Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: N73 jeb "uguni spļaujošais pūķis"

AutorsZiņojums
Gi-Unit
04. Jul 2014, 16:01 #1

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Sveicināti visi powera elitārie cilvēki, paši labākie meistari šajpus Urāliem!

Video nav mans, bet situācija līdzīga, tikai vēl trakāka -->
Spied "Play", lai skatītos video!

Saprotams ir tas, ka it kā aizdedze pa vēlu, vai arī sadalene sagrozījusies hvz kur. Kreisā pusē bija beigts degvielas sūknis, kas atrisināja nevienmērīgo darbību tikai tajā sānā. Tagad ir palikusi labā puse, no kuras šauj ārā uguni... VANOS? Kas sadilis? VVT?

[ Šo ziņu laboja Gi-Unit, 04 Jul 2014, 16:03:58 ]

Offline
Ositis27
04. Jul 2014, 17:09 #2

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r

Tur jau vairak izskatas ka varsti nenosledzas lidz galam ciet.
Offline
Gi-Unit
04. Jul 2014, 18:16 #3

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Es saprastu, ja tas būtu tikai dažiem vārstiem, bet te ir visi vienā pusē
Offline
uldens1
04. Jul 2014, 18:21 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:

kats ciet
Offline
Gi-Unit
04. Jul 2014, 19:48 #5

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Tas variants jau tika izslēgts
Offline
uldens1
04. Jul 2014, 20:12 #6

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:

tad liesais,parak leni sadeg un atveroties varstam tur vel notiek sadegšana
Offline
stucers
04. Jul 2014, 21:27 #7

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

tur tak normāla vārstu pārsedze..
Offline
Gi-Unit
04. Jul 2014, 21:42 #8

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP?
Offline
uldens1
04. Jul 2014, 23:12 #9

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


04 Jul 2014, 21:42:57 Gi-Unit rakstīja:
Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP?
pieliec kompi un apskaties cik šķibi viņas stav
Offline
Latvietis96
04. Jul 2014, 23:21 #10

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

laba bilde ulden
Offline
Gi-Unit
04. Jul 2014, 23:26 #11

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku


04 Jul 2014, 23:12:05 uldens1 rakstīja:

04 Jul 2014, 21:42:57 Gi-Unit rakstīja:
Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP?
pieliec kompi un apskaties cik šķibi viņas stav
Nav man, diemžēl, tādu iespēju INPA redz tikai Valvetronic, Bosch/Autocom vispār tupi uz šo motoru
Offline
Gi-Unit
04. Jul 2014, 23:39 #12

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku


04 Jul 2014, 20:12:56 uldens1 rakstīja:
tad liesais,parak leni sadeg un atveroties varstam tur vel notiek sadegšana
No kā liesais? Jaunais sūknis bija uzlikts labajā pusē, bet nekas nemainījās
Offline
lietotajs_sjava
26. Dec 2014, 23:28 #13

Kopš: 17. Jun 2014

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


04 Jul 2014, 16:01:19 Gi-Unit rakstīja:
Sveicināti visi powera elitārie cilvēki, paši labākie meistari šajpus Urāliem!

Video nav mans, bet situācija līdzīga, tikai vēl trakāka -->
Spied "Play", lai skatītos video!

Saprotams ir tas, ka it kā aizdedze pa vēlu, vai arī sadalene sagrozījusies hvz kur. Kreisā pusē bija beigts degvielas sūknis, kas atrisināja nevienmērīgo darbību tikai tajā sānā. Tagad ir palikusi labā puse, no kuras šauj ārā uguni... VANOS? Kas sadilis? VVT?


Vai problēma vēl eksistē?
Ja jā, tad:
Ko kompis saka? ko saka diagnostika? Pēc sūkņa apmaiņas vajag nodzēst kļūdas. Vai bez sūkņa kaut kas cits tika darīts dzinējam?

[ Šo ziņu laboja lietotajs_sjava, 27 Dec 2014, 01:53:01 ]

Offline
Noname
27. Dec 2014, 00:14 #14

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju


04 Jul 2014, 18:21:04 uldens1 rakstīja:
kats ciet

kas?
Offline
roliks
27. Dec 2014, 00:20 #15

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf


27 Dec 2014, 00:14:44 Noname rakstīja:

04 Jul 2014, 18:21:04 uldens1 rakstīja:
kats ciet

kas?


Katalizators
Offline
Montana
27. Dec 2014, 00:24 #16

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

tak lielaka daļa dzinēju šitā šaus aptkaļ, ja nav droseles mafu utt. protams ka tur ir kārtīgs liesais, jo degvielu gāž iekšā cik patīk.
Offline
Driver
27. Dec 2014, 00:28 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Viennozimigi vajag gazificet!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
27. Dec 2014, 00:31 #18

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

un gaaazes farsunkas skruvet izpludes nevis iepludes kolektora , buus raketa
Offline
Gi-Unit
27. Dec 2014, 02:18 #19

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku


27 Dec 2014, 00:24:53 Montana rakstīja:
tak lielaka daļa dzinēju šitā šaus aptkaļ, ja nav droseles mafu utt. protams ka tur ir kārtīgs liesais, jo degvielu gāž iekšā cik patīk.
lielākā daļa dzinēju ar valvetronic, strādās bez kolektora, jo gaisa daudzums tiek mainīts ar vārsta atvērumu
Offline
Gi-Unit
27. Dec 2014, 22:39 #20

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku


26 Dec 2014, 23:28:59 lietotajs_sjava rakstīja:

Vai problēma vēl eksistē?
Ja jā, tad:
Ko kompis saka? ko saka diagnostika? Pēc sūkņa apmaiņas vajag nodzēst kļūdas. Vai bez sūkņa kaut kas cits tika darīts dzinējam?


Varstu tirisana
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo