es visu laiku vainoju gazi bet braucu pie vienu pie otru bet neviens ne ko konkretu nemak pateikt. Varbut varat ieteikt labu auto gazes meistaru?
Offline
Alien666
01. Jun 2017, 07:47 #33

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


24 May 2017, 10:09:03 @feaa rakstīja:
Misfire bija kad spole bija beikta bet to nomainiju un vairs nav vienigi braucot uz gazi met aara kad lies degmaisijums.izsledzot gazi braukajot uz benzinu kļudu nav bet dreboņa ir kad motors nav silts tiklidz aiziet zonde otra taa ari viss norimst. Es visu laiku vainoju gazi bet braucu pie vienu pie otru bet neviens ne ko konkretu nemak pateikt. Varbut varat ieteikt labu auto gazes meistaru?

cik kompresija cilindros?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo