Online
Pašreiz BMWPower skatās 39 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| cūkas pērles nav pelnījuši. [ Šo ziņu laboja N53series, 17 Jul 2017, 08:01:09 ] | Offline | | |
vvv | | Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
| Varētu arī par N62B44.Es pagaidām ar nekādām problēmām neesmu saskāries,bet dzirdēts ka tantes runā daudzko.Būtu interesanta izsmeļoša profesionāla informācija par šaizēm un to risinājumiem,cenām. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18887
Braucu ar: Braucu ar
| Tu pats arī labo un veic šo dzinēju diagnostiku? | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16494
Braucu ar:
| Domāju, ka topiks ir lieks
Šeit retais tikai var atļauties braukt ar benzīna dzinēju un tiem runčiem viss tur ir stīgā [ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 10 Apr 2017, 11:43:56 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4624
Braucu ar: BMW E90 330i
| nekādu problēmu iet lopā | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6823
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ļoti interesanta lasāmviela
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sndjs | | Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 92
Braucu ar: i
| Njā... Bija pieredze ar N52, sapratu, ka mūsu apstākļos vienkāršāk braukt ar dīzeli... | Offline | | |
sndjs | | Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 92
Braucu ar: i
|
10 Apr 2017, 13:55:22 @riddler rakstīja:
10 Apr 2017, 12:27:40 @N53series rakstīja:
Nu, kā to ņem. Ja problēma ir dzinēja sarežģītībā, jaunu lietu apguvē - piekrītu.
Ja runa ir par gaitas īpašībām.. kaifīgākais dzinējs, ar kādu esmu braucis.
Patēriņš? man ir reāli 7.0 manā ciklā (jā, pilsētā iebraucu, nē, uz 80 pa šoseju nečunčinu; jā, kustību uzsākot DTC piepalīdz). Ja gadā nomauc 50+kkm, ar S sēriju būs paliela [arī oligarham] starpība.
problēma ir cilvēku nespējā maksāt par šo dzinēju remontiem un nevēlēšanos izlikt naudu, jo no shrota tak "leetaak" ielikt citu
Manā gadījumā problēma bija tajā, ka izliku naudu, bet rezultāta nebija. Katru dienu brauc ar skatu panelī, gaidot, kad iedegsies misfire vai kas tml.
Ja esi gatavs maksāt par dīzeļa remontu, tad to arī bez problēmām izdarīs ļoti daudz kantoru.
Cita lieta, ka cilvēku nespēja maksāt ir abās frontēs un tad nu tās mašīnas braukā kūpēdamas drebēdamas. | Offline | | |
|
sndjs | | Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 92
Braucu ar: i
|
10 Apr 2017, 14:00:16 @N53series rakstīja:
nee, ne tur. es zinu gana daudz variantu, kur cilvēki nomainījuši visas sprauslas, spoles, sveces. rēķins kopā virs 2K naudām. Un rezultāta nav.
Precīzi. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5569
Braucu ar: null ziiben
| Interesanti jau, bet ja latviski uzraksta?
Sanāk, ja brauc pa sūdīgu ceļu motors karas augšā? Kas tie par misfairiem un $hit?
Nu kaut pāris teikumos pastāsti bet "latviski"
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4624
Braucu ar: BMW E90 330i
| nu es savam N52 taisos nelielu apkopīti profilaksei paveikt - iztīrīt/nomainīt VANOS sietus un kartera ventilāciju, bet tā ar 250kkm pagaidām nekādu problēmu [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Apr 2017, 16:33:15 ] | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Varbut kada gudra galva pastastis man NAHUJ ir vajadzigs tas bezjedzigais progress, ja jau ir M54/S54, kad gala rezultaataa visi tie jauninajumi parvers to visu par nebeidzmu gemoroju ar niecigu resursu. Pirms gadiem desmit man bija S54. Prieks kam vispar kaut ko mainit, nevareeja razot vinu vel sodien??!! | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Viss attīstās un viss ir kulē. Tie motori ir ļoti dinamiski un ekonomiski, tik šādas tādas problēmas kā jau visām inovācijām. | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| kaut kads debils trends - ekonomiski! nahuj ekonomet ja galaa tas viss ir tads gemorojs? Tas pats kas ar PIRMO ellas mainu pec 30 tkm! nu kas ta par huinju?! Kapec? | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Tas tāpat kā ar vecajiem labajiem VAG tdi sūkņiem - šobrīd ,lai uztaisītu labu metāla mehānisku sūkni izmaksas nostātos uz diviem platmasas CR plastmasas figņu apjoma.
Ekonomiskais un tehnoloģiskais progress dara savu. | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Tas nav tehnologisks progress. Taa ir kapeikas pishana garantijas laikaa.
Tehnologiskais progress bija DOHC, VANOS, INJECTION utt..
Dzineja apkarinasana ar visadiem nevajadzigiem elektronikas sudiem nav progress.
Ja jau baigi grib ieekonomet tad lai strada KERS virziena. Kamer jabremze ar bremzu diskiem visa pareja ekonomija ir huinja. | Offline | | |
|
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Da pat ja janem jauns - jega no ta benzina, ja ir dizelis.
Jaa - S54 man rija ne vairak ka 13 pa pilsetu pohuj ka brauc. | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
10 Apr 2017, 18:40:15 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 18:33:14 @FR888 rakstīja:
Tas nav tehnologisks progress. Taa ir kapeikas pishana garantijas laikaa.
Tehnologiskais progress bija DOHC, VANOS, INJECTION utt..
Dzineja apkarinasana ar visadiem nevajadzigiem elektronikas sudiem nav progress.
Ja jau baigi grib ieekonomet tad lai strada KERS virziena. Kamer jabremze ar bremzu diskiem visa pareja ekonomija ir huinja.
tā nu gan nav.
piem., Sratified charge: reāla ekonomija ap 20% 10..30% slodzes apstākļos līdz 4000RPM. ap 25% ekonomija tukšgaitā.
Homogēni liesais režīms: ap 10..15% ekonomija tā darba apgabalā.
Tiešā smidzināšana - bez saspringuma ap 100Hp no 1L; ļoti laba grieze 1500..6000RPM.
jā, lai šo nodrošinātu, vajag atbilstošu izplūdi (tb, lai nodrošinātu izmešu normas).
nu jā, vēl ir DISA, bet tas jau bija arī agrākiem dzinējiem.. kas tad vēl ir tā liekā elektronika?
p.s. F sērija, hibrīdnieki - tiem jau EfficientDynamcs ietvaros ir tā KERS, ja pareizi atceros..
http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/e...egeneration.html
nu jaa, bet piekritisi ka taada veida KERS ir izsmiekls par teemu | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..
da labi.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 19:49:33 @FR888 rakstīja:
10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..
da labi..
pag, Berlīnes centram nav E4 limits? Saprotu - cittautieši mauc pofigā, bet - po ponjatijam? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|