Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Jureks
07. Feb 2016, 22:33 #121

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw


07 Feb 2016, 22:25:38 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 22:22:57 Jureks rakstīja:

Vnk, laukos pie LVM apsaimniekotā Gulbju ezera ta stacija ir kādu gadu. Domāju, kas tur vispăr brauc lādēties


LVM pašiem ir vairāki elektroauto.


skaidrs. Bet viņu var tak izmantot jebkurš elektro auto ipašnieks par cik tur ir bankas kartes opcija!?
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 22:34 #122

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Renault Zoe būtu labs eletro budžetnieks, bet tur kkāds gemors, ka baču nepērc, bet dod uz īri un izvēlies savu mēneša nobraukumu un tādu tarifa plānu maksā. Ja bača zaudē savu kapacitāti zem 75%, par freiju Renault to maina.
Bet man domāt, ka lv visa šī fīča nemaz nav iespējama un rezultātā bez visa tā suporta nekādas izdevības nav
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 22:49 #123

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Imho kā reizi hibrīds ir pilnīgs pārpratums.
Tas pats benzīna auto ar tām pašām benzīnauto problēmām, bet komplektā nāk vēl viens daļējs auto ar savām elektro problēmām. Un par to visu samaksā startā dabū pārmaksāt tā, ka par pārmaksu varētu liet beņu visus garantijas gadus.

Starp 1.3l benzīnu un tādu pašu hibrīdu pilsētā būs 1L atšķirība uz 100km

Tīri ar elektro lv redzu vienu lielu problēmu. Nevis to, ka pagaidām uzlāžu vietas maz, bet ka tev jābūt vēl vienam auto ģimenē. Tātad kopsumā, ne tur ļoti ekeoloģija, ne mega ekonomija.
Offline
uldens1
07. Feb 2016, 22:49 #124

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


07 Feb 2016, 22:37:56 riddler rakstīja:
pagaidaam pilniigi elektrisks auto ir huinja, infrastruktuuras nav + LV ziemas utt

hibriids ir kudi normaalaaka un uzticamaaka alternatiiva, kaukaads 0.7 motoriitis ruuc kaa gjenerators un aidaa.


huiņa,paskaties kā krievi ar teslu pa savu -30 ziemu brauc un neko,tuvakos 10 gados ar lieliem soļiem ši štelle ies uz priekšu
Offline
RVR
07. Feb 2016, 22:58 #125

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR


07 Feb 2016, 22:49:55 Arsmens rakstīja:

Tīri ar elektro lv redzu vienu lielu problēmu. Nevis to, ka pagaidām uzlāžu vietas maz, bet ka tev jābūt vēl vienam auto ģimenē. Tātad kopsumā, ne tur ļoti ekeoloģija, ne mega ekonomija.


Daudziem jau tagad ģimenē ir vairāk par vienu auto. Viens mierīgi varētu būt elektro.
Offline
Automaniaks
07. Feb 2016, 22:58 #126

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

ja dzīvo privātmājā un braukā tik uz darbu pilsētas otrā galā un hipermārketu pēc kuņģī stumjamā, tad neredzu problēmas iztikt arī bez visas tās infrastruktūras
Offline
highlander
07. Feb 2016, 23:04 #127

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem

o jā, šitie hibrīdi liekas ļoti neloģiski. tik pat labi var ielikt divus 1,4 litru dzinējus un darbināt atsevišķi. ieguvuma nekāda, tik cik nosaukums, kas vegāniem patīk
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 23:06 #128

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


07 Feb 2016, 22:58:10 Automaniaks rakstīja:
ja dzīvo privātmājā un braukā tik uz darbu pilsētas otrā galā un hipermārketu pēc kuņģī stumjamā, tad neredzu problēmas iztikt arī bez visas tās infrastruktūras

Nu man ar itkā ikdienai Rīgas braucieniem būtu atliektiem galiem ar to elektro, bet tikko vajadzētu pabraukt pa lv tālāk (15% gadījumu), tad... vajag otru auto.

Kad katrā lielākajā pilsētā būtu pa uzlādes vietām, tad gan konvertējos uz špannungu
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 23:10 #129

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


07 Feb 2016, 22:58:07 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 22:49:55 Arsmens rakstīja:

Tīri ar elektro lv redzu vienu lielu problēmu. Nevis to, ka pagaidām uzlāžu vietas maz, bet ka tev jābūt vēl vienam auto ģimenē. Tātad kopsumā, ne tur ļoti ekeoloģija, ne mega ekonomija.


Daudziem jau tagad ģimenē ir vairāk par vienu auto. Viens mierīgi varētu būt elektro.

Skaidra lieta, ir arī 3 un četri, bet gadījumā, ja gribi uz pārvietošanos ekonomēt, tad viens benzīnnieks ģimenē un otram taxis, pagaidām ir ekeonomiskāk, kā 2 auto. Tas pie nosacījuma, ka abi pa vienu pilsētu kuļas, vienam ir darbs uz vietas
Offline
JZ
07. Feb 2016, 23:13 #130

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Feb 2016, 22:49:55 Arsmens rakstīja:
Imho kā reizi hibrīds ir pilnīgs pārpratums.
Tas pats benzīna auto ar tām pašām benzīnauto problēmām, bet komplektā nāk vēl viens daļējs auto ar savām elektro problēmām. Un par to visu samaksā startā dabū pārmaksāt tā, ka par pārmaksu varētu liet beņu visus garantijas gadus.

Starp 1.3l benzīnu un tādu pašu hibrīdu pilsētā būs 1L atšķirība uz 100km

Tīri ar elektro lv redzu vienu lielu problēmu. Nevis to, ka pagaidām uzlāžu vietas maz, bet ka tev jābūt vēl vienam auto ģimenē. Tātad kopsumā, ne tur ļoti ekeoloģija, ne mega ekonomija.


nav runa par tādu hibrīdu, kā tev piedāvā, piemēram, lexus, bet gan pilnīgi elektrisku auto ar <10kW iekšdedzes range extenderi, kas, manuprāt, ir pareizs variants

elektroauto ar aktīvo reģenerāciju lielākie zudumi ir braukt pa šoseju lielā ātrumā, benzīnam/dīzelim tieši otrādi
Offline
Lala
07. Feb 2016, 23:29 #131

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3206

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


07 Feb 2016, 21:50:53 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 21:44:07 cipargalva rakstīja:

07 Feb 2016, 19:20:11 Lala rakstīja:
Jā, jā, labs pilsētas auto. Pismanzirgs, cik gan cilvēki ir muļķīgi!


Jā, duriki nebrauc ar velosipēdiem.


Nebūs tāda auto topika, kuru tas praidists palaidīs garām visur vajag vicināt savu velo "varavīksnes karogu"


Kur es velo pieminēju?
Jums ar redzi viss kārtībā, kungi?
Offline
Marteens
07. Feb 2016, 23:30 #132

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10670

Braucu ar:


07 Feb 2016, 23:16:44 bertons rakstīja:
Lielaakai daljai Riidzinieku taxi paljube ir leetaak nekaa savs pasvaigs auto, ja saliek visu kopaa - kriits, octa, kasko, benja, apkopes utt


Lv sak veidoties pareiza virziena. Rekinat sab trans uz cilveku skaitu attieciba uz kv.m. Riga nav liela. Velo ir ok.
Nez vai elektro auto atbilst musu klimatam. Teslu jau paradija ieksh rus -30. Lietderibas koeficents nez vai bus saistosh. Dienvidos uz urra.
Offline
RVR
07. Feb 2016, 23:37 #133

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR


07 Feb 2016, 23:16:28 riddler rakstīja:

njemot veeraa ka uzlaazhu infrastruktuuras nav



Kā kurā gadījumā - piemēram, mani interesējošajā Rīgas/Jūrmalas maršrutā ir diezgan OK, Latvenergo Majoros, CSDD Bauskas ielā, Mols...
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 23:38 #134

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Sabtranss kā opcija atkrīt Tas ir tik briesmīgs (dēļ sabiedrības), ka labāk lietū ar velli, kā saulainā dienā autobusā
Offline
Marteens
07. Feb 2016, 23:40 #135

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10670

Braucu ar:


07 Feb 2016, 23:38:03 Arsmens rakstīja:
Sabtranss kā opcija atkrīt Tas ir tik briesmīgs (dēļ sabiedrības), ka labāk lietū ar velli, kā saulainā dienā autobusā



Dazhas galvaspilsetas ar elektro auto var braukt par sab trans joslam. Lv neatmaksasies.
Offline
RS7
07. Feb 2016, 23:40 #136

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


07 Feb 2016, 23:29:24 Lala rakstīja:

07 Feb 2016, 21:50:53 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 21:44:07 cipargalva rakstīja:

07 Feb 2016, 19:20:11 Lala rakstīja:
Jā, jā, labs pilsētas auto. Pismanzirgs,cik gan cilvēki ir muļķīgi!


Jā, duriki nebrauc ar velosipēdiem.


Nebūs tāda auto topika, kuru tas praidists palaidīs garām visur vajag vicināt savu velo "varavīksnes karogu"


Kur es velo pieminēju?
Jums ar redzi viss kārtībā, kungi?

tikai karstasenīgie pedālisti grib ar zirgu. jā pieminēji starprindā
Offline
Araajz
07. Feb 2016, 23:40 #137

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28062

Braucu ar: E39


07 Feb 2016, 23:37:04 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 23:16:28 riddler rakstīja:

njemot veeraa ka uzlaazhu infrastruktuuras nav



Kā kurā gadījumā - piemēram, mani interesējošajā Rīgas/Jūrmalas maršrutā ir diezgan OK, Latvenergo Majoros, CSDD Bauskas ielā, Mols...

Vai tad viņš lādējas 10min? Ko ilgāk pie tā latvenergo/csdd lai sadara...
Offline
RVR
07. Feb 2016, 23:41 #138

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR


07 Feb 2016, 23:40:04 Marteens rakstīja:

07 Feb 2016, 23:38:03 Arsmens rakstīja:
Sabtranss kā opcija atkrīt Tas ir tik briesmīgs (dēļ sabiedrības), ka labāk lietū ar velli, kā saulainā dienā autobusā



Dazhas galvaspilsetas ar elektro auto var braukt par sab trans joslam. Lv neatmaksasies.


Vai tad Rīgā nevar? Man šķiet, ka jau kādu laiku var.
Offline
Arsmens
07. Feb 2016, 23:42 #139

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Ai tās sabjoslas elektriskajiem tāda lēkāšana pakaļ eiropi, tip mums ar
Da cik tādu ir un ko baigi iegūsi? Ja pavēro, tie kuri grib, tā pat tās joslas izmanto bez visa elektro
Ja ar elektro atļautu pa pretējo visiem iet garām, tad gan tas būtu bestsellers

[ Šo ziņu laboja Arsmens, 07 Feb 2016, 23:45:16 ]

Offline
RVR
07. Feb 2016, 23:43 #140

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR


07 Feb 2016, 23:40:24 Araajz rakstīja:

07 Feb 2016, 23:37:04 91 rakstīja:

07 Feb 2016, 23:16:28 riddler rakstīja:

njemot veeraa ka uzlaazhu infrastruktuuras nav



Kā kurā gadījumā - piemēram, mani interesējošajā Rīgas/Jūrmalas maršrutā ir diezgan OK, Latvenergo Majoros, CSDD Bauskas ielā, Mols...

Vai tad viņš lādējas 10min? Ko ilgāk pie tā latvenergo/csdd lai sadara...


Par laiku nezinu, tik ļoti vēl neesmu interesējies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo