Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
maasters
05. Oct 2022, 08:45 #12341

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


04 Oct 2022, 23:52:39 @FFL rakstīja:
Tur ir ļoti daudz faktoru. Pirmkārt tas cilindrs nevar izvēdināties kā 4t gadījumā. Un tas 18:1 sāk strādāt tad kad ir sasniegti vajadzīgie rpm lai izpūtējs sāktu strādāt. Un tonī ejot viss tiek izdedzināts un izpūsts pavisam savādāk



05 Oct 2022, 00:53:06 @karro rakstīja:
Par 2T - izpūtējs ir mega svarīgs, tā forma (ja ir interese, pameklējiet, ir formulas webā par šo) nodrošina, ka zināmos apgriezienos izplūdes gàzu vilnis "atstarojas" un būtībā piever izplūdes kanālu ar pretspiedienu pietiekami ilgi, lai virzulis paspētu to noslēgt fiziski, tādā veidā noteiktā rpm diapazonā nodrošinot maksimāli efektīvu cilindra piepildīšanu ar svaigu degmaisījumu. Tas pretspiediens tur nav visu laiku, tas ir atkarīgs no apgriezieniem un izpūtēja formas.


Nu izpūtējs ir svarīgs elements viennozīmīgi.

Par iešanu "tonī" tas būs visiem dzinējiem, ka uz augstākiem RPM uzlabojas sadegšanas process.

Tur ir viena tāda interesanta nianse, ko citi varbut nezin vai piemirsuši.
Tas, cik efektīvi notiek sadegšanas process ir arī atkarīgs no tā, cik ātri tiek saspiests degmaisījums degkamerā.
Atkal termodinamika jā, iekšdedzē bez tās nekur.

Iemesls sekojošs - jo virzulis kustas augšup ar lielāku ātrumu (m/s) , jo īsāks ir laiks, ko saspiestā degmaisījuma gāze pavada saskarē ar degkameras sienām. Degmaisijums uzkarst, kad to saspiež, savukārt, ilgāk tam atrodoties degkamerā tas paspēj atdot savu siltumu degkameras sienām.

Jo īsāku laiku degmaisījums pavada saskarē ar degkameru, jo vairāk karstums tajā paliek, jo ausgtāka ir sadegšanas temp, jo lielāks spiediens pret virzuli un efektīvāks darba cikls.


Tas ir tas iemesls, kāpēc auksts benzīns ar karburatoru negrib strādāt tukšgaitā, bet ja iznāk uzdot apgriezienus (kas mehānikai varbūt nav tas labākais aukstā motorā) tad motors sāk strādāt aizvien labāk.
Paaugstinās sadegšanas efektivitāte un samazinās siltuma zudumi degmaisījumam.


@FFL 2T motoram, kur vēl jāspēj sadedzināt eļļa, augstaki RPM ir bezmaz "nosacījums" efektīvam darbam. Tāpēc arī pareizi esi pamanījis, ka ejot tonī glušakā eļļas sūdi vairs nekrājās.

Offline
maasters
05. Oct 2022, 08:56 #12342

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


05 Oct 2022, 08:40:31 @DM-101 rakstīja:
es lasu un vnk sajuusminos. viiri jau izstraadaa visa veida dzineejus.

karosa kungs pazuda, man vinjam daaaudz jautaajumu, uz vairaakaam A4 lapaam.

BET.

mums tachu sheit ir FFL. vinjsh arii piedaavaa chiptuninga pakalpojumus. Mums ir Maasters, kursh maak wikipedia, Youtube un rakstiit palagus..

Tad nu kungi saksim ar pavisam vienkaarshaam lietaam.

1. Karosa kungs mineeja, ka pat bez boosta palielinaashanas varot dabuut +80Nm 5K+ RPM diapazonaa. Jautaajums - KAA? [te paviideeja teema par efektiigaaku degvielas sadedzinaashanu - KAA. KONKREETI, luudzu];
2. Karosa kungs mineeja ''paspeeleeshanos'' ar droseli. Luudzu, konkreeti, KAADA paspeeleeshanaas shajaa rezhiimaa sanaak?
3. Galvena teema - mistiskaas ''liidz 20%'' rezerves. Ko razhotaajs [visiem turbo auto, ne tikai BMW, ne tikai B58] nejeedz izmantot, bet chipseri jeedz. Teema - aizveram wastegate, ieguustam sho rezervi. Jautajums - kas notiek vasaraa, sausaa laikaa, uzbraucot Visokije Tatri ciematinjaa un pasprintojot pa to serpentiinu. Vai - iebraucot kaadaa megapolee, kur palielaaks CO.

Es buutu prieciigs par tehnisku konkreetiibu. Pienjemsim, ka es wikipedia maaku.



Tu Kaspar vienmēr esi minējis, ka jābūt "vecim", nu , bet tad lūdzu esi arī pats tāds un neapvainojies par to, ka es norādīju uz kādām lietām, kas tev protams nepatika.

Ko tad Tu īsti vēlies pateikt sakot, ka es māku "wikipedia" ? Vai tad nav vienalga, kur izlasīt fizikas pamatlikumus vai tas būtu vecā RPI grāmatā vai WIKI, jo tie termodinamikas likumi un formulas nav mainījušies no 19 gs. vidus. apmēram.
Te nav runa par to, kur katrs iegūst infu, bet gan par to vai pasniegtā info ir korekta vai nē, kas ir standarts pie kā Tu vienmēr turi citus.



Kas attiecas uz KArosu, nu es domāju , ka mēs arī bez viņa saprotam, ka ja tu paņem turbo rezervi ikdienā dzenot motoru uz augstāku boost spiedienu, tad iebraucot apstākļos, kur parādās limiti - ļoti karsts gaiss vai zems tā blīvums augstuma dēļ turbīna tālāk vairs nespēs radīt papildus spiedienu, lai to kompensētu.

Te laikam jāvaicā Tev - tas DME kļūdu metīs vadoties pēc esošā boost spiediena, ko tas centīsies uzturēt, bet nespēs, jo turbo jau strādās savā rezerves max potenciālā?

[ Šo ziņu laboja maasters, 05 Oct 2022, 08:57:26 ]

Offline
maasters
05. Oct 2022, 09:21 #12343

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

Nu tas, ka wiki nav autoritatīvs avots ir zināms, bet tas spēlē lomu tikai tēmās, kas nav plaši zināmas.
Termodinamikas likumi ir zināmi un tie neatšķiras ne wiki ne citur, pat ne uzdevumi.lv lapā.

Un Tev bija visas iespējas pārbaudīt vai meloju es vai wiki, bet saprotams, ka to nedarīji, jo saproti, ka info ir korekta.

Un atklāti sakot tur jau nav nekā sarežģīta. Spiediens uz virzuli ir rezultāts gāzes temperatūrai un blīvumam.

Savukārt pēc Bolcmaņa konstantes mēs zinam, ka ideālas gāzes temperatūra nav nekas cits, kā tajā esošo molekulu/atomu vidējā kinētiskā enerģija.

Gāzes spiediens un temperatūra ir kā cimds ar roku, tie ir saistīti izņemot gadījumus, kur speciāli dzesē saspiesto gāzi, lai panāktu tās sasķidrināšanos.


EGR nav nekas vairāk, kā gudrs veids, kā panākt degmaisījuma saspiešanu zemākā temperatūrā izvairoties no detonācijas, bet jaudas zudums, kas rodas pazeminot temp. tiek kompensēts ar uzviju panākot lielāku saspiesto gāzu blīvumu katrā ciklā. Un ar visu to pie lielas slodzes, lai panāktu max efektīvu jaudas atdevi to EGR dme noglušī. Acīmredzot ir iemesls to darīt.

Wiki par šīm tēmām , ja kas viss ir korekti.

[ Šo ziņu laboja maasters, 05 Oct 2022, 09:30:08 ]

Offline
Gribis
05. Oct 2022, 10:09 #12344

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


04 Oct 2022, 10:29:35 @Kaross rakstīja:

04 Oct 2022, 10:25:04 @DM-101 rakstīja:

04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.

Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.


aizdedze?
aizdedze jau 20 gadus ir adaptiiva. peedejos 10 gadus - katram cilindram individuaala.
bet, te mees atkal nonaakam pie taa, ka tiek sajaatas vadiibas kartes, tad DME meegjina savilkt galus kopaa. tad tas isti nesanaak. tad saak lekt kljuudas aaraa, tad padzeesham kljuudu karti, un taa miskaste kaut kaa mocaas pilniiigaa limp mode.

Bet, es saprotu, ka BMW inzhenieri bez jebkaada iemesla taisa veelu aizdedzi, knock sensorus liek bez pamatojuma, analizee degvielas kvalitaati, veido kopeejaas adaptiivas aizdedzes kartes, veido individuaalaas aizdedzes kartes katram cilindram. Tas ir lieki. Jo Kaross uztaisiis agraaku aizdedzi


aha, adaptīva. Paturpini. No kurienes tā aizdedze adaptējas? No kosmosa?
man patik, jo tālāk, jo trakāk.


Es domāju, aizdedzi adaptē dvēsele. Tai behai esot baigi labā dvēsele. Kaspars teica




Runājot par Wess.

Zvanu Wessam, prasu, vai var manu x mazliet uzķūnēt.
- mierīgi, jebkurā laikā piebrauc, izrunās ar meistaru. Jebkurā laikā no 0900 - 1700
- ok, pēc 20 min būšu
.
.
Pēc 18 min piebraucu, nu kur tas ķūna meistars ?
- aaa, tikko aizgāja puZdienās

Offline
Kaross
05. Oct 2022, 17:24 #12345

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Oct 2022, 08:40:31 @DM-101 rakstīja:
es lasu un vnk sajuusminos. viiri jau izstraadaa visa veida dzineejus.

karosa kungs pazuda, man vinjam daaaudz jautaajumu, uz vairaakaam A4 lapaam.

BET.

mums tachu sheit ir FFL. vinjsh arii piedaavaa chiptuninga pakalpojumus. Mums ir Maasters, kursh maak wikipedia, Youtube un rakstiit palagus..

Tad nu kungi saksim ar pavisam vienkaarshaam lietaam.

1. Karosa kungs mineeja, ka pat bez boosta palielinaashanas varot dabuut +80Nm 5K+ RPM diapazonaa. Jautaajums - KAA? [te paviideeja teema par efektiigaaku degvielas sadedzinaashanu - KAA. KONKREETI, luudzu];
2. Karosa kungs mineeja ''paspeeleeshanos'' ar droseli. Luudzu, konkreeti, KAADA paspeeleeshanaas shajaa rezhiimaa sanaak?
3. Galvena teema - mistiskaas ''liidz 20%'' rezerves. Ko razhotaajs [visiem turbo auto, ne tikai BMW, ne tikai B58] nejeedz izmantot, bet chipseri jeedz. Teema - aizveram wastegate, ieguustam sho rezervi. Jautajums - kas notiek vasaraa, sausaa laikaa, uzbraucot Visokije Tatri ciematinjaa un pasprintojot pa to serpentiinu. Vai - iebraucot kaadaa megapolee, kur palielaaks CO.

Es buutu prieciigs par tehnisku konkreetiibu. Pienjemsim, ka es wikipedia maaku.



Te vienkārši viss nāk skaidri gaismā. Tas, ka tu māki tikai filozofēt, umņičīt ar virspusējām zināšanām un domāt, ka visu zini. Reāli par šo tu zini tikpat cik jebkurš padomju laiku triperis par savu moskiču.
Es zinu, ka tu ar savām fizmata zināšanām domā, ka visu zini un pārējie ir lohi.
Par B58 tu esi totāls stulbenis ar augsti paceltu galvu, kā jebkurš Gobzema vēlētājs.

1. tam dzinējam nepārspīlējot aizdedzi vien var pagriezt par 6-7 grādiem agrāku. Pilnīgi bez jebkādām detonācijas pazīmēm. To lieliski parāda log faili. Ja tu kaut vienu reizi būtu logojis to auto, tad mēs varētu runāt par tēmu, bet tev sanāk tikai trula filozofēšana

2. arī, ja būtu logojis to auto, tad redzētu ko un kā dara drosele, sīkāk nestāstīšu, pacepies. Tas auto ar droseles palīdzību apdzēš jebkādu turbo spiediena pīķus u.t.t.

3. Tu taču gudri tupīji, ka WG ir aizvērts visu laiku un tur ir tikai 1-2% rezerve. Tagad jau pārmeties pie 20%.
Tu bļauj kā maza meitene visu laiku, bet pamatojums tev ir 0, precīzi 0. ES to visu varu pamatot ar reāliem datiem. Bet tu raktsti tādu stulbumu, ka jebkurš RTK audzēknis par tevi smejās. WG stāv ciet?! Nu kuram mūsdienu auto stāv ciet. Tas parāda tavu nekompetenci un nesajēgšanu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
05. Oct 2022, 17:28 #12346

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Oct 2022, 23:51:25 @cmax rakstīja:
Sausais diena atlikums:
Kaross nav gatavs derēt uz 60pakām-gan jau māju ceļot kabatas patukšotas, pusotrīti gan atplestām rokām nopelnīt.
Māsters māca termodinamiku
Uldens, kā izrādās, ir speciālists par EGR.
Kaspich paliek bez dārgiem +80Nm


Ir starpība vai es neesmu gatavs derēt un vai postpadomju atraugai vajag pazīmēties.

Es esmu 100% pārlieicināts, ka to vai jebkādu citu naudu es iegūšu, tikai arī 100% skaidrs, ka tas fizmats nekad mūžā nešķirsies no tāda cipara. Esmu gatavs derēt uz sapratīgiem cipariem, ar jurista sagatavotu papīru un notariāli parakstītu, lai balamute aizrijas ar saviem sūdiem un naudu atdod. Ja neatdod, tad likumiskā kārtībā ar tiesas palīdzību varu piedzīt. Brāķēt muti māk visi, bet atbildēt Kaspariņš nespēj. Tikai urliskā garā sola pa muti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cmax
05. Oct 2022, 19:09 #12347

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


05 Oct 2022, 17:24:56 @Kaross rakstīja:

05 Oct 2022, 08:40:31 @DM-101 rakstīja:
es lasu un vnk sajuusminos. viiri jau izstraadaa visa veida dzineejus.

karosa kungs pazuda, man vinjam daaaudz jautaajumu, uz vairaakaam A4 lapaam.

BET.

mums tachu sheit ir FFL. vinjsh arii piedaavaa chiptuninga pakalpojumus. Mums ir Maasters, kursh maak wikipedia, Youtube un rakstiit palagus..

Tad nu kungi saksim ar pavisam vienkaarshaam lietaam.

1. Karosa kungs mineeja, ka pat bez boosta palielinaashanas varot dabuut +80Nm 5K+ RPM diapazonaa. Jautaajums - KAA? [te paviideeja teema par efektiigaaku degvielas sadedzinaashanu - KAA. KONKREETI, luudzu];
2. Karosa kungs mineeja ''paspeeleeshanos'' ar droseli. Luudzu, konkreeti, KAADA paspeeleeshanaas shajaa rezhiimaa sanaak?
3. Galvena teema - mistiskaas ''liidz 20%'' rezerves. Ko razhotaajs [visiem turbo auto, ne tikai BMW, ne tikai B58] nejeedz izmantot, bet chipseri jeedz. Teema - aizveram wastegate, ieguustam sho rezervi. Jautajums - kas notiek vasaraa, sausaa laikaa, uzbraucot Visokije Tatri ciematinjaa un pasprintojot pa to serpentiinu. Vai - iebraucot kaadaa megapolee, kur palielaaks CO.

Es buutu prieciigs par tehnisku konkreetiibu. Pienjemsim, ka es wikipedia maaku.



Te vienkārši viss nāk skaidri gaismā. Tas, ka tu māki tikai filozofēt, umņičīt ar virspusējām zināšanām un domāt, ka visu zini. Reāli par šo tu zini tikpat cik jebkurš padomju laiku triperis par savu moskiču.
Es zinu, ka tu ar savām fizmata zināšanām domā, ka visu zini un pārējie ir lohi.
Par B58 tu esi totāls stulbenis ar augsti paceltu galvu, kā jebkurš Gobzema vēlētājs.

1. tam dzinējam nepārspīlējot aizdedzi vien var pagriezt par 6-7 grādiem agrāku. Pilnīgi bez jebkādām detonācijas pazīmēm. To lieliski parāda log faili. Ja tu kaut vienu reizi būtu logojis to auto, tad mēs varētu runāt par tēmu, bet tev sanāk tikai trula filozofēšana

2. arī, ja būtu logojis to auto, tad redzētu ko un kā dara drosele, sīkāk nestāstīšu, pacepies. Tas auto ar droseles palīdzību apdzēš jebkādu turbo spiediena pīķus u.t.t.

3. Tu taču gudri tupīji, ka WG ir aizvērts visu laiku un tur ir tikai 1-2% rezerve. Tagad jau pārmeties pie 20%.
Tu bļauj kā maza meitene visu laiku, bet pamatojums tev ir 0, precīzi 0. ES to visu varu pamatot ar reāliem datiem. Bet tu raktsti tādu stulbumu, ka jebkurš RTK audzēknis par tevi smejās. WG stāv ciet?! Nu kuram mūsdienu auto stāv ciet. Tas parāda tavu nekompetenci un nesajēgšanu.

Ja visu vari parādīt un pierādīt tad kādēļ to nedari? Mājaslapā gan jau vieta izglītojošiem rakstiem atradīsies.
Offline
Kaross
05. Oct 2022, 22:41 #12348

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nu tad tu esi gatavs nolikt naudu galdā un atbildēt par savu filozofēšanu? Vai atkal nomīzīsi kā iepriekšējā reizē?
Nevis kaut kādus mistiskus iedomātus ciparus, bet reālu piķi, kas tev ir un, ko Tu arī samaksāsi. Gadījumā ja pierādīšu, ka no tā neko nesajēdz un man ir taisnība.

Tas tavs prātojums/savārstījums ir bez neviena pierādījuma. Tās ir interneta drukātāja piezīmes un iedomas par to kā būtu ja būtu. Tev vēl šajā jomā daudz jāmācas. Taisi vien tos savus NOx emulatorus un nepuksti par to, par ko tev nav sajēgas.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Oct 2022, 22:42:50 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
06. Oct 2022, 07:06 #12349

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Nopirktie FSC kodi guļ serveros un ir pieejami. Tobiš repairpack…
Offline
VVRECK
06. Oct 2022, 10:51 #12350

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


06 Oct 2022, 10:34:29 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2022, 10:10:00 @V_Riks rakstīja:
Pacients e91, tika veikta pretkorozijas apstrāde.
Tika noņemts aizmugurējais tilts, bāka, reduktors u.t.t. Pēc salikšanas parādījās izteikta vibrācija.
Sākumā tā parādās vidējā rpm diapazonā, tad pastirpinās līdz auto sāk paātrināties.
Tika pārbaudītas muftes, karājošais, visas bukses un pusasis, rezultāta nav. Ienāca prātā doma ka kardāns stāv nepareizā pozīcijā un tāpēc ir disbalanss un rodas vibrācija. Tika mainīta kardāna pozīcija visos iespējamos veidos, bet tā pat nav rezultāta.

Ir kādas idejas?



nopietni?

nu, viens seezh mashiinaa, auto pacelj uz paceelaaja.
otrs skataas. pirmais imitee braukshanu.


Jā, nopietni!

Aizmirsu pieminēt, bet arī tas tika darīts.
Diemžēl neko nevar saprast..
Anyway, šodien vedīs kardānu uz balansēšanu, varbūt līdzēs..
Offline
user
06. Oct 2022, 11:19 #12351

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13039

Braucu ar:


06 Oct 2022, 10:51:06 @V_Riks rakstīja:

06 Oct 2022, 10:34:29 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2022, 10:10:00 @V_Riks rakstīja:
Pacients e91, tika veikta pretkorozijas apstrāde.
Tika noņemts aizmugurējais tilts, bāka, reduktors u.t.t. Pēc salikšanas parādījās izteikta vibrācija.
Sākumā tā parādās vidējā rpm diapazonā, tad pastirpinās līdz auto sāk paātrināties.
Tika pārbaudītas muftes, karājošais, visas bukses un pusasis, rezultāta nav. Ienāca prātā doma ka kardāns stāv nepareizā pozīcijā un tāpēc ir disbalanss un rodas vibrācija. Tika mainīta kardāna pozīcija visos iespējamos veidos, bet tā pat nav rezultāta.

Ir kādas idejas?



nopietni?

nu, viens seezh mashiinaa, auto pacelj uz paceelaaja.
otrs skataas. pirmais imitee braukshanu.


Jā, nopietni!

Aizmirsu pieminēt, bet arī tas tika darīts.
Diemžēl neko nevar saprast..
Anyway, šodien vedīs kardānu uz balansēšanu, varbūt līdzēs..


man range rover bija pizgec vibrācija nevis vienkāša.. servī džeki pat kardānu nomainīja un tāpat pizgec, kamēr pēc pišanās vairāku mēneš garumā un citā servī pēc tam nomainīja krustiņu un viss zbis
Offline
diesel
06. Oct 2022, 11:22 #12352

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

Abstrahējoties no tā, ka katrs ar savu ielas mašīnu vai dzinēju tai skaitā, var darīt vai nedarīt ko grib - man tikai ir viens jautājums, kāpēc tie flashotie b58 brauc un brauc ja viss tik slikti teorētiski. Tas nav retorisks jautājums bet reāls fakts.

p.s. Etanola blends paver pandoras lādi b58.

Offline
VVRECK
06. Oct 2022, 11:23 #12353

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


06 Oct 2022, 11:14:26 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2022, 10:51:06 @V_Riks rakstīja:

06 Oct 2022, 10:34:29 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2022, 10:10:00 @V_Riks rakstīja:
Pacients e91, tika veikta pretkorozijas apstrāde.
Tika noņemts aizmugurējais tilts, bāka, reduktors u.t.t. Pēc salikšanas parādījās izteikta vibrācija.
Sākumā tā parādās vidējā rpm diapazonā, tad pastirpinās līdz auto sāk paātrināties.
Tika pārbaudītas muftes, karājošais, visas bukses un pusasis, rezultāta nav. Ienāca prātā doma ka kardāns stāv nepareizā pozīcijā un tāpēc ir disbalanss un rodas vibrācija. Tika mainīta kardāna pozīcija visos iespējamos veidos, bet tā pat nav rezultāta.

Ir kādas idejas?



nopietni?

nu, viens seezh mashiinaa, auto pacelj uz paceelaaja.
otrs skataas. pirmais imitee braukshanu.


Jā, nopietni!

Aizmirsu pieminēt, bet arī tas tika darīts.
Diemžēl neko nevar saprast..
Anyway, šodien vedīs kardānu uz balansēšanu, varbūt līdzēs..


nu, pag, paceltam vibree?



Jā, vibrē.

Pēc izmisīgiem centieniem saprast no kurienes rodas vibrācija, aizdomas krita uz kārbu.
Bet par kārbu problēmu vispār nebija, pietam pirms jaukšanas mehs pats ar manu auto bija kkur braucis un paslavēja kārbu ka tā darbojas nevainojami.
Offline
spriditis
06. Oct 2022, 12:36 #12354

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3988

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Varbut kada lufte krustina paradijusies demontejot,montejot kardanu,ko minimali var sajust,varbut saplaisajusi demfera gumija
Offline
sys9291
06. Oct 2022, 15:16 #12355

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Oct 2022, 15:01:53 @DM-101 rakstīja:
blogaa nelielais posts:

B58 un chip tuning. Part 3

nu cik esmu šos M57 powerbox redzējis pieslēgumu ir daudz vairāk nekā pie dzinēja T sensora... (ir vēl rampas spiediens, turbo spiediens, gaisa T) Bet anyway izstrādājums ir izmetams...un bez variantiem...
Offline
user
06. Oct 2022, 15:55 #12356

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13039

Braucu ar:


06 Oct 2022, 12:36:45 @spriditis rakstīja:
Varbut kada lufte krustina paradijusies demontejot,montejot kardanu,ko minimali var sajust,varbut saplaisajusi demfera gumija


es saku, man krustiņš range rover tādas problēmas radīja, ka psc. es arī biju pārsteigts nomainot to krustiņu cik viss čotka. a to sevī kardānu mainīja, gribēja jauno vēl vest kaut kur un visādas huiņas.. kamēr citā - krustiņš un lieta darīta. Paskatījos veco un jā - viņš minimāli bija sapists
Offline
Kaross
06. Oct 2022, 16:14 #12357

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Oct 2022, 22:41:13 @Kaross rakstīja:
nu tad tu esi gatavs nolikt naudu galdā un atbildēt par savu filozofēšanu? Vai atkal nomīzīsi kā iepriekšējā reizē?
Nevis kaut kādus mistiskus iedomātus ciparus, bet reālu piķi, kas tev ir un, ko Tu arī samaksāsi. Gadījumā ja pierādīšu, ka no tā neko nesajēdz un man ir taisnība.

Tas tavs prātojums/savārstījums ir bez neviena pierādījuma. Tās ir interneta drukātāja piezīmes un iedomas par to kā būtu ja būtu. Tev vēl šajā jomā daudz jāmācas. Taisi vien tos savus NOx emulatorus un nepuksti par to, par ko tev nav sajēgas.


Atkārtošos vēlreiz. Tad tu esi prasts lupata, kas nevar par saviem vārdiem atbildēt?
Pontojies kā urļiks ar 60k, vairs pat 2k nevari nolikt. Nu kāds cipars tev būtu interesants tā, lai nenomīztu kārtējo reizi?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
maasters
06. Oct 2022, 21:42 #12358

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

Man jau liekas, ka to termodinamikas tēmu es te pacēlu, ne ffl, varbūt ko jaucu, bet nu nepārdzīvošu, ja arī tavā blogā nebūs mans pseidonīms


Kas attiecas uz Tevis rakstīto, tad jāpiekrīt, ka viennozīmīgi slodze uz dzinēja sastāvdaļām mainīsies atkarība no tā, kurā brīdī tiek padota aizdedze.
Motora ilgmūžībai tiesa patiktos vēlīna aizdedze, katrā ziņā ne pāragra. Pats esmu vilcis ārā sasprāgušu virzuli, kad paeksperimentēju ar agrīnu aizdedzi benzīnam agrāk.


Bet davaj padrāžam vēlreiz termodinamiku, kuru arī tu minēji blogā.
Neņemot vērā gultņu nodilumu un slodzes un dzinēja ilgmūžību. Viss efektīvākais sadegšanas process no kura var "izcelt" visvairāk energijas, ko lietderīgi pārvērst griezē ir tāds, kur viss degmaisījums ir pilnībā sadedzis sasniedzot savu max temperatūru un spiedienu (tas ir praktiski viens un tas pats ideālai gāzei slēgtā nemainīga tilpuma konteinerī) tieši tajā brīdī, kad virzulis sāk kustību uz leju izejot no TDC.


Iemesls ļoti vienkārš, ja gāze sasniegs savu max temp/spiedienu tad, kad virzulis jau ir lejup kustībā (retarded timing), tas nozīmē, ka degkamera izplešas, kas nozīmē, ka gāzei jāspēj piepildīt aizvien lielāks tilpums, kas vislaik palielinās.
No ideālas gāzes likumiem zinam, ka ja gāzei ir fiksēta temp/spiediens, bet mēs izplešam tās konteineri (palielinam tilpumu traukam, kurā tā ir) , tad tai samazinās spiediens/temp.
Rezultāts tāds, ka daļa no energijas, kas varēja aiziet griezē tagad aiziet telpas piepildīšanā...


Tā, ka tu pats Kaspar jau minēji un pareizi, ka karstās deggāzes vislielāko atdevi spēj dot tieši virzuļa gājiena sākuma, tad tas ir tieši šī iemesla dēļ, jo gajiena sākuma vai vēl vairāk virzlim esot TDC gāze atrodas konteinerī, kuram ir nemainīgs tilpums. Šajā brīdī (neskaitot siltumzudumus degkameras sienās) praktiski visa gāzes molekulu kinētiskā enerģija aiziet spiežot pret degkameras sienām, kas tiešā veidā pāriet griezes momentā no virzuļa uz kloķvārpstu.



Rezumē ir tāds, ka jebkuram ICE dzinējam visefektīvāko siltuma enerģijas pārnesi uz mehānisko var panākt ļaujot degmaisījumam sasniegt savu max temp./spiedienu kamēŗ degkameras izmērs ir minimāls un nemainīgs, bet un tas ir svarīgs bet, tikai īsu brīdi!!!


Respektīvi, ideāli mēs gribam, lai degmaisījums sasniedz max temp.spiedienu burtiski mirkli pirms virzulis sāk lejupkustību.(Cik saprotu tas arī ir īstenots b58 un daudzos citos modernos dzinējos padarot to darbību "cietu" )
Pārāk ilga max temp./spiediena esība virzuļa TDC ne tikai izdara to, ko Kaspars minēja, ka noslogo motoru, bet arī panāk pretējo efektu - iestājas siltuma zudumi!

Karstajai gāzei parāk ilgi uzkavējoties degkamerā bez iespējas spiest virzuli uz leju nozīmē, ka tā vairāk atdos savu siltumu degkameras sienām.
Tā ir "zaudēta grieze", jo gāzes molekulu kinētiskā enerģija pāriet degkameras sienu/motora bloka siltumenerģijā.
Siltuma dzinēji vienmēŗ tiecas uz termalizēšanos jeb temperatūras starp karsto un auksto izlīdzināšanos, kas ir tas ko efektīvai siltuma pārvēršanai griezē cenšas samazināt cik iespējams.


Taka principā tā ir "perfektā momenta" ķeršana ar reāliem materiāliem un to limitētajām iespējām.




Cik grādi pirms TDC jābūt aizdedzei b58 dzinējā, lai sasniegto šos perfektos ideālās gāzes siltuma dzinēja likumus es neņemšos rēķināt, bet to var izdarīt zinot fiziku pēc, kuras dzinējs darbojas..
Lieki piebilst, ka tie grādi mainīsies, jo virzuļa laiks, ko tas pavada TDC mainīsies no RPM , bet degvielas sadegšanas ātrums nē.


[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Oct 2022, 21:58:23 ]

Offline
maasters
06. Oct 2022, 22:05 #12359

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

Sausais atlikums no mana garā posta ir šāds.
PS. Neesmu lasījis b58 manuāļus, taka par konkrēto motoru nevaru spriest, bet...


Vai nu BMW ir uzlikuši pārāk vēlu aizdedzi da viņiem vien zināmu iemeslu dēļ (motora ilgmūžība, rezerve priekš mainīgiem ārā apstākļiem utt) un Kaross & company uzliekot agrāk ieliek motoru dzelzim daudz smagākā, bet termodinamiski efektīvākā darba režīmā, kas rezultējas šeit piesauktajos jaudas pieaugumos vai arī tas jaudas pieaugums ir tupa no augstāka boost/vairāk dgevielas un tā runa par pieaugumu no aizdedzes vien (bez boost) ir diršana.


Kādam varbūt šeit ir BMW tabulas/kartes priekš b58 ignition timing stock izpildījumā kā tas ir no zavoda?

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Oct 2022, 22:06:46 ]

Offline
spriditis
07. Oct 2022, 15:28 #12360

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3988

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Vai tad nebija ta,ka paaugstinoties dzineja apgriezieniem,aizdedzes lenkis nepaliek agraks?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4