Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
streetlife
27. Oct 2015, 19:41 #41

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 19:38:54 howitzer rakstīja:
Driftu arī vajag aizliegt! Tak pizdec, cik tie dūmi indīgi! Visi vaļi jau pēc gada peldēs ar vēderiem uz augšu! Vai arī tehniskajiem noteikumiem jāparedz, ka dūmi, kuri radušies riepu degšanas pret asfaltu rezultātā, tiek iesūkti atpakaļ dzinējā un vēlreiz pārstrādāti. Respektīvi, turbo/kompresora ieplūdei jāatrodas pakaļējo riteņu arkās.

nu kaross ar savu audziku kūpināja uz savu klientu rēķina.
Offline
markelis
27. Oct 2015, 19:41 #42

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


27 Oct 2015, 19:34:23 howitzer rakstīja:
Manam EGRs jau labu laiku noglušīts.


tad jau tu esi no tiem, kam nav iebildumu, ja kaiminsh izber miskasti pa logu jo slinkums aiziet liidz konteineram. mosh pats arii taa dari.
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:41 #43

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Kaross pareizi darīja.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 27 Oct 2015, 19:42:07 ]

Offline
howitzer
27. Oct 2015, 19:43 #44

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


27 Oct 2015, 19:41:39 markelis rakstīja:

27 Oct 2015, 19:34:23 howitzer rakstīja:
Manam EGRs jau labu laiku noglušīts.


tad jau tu esi no tiem, kam nav iebildumu, ja kaiminsh izber miskasti pa logu jo slinkums aiziet liidz konteineram. mosh pats arii taa dari.

Gaidām Tava Priusa bildi ar šodienas avīzi studijā.
Offline
add
27. Oct 2015, 19:43 #45

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Paskaties, kāds drifta pasākumos ir nospiedošais vairākums tribīnēs. Varu pateikt priekšā, puse ir lauķi(un ne jau tie, kuriem ir savas saimniecības) un 2. daļa ir pokemoni ar swag keponiem.
Offline
markelis
27. Oct 2015, 19:44 #46

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


27 Oct 2015, 19:43:03 howitzer rakstīja:

27 Oct 2015, 19:41:39 markelis rakstīja:

27 Oct 2015, 19:34:23 howitzer rakstīja:
Manam EGRs jau labu laiku noglušīts.


tad jau tu esi no tiem, kam nav iebildumu, ja kaiminsh izber miskasti pa logu jo slinkums aiziet liidz konteineram. mosh pats arii taa dari.

Gaidām Tava Priusa bildi ar šodienas avīzi studijā.


pfff prius. pa zemu teemee veciit
Offline
Maa
27. Oct 2015, 20:48 #47

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


27 Oct 2015, 19:44:29 markelis rakstīja:

27 Oct 2015, 19:43:03 howitzer rakstīja:

27 Oct 2015, 19:41:39 markelis rakstīja:

27 Oct 2015, 19:34:23 howitzer rakstīja:
Manam EGRs jau labu laiku noglušīts.


tad jau tu esi no tiem, kam nav iebildumu, ja kaiminsh izber miskasti pa logu jo slinkums aiziet liidz konteineram. mosh pats arii taa dari.

Gaidām Tava Priusa bildi ar šodienas avīzi studijā.


pfff prius. pa zemu teemee veciit

Ciskudrilis ar neelotu ķēdi ja pa lietu jamin
Offline
O_Z
27. Oct 2015, 21:06 #48

Kopš: 01. Oct 2014

No: Aizpute

Ziņojumi: 74

Braucu ar: E28 524td

Praids jau bija?
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 21:39 #49

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 19:36:16 development99 rakstīja:

27 Oct 2015, 19:24:59 520i rakstīja:

27 Oct 2015, 19:20:08 howitzer rakstīja:
Pizdec dirsēji, EGR rubīt nost tagad neesot EKO, HUJEKO, tas nav modīgi, nevajag piedirst dabiņu, apskausim kokus un neēdīsim govis, taču, kamēr VW ar savām feikajām izmešu programmām indēja pusi pasaules, nevienu tas kaut kā nepisa un nesāka pēkšņi visi mirt nost 30 gadu vecumā, šī šausmīgā piesārņojuma dēļ. Stulbā divkosība, visi tagad kā kaut kādi Oltes uzvedas.


Tu tiešām domā, ka viss notiek momentāni? Ļoti žēl, ka ir tādi cilvēki kā Tu, kuriem rūp tikai un vienīgi kas notiek tagad.

Tu esi dumjš


+100
Pipet ar var, uzreiz jau nespragst nost.
Sudus/kimiju ar est var, sodien tak nenomirs.

Tas nekas, ka berni slimi bus un pats pa slimnicam klidis pec gadiem 20-30. Ak ja, mazberni ar nebus no veseligakajiem utt.


Visi tik gudri.. tad atbildiet..

par cik procentiem palielinās kaitīgās atgāzes atvienojot EGR un/ vai DPF:

* jaunai automašīnai
* auto ar 100k nobraukumu
* auto ar 300k nobraukumu
* auto ar 600k nobraukumu
* auto ar strādājošu EGR un / vai DPF
* auto ar nestrādājošu EGR un / vai DPF
* auto kuram strādā vai nestrādā visas sprauslas


Kā var iziet TA ar auto bez EGR un / vai DPF, ja viss ir tik slikti..

[ Šo ziņu laboja bembukuss, 27 Oct 2015, 21:43:14 ]

Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 21:48 #50

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.

P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Oct 2015, 21:50:50 ]

Offline
howitzer
27. Oct 2015, 21:52 #51

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Davai, davai, dedziniet vēl!
Kad apskatē sāks prasīt katalizatorus visiem benzīna E36, E34, utt?

[ Šo ziņu laboja howitzer, 27 Oct 2015, 21:52:30 ]

Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 21:56 #52

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tu pieļaujamos izmešus zini benzīna dzinējam līdz 2000. gadam? Ieej likumi.lv un apskaties. CSDD ir skaisti pieejams dokuments. Ja tev ir 6 cilindru motors, tu skati vari iziet ar ejošiem 4 podiem. Nezinu kāda sūda pēc tā ir, bet pieļauju, ka tāpēc, lai tādi veci mēsli kā "ziliņš" dabūtu to uzlīmi stiklā.
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 21:56 #53

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 21:48:38 funkyasshit rakstīja:
Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.

P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.


Da man jau vienalga.. tracina pārgudrie..

P.S. Manam auto ir gan EGR, gan DPF.. nav čipots, bet iet lopā (ja vajag protams)
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 21:58 #54

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Uz tevi tēmēta tikai tā P.S atbilde, kuru es ieliku labojot postu, lai atbildētu tev uz uzdoto jautājumu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Oct 2015, 21:59:58 ]

Offline
uldens1
27. Oct 2015, 22:00 #55

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15724

Braucu ar:


27 Oct 2015, 21:52:13 howitzer rakstīja:
Davai, davai, dedziniet vēl!
Kad apskatē sāks prasīt katalizatorus visiem benzīna E36, E34, utt?
tie lužņi ar katru gadu paliek mazak,ta ka statistiski nekadu lomu vairs nespelē
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 22:14 #56

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15724

Braucu ar:


27 Oct 2015, 22:07:37 adolfs rakstīja:
cik un kadi izmesi veidojas razojot pasus dpf un egr? un kadi razojot iekartas, kas razo jamos
jā,un cik rodas ražojot ifonus un visadus citus sudus
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 22:18 #57

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 21:48:38 funkyasshit rakstīja:
Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.

P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.



+1

ar dīzeļiem skatē cinās tikai un vienīgi, lai vizuāli nepie%^rš pasauli un lai plus mīnus sakārto degmaisījuma sagatavošanas sistēmu.

sen nav bijis benzīnieks, pat vai skatē vispār kontrolēja slāpekļa oksīdveidigo izmešu daudzumu atgāzēs? cik atceros visi cīnās ar oglekļa oksīdu. un ogļūdeņražiem. un tieši benzīniekam noravējot egru tiek veikts vislielākais kaitējums mūsu plaušām jo pie visefektīvāk sadedzinātās degvielas bija vislielākais NOx
Offline
520i
27. Oct 2015, 22:19 #58

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2673

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


27 Oct 2015, 22:07:37 adolfs rakstīja:
cik un kadi izmesi veidojas razojot pasus dpf un egr? un kadi razojot iekartas, kas razo jamos


acīmredzot, mazāk nekā tos neražojot un neuzstādot uz automašīnām
Offline
howitzer
27. Oct 2015, 22:23 #59

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


27 Oct 2015, 22:19:08 520i rakstīja:

27 Oct 2015, 22:07:37 adolfs rakstīja:
cik un kadi izmesi veidojas razojot pasus dpf un egr? un kadi razojot iekartas, kas razo jamos


acīmredzot, mazāk nekā tos neražojot un neuzstādot uz automašīnām

ja?
Offline
uldens1
27. Oct 2015, 22:27 #60

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15724

Braucu ar:


27 Oct 2015, 22:23:03 howitzer rakstīja:

27 Oct 2015, 22:19:08 520i rakstīja:

27 Oct 2015, 22:07:37 adolfs rakstīja:
cik un kadi izmesi veidojas razojot pasus dpf un egr? un kadi razojot iekartas, kas razo jamos


acīmredzot, mazāk nekā tos neražojot un neuzstādot uz automašīnām

ja?
nu ja tev ir preteji dati tad liec tik iekšā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo