Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Volvo V50 atsauksmes

AutorsZiņojums
bum_bumz
18. Oct 2018, 17:34 #61

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6662

Braucu ar: E34


18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?


Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.

Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.
Offline
cmax
18. Oct 2018, 18:08 #62

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:

18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?


Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.

Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.

1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.

[ Šo ziņu laboja cmax, 18 Oct 2018, 18:09:25 ]

Offline
stanley
18. Oct 2018, 19:28 #63

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar:


18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?


Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.


Ne piekritu, jo man bija ap 20gab Volvo v50, iesaku 1.6d - mazak problemu
Offline
Kaross
19. Oct 2018, 00:20 #64

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Oct 2018, 18:08:39 @cmax rakstīja:

18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:

18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?


Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.

Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.

1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.


Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cmax
19. Oct 2018, 08:55 #65

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


19 Oct 2018, 00:20:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 18:08:39 @cmax rakstīja:

18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:

18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:

18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?


Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.

Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.

1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.


Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.

Tad pastāsti par tām 1,6 problemām, savādāk tas ir viena tante teica līmenī. Varbūt problēma nav motorā bet faktā ka viņs pamatā nāk visādās klaberkastēs, kuras tiek brauktas kamēr apstājas nevis vestas uz servisu pie pirmās noklepošanās.
Offline
Pufaix
19. Oct 2018, 10:37 #66

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: NC700XD, gludekli



Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.


ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...

Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.

Tas ir OK vai arī mēsls?
Offline
RR04
19. Oct 2018, 10:47 #67

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3756

Braucu ar: 41


19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:


Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.


ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...

Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.

Tas ir OK vai arī mēsls?


Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey
Offline
Gachaans
19. Oct 2018, 11:18 #68

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar: OOOO

Nobraucu 3 gadus ar V50 2.4 atmo pencīnc/gāze manuāli

Kopumā ļoti ok braucamais. 170zs pilnīgi pietiekoši tai bundžai. mīti par neizturīgo hadeni ir pilnīgs fufelis. ja autiņs nav nojāts jau pirms pirkšanas. tad viss ir ok. pa 3 gadiem samainiju hadenei stabilizatora stienim 2 bukses, pa 25 eur gab, un viss. Protams ka viņš ir cietāks un skaļāks kā V70 3rd gen, bet komforts ir diezgan ok. Var braukt garus gabalus un nenogurt. Motors uz gāzi braucot sanāca ļoti ekonomisks, ja nesportoja tad ap 9l gāzes uz 100km ēda.

Pērkot jāpievērš uzmanība stūres bloķētājam, ja ieliekot atslēgu atbloķējas ar garu dūcienu, tad tas bloķētājs kkad mirs un maiņu var veikt tikai volvo centrā ,maksās ap 400eur. vēl izbeidzās eļļas spiediena bačoks, tam arī aftermarketa nav, maksāja ap 200 eur

Kopumā normāls auto. nevajag vnk kkādu pāris gadus vecu BMW limuzīnu salīdzināt ar mazu vagonu, kas maksā 3x lētāk.

[ Šo ziņu laboja Gachaans, 19 Oct 2018, 11:21:33 ]

Offline
Koshais
19. Oct 2018, 14:41 #69

Kopš: 05. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar:


19 Oct 2018, 10:47:50 @RR04 rakstīja:

19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:


Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.


ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...

Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.

Tas ir OK vai arī mēsls?


Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey

Kura gada, ar 5cilindriem? Vairakus pārbaudīju pēc VIN, visiem 4
Offline
RR04
19. Oct 2018, 14:45 #70

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3756

Braucu ar: 41


19 Oct 2018, 14:41:53 @Koshais rakstīja:

19 Oct 2018, 10:47:50 @RR04 rakstīja:

19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:


Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.


ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...

Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.

Tas ir OK vai arī mēsls?


Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey

Kura gada, ar 5cilindriem? Vairakus pārbaudīju pēc VIN, visiem 4

D4 D5204T 2011–2012 177 PS (130 kW; 175 hp) @3500 400 N⋅m (300 lb⋅ft) @1500-2750 1,984 cc (121.1 in3) I5 v20 Turbo Common rail direct injection

D3 D5204T5 2011–2012 150 PS (110 kW; 148 hp) @3500 350 N⋅m (260 lb⋅ft) @1500-2750 1,984 cc (121.1 in3) I5 v20 Turbo Common rail direct injection
Offline
frenksmx
31. Oct 2018, 10:08 #71

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: TM Racing MX300

Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis

2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
Offline
RR04
31. Oct 2018, 10:22 #72

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3756

Braucu ar: 41


31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis

2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!


1. Uldis Baldonē

2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti
Offline
frenksmx
31. Oct 2018, 10:45 #73

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: TM Racing MX300


31 Oct 2018, 10:22:26 @RR04 rakstīja:

31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis

2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!


1. Uldis Baldonē

2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti


1. Kontaktus kaut kādus var dabūt?! Vismaz telefona nr.

2. Vnk ja tas displejs ir auto, tad, lai kaut ko lietderīgu vismaz rāda.
tad kad nepieciešams, protams, ka izmantoju kaut ko modernu!
Offline
RR04
31. Oct 2018, 10:48 #74

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3756

Braucu ar: 41


31 Oct 2018, 10:45:17 @frenksmx rakstīja:

31 Oct 2018, 10:22:26 @RR04 rakstīja:

31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis

2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!


1. Uldis Baldonē

2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti


1. Kontaktus kaut kādus var dabūt?! Vismaz telefona nr.

2. Vnk ja tas displejs ir auto, tad, lai kaut ko lietderīgu vismaz rāda.
tad kad nepieciešams, protams, ka izmantoju kaut ko modernu!

1. google.lv, viņa kontakti ir visās malās.

2. wat
Offline
Frostijs
07. Dec 2018, 16:42 #75

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx

Necepšu jauru tēmu, rakstīšu te.

Kādam ir pieredze ar S80 D5 no 2007 līdz 2009 gadam?
Kādi ir vājie mezgli, patēriņs, kārba? Latvijas sāli nemīl tā pat kā citu marku auto?
Offline
Empower
20. Nov 2019, 19:34 #76

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46

Ir gan v50 2.0d 2008.gada automāts , gan v70
v50 ir mazs , nepatīkams auto , kā jau lietotājs rakstīja , suni vadāt jau var . Apkalpošana gan ir lēta un bieza . Pats vairāk nekad ar tādu nebrauktu .

v70 - manā gadījumā vieni remonti , sākuma kārba , pēc
tam nokljinina klimas kompresors , tad gudrinieki man nomainīja saljniku , neņemot nost galvu , ar skrūvgriezni atcēla un izņēma , tecēja ellja , viss bij tā notecējis , ka katra servisa bija savs variants , Volvo centra diagnosticējuši kārtera ventilāciju , kam nebija nekāda sakara ar visu . Tā nu es jau vispart biju atmetis cerības , ellja virsu siksnām tek , siksnas grauz u.t.t ... samainīja velreiz to saljniku un tad viss beidzot ok .
Sāka peldēt apgriezieni , tur kaut kāda elektroniska huinja kas par to visu atbild , nomainījām , kā nākošais zaslonkas, ielika jaunas oriģinālas , 20km atkal čau .
Tad ap 200tkm sajūgs , un abi priekšējie gultni.
Tālāk sāka no nekurienes stūres pastiprinātāja rasties spiediens , nomainījām visu jaunu, Volvo servisa uzlika virsu filtru kaut kādu , kas kjipa metāla skaidas savācot , tā ka viss jauns viņu vajagot , no viņa sāka tecēt atkal šķidrums , protams atkal uz siksnām ... atkal jaunas siksnas .
Izbraucu ar mašīnu un Vāciju ciemos , labi ka tas viss sakas tur pie pazīstama .
Turbīnas shjlauka un siksnas spriegotajs , protams nekur nopirkt nevar tikai Volvo centra , shljauka un spriegotajs 300-350
atbraucu uz Latviju ,nosplavos atdevu sencim , godīgi sakot tagad viņš ir nobraucis 100tkm pa virsu , mainīta ir tikai ella un bremzes .

Pats turpinu braukt ar x5 4.0d
Bet tas jau atsevišķs stāsts ........
Offline
kkas
20. Nov 2019, 23:22 #77

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9224

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Tev tas v70 izklausās pēc pusmiljonieka + līkroči
Pie īstiem 250k toč ne uz pusi tādu probzu nav.
Offline
DFS
21. Nov 2019, 13:11 #78

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979


31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis

2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!



Pārlikt valodu maksā 50-60€. Man ir itāļu valoda. Paprasi google, pilns nets ar borta datora tulkojumiem normālās valodās.
tulkojums uz krievu valodu

Pašam ir d5. Auto ok,iet lopā,rij man līdz 8 ar automātu. tehniski šis tas darīts ir, tagad swirl flaps nomira.
Auto ok, bet pirmais un beidzamais volvo.
Offline
heatley
25. Jan 2020, 20:42 #79

Kopš: 20. Nov 2009

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Jautājums, Ja jāizvēlas starp Volvo v50 2009 gada un BMW 318D universāls, tā paša gada. Kurš no tiem būs mīkstāks? Un kādi citi plusi mīnusi?

[ Šo ziņu laboja heatley, 25 Jan 2020, 20:43:20 ]

Offline
shirminieks
25. Jan 2020, 21:26 #80

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


25 Jan 2020, 20:42:49 @heatley rakstīja:
Jautājums, Ja jāizvēlas starp Volvo v50 2009 gada un BMW 318D universāls, tā paša gada. Kurš no tiem būs mīkstāks? Un kādi citi plusi mīnusi?


V50 būs tuvaks Ford Focus ar labu skanas izolaciju, ar E90/91 nesalidzinat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo