Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
Ted_Easy
28. Oct 2015, 07:59 #101

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu


28 Oct 2015, 07:37:25 kere8 rakstīja:
karstas atgazes pazemina temperaturu

Tāpēc ka atgāzēs ir mazāk skābekļa kam sadegt.
Offline
rekeds
28. Oct 2015, 08:36 #102

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


28 Oct 2015, 00:05:59 Laoshi rakstīja:

28 Oct 2015, 00:03:13 rekeds rakstīja:
pirms pāris mēnešiem paņēmu dīzeli no ss ar "tikko no vācijas".
pirmos mēnešus pie dupša nekas nesmakoja, tagad kaut kāds fufu sāk veidoties.
apkopi eļām, filtriem veicu.

kaut kas, tomēr, nav tai neste dīzelī :[


Nestē ir ļoti labs dīzelis. Statoilā ir viens no sūdīgākajiem. Nu moz atstiep ar katru ātrumu līdz 4k vismaz regulāri un nesāc sipt kapeiku.


ok, paldies par padomu
Offline
KF
28. Oct 2015, 10:04 #103

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Mazliet offtopic, bet te daudz dīzelisti. Vakar čoma Toyotai LC120 3.0 D4D nomira 1 sprausla (denso). Tās sprauslas remontējas (kur?) vai jāpērk jaunas?
Offline
jurrus
28. Oct 2015, 10:49 #104

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+

Kur var nopirkt Shell eļļas Latvijā?
Offline
marrtins
28. Oct 2015, 11:01 #105

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?
Offline
funkyasshit
28. Oct 2015, 11:07 #106

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Man par degvielu arī vairs nav sava viedokļa, bet pieturos pie Neste. Esmu lējis E98 pilnīgi visās iespējamās stacijās, bet nekādu starpību starp visām neesmu redzējis. Vienīgais veids kā reāli pārbaudīt degvielu ir paņemt paraugus un vest uz RTU pārbaudīt, bet pat tad rezultāti var mainīties virzoties tālāk no Rīgas uz labo/slikto pusi, nav ne jausmas.
Offline
Playstream69
28. Oct 2015, 11:33 #107

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?


Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.

Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.
Offline
abyss
28. Oct 2015, 11:35 #108

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:

28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?


Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.

Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.


Es tieši leju abās divos tankos 98 benzīnu. Hz, starpību vispār nejūtu. Varbūt kaut kādiem 1.4 tfsi ar 200 zs ir starpība.
Offline
Tune-L
28. Oct 2015, 11:37 #109

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:

28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?


Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.

Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.


Vispār jau visi ņem no viena piegādātāja, pārsvarā Krievijas benzīnu, izņemot Nesti, kas ieved savu benzīnu!


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
HiJaCKeR
28. Oct 2015, 11:38 #110

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4497

Braucu ar: BMW E90 330i

Pāris gadus atpakaļ ar Statoila E98 dzinēja darbība bija labāka, ar Nesti un Lukoila degvielu dzinēja gļuki bija izteiktāki.
Offline
HiJaCKeR
28. Oct 2015, 11:40 #111

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4497

Braucu ar: BMW E90 330i


28 Oct 2015, 11:37:31 Tune-L rakstīja:

28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:

28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?


Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.

Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.


Vispār jau visi ņem no viena piegādātāja, pārsvarā Krievijas benzīnu, izņemot Nesti, kas ieved savu benzīnu!


Laiku atpakaļ info bija, ka Statoil E98 ieved savējo.
Offline
none
28. Oct 2015, 12:31 #112

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d

pēc personīgajām sajūtām liekas nestes Diesel ir labāks (it sevišķi ziemas) kā statoil un uz bāku var ietaupīt vairāk kā 1 eur
man jau liekas ka statoil orientējas uz kafijas tirgošanu nevis degvielas
Offline
kkas
28. Oct 2015, 12:39 #113

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi

šitajajā topikā visi degvielas kvalitāti nosaka pēc izjūtas un hotdogu rindām savukārt, topikā, kur prasa par degvielu uzņēmumiem, brauc pa 15 000 litriem mēnesī ar nesti un staķiku un viss
nabagi trako

[ Šo ziņu laboja kkas, 28 Oct 2015, 12:40:55 ]

Offline
Laoshi
28. Oct 2015, 12:42 #114

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Latgaļi vispār pa mežiem ar kannām skraida un viss ok
Offline
edzhaans
28. Oct 2015, 12:50 #115

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Subjektīvs viedoklis, bet tomēr teikšu, ka Statoilā kaut kas nav. Lukoilā lejos tagad, novelku paldies karti un poher. Ar to pašu karti mahimā var ieķert daudz ko uz skidkām, a hotdogus es neēdu Esmu dzirdējis ka Dināzā ir sūdīga degviela, bet nu tas es nezinu, no cilvēka drīzāk atkarīgs
Offline
Playstream69
28. Oct 2015, 15:11 #116

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


28 Oct 2015, 12:31:42 none rakstīja:
pēc personīgajām sajūtām liekas nestes Diesel ir labāks (it sevišķi ziemas) kā statoil un uz bāku var ietaupīt vairāk kā 1 eur
man jau liekas ka statoil orientējas uz kafijas tirgošanu nevis degvielas


Ietaupīšanu ar vienu vai otru degvielu nejūtu, jo 16/17 vai 18 litri uz 100km, maza starpība

Bet nu par piejaukumiem visādi brīnumi dzirdēti, tāpēc uzticos nestei.
katram savs.
Offline
iganiga
20. Nov 2015, 20:34 #117

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
Offline
Mixzzz
20. Nov 2015, 20:52 #118

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Oct 2015, 12:50:00 edzhaans rakstīja:
Subjektīvs viedoklis, bet tomēr teikšu, ka Statoilā kaut kas nav. Lukoilā lejos tagad, novelku paldies karti un poher. Ar to pašu karti mahimā var ieķert daudz ko uz skidkām, a hotdogus es neēdu Esmu dzirdējis ka Dināzā ir sūdīga degviela, bet nu tas es nezinu, no cilvēka drīzāk atkarīgs
Kā var tajā sūda maximā iepirkties?Bija, ir un vienmēr būs lohu kantoris
Offline
Modrs
20. Nov 2015, 20:52 #119

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


27 Oct 2015, 22:32:14 funkyasshit rakstīja:

27 Oct 2015, 22:18:47 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 21:48:38 funkyasshit rakstīja:
Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.

P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.



+1

ar dīzeļiem skatē cinās tikai un vienīgi, lai vizuāli nepie%^rš pasauli un lai plus mīnus sakārto degmaisījuma sagatavošanas sistēmu.

sen nav bijis benzīnieks, pat vai skatē vispār kontrolēja slāpekļa oksīdveidigo izmešu daudzumu atgāzēs? cik atceros visi cīnās ar oglekļa oksīdu. un ogļūdeņražiem. un tieši benzīniekam noravējot egru tiek veikts vislielākais kaitējums mūsu plaušām jo pie visefektīvāk sadedzinātās degvielas bija vislielākais NOx


Skatē nekad nav mērīts NOx. Tiek mērīts CO, HC, CO2, O2 un aprēķināta lambda. NOx rodas, kad degviela sadeg lēnu un augstā temperatūrā, kad izplūdes gāzēs paliek pāri skābeklis, kas augstā temperatūrā savienojas ar gaisā esošo slāpekli. Benzīna variantā ar katalizatoru NOx tiek samazināts par 99%, jo degvielas un gaisa padeve visu laiku mainās ideālā attiecībā (lambda ~1), savukārt, dīzelis visu laiku tiek liesināts. Tas non-stop rauj maksimāli daudz gaisu cik var un tiek smidznāta vienkārši degviela, liesāka vai treknāka (kas tāpat ir ļoti liesa). Tā kā dīzelim ir augsta kompresija un tempratūra degkamerā ir augstāka kā benzīnam, kā arī dēļ dīzeļa konstrukcijas kā tādas, izplūdē paliek pāri ļoti daudz O2, kā rezultātā rodas liels daudzums NOx.


atļaušos oponēt - dīzelim pēc definīcijas ir zemāka sadegšanas temperatūra, līdz ar to mazāks NOx. Kā viens no pierādījumiem ir to ilgais iesilšanas laiks. Otrs pierādījums - kvēpi, kas rodas pie sadegšanas zemā temperatūrā.

Bet par visu pārējo tu pareizi sarakstīji

Ja turpina tēmu, tad es esmu pabraucis ar noglušītu EGR 1.9 PD-TDI motoram. Ekonomija nekāda, bet motors ievērojami skaļāks. Tajā pašā VCDS programmā spēlējoties ar settingiem tukšgaitā var manāmu skaņas izmaiņu dzirdēt
Offline
JZ
20. Nov 2015, 21:06 #120

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kur tādu teoriju māca?!

tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram

dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst

vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo