Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
beerzinsh
27. Oct 2015, 18:32 #21

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


27 Oct 2015, 18:29:09 uldens1 rakstīja:

27 Oct 2015, 18:24:33 beerzinsh rakstīja:

27 Oct 2015, 18:14:38 JZ rakstīja:

27 Oct 2015, 18:07:51 beerzinsh rakstīja:

27 Oct 2015, 17:41:28 HiJaCKeR rakstīja:
Braucot pa šosi, toč nav diez ko patīkmi braukt aiz dīzeļa, nepatīkama smaka. Piedirsīs dabu, tad varēs bērni dzert caur dīzeļa kvēpiem filtrētu ūdentiņu.


Ja ar auto viss ir ok, nekas tur nesmird un nekūp! Visos ceļu objektos iznīdējot Kamaz, Kraz un Gaz pienesums būtu krietni lielāks! + vēl USA manliekas rūpnīcas saražo tik cik šeit mēs nespējam amortizēt ar saviem Eiro 4, 5 un 6!




[IMG]h[/IMG]


Ar izpūtēja ostīšanu nenodarbojos, bet kolēģim ir auto bez visiem šiem nevajadzīgajiem izstrādājumiem, nekas nekūp un nepaliek dūmu mākonis!
Varam tēlot grīnpīs, neēst gaļu, braukt ar Prius, bet tā ir tāda modes lieta, dzīšanās pēc mistiskiem parametriem.
stulba lauķa viedoklis


Ulden, ahhujennais pilsētnieks
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 18:43 #22

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


27 Oct 2015, 18:32:55 beerzinsh rakstīja:

27 Oct 2015, 18:29:09 uldens1 rakstīja:

27 Oct 2015, 18:24:33 beerzinsh rakstīja:

27 Oct 2015, 18:14:38 JZ rakstīja:

27 Oct 2015, 18:07:51 beerzinsh rakstīja:

27 Oct 2015, 17:41:28 HiJaCKeR rakstīja:
Braucot pa šosi, toč nav diez ko patīkmi braukt aiz dīzeļa, nepatīkama smaka. Piedirsīs dabu, tad varēs bērni dzert caur dīzeļa kvēpiem filtrētu ūdentiņu.


Ja ar auto viss ir ok, nekas tur nesmird un nekūp! Visos ceļu objektos iznīdējot Kamaz, Kraz un Gaz pienesums būtu krietni lielāks! + vēl USA manliekas rūpnīcas saražo tik cik šeit mēs nespējam amortizēt ar saviem Eiro 4, 5 un 6!




[IMG]h[/IMG]


Ar izpūtēja ostīšanu nenodarbojos, bet kolēģim ir auto bez visiem šiem nevajadzīgajiem izstrādājumiem, nekas nekūp un nepaliek dūmu mākonis!
Varam tēlot grīnpīs, neēst gaļu, braukt ar Prius, bet tā ir tāda modes lieta, dzīšanās pēc mistiskiem parametriem.
stulba lauķa viedoklis


Ulden, ahhujennais pilsētnieks
palasi kas nak no ta izputeja ara un ko visi tie nevajadzigie sudi dara,ja joprojam liksies ka tas viss ir lieks tad nu...
Offline
beerzinsh
27. Oct 2015, 18:52 #23

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:

palasi kas nak no ta izputeja ara un ko visi tie nevajadzigie sudi dara,ja joprojam liksies ka tas viss ir lieks tad nu...


Nekāda paradīze tur nenāk, taču vieglais autoparks ir sīkums, ja salīdzinā pret ražotnēm, taču tur ir spēcīgāks lobijs, tadēļ vairāk kontrolē tieši autobūvi!
p.s pats tu droši vien labi zini, kādu labumu šīs te atgāzes nodara motoram! Varu iemest bildi, kā izskatās 120 000 Km nogājis auto, kam atgāzes tiek ievadītas 1. cilindrā! Tur diametrs ir samazinājies pat vairāk kā uz pusi!
Offline
martinssirants
27. Oct 2015, 19:02 #24

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


27 Oct 2015, 13:43:17 Kaross rakstīja:
Ko nozīmē "it kā" EGR dēļ?
tika taisīta diagnostika vai čoms teica, jo viņam arī tā bija?

EGR laiž izplūdes gāzes vēlreiz dzinēja. Izspried pats cik tas ir veselīgi, kad izmeši, kaut kādas daļiņas tiek mestas vēlreiz dzinējā. Dzinēja dilumu tas lēnām veicina.


ak jaa?

interesanti gan. kad es zvaniiju tavam konkurentam jonixam laikam no Aadaziem un jautaju, vai vins var izprogrammet opel astra benzinniekam to EGR, jo vins ir beigts un nestrada kaa vajag,, tapec mashina vienmerigi braucot raustaas, tad man tika atbildeets, ka konkreeti dahuja pieaugs pateerins un ka tas nebuus veseliigi dzineejam.

nokomenteesi? vins man sadirsa jo negribeja jaaties vai kas pa vainu?
Offline
Kaross
27. Oct 2015, 19:02 #25

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4323

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Oct 2015, 17:26:40 streetlife rakstīja:
njāā toč makaroni.
ja egr vārsts nešansē un ir ciet- no problems. nekas netiek mests iekša atpakaļ katlos. ja jau tos izmešu stumšana atpakaļ vietā no kuras nākuši būtu neveselīga motoram, tad sistēmā būtu uzstādīti egr recirkulācijas filtri. cik zinu, tad tādus neesmu manījis, lai gan nav brīnums ka tāds vijebonis arī būtu uztaisīts.


aK dieniņās. Kārtējais filozofs. Ja būtu, būtu. Zināšanu nav, bet spriedelēt gribās.


Attēlos 2.4D Volvo 2007.gads. Kā Tu šito, zinātniek, izskaidrosi? Tie sūdi (piķis, cieti izdedži) kopā ar laumiņām dzinēju atjauno?

Pēdējā bildē ir viens no ieplūdes kanāliem galvā. Knapi pirkstu varēja iebāzt tajā caurumā.
Un tikai tas viss no EGR.
Auto bija manā servisā un beigās cēlām nost galvu, jo nebija iespējams citādāk iztīrīt to visu. Sprauslas tika aizvestas uz stendu un arī viss pārējais elektroniski pārbaudīts. Nekādu citu defektu, bet nezināma dūmošana no rītiem, kas pēc šīs procedūras pazuda. Remonts beigās sanāca "pa lēto".







-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
27. Oct 2015, 19:08 #26

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu sajēdz ka tā ir nesadegusī degviela?

un kur bildes no cilindriem, virzuļiem, gredzeniem un vārstiem? kur, ja reiz citu defektu nav, vissas blīvējošās virsmas ir spožas un gludas

tieši tas pats "melnais" nonāk gaisā dēļ tevis likvidētajiem DPF filtriem, un tad plaušās
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 19:10 #27

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


27 Oct 2015, 18:52:21 beerzinsh rakstīja:
palasi kas nak no ta izputeja ara un ko visi tie nevajadzigie sudi dara,ja joprojam liksies ka tas viss ir lieks tad nu...


Nekāda paradīze tur nenāk, taču vieglais autoparks ir sīkums, ja salīdzinā pret ražotnēm, taču tur ir spēcīgāks lobijs, tadēļ vairāk kontrolē tieši autobūvi!
p.s pats tu droši vien labi zini, kādu labumu šīs te atgāzes nodara motoram! Varu iemest bildi, kā izskatās 120 000 Km nogājis auto, kam atgāzes tiek ievadītas 1. cilindrā! Tur diametrs ir samazinājies pat vairāk kā uz pusi!
rupnicām ir daudz vienkaršak attirit atgazes un to tur ari dara,tur tapat stav visadi kataliztori.Un pilnigi pie dirsas ko tas atgazes nodara motoram,tas tapat ir kapeikas salidzinot kad tiek sajata veseliba
Offline
martinssirants
27. Oct 2015, 19:15 #28

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

taa jau arii neviens no spechukiem neatbildees, kas tur iisti bija, japec man tas specialists atteicas izprogrammet to EGR.

viens saka ka pish kopaa dzineeju kad neizprogrammee, cits tieshi saka, ka pish kopaa kad izprogrammee. viens saka ka vajag, otrs ka nevajag, jo itka pievaditas atgazes samazinot temoeratuuru degkameraa.
viens saka ka paterins tiesi samzinas, cits atkal tiesi preteejo.

davai eksperti, apskaidrojiet.
Offline
Maa
27. Oct 2015, 19:19 #29

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Jāliek visiem gāze
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 19:19 #30

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


27 Oct 2015, 19:15:14 martinssirants rakstīja:
taa jau arii neviens no spechukiem neatbildees, kas tur iisti bija, japec man tas specialists atteicas izprogrammet to EGR.

viens saka ka pish kopaa dzineeju kad neizprogrammee, cits tieshi saka, ka pish kopaa kad izprogrammee. viens saka ka vajag, otrs ka nevajag, jo itka pievaditas atgazes samazinot temoeratuuru degkameraa.
viens saka ka paterins tiesi samzinas, cits atkal tiesi preteejo.

davai eksperti, apskaidrojiet.
temperatura degkamera samazinās,tieši tas ari ir iemesls kapec viņas ievada tur,dizelim pie augstas temaraturas rodas Nox kas ir ļoti indiga,benzinam lai varetu kruizet liesaja un neizkustu virzuļi
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:20 #31

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Pizdec dirsēji, EGR rubīt nost tagad neesot EKO, HUJEKO, tas nav modīgi, nevajag piedirst dabiņu, apskausim kokus un neēdīsim govis, taču, kamēr VW ar savām feikajām izmešu programmām indēja pusi pasaules, nevienu tas kaut kā nepisa un nesāka pēkšņi visi mirt nost 30 gadu vecumā, šī šausmīgā piesārņojuma dēļ. Stulbā divkosība, visi tagad kā kaut kādi Oltes uzvedas.
Offline
520i
27. Oct 2015, 19:24 #32

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2673

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


27 Oct 2015, 19:20:08 howitzer rakstīja:
Pizdec dirsēji, EGR rubīt nost tagad neesot EKO, HUJEKO, tas nav modīgi, nevajag piedirst dabiņu, apskausim kokus un neēdīsim govis, taču, kamēr VW ar savām feikajām izmešu programmām indēja pusi pasaules, nevienu tas kaut kā nepisa un nesāka pēkšņi visi mirt nost 30 gadu vecumā, šī šausmīgā piesārņojuma dēļ. Stulbā divkosība, visi tagad kā kaut kādi Oltes uzvedas.


Tu tiešām domā, ka viss notiek momentāni? Ļoti žēl, ka ir tādi cilvēki kā Tu, kuriem rūp tikai un vienīgi kas notiek tagad.

Tu esi dumjš
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:31 #33

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

"Es tagad vairs nepirkšu Folksvāgenīti, jo izmesīši patiesībā ir 30x lielāki, nekā uzrādīti oficiālajos datos!", teica neviens, nekad.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 27 Oct 2015, 19:32:22 ]

Offline
520i
27. Oct 2015, 19:33 #34

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2673

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


27 Oct 2015, 19:31:41 howitzer rakstīja:
"Es tagad vairs nepirkšu Folksvāgenīti, jo izmesīši patiesībā ir 30x lielāki, nekā uzrādīti oficiālajos datos!", teica neviens, nekad.




tad sāc ar sevi
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:34 #35

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Manam EGRs jau labu laiku noglušīts.
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 19:35 #36

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 19:02:45 Kaross rakstīja:

27 Oct 2015, 17:26:40 streetlife rakstīja:
njāā toč makaroni.
ja egr vārsts nešansē un ir ciet- no problems. nekas netiek mests iekša atpakaļ katlos. ja jau tos izmešu stumšana atpakaļ vietā no kuras nākuši būtu neveselīga motoram, tad sistēmā būtu uzstādīti egr recirkulācijas filtri. cik zinu, tad tādus neesmu manījis, lai gan nav brīnums ka tāds vijebonis arī būtu uztaisīts.


aK dieniņās. Kārtējais filozofs. Ja būtu, būtu. Zināšanu nav, bet spriedelēt gribās.


Attēlos 2.4D Volvo 2007.gads. Kā Tu šito, zinātniek, izskaidrosi? Tie sūdi (piķis, cieti izdedži) kopā ar laumiņām dzinēju atjauno?

Pēdējā bildē ir viens no ieplūdes kanāliem galvā. Knapi pirkstu varēja iebāzt tajā caurumā.
Un tikai tas viss no EGR.
Auto bija manā servisā un beigās cēlām nost galvu, jo nebija iespējams citādāk iztīrīt to visu. Sprauslas tika aizvestas uz stendu un arī viss pārējais elektroniski pārbaudīts. Nekādu citu defektu, bet nezināma dūmošana no rītiem, kas pēc šīs procedūras pazuda. Remonts beigās sanāca "pa lēto".



ja tavs bizness kaut cik dārgs tad neiesaistītos šāda veida diskusijās un ieņemtu neitrālu pozīciju.

nenoliedzu, ka atsevišķos gadījumos egr likvidācija ir racionālākais risinājums, bet to visu veicina mūsu nabagu nācija.

ieliec labāk līdzīgas bildes par bmw, savādāk tas jau visiem zināms, ka volvo d5 motoriem no 2005-2009 gadam ir neveiksmīgi izstrādāta egr sistēma. lai gan, ja kartera ventilācijas filtrs ciet, eļļu dzen turbīnā tad tas skats būs līdzīgs, bet nu atkal iestājas kapeikpisēju sindroms.

[ Šo ziņu laboja streetlife, 27 Oct 2015, 19:39:18 ]

Offline
development99
27. Oct 2015, 19:36 #37

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


27 Oct 2015, 19:24:59 520i rakstīja:

27 Oct 2015, 19:20:08 howitzer rakstīja:
Pizdec dirsēji, EGR rubīt nost tagad neesot EKO, HUJEKO, tas nav modīgi, nevajag piedirst dabiņu, apskausim kokus un neēdīsim govis, taču, kamēr VW ar savām feikajām izmešu programmām indēja pusi pasaules, nevienu tas kaut kā nepisa un nesāka pēkšņi visi mirt nost 30 gadu vecumā, šī šausmīgā piesārņojuma dēļ. Stulbā divkosība, visi tagad kā kaut kādi Oltes uzvedas.


Tu tiešām domā, ka viss notiek momentāni? Ļoti žēl, ka ir tādi cilvēki kā Tu, kuriem rūp tikai un vienīgi kas notiek tagad.

Tu esi dumjš


+100
Pipet ar var, uzreiz jau nespragst nost.
Sudus/kimiju ar est var, sodien tak nenomirs.

Tas nekas, ka berni slimi bus un pats pa slimnicam klidis pec gadiem 20-30. Ak ja, mazberni ar nebus no veseligakajiem utt.
Offline
add
27. Oct 2015, 19:37 #38

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


27 Oct 2015, 19:20:08 howitzer rakstīja:
Pizdec dirsēji, EGR rubīt nost tagad neesot EKO, HUJEKO, tas nav modīgi, nevajag piedirst dabiņu, apskausim kokus un neēdīsim govis, taču, kamēr VW ar savām feikajām izmešu programmām indēja pusi pasaules, nevienu tas kaut kā nepisa un nesāka pēkšņi visi mirt nost 30 gadu vecumā, šī šausmīgā piesārņojuma dēļ. Stulbā divkosība, visi tagad kā kaut kādi Oltes uzvedas.


Pareizi ir, vislielāko respektu starp alpha male izpelnās tas indivīds, kurš dienā nosmoļī vismaz paciņu cigarešu, strādā ar melnām rokām skrūvējot ikarusam izpūtēju, kamer tas nav noslāpēts, pa vidam uzkožot desmaizi pirms tam nomazgājot rokas atrabotkā
Pareizi ir piedrāzt veselību, dzīvojam šodienai :bembis: :drifc: :yolo:
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 19:38 #39

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


27 Oct 2015, 19:31:41 howitzer rakstīja:
"Es tagad vairs nepirkšu Folksvāgenīti, jo izmesīši patiesībā ir 30x lielāki, nekā uzrādīti oficiālajos datos!", teica neviens, nekad.


ne jau visiem motoriem ta programma
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:38 #40

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Driftu arī vajag aizliegt! Tak pizdec, cik tie dūmi indīgi! Visi vaļi jau pēc gada peldēs ar vēderiem uz augšu! Vai arī tehniskajiem noteikumiem jāparedz, ka dūmi, kuri radušies riepu degšanas pret asfaltu rezultātā, tiek iesūkti atpakaļ dzinējā un vēlreiz pārstrādāti. Respektīvi, turbo/kompresora ieplūdei jāatrodas pakaļējo riteņu arkās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo