Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
funkyasshit
12. May 2017, 22:04 #121

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3469

Braucu ar: Octavia L&K 4x4

Price/performance ir jaudas/ekonomijas/ieguldīto līdzekļu attiecība. Tas nenozīmē max lēti un max labi, bet gan izmaksas pret ieguvumu. Huļe tad nebrauc ar N62? Piķis par īsu vai tomēr ar galvu saproti, ka pašam vieglāk, ērtāk un finansiāli izdevīgāk ir braukt ar N53?
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 13:35 #122

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Man šķiet, ka viņi ne par ko īsti nav informēti E39 ar FL lukturiem un xenon negribēja laist cauri, jo redz tajā gadā tādi lukturi ar xenon neesot bijuši, esot bijuši citi, pofig, ka viss bija funkcionējošs, stars ideāls

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
HiJaCKeR
16. May 2017, 16:11 #123

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3894

Braucu ar: BMW E90 330i


16 May 2017, 13:07:57 @N53series rakstīja:
TA staciju darbinieki nav iipashi informeeti par N43/N53 sērijas dzineeju darbiibas iipatnibaam, attieciigi, var sanaakt cirks.

Noteikumi par TA,
805.2. Veicot CO kontroli transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2001. gada 1. janvāra, λ vērtībai pie paaugstinātiem brīvgaitas kloķvārpstas apgriezieniem (2000–3000 min–1) jābūt robežās ±0,03 no vērtības, kuru noteicis transportlīdzekļa izgatavotājs.

saskanjaa ar TIS [kas paredzeets TA stacijaam], N43/N53 dzineejiem Lambda var buut robezhaas 1..4, nevis 1.00 kaa parastiem dzineejiem.

attieciigi, ja peeksnji TA darbinieks saak mekleet caurumus izpuuteejaa, vai liek 2 par atgaazeem [reaali tuksgaitaa Lambda buus ap 2.0, ja dzineejam viss kaartiibaa], jaasauc mainjas vecaakais, internaatos jaameklee [ir novelkams] TIS dokuments - jaalec kaskjii, vaardu sakot.

N52 arī tā var būt, ka CO pie pārbaudes ir dažāds?
Offline
Murphy
21. May 2017, 12:04 #124

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: '17 330 M sport

Kādi komentāri par N20? Ārzemju forumos viedokļi dažādi
Offline
henesy
29. May 2017, 16:11 #125

Kopš: 06. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: x5 ('11)

Ir kādam zināšanas/ vēlme notestēt/pieslēgt pie kompja N62B44 motoru e60 kuzovā. Par atlīdzību vienosimiem. Ir interese par to "individual" 545i, kas atrodās ss-ā. Varbūt kāds zin ko vairāk un tur nemaz nav jēgas braukt skatīties.
Offline
ATB
30. May 2017, 22:45 #126

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4872

Braucu ar: ♛ ♛

Kaspich, a kāds ir Tavs verdikts par m62b44 vai m62tub44? Tiem ar shitadas kaites kaa n serijas dzinejiem var buut?
Offline
josi
31. May 2017, 11:29 #127

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW

Man jautājums par to pēdējo bildi - tad sanāk, ka MSD80 testi strādā arī uz MSV70? Jo priekš N52 iekš INPA nebiju manījis tādu ekrānu, bet varbūt ķļūdos.
Offline
uldens1
31. May 2017, 20:06 #128

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14759

Braucu ar:

saki ka zondu self testiem nevar ticeēt??
Offline
HiJaCKeR
01. Jun 2017, 16:33 #129

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3894

Braucu ar: BMW E90 330i

Cik kkm katalizatoriem ir resurss N52 dzinējiem?
Offline
ritvarsox
01. Jun 2017, 20:37 #130

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1943

Braucu ar: E39 528, E39 530D, Giant FS GSR Alu


01 Jun 2017, 19:02:02 @N53series rakstīja:

01 Jun 2017, 16:33:42 @HiJaCKeR rakstīja:
Cik kkm katalizatoriem ir resurss N52 dzinējiem?


Katalizatoru muuzs ir atkariigs no dzineeja staavoklja un apkopes. Var kalpot 500k,i vairaak,un var nokaut arii pie 50k..

Tāda aizdoma, ka man ir pirmais variants.
Offline
hasans
02. Jun 2017, 00:42 #131

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7630

Braucu ar:

Kaspich, Tu esi monstrs.
Man protams tā ir ķinas ābece
Offline
rekeds
02. Jun 2017, 10:47 #132

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Kaspič, par ko balsosi?
Offline
josi
05. Jun 2017, 16:48 #133

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW

Saistībā ar pēdējo rindkopu tajā rakstā - kamdēļ uzticēties INPA/ISTA/u.c."oboločkām, ja tā vietā var ar Tool32 atvērt atbilstošā ECU .PRG failu un izvēlēties atbilstošos funkcionālos jobus pa tiešo?

Tāpat to PRG failu var dekodēt ar xtract un būs vismaz minimāla dokumentācija
Offline
funkyasshit
05. Jun 2017, 17:17 #134

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3469

Braucu ar: Octavia L&K 4x4

Interesanta lasāmviela, vēl interesantāk, ka kas tāds tiek sarakstīts šeit, nevis ārzemju forumos.
Offline
josi
05. Jun 2017, 18:42 #135

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW


05 Jun 2017, 16:56:31 @N53series rakstīja:
es kak raz vakar ar chomu par ipo/ips/prg teemu murgojos. taa job teema arii nav mega skaidra. taapat jau nav zinaama matemaatika, kaa tiek reekjinaati visi mainiigie, kaadi algoritmi izmantoti..

Iesaku parakt tajā virzienā, jo manupŗāt, tur ir redzams tieši tas pats, ko rāda INPA, un vēl vairāķ, piemēram, var mēģināt izvilkt ārā visu adaptāciju vēsturi. Tāpāt ar papildus softu palīdzību (Gini, Testo) var saveidot dzīvos grafikus / mērpulksteņus / logus CSV failā.
Offline
josi
05. Jun 2017, 20:19 #136

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW

Savus IPO būvēt jau būtu nākamais līmenis, bet ar xtract palīdzību PRG failus var pārveidot jau kaut cik lasāmā XML formātā.
Offline
Rolzs
06. Jun 2017, 11:25 #137

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46


05 Jun 2017, 20:19:43 @josi rakstīja:
Savus IPO būvēt jau būtu nākamais līmenis, bet ar xtract palīdzību PRG failus var pārveidot jau kaut cik lasāmā XML formātā.



Savu IPO uzbūvēt ir mūsu mērķis, bet līdz tam vēl diezgan ko iet. Šobrīd pietiktu ar palīdzību sameklēt MSD80.IPS failu.
DDE7 IPS mums ir bet dīzelis ir dīzelis un benzinam būs citi mainīgie.

[ Šo ziņu laboja Robs, 06 Jun 2017, 11:25:46 ]

Offline
josi
06. Jun 2017, 11:54 #138

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW

Ko jūs gribat redzāt savā IPO, papildus esošajam?

Ja man būtu tāda vajadzība, es droši vien izvilktu ārā vajadzīgās KWP2000 komandas no MSD80.PRG faila un uzrakstītu savu softu, kurš strādā pa taisno caur Ediabas API.
Offline
Rolzs
06. Jun 2017, 12:23 #139

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46


06 Jun 2017, 11:54:39 @josi rakstīja:
Ko jūs gribat redzāt savā IPO, papildus esošajam?

Ja man būtu tāda vajadzība, es droši vien izvilktu ārā vajadzīgās KWP2000 komandas no MSD80.PRG faila un uzrakstītu savu softu, kurš strādā pa taisno caur Ediabas API.



Par papildus pagaidām grūti teikt - drīzāk jautājums kādas ir iespējas un kā tikt pie šūnu adresēm un mainigajiem. Plus saprast kas tas ir ko redzam.

Ideja par savu IPO lai var salikt normālās secībās, logos, utt Maksimāli izdarīt tā lai viegli lietot. Kas protams noderētu pašiem un citiem.

[ Šo ziņu laboja Robs, 06 Jun 2017, 12:23:38 ]

Offline
josi
06. Jun 2017, 12:23 #140

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2739

Braucu ar: Ne-BMW

Un īpaši nemeklējot sev datorā redzu IPS priekš MSD85 un MED17 - tie, iespējams, nāk no INPA FXX arhīva, kuru uztur viens attiecīgajos forumos labi zināms biedrs.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips