Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
04. Oct 2022, 22:34 #12321

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:

vēl ar egr samazina jaudas zudumus kas rodas dēl vakuma kolektorā
Offline
maasters
04. Oct 2022, 22:37 #12322

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 22:34:46 @uldens1 rakstīja:
vēl ar egr samazina jaudas zudumus kas rodas dēl vakuma kolektorā


Krāj kredītpunktus reputācijai?
Neuztraucies, kaspich tevi gribēs bučot tulīt, jo es atļāvos pateikt kā ir un tagad esmu viņa lielākais ienaidnieks šeit. Alens nujau salīdzinot ar manīm būs viņam draugs drīz

Ritīgs bērnudārzs
Offline
uldens1
04. Oct 2022, 22:42 #12323

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:


04 Oct 2022, 22:37:16 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:34:46 @uldens1 rakstīja:
vēl ar egr samazina jaudas zudumus kas rodas dēl vakuma kolektorā


Krāj kredītpunktus reputācijai?
Neuztraucies, kaspich tevi gribēs bučot tulīt, jo es atļāvos pateikt kā ir un tagad esmu viņa lielākais ienaidnieks šeit. Alens nujau salīdzinot ar manīm būs viņam draugs drīz

Ritīgs bērnudārzs
atlābsti,mēs pašlaik diskutējam ka ar EGR ir izdevies iekšdedzes dzinējam pacelt lietderības koeficentu,tas ir no katra nokurinātā litra degvielas iegūt vairāk enerģijas
Offline
smudo
04. Oct 2022, 22:51 #12324

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


04 Oct 2022, 10:32:40 @Kaross rakstīja:

04 Oct 2022, 10:27:53 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 10:25:04 @DM-101 rakstīja:

04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.

Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.


aizdedze?
aizdedze jau 20 gadus ir adaptiiva. peedejos 10 gadus - katram cilindram individuaala.
bet, te mees atkal nonaakam pie taa, ka tiek sajaatas vadiibas kartes, tad DME meegjina savilkt galus kopaa. tad tas isti nesanaak. tad saak lekt kljuudas aaraa, tad padzeesham kljuudu karti, un taa miskaste kaut kaa mocaas pilniiigaa limp mode.

Bet, es saprotu, ka BMW inzhenieri bez jebkaada iemesla taisa veelu aizdedzi, knock sensorus liek bez pamatojuma, analizee degvielas kvalitaati, veido kopeejaas adaptiivas aizdedzes kartes, veido individuaalaas aizdedzes kartes katram cilindram. Tas ir lieki. Jo Kaross uztaisiis agraaku aizdedzi


Jā šis gan ir interesanti, es arī ieodmājos, kā tam Karosa minētajam 600zs b58 eksemplāram , ja pieņemam, ka tie 600zs tur tiešām ir sasniegti uz jaudas stenda, kā tur ar detonāciju, jo tak b58 jau stockā ir augstāka kompresijas pakāpe, kas diez notiek, kad tur sagriež klāt vēl tik daudz spiediena.
Nu tiešā iesmidzināšana protams palīdz,bet ar kādu oktanu jābrauc?


Pamēģini iedomāties cik lielai jaudai jābūt, lai auto brauktu 100-200km/h precīzi 6 sekundēs. Tas ir dragy laiks. Augstas preciziātes GPS taimeris. un tas ir B58 dzinējs, kuram iekšā nav veiktas nekādas modifikācijas un brauc ar 98E degvielu. Arēji, protams, apkarīnats ar viskaut ko.


911 992 Turbo S ar oriģinālajiem 650 zs real life 0-200 ap 8,5s labos apstākļos. 100-200 5,9 sekundes. Tas nozīmē, ka tam BMW jabūt virs 600zs, lai sasniegtu tādus datus, ja vien tas nebija pa vējam un no kalna
Offline
maasters
04. Oct 2022, 22:53 #12325

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 22:42:28 @uldens1 rakstīja:

04 Oct 2022, 22:37:16 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:34:46 @uldens1 rakstīja:
vēl ar egr samazina jaudas zudumus kas rodas dēl vakuma kolektorā


Krāj kredītpunktus reputācijai?
Neuztraucies, kaspich tevi gribēs bučot tulīt, jo es atļāvos pateikt kā ir un tagad esmu viņa lielākais ienaidnieks šeit. Alens nujau salīdzinot ar manīm būs viņam draugs drīz

Ritīgs bērnudārzs
atlābsti,mēs pašlaik diskutējam ka ar EGR ir izdevies iekšdedzes dzinējam pacelt lietderības koeficentu,tas ir no katra nokurinātā litra degvielas iegūt vairāk enerģijas

Nu vaitad es teicu, ka nevar?
Nelasi vai arī nesaproti, ko saku.

dzinēja jauda atkarīga no gāzu temp. un blīvuma degkamerā notiekot darba taktij.
EGR palīdz nodzesēt degkameru, lai tajā var iepūst vairāk gaisa/degvielas un saspiest bez detonācijas.

Nu bet loģiski, ka paceļot gāzei blīvumu pie tās pašas temperatūras arī pacelsies spiediens ar kādu tā spiež pret virzuli , rezultātā pacelsies dzinēja jauda.
+ benzinam sadegot pie augstākas kompresijas var iegūt vairāk lietderīgi izmantojamo energiju.
Bet tam nav tiešs sakars nekāds ar atdzisušām izplūdes gāzēm - tās tikai nodzesē kameru, savukārt , jaudu rada degošo gāzu temp un spiediens, viss ja tu sitam piekrīti , tad es neredzu, kur ir problēma?

Jebšu tu vienkārši pasaki "EGR paceļ jaudu" bez poņas, kā tieši?
Offline
FFL
04. Oct 2022, 22:59 #12326

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


04 Oct 2022, 22:31:23 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:25:35 @FFL rakstīja:
Tas nav tik vienkārši un nav vienīgais iemesls. Kad es biju sīks mopēdists, es rollerim biju nopircis cilindra kitu kur CR bija 18.5:1, un viņš gāja pasakaini uz tiem +- 13-14k rpm. Lieki piebilst ka ar staķika 95.to... es domāju ka šāds izpildījums nebūtu iespējams bez samaisītām izplūdes gāzēm



Nu lai Tev tiek tas prieks, pieņemsim, ka tur bija tās samaisītās izplūdes gāzes.

Tu tač saproti, ka izplūdes gāzes otrreiz aizdedzināt nevar vai ne?
Tad iznāk kautkāda brīvā enerģija, iepūt savu izelpu motorā un tas sāk iet jaudīgāk?

Nu taču, ka nē. Jau ento reizi atkārtoju. EGR recikrulācija panāk tikai degkameras temperatūras krišanos. Tas , savukārt panāk, ka var iepūst vaiŗak gaisa/degvielas bez detonācijas kompresijas fāzē.

Tātad tas ir kompromiss, kur samazinot vienu rādītāju (temperatūra) paceļ otru rādītāju (gāzu blīvums) tādejādi panākot lielāku spiedienu cilindrā.
To dara tāpēc, ka materiāli vieglāk iztur augstāku spiedienu pie zemākas temp, nekā zemāku spiedienu pie augstākas temperatūras.



Motora jauda ir sadegšanas kameras gāzu blīvuma un temperatūras kopprodukts. Ja nevari pacelt vienu, tad pacel otru.

Vairāk šito neatkārtošu, ja kāds nesaprot ieskaitot kaspich, tad lai vaino pasi sevi


PS. Tev tas rolleris bija 2t?

Nu bet protams, ka 2t. Ganjau saproti ka izpūtējs strādā kā boosteris, kurš iemet pa izplūdi atpakaļ gan svaigo degmaisījumu gan izplūdes gāzes, un rezultātā vēl vairāk uzkāpina spiedienu cilindrā. Un ja tur nebūtu klāt izplūdes gāzes, tur neturētos tā konstrukcija kopā ar tādiem rpm un cr
Offline
maasters
04. Oct 2022, 23:12 #12327

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:09:02 @DM-101 rakstīja:

04 Oct 2022, 21:59:20 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 21:35:07 @DM-101 rakstīja:
+101 uldeenam
Maaster,es pat nelasu tavus monologus. Goda vaards. Seedies,2



Reāli sasmējos par Tevi Kaspar, tu tak esi lashara tomēr. Un nevaig dirst, ka tu neizlasīji to , ko rakstīju, skaidrs,ka izlasīji, tad saprati, ka iznāca apdirsties stāvus un tad pēkšņi uldeens tev tagad atkal kļuva par čomu un draugu.

Tas pats uldeens, kuru tu pedējos gadus šeit neskaitāmas reizes esi saucis par lohu, lauķi, gaternieku, idiotu , pēdējo pamuļķi un stulbeni, jā tas pats. Tas pats uldeens, kura darba vietu gribēji uzzināt etc utt.

Tev pašam smiekli nenāk? Iznāk tas uldeens tomēr beigās gudrs džeks ja? Nu protams tad, kad vaig tev piekrist, jo pašam dirsa deg, jo saproti, ka esi iebraucis atejā ar savu lielo pašgudrību.


Izrādās elementāŗa termodinamika tev tomēr pasveša lieta, iesaku to pašu, ko ieteici man - palasīt grāmatiņas.


Toch nelasiiju. Te arii tiku liidz vaardam lashara un taalaak nelasiiju



Nu skumjš kadrs tu patiesībā esi, ko lai saka.
Nodirst citus, nu piem. mani tur jā nav problēmu.

Pēctam , kad pats sarunā dumības izmanto visas kremļa stratēģijas

1) Izliecies, ka neko nezini
2)Vaino otru pusi Tevis apvainošanā, tas nekas, ka pats visus nodirs 9 stāvenes vārdos.

3)Kad otra nodiršana nelīdz, tad nolec no tēmas un mauc tālāk to , ko saproti labāk.

Malacis, turpini "nelasīt"
Kā tur skolā teica? Ignorēšana -zināšanu māte.

[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 23:14:57 ]

Offline
cmax
04. Oct 2022, 23:13 #12328

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


04 Oct 2022, 22:59:30 @FFL rakstīja:

04 Oct 2022, 22:31:23 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:25:35 @FFL rakstīja:
Tas nav tik vienkārši un nav vienīgais iemesls. Kad es biju sīks mopēdists, es rollerim biju nopircis cilindra kitu kur CR bija 18.5:1, un viņš gāja pasakaini uz tiem +- 13-14k rpm. Lieki piebilst ka ar staķika 95.to... es domāju ka šāds izpildījums nebūtu iespējams bez samaisītām izplūdes gāzēm



Nu lai Tev tiek tas prieks, pieņemsim, ka tur bija tās samaisītās izplūdes gāzes.

Tu tač saproti, ka izplūdes gāzes otrreiz aizdedzināt nevar vai ne?
Tad iznāk kautkāda brīvā enerģija, iepūt savu izelpu motorā un tas sāk iet jaudīgāk?

Nu taču, ka nē. Jau ento reizi atkārtoju. EGR recikrulācija panāk tikai degkameras temperatūras krišanos. Tas , savukārt panāk, ka var iepūst vaiŗak gaisa/degvielas bez detonācijas kompresijas fāzē.

Tātad tas ir kompromiss, kur samazinot vienu rādītāju (temperatūra) paceļ otru rādītāju (gāzu blīvums) tādejādi panākot lielāku spiedienu cilindrā.
To dara tāpēc, ka materiāli vieglāk iztur augstāku spiedienu pie zemākas temp, nekā zemāku spiedienu pie augstākas temperatūras.



Motora jauda ir sadegšanas kameras gāzu blīvuma un temperatūras kopprodukts. Ja nevari pacelt vienu, tad pacel otru.

Vairāk šito neatkārtošu, ja kāds nesaprot ieskaitot kaspich, tad lai vaino pasi sevi


PS. Tev tas rolleris bija 2t?

Nu bet protams, ka 2t. Ganjau saproti ka izpūtējs strādā kā boosteris, kurš iemet pa izplūdi atpakaļ gan svaigo degmaisījumu gan izplūdes gāzes, un rezultātā vēl vairāk uzkāpina spiedienu cilindrā. Un ja tur nebūtu klāt izplūdes gāzes, tur neturētos tā konstrukcija kopā ar tādiem rpm un cr

Khmm, kurā brīdī izplūdes gāzes ir vēsākas par no ārā ieplūstošo gaisu 2t dzinējam, kuri civilam pielietojumam nemēdz būt turbīnas?
Tieši bumbieris(izpūtējs) ir tas kurš ļauj to fantastiku realizēt jo izplūdes gāzēm rezonējot veido pumpja efektu tikai pretējā virzienā-gatavais degmaisījums tiek izrauts cauri cilindram līdz izpūtējam un pēc tam iepūsts atpakaļ cilindrā.
Offline
maasters
04. Oct 2022, 23:20 #12329

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:13:09 @cmax rakstīja:

04 Oct 2022, 22:59:30 @FFL rakstīja:

04 Oct 2022, 22:31:23 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:25:35 @FFL rakstīja:
Tas nav tik vienkārši un nav vienīgais iemesls. Kad es biju sīks mopēdists, es rollerim biju nopircis cilindra kitu kur CR bija 18.5:1, un viņš gāja pasakaini uz tiem +- 13-14k rpm. Lieki piebilst ka ar staķika 95.to... es domāju ka šāds izpildījums nebūtu iespējams bez samaisītām izplūdes gāzēm



Nu lai Tev tiek tas prieks, pieņemsim, ka tur bija tās samaisītās izplūdes gāzes.

Tu tač saproti, ka izplūdes gāzes otrreiz aizdedzināt nevar vai ne?
Tad iznāk kautkāda brīvā enerģija, iepūt savu izelpu motorā un tas sāk iet jaudīgāk?

Nu taču, ka nē. Jau ento reizi atkārtoju. EGR recikrulācija panāk tikai degkameras temperatūras krišanos. Tas , savukārt panāk, ka var iepūst vaiŗak gaisa/degvielas bez detonācijas kompresijas fāzē.

Tātad tas ir kompromiss, kur samazinot vienu rādītāju (temperatūra) paceļ otru rādītāju (gāzu blīvums) tādejādi panākot lielāku spiedienu cilindrā.
To dara tāpēc, ka materiāli vieglāk iztur augstāku spiedienu pie zemākas temp, nekā zemāku spiedienu pie augstākas temperatūras.



Motora jauda ir sadegšanas kameras gāzu blīvuma un temperatūras kopprodukts. Ja nevari pacelt vienu, tad pacel otru.

Vairāk šito neatkārtošu, ja kāds nesaprot ieskaitot kaspich, tad lai vaino pasi sevi


PS. Tev tas rolleris bija 2t?

Nu bet protams, ka 2t. Ganjau saproti ka izpūtējs strādā kā boosteris, kurš iemet pa izplūdi atpakaļ gan svaigo degmaisījumu gan izplūdes gāzes, un rezultātā vēl vairāk uzkāpina spiedienu cilindrā. Un ja tur nebūtu klāt izplūdes gāzes, tur neturētos tā konstrukcija kopā ar tādiem rpm un cr

Khmm, kurā brīdī izplūdes gāzes ir vēsākas par no ārā ieplūstošo gaisu 2t dzinējam, kuri civilam pielietojumam nemēdz būt turbīnas?
Tieši bumbieris(izpūtējs) ir tas kurš ļauj to fantastiku realizēt jo izplūdes gāzēm rezonējot veido pumpja efektu tikai pretējā virzienā-gatavais degmaisījums tiek izrauts cauri cilindram līdz izpūtējam un pēc tam iepūsts atpakaļ cilindrā.


Tieši tā, cmax +- pateica pareizi. @FFL nu nevar būt, ka 2T motorā , jo sevišķi pie jaudas/slodzes izplūdē būs baigi vēsas tās gāzes.
2T ,motoram vienkārši izplūde ir augstāk par ieplūdi, kas nozīmē, ka virzulim ejot lejā vispirms paveras izplūdes caurums, tad paveras ieplūdes. Izplūdē esošā gāzu plūsma papildus izveido vilkmes efektu, kas rauj pastiprināti iekšā ieplūdes gaisu/degvielu.
Gāzei arī ir svars, ja tā plūst ar zināmu ātrumu, tad rodas inerce, ko var izmantot šādos gadījumos lai radītu vakumu cilindrā, kas palīdz tam pildīties ar degmaisījumu.

Iznāk gandrīz kā tāda reversā turbīna.
Offline
FFL
04. Oct 2022, 23:20 #12330

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Jā, bet tam visam klāt ir ievērojams daudzums izplūdes gāzu, tur viņas vienkārši nevar nebūt dēļ 2t specifikas. Tur nevar izvēdināt cilindru kā 4t gadījumā. Un es teiktu ka tieši tas ir iemesls (protams ne vienīgais) kādēļ tie dzinēji var rūkt ar tik lielu kompresijas pakāpi un apgriezieniem
Offline
FFL
04. Oct 2022, 23:24 #12331

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:20:21 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 23:13:09 @cmax rakstīja:

04 Oct 2022, 22:59:30 @FFL rakstīja:

04 Oct 2022, 22:31:23 @maasters rakstīja:

04 Oct 2022, 22:25:35 @FFL rakstīja:
Tas nav tik vienkārši un nav vienīgais iemesls. Kad es biju sīks mopēdists, es rollerim biju nopircis cilindra kitu kur CR bija 18.5:1, un viņš gāja pasakaini uz tiem +- 13-14k rpm. Lieki piebilst ka ar staķika 95.to... es domāju ka šāds izpildījums nebūtu iespējams bez samaisītām izplūdes gāzēm



Nu lai Tev tiek tas prieks, pieņemsim, ka tur bija tās samaisītās izplūdes gāzes.

Tu tač saproti, ka izplūdes gāzes otrreiz aizdedzināt nevar vai ne?
Tad iznāk kautkāda brīvā enerģija, iepūt savu izelpu motorā un tas sāk iet jaudīgāk?

Nu taču, ka nē. Jau ento reizi atkārtoju. EGR recikrulācija panāk tikai degkameras temperatūras krišanos. Tas , savukārt panāk, ka var iepūst vaiŗak gaisa/degvielas bez detonācijas kompresijas fāzē.

Tātad tas ir kompromiss, kur samazinot vienu rādītāju (temperatūra) paceļ otru rādītāju (gāzu blīvums) tādejādi panākot lielāku spiedienu cilindrā.
To dara tāpēc, ka materiāli vieglāk iztur augstāku spiedienu pie zemākas temp, nekā zemāku spiedienu pie augstākas temperatūras.



Motora jauda ir sadegšanas kameras gāzu blīvuma un temperatūras kopprodukts. Ja nevari pacelt vienu, tad pacel otru.

Vairāk šito neatkārtošu, ja kāds nesaprot ieskaitot kaspich, tad lai vaino pasi sevi


PS. Tev tas rolleris bija 2t?

Nu bet protams, ka 2t. Ganjau saproti ka izpūtējs strādā kā boosteris, kurš iemet pa izplūdi atpakaļ gan svaigo degmaisījumu gan izplūdes gāzes, un rezultātā vēl vairāk uzkāpina spiedienu cilindrā. Un ja tur nebūtu klāt izplūdes gāzes, tur neturētos tā konstrukcija kopā ar tādiem rpm un cr

Khmm, kurā brīdī izplūdes gāzes ir vēsākas par no ārā ieplūstošo gaisu 2t dzinējam, kuri civilam pielietojumam nemēdz būt turbīnas?
Tieši bumbieris(izpūtējs) ir tas kurš ļauj to fantastiku realizēt jo izplūdes gāzēm rezonējot veido pumpja efektu tikai pretējā virzienā-gatavais degmaisījums tiek izrauts cauri cilindram līdz izpūtējam un pēc tam iepūsts atpakaļ cilindrā.


Tieši tā, cmax +- pateica pareizi. @FFL nu nevar būt, ka 2T motorā , jo sevišķi pie jaudas/slodzes izplūdē būs baigi vēsas tās gāzes.
2T ,motoram vienkārši izplūde ir augstāk par ieplūdi, kas nozīmē, ka virzulim ejot lejā vispirms paveras izplūdes caurums, tad paveras ieplūdes. Izplūdē esošā gāzu plūsma papildus izveido vilkmes efektu, kas rauj pastiprināti iekšā ieplūdes gaisu/degvielu.
Gāzei arī ir svars, ja tā plūst ar zināmu ātrumu, tad rodas inerce, ko var izmantot šādos gadījumos lai radītu vakumu cilindrā, kas palīdz tam pildīties ar degmaisījumu.

Iznāk gandrīz kā tāda reversā turbīna.


Neizveido vilkmes efektu! Tieši pretēji, viņa dod milzīgu pretspiedienu atpakaļ, tikai ne uzreiz, bet perfect timing kā saka. Labi saregulētam 2t sporta dzinējam jauda nokritīsies pat 3x ja noņemt izpūtēju
Offline
maasters
04. Oct 2022, 23:27 #12332

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:20:23 @FFL rakstīja:
Jā, bet tam visam klāt ir ievērojams daudzums izplūdes gāzu, tur viņas vienkārši nevar nebūt dēļ 2t specifikas. Tur nevar izvēdināt cilindru kā 4t gadījumā. Un es teiktu ka tieši tas ir iemesls (protams ne vienīgais) kādēļ tie dzinēji var rūkt ar tik lielu kompresijas pakāpi un apgriezieniem


Diezvai, RPM ir galvenokārt atkaŗīgi no motora ģeometrijas un konstrukcijas. Mazi motori ar īsiem gajieniem vienmēr varēs attīstīt augstākus RPM.

Tač šosejas baiki ir gandrīz visi ar 4T dzinējiem bet tāpat griežas līdz padsmit K rpm.





Neizveido vilkmes efektu! Tieši pretēji, viņa dod milzīgu pretspiedienu atpakaļ, tikai ne uzreiz, bet perfect timing kā saka. Labi saregulētam 2t sporta dzinējam jauda nokritīsies pat 3x ja noņemt izpūtēju



Tad tu gribi teikt, ka izplūdes gāzu spiešana atpakaļ cilindrā , lasīt - cilindra smacēšana ir tā, kas iedod tev baigo jaudu tavā 2T dzinējā, ja?

Nu super, tagad tik vajag patentēt savu brīvās enerģijas dzinēju, kas spēj attīstīt jaudu no jau sadegušām izplūdes gāzem vēlreiz!

Protams vilkme jau tur nav , gāzes vislaik stāv uz vietas...
Benzīns arī netērējās vairs ne?

Ļauj minēt , Tev pie tava "pumpja efekta" arī pieagua degvielas patēriņš, kad aizgāja ta jauda ne tā?
Tas pats iemesls kapēc turbomotori tērē vairāk degvielas, un lūdzu nevaig censties iestāstīt, ka jauda var rasties vēl kā savādāk, ja ne bez degvielas sadegšanas!

[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 23:32:40 ]

Offline
FFL
04. Oct 2022, 23:41 #12333

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Slinkums līst šinī dziļajā tēmā. Saki ko gribi, 2t nekad nebūs tīrs maisījums cilindrā. Un šis izplūdes gāzu piemaisījums palīdz uzturēt zemāku degšanas temp un tāpēc tie motori pacieš tik ekstrēmus ekspluatācijas apstākļus
Offline
cmax
04. Oct 2022, 23:48 #12334

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:41:03 @FFL rakstīja:
Slinkums līst šinī dziļajā tēmā. Saki ko gribi, 2t nekad nebūs tīrs maisījums cilindrā. Un šis izplūdes gāzu piemaisījums palīdz uzturēt zemāku degšanas temp un tāpēc tie motori pacieš tik ekstrēmus ekspluatācijas apstākļus

tas 18:1 nebūs atteicība starp abiem galējiem virzuļa punktiem? 2t efektīvais CR būs krietni mazāks.
Par tīrumu-viss jau atkarīgs cik liels caurvējš bijis cilindrā, mazu gāzīti braucot daļa no degmaisījuma nonāk izpūtējā nesadegusi tam kā pierādījums eļļas uzkrāšanās izpūtēja galā, kas tonī ejot nemēdz notikt.
Offline
cmax
04. Oct 2022, 23:51 #12335

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:

Sausais diena atlikums:
Kaross nav gatavs derēt uz 60pakām-gan jau māju ceļot kabatas patukšotas, pusotrīti gan atplestām rokām nopelnīt.
Māsters māca termodinamiku
Uldens, kā izrādās, ir speciālists par EGR.
Kaspich paliek bez dārgiem +80Nm
Offline
FFL
04. Oct 2022, 23:52 #12336

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tur ir ļoti daudz faktoru. Pirmkārt tas cilindrs nevar izvēdināties kā 4t gadījumā. Un tas 18:1 sāk strādāt tad kad ir sasniegti vajadzīgie rpm lai izpūtējs sāktu strādāt. Un tonī ejot viss tiek izdedzināts un izpūsts pavisam savādāk
Offline
cmax
05. Oct 2022, 00:21 #12337

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:52:39 @FFL rakstīja:
Tur ir ļoti daudz faktoru. Pirmkārt tas cilindrs nevar izvēdināties kā 4t gadījumā. Un tas 18:1 sāk strādāt tad kad ir sasniegti vajadzīgie rpm lai izpūtējs sāktu strādāt. Un tonī ejot viss tiek izdedzināts un izpūsts pavisam savādāk

Kompresijas pakāpe nevar mainīties jo tā ir statiska attiecība starp cilindra tilpumiem galējos virzuļa stāvokļos.
Offline
karro
05. Oct 2022, 00:53 #12338

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4385

Braucu ar: studentu variantu

Par 2T - izpūtējs ir mega svarīgs, tā forma (ja ir interese, pameklējiet, ir formulas webā par šo) nodrošina, ka zināmos apgriezienos izplūdes gàzu vilnis "atstarojas" un būtībā piever izplūdes kanālu ar pretspiedienu pietiekami ilgi, lai virzulis paspētu to noslēgt fiziski, tādā veidā noteiktā rpm diapazonā nodrošinot maksimāli efektīvu cilindra piepildīšanu ar svaigu degmaisījumu. Tas pretspiediens tur nav visu laiku, tas ir atkarīgs no apgriezieniem un izpūtēja formas.
Offline
Amphiney
05. Oct 2022, 07:39 #12339

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 960

Braucu ar: F11

No čipošanas pie Karosa līdz 2t rollera izpūtējam. Bet, paldies, vīri, par lasāmvielu!
Offline
maasters
05. Oct 2022, 08:31 #12340

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:51:25 @cmax rakstīja:
Sausais diena atlikums:
Kaross nav gatavs derēt uz 60pakām-gan jau māju ceļot kabatas patukšotas, pusotrīti gan atplestām rokām nopelnīt.
Māsters māca termodinamiku
Uldens, kā izrādās, ir speciālists par EGR.
Kaspich paliek bez dārgiem +80Nm


Jā, diezgan jautri. Man jau liekas, ka kaspicam vajadzētu tomēr aizbraukt satjūnēt savu b58 pie karosa, reāli tur viņam pēctam pietiktu materiāls blogam uz kādiem diviem gadiem + intriga.
Atliek tik dabūt lielāku apmeklējumu skaitu un salikt reklāmu un būs peļņa

Karosa kungs mums kautkur atmetās pa ceļam, cerams pieslēgies, tur palika tēmas priekš viņa neatbildētas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4