Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
maasters
10. Oct 2022, 10:12 #12441

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


10 Oct 2022, 10:07:28 @Kaross rakstīja:
jā, es steigā nocitēju un uzrakstīju muļķību, ko izlaboju. Protams, valvetronic regulē griezi, bet te postus atpakaļ viņš mēģināja ieskaidrot, ka valvetronic regulē turbo spiedienu, kas atkal ir glupības.
BMW nekur, nekādi nepiemin to, ka Valvetronic izmantotu spiediena regulēšanai, kas arī nav ne loģiski, ne vajadzīgs. Kaspich zina labāk.



Ok, bet kas tad beigās regulē turbo spiedienu? Tikai WG ? Es pieļauju, ka vairākas lietas reizē, jo parasti bija tā vecākiem auto, ka ja visa regulācija ir tikai uz vienu "klapi", tad tur parasti rodas lags/aizture, jo sevišķi visā, kas saistās ar gaisu.

Es nezinu, bet ja man būtu jāmin es liktu, ka tomēr lai grieze būtu precīza un "asa" galējo boost regulē primāri WG, bet arī drosele un valvetronics netā?

Jo pēc idejas, jo tev vārsts ir tuvāk degšanas vietai, jo precīzāk var atregulēt gaisu.
Nu tas tā mans minējums.
Offline
FFL
10. Oct 2022, 10:13 #12442

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Īsti nav saprotams, kā vispār ar valvetronic varētu mest nost boostu. Ķip pievērt vārstus? Tie jau būs blow off cienīgi apstākļi, kad boosts tiks tieši uzpīķots
Offline
maasters
10. Oct 2022, 10:16 #12443

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


10 Oct 2022, 10:13:37 @FFL rakstīja:
Īsti nav saprotams, kā vispār ar valvetronic varētu mest nost boostu. Ķip pievērt vārstus? Tie jau būs blow off cienīgi apstākļi, kad boosts tiks tieši uzpīķots


Atkal, es nesaku, ka tas tā notiek b58, man nav ne laika ne materiālu, kur to izlasīt, bet teorētiski tas ir reāli kapēc ne?

Iedomājies tev ir konkrēta diametra truba, kurā ir konkrēa plūsma. Kas ir gaisa spiediens jeb boost?
Nekas vairāk, kā konkrēts gaisa daudzums, kas izplūst cauri un atduroties pret kādu šķersli rada spiedienu.
Ja tu samazini plūsmu pieliekot šķērsli, tu daļu spiediena "nomet" pret šo šķērsli un pēc tā spiediens samazinās, jo samazinās arī gaisa dauduzms.


Es saprotu, ka tieši tāpēc vārstu atvēruma kontrolē reāllaikā ir efektīva, ka tā ir kā individuāla drosele, kas ir maksimālu tuvu katrai degkamerai.

Tāpēc, jau agrākie karburatormotori bija tik neatsaucīgi uz gāzi, jo drosele bija tālu prom no degkameras un gaisam ir inerce, kas nozīmē , ka veidojas laika nobīde uz jebkurām izmaiņām droselē.


Pēc idejas, ja tu tikai kontrolē WG turbīnai, tur ir paliela inerce gan mehāniskā gan gaisa. Kamēr turbīna nokrīt RPM, kamēr gaiss no turbo ieplūdes aiziet līdz cilindram tur ir garš ceļs, kas nozīmē, ka laiks starp WG pozīcijas izmaiņām un reālām gaisa spiediena izmaiņām cilindrā ir "lags", kas samazina pedāļa atsaucību.

[ Šo ziņu laboja maasters, 10 Oct 2022, 10:22:28 ]

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 10:25 #12444

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4342

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Primāri spiedienu regulē ar WG un droseli. Viss. Ar to pilnībā pietiek.
Turbīnai ir elektrisks diezgan precīzs WG motors.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
maasters
10. Oct 2022, 10:34 #12445

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


10 Oct 2022, 10:25:36 @Kaross rakstīja:
Primāri spiedienu regulē ar WG un droseli. Viss. Ar to pilnībā pietiek.
Turbīnai ir elektrisks diezgan precīzs WG motors.


Jup to es zinu. Tiesa elektriska WG vadība nevis atsperes un membrānas, kā agrāk uzlabo precizitāti, bet attālums no turbo ieplūdes līdz cilindrma ta paliek tāds pat un gaisam ir inerce tāpēc es nemaz nebrīnītos, ka "negludumus" dme prot tagad pielabot ar valvetronic par droseli nerunājot, bet ka jau teicu man nav tā izbazūnētā BMW manuāļa un papīru tāpēc, ja kādam te ir tād nekautrējās un iekopē, kur ar sarkanu pasvītro viņu pašu skaidrojumu par šo mezglu savstarpējo darbību.
Offline
Zalespljavejs
10. Oct 2022, 10:40 #12446

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2390

Braucu ar: tautas auto


10 Oct 2022, 08:52:49 @DM-101 rakstīja:
par ''droseles'' ciet veershanu manaa blogaa: kit/part 3.
par wg [kas by default ir ciet Sport mode] man ir logi, buus blogaa.

Jebkuraa gadiijumaa - es netaisos vairs lasiit viena miskastnieka (piedoshanu) nepaartrauktu zaakaashanos. Varbuut kaadam tas skjiet smiekliigi. Varbuut sheit viss ir atljauts [nu, patiesiibaa, ir arii, ibo citaadi, piem., cunftes ''biedri'' nevaretu izpildiit to, ko izpilda].
Bet shis ir tas bridis, kad es saku - stop, pietiek. Vai nu shajaa briidii radikaali tiek celts shiis vietnes/manas teemas liimenis, vai arii - netiek celts. Man ir bieza aada, bet shobriid es vairs nejuutu kaifu, suudus lasot.
Man ir poh, peec kaadiem nopelniem un kam tiesiibas/statusus/izpausmes daliija nelaikjis Seidara kungs, bet nupat/kaarteejo reizi, manupraat, ir visas robezhas paarkaaptas. Teema tiek vnk piegaaniita. Aciimredzot, ja neviens neprotestee - juusu limenis ir Karosa kungs, veci, kuuposhi dirselji un to probleemas. Veelu veiksmi to risinaashanaa.




Pilsoni S., ka jums garšo zālītes kuras pats izrakstat?

Sausais atlikums ir tāds, ka pilsonis pats ir gatavs visiem un visur uzdirst ar un bez pamata, bet tagad kad ar šo pilsoni cīnās tieši tādām pašām metodēm kā pats Kaspich, tad uzreiz sākas atpakaļgaitas slēgšana un vispārējā lūpas uzmešana.


Paldies par izklaidi pēdējos pāris vakarus.
Offline
Kaross
10. Oct 2022, 10:55 #12447

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4342

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Izklaide laba, bet būs vēl. Lai tikai raksta. Mūsu profesors ir ielīdis tēmā, kur viņam ir maz sajēgas un es to ļoti labi redzu.

Kaspich, tev ir ļoti daudz līdzīga ar Putinu un šis virsraksts Tvnet to labi raksturo. Abi jūs esat šizofrēniķi



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Bimmer
10. Oct 2022, 12:12 #12448

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24378

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Pēc paša lūguma, turklāt uzstājīgi apejot vienas nedēļas pārdomu laiku, dzēsti lietotāji Kaspich un DM-101.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4