Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
bembukuss
27. Oct 2015, 23:12 #81

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 23:07:34 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 23:05:53 PowerBMW rakstīja:

27 Oct 2015, 23:00:09 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.

Un cik reizes tīrisi Tev liekas kad tas filtrs ir kā tavas zeķes mazgā un nepērc jaunas


Esot tak kaut kada tur regeneracijas procedura kur tos filtra esosos sudus sadzedzina vai ko tur..


Tā procedūra notiek automātiski.. laikam ik pēc 500km..

Bet tas nelīdz, ja sēņo pa pilsētu..

Jā, var uztaisīt piespiedu.. rezultātu nemāku komentēt..
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 23:15 #82

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 23:09:38 PASSATizhi rakstīja:
dīzelis ir говно. pat Fans to beidzot saprata


Tad, kad es meklēju sev autiņu.. sludinājumos bija tikai kādi 3% benzīna un 97% dīzeļdzinēji..

Es labāk brauktu ar benzīnu..
Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:16 #83

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Oct 2015, 23:11:55 funkyasshit rakstīja:
Reģenerācīju nespēj veikt, ja tu visu laiku pis pa pilsētu 10km dienā. Liela daļa cilvēku, kas brauc ar tādām mašīnām lej hujzin kādu izlejamo eļļu, nevis low saps, līdz ar to DPFs aizdiršās ar pelniem, kurus nevar sadedzināt, tad filtrs ir jāmaina, kad kompis aprēķina, ka tur kaut kas nav riktīgi un izmet kļūdu.

P.S - ja kas eļļa iznīcina DPF filtru, tā kā jūsu sapistās turbīnas un aizdirstās kartera ventilācījas arī ir iemesls to beigām.


nav nekas sapists. ir iemests nesen jauns BiTD engine. Jaa nu jaatziist ka seenots gan tiek. max rpm 2500 pilsetaa... nobraukts ari tiek maz.
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:19 #84

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ja vari tikt ārpus pilsētas, pagāz vienmērīgā ātrumā ~100-110km/h un vienmērīgos apgriezienos, tad viņam vajadzētu veikt reģenerācīju.
Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:20 #85

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Oct 2015, 23:19:17 funkyasshit rakstīja:
Ja vari tikt ārpus pilsētas, pagāz vienmērīgā ātrumā ~100-110km/h un vienmērīgos apgriezienos, tad viņam vajadzētu veikt reģenerācīju.


paris reizes nedela veicu kadus 50 km pa trasi apmeram 120, 130 kmh. vairak taa kluda nav lekusi ara.
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:21 #86

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tad viss kārtībā, nav ko mīzt. Galvenais, lai tiek lieta noteiktas specifikas eļļa un turbīna negrūž eļļu ieplūdē un izplūdē.
Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:26 #87

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Liqui Moly kaut kads tur top un ne jau pa 30 000 km. Buss jauns nopirkts netika, bet tas motrss jau nomainits. Tas protams ir idiostisms, ka jaunai masinai pirma ellas maina pec 30 kkm.

Saistiba ar EGR temu. Sievai Golf 6 140 hp. EGR bija iesprudis pozicija ka nekas netika recirkulets. Varetu iedomaties ka tipa labak gaja. Bet tika nomainits un tesi tagad labak iet un mazak tere.
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:36 #88

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Neesmu nekur redzējis nekādus reālus pierādījumus Liquid Molly labumam. Man liekas, ka tikai rAudisti mīž karstu uz viņu. Protams, lai gan tas viss var būt mārketings par Castrol un citām eļļam. Cik kaut kādus testus lasīju, labākais izrādījās Shell ar to savu PurePlus tehnoloģiju, kas dod ļoti tīru eļļas bāzi. Ja nemaldos tur salīdzināja ar Liquid Molly, kam izrādījās bāze ir diezgan slikta.

Nu ar EGR ir tā, kā vadības bloks saprot, ka ir problēmas tajā sistēmā mašīnai iedegās Check Engine un tā ir limp mode jeb motoram tiek nogriezta jauda. Vaļā stāvoklis vai ciet, tam nav nozīmes. Tiek uzskatīts, ka EGR nestrādā un iedegta lampiņa.
Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:39 #89

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Nu saistiba par ellu.. man po.. Vnk lietas maksa tik cik maksa un ja taa cena pieklajiga, pielauju ka prece ari laba.

Par EGR. Protams, kad jau deg lampa tad jau skaidrs ka ir tikai 25 zs Es to sudu atjaucu pilnigi vala un skaidrs bija tas ka jau labu laiku nedarbojas normaali. Iekegas engine jau kad vins pilniba nokiileeja.
Offline
edzhaans
27. Oct 2015, 23:46 #90

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Molly, kā saka tirgoņi, esot tāds labs un tjipa cena pieņemama, tjipa viduvējs. Bet droši vien kaut kur internetā vnk akal kāds saslavējis. Galvenais neliet visādus -olus. Mannoll, Eurol tie jau ir psc kur smieklīgā cenā Bet atkal nevajadzētu ieiet galējībās attiecībā uz cenu un iet pirkt eļļas benzīntankā
Principā var liet, bet mainīt vajadzētu biežāk. Nu motoru izskalot var ar lēto

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 27 Oct 2015, 23:47:41 ]

Offline
Laoshi
27. Oct 2015, 23:50 #91

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

EGR aizaug tikai sēņotājiem kapeiksipejiem, kas dīzelisti ir pēc definīcijas. Motoram tā jau tiek nodarīts kaitējums, kad tur tiek iesmidzināta dīzeļdegviela.

Var visu atslēgt un tad pasākums pārvēršas par td vai tds vai vnk d.

Neaizmirstiet lambdas arī izprogot, nevis mainīt. Dīzeļiem GMM arī var izprogot. PDF un EGR off, turbo off, visu off. Beigās būs kā audistaila speci, kuri iekš s8 iegrūz 120zs 1.9tdi ar taisnu trubu un priecājas kā mazi bērni.
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:58 #92

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Pa lielam eļļas cenai un brendam nav nozīmes, bet eļļa, kas abildīs noteiktajam standartam nebūs kaut kāda herņa.
SAE jeb mums zināmais xxWxx ir tikai, lai izvēlētos nepieciešamo viskozitāti temperatūrās, kādās motors stādās, mūsu apstākļiem 5W30 ir okay. Tad ir jāskatās API jeb ACEA, kas ir svarīgākais. Tur ir jāskatās, ko iesaka ražotājs. Parasti ar DPFu aprīkotām mašīnām standarts ir ar burtu C. Vienkārši atveram manuāli, apskatamies. Ja rakstīts, ka jālej temperatūras no <-20 līdz +10 5W30, bet eļļas standarts ir ACEA C4, tad tāda arī jālej. Pohuj, kas ražo. Pērc, kas labāk tevi uzrunā.
Offline
rekeds
27. Oct 2015, 23:59 #93

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

speciālisti, a cik veselīga ir gāzes iekārta benzīnam un dabai?
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:59 #94

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Otrajā vietā aiz elektromotora, ja tu runā par ekoloģiju.
Offline
Laoshi
28. Oct 2015, 00:00 #95

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Daba mīl gāzi un tās sadegšanas produktus.
Offline
FR888
28. Oct 2015, 00:00 #96

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Oct 2015, 23:58:02 funkyasshit rakstīja:
Pa lielam eļļas cenai un brendam nav nozīmes, bet eļļa, kas abildīs noteiktajam standartam nebūs kaut kāda herņa.
SAE jeb mums zināmais xxWxx ir tikai, lai izvēlētos nepieciešamo viskozitāti temperatūrās, kādās motors stādās, mūsu apstākļiem 5W30 ir okay. Tad ir jāskatās API jeb ACEA, kas ir svarīgākais. Tur ir jāskatās, ko iesaka ražotājs. Parasti ar DPFu aprīkotām mašīnām standarts ir ar burtu C. Vienkārši atveram manuāli, apskatamies. Ja rakstīts, ka jālej temperatūras no <-20 līdz +10 5W30, bet eļļas standarts ir ACEA C4, tad tāda arī jālej. Pohuj, kas ražo. Pērc, kas labāk tevi uzrunā.


viens no retajiem vertigajiem postiem.
Offline
rekeds
28. Oct 2015, 00:03 #97

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

pirms pāris mēnešiem paņēmu dīzeli no ss ar "tikko no vācijas".
pirmos mēnešus pie dupša nekas nesmakoja, tagad kaut kāds fufu sāk veidoties.
apkopi eļām, filtriem veicu.

kaut kas, tomēr, nav tai neste dīzelī :[
Offline
Laoshi
28. Oct 2015, 00:05 #98

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Oct 2015, 00:03:13 rekeds rakstīja:
pirms pāris mēnešiem paņēmu dīzeli no ss ar "tikko no vācijas".
pirmos mēnešus pie dupša nekas nesmakoja, tagad kaut kāds fufu sāk veidoties.
apkopi eļām, filtriem veicu.

kaut kas, tomēr, nav tai neste dīzelī :[


Nestē ir ļoti labs dīzelis. Statoilā ir viens no sūdīgākajiem. Nu moz atstiep ar katru ātrumu līdz 4k vismaz regulāri un nesāc sipt kapeiku.
Offline
Ted_Easy
28. Oct 2015, 00:34 #99

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

Par tēmu - Noglušijot EGR var tikai labi kaitēt motoram, Kolēģim vācijā apmācībā visu izskaidroja. Īsā versija - EGR laiž dzinējā atpakaļ atgāzes, kas savukārt pazemina temperatūru sadegšanas procesā,kas līdz ar to samazina NO izmešus, bet tai brīdī kad EGR noglušī dzinējā temperatūra kāpj, līdz ar to kvēpu daļiņas paliek cietākas (līdzīgi kā ar dimantu, rodas lielā karstumā un spiedienā) un tās daļiņas tad sāk bojāt vārst sēžas/vārstus un visas citas darbīgās daļas, kur tiek pa vidu.

P.s. Esmu redzējis savām acīm blakusparādību sacepušos vadus motortelpā virs dzinēja, tiesa gan traktoram.
Offline
kere8
28. Oct 2015, 07:37 #100

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

karstas atgazes pazemina temperaturu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo