Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Volvo V50 atsauksmes
Autors | Ziņojums |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6662
Braucu ar: E34
|
18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?
Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.
Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1054
Braucu ar:
|
18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:
18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?
Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.
Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.
1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.[ Šo ziņu laboja cmax, 18 Oct 2018, 18:09:25 ] | Offline | | |
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar:
|
18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?
Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.
Ne piekritu, jo man bija ap 20gab Volvo v50, iesaku 1.6d - mazak problemu | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4351
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Oct 2018, 18:08:39 @cmax rakstīja:
18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:
18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?
Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.
Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.
1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1054
Braucu ar:
|
19 Oct 2018, 00:20:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 18:08:39 @cmax rakstīja:
18 Oct 2018, 17:34:22 @bum_bumz rakstīja:
18 Oct 2018, 17:31:37 @Kaross rakstīja:
18 Oct 2018, 15:50:51 @Koshais rakstīja:
Zinu, ka d5 ir way to go, bet ja nu tomēr jāizvēlas starp 1.6d un 2.0d, kurš būs labāks variants, un vai tiešām ir tik slikti kā runā?
Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad noteikti 2.0D būs labāks.
1.6D ir PSA grupas, jeb Peugeot, Citroen dzinējs. Kārtējais franču krāms.
Tos 1.6 miņukos nelika kādreiz? Bija labi. Jeb tas bija sen un šeit cits stāsts.
1,6 tas pats kas bija Mini, 2,0d arī ir PSA tā ka ja negribas sprancūzi tad tikai D5 vai benzīns.
1,6 problēma ir turbīnas eļļas truba-ar lētajām eļļām un gariem maiņas termiņiem aizaug un noklapē turbīna, ja viņs būtu tik šausmīgi sūdīgs tad diezvai tiktu krāmēts tik daudzās mašīnās tik ilgu laiku(2003-201x).
2.0 ir pjezo sprauslas attiecīgi neremontējamas.
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
Tad pastāsti par tām 1,6 problemām, savādāk tas ir viena tante teica līmenī. Varbūt problēma nav motorā bet faktā ka viņs pamatā nāk visādās klaberkastēs, kuras tiek brauktas kamēr apstājas nevis vestas uz servisu pie pirmās noklepošanās.
| Offline | | |
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1720
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...
Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.
Tas ir OK vai arī mēsls? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3756
Braucu ar: 41
|
19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...
Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.
Tas ir OK vai arī mēsls?
Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey | Offline | | |
Gachaans | | Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar: OOOO
| Nobraucu 3 gadus ar V50 2.4 atmo pencīnc/gāze manuāli
Kopumā ļoti ok braucamais. 170zs pilnīgi pietiekoši tai bundžai. mīti par neizturīgo hadeni ir pilnīgs fufelis. ja autiņs nav nojāts jau pirms pirkšanas. tad viss ir ok. pa 3 gadiem samainiju hadenei stabilizatora stienim 2 bukses, pa 25 eur gab, un viss. Protams ka viņš ir cietāks un skaļāks kā V70 3rd gen, bet komforts ir diezgan ok. Var braukt garus gabalus un nenogurt. Motors uz gāzi braucot sanāca ļoti ekonomisks, ja nesportoja tad ap 9l gāzes uz 100km ēda.
Pērkot jāpievērš uzmanība stūres bloķētājam, ja ieliekot atslēgu atbloķējas ar garu dūcienu, tad tas bloķētājs kkad mirs un maiņu var veikt tikai volvo centrā ,maksās ap 400eur. vēl izbeidzās eļļas spiediena bačoks, tam arī aftermarketa nav, maksāja ap 200 eur
Kopumā normāls auto. nevajag vnk kkādu pāris gadus vecu BMW limuzīnu salīdzināt ar mazu vagonu, kas maksā 3x lētāk.[ Šo ziņu laboja Gachaans, 19 Oct 2018, 11:21:33 ] | Offline | | |
|
Koshais | | Kopš: 05. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
|
19 Oct 2018, 10:47:50 @RR04 rakstīja:
19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...
Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.
Tas ir OK vai arī mēsls?
Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey
Kura gada, ar 5cilindriem? Vairakus pārbaudīju pēc VIN, visiem 4 | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3756
Braucu ar: 41
|
19 Oct 2018, 14:41:53 @Koshais rakstīja:
19 Oct 2018, 10:47:50 @RR04 rakstīja:
19 Oct 2018, 10:37:24 @Pufaix rakstīja:
Vispār 2.0D skaitās Ford dzinējs. Vai arī PSA un Ford kopražojums. un arī nācis dažādos modeļos no 2003.gada līdz 201x, bet tas noteikti nenorāda, ka tas dzinējs būtu kaut kas labs. Turbīnas eļļas truba ir tikai viens no defektiem 1.6D. Servisos viņi noteikti iegriežas biežāk kā 2.0D.
ir vēl 5 cilindru 2.0, bet vai nāca V50 bundžā nezinu...
Cik saprotu laikam defrosēts D5 motors.
Tas ir OK vai arī mēsls?
Nāk arī v50 bundžā un esot diezgan okey
Kura gada, ar 5cilindriem? Vairakus pārbaudīju pēc VIN, visiem 4
D4 D5204T 2011–2012 177 PS (130 kW; 175 hp) @3500 400 N⋅m (300 lb⋅ft) @1500-2750 1,984 cc (121.1 in3) I5 v20 Turbo Common rail direct injection
D3 D5204T5 2011–2012 150 PS (110 kW; 148 hp) @3500 350 N⋅m (260 lb⋅ft) @1500-2750 1,984 cc (121.1 in3) I5 v20 Turbo Common rail direct injection
| Offline | | |
frenksmx | | Kopš: 09. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: TM Racing MX300
| Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis
2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
| Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3756
Braucu ar: 41
|
31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis
2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
1. Uldis Baldonē
2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti | Offline | | |
frenksmx | | Kopš: 09. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: TM Racing MX300
|
31 Oct 2018, 10:22:26 @RR04 rakstīja:
31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis
2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
1. Uldis Baldonē
2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti
1. Kontaktus kaut kādus var dabūt?! Vismaz telefona nr.
2. Vnk ja tas displejs ir auto, tad, lai kaut ko lietderīgu vismaz rāda.
tad kad nepieciešams, protams, ka izmantoju kaut ko modernu! | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3756
Braucu ar: 41
|
31 Oct 2018, 10:45:17 @frenksmx rakstīja:
31 Oct 2018, 10:22:26 @RR04 rakstīja:
31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis
2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
1. Uldis Baldonē
2. nokačā waze un brauc laimīgs, nafig tev to arhaisko karti
1. Kontaktus kaut kādus var dabūt?! Vismaz telefona nr.
2. Vnk ja tas displejs ir auto, tad, lai kaut ko lietderīgu vismaz rāda.
tad kad nepieciešams, protams, ka izmantoju kaut ko modernu!
1. google.lv, viņa kontakti ir visās malās.
2. wat | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 619
Braucu ar: Z1000sx
| Necepšu jauru tēmu, rakstīšu te.
Kādam ir pieredze ar S80 D5 no 2007 līdz 2009 gadam?
Kādi ir vājie mezgli, patēriņs, kārba? Latvijas sāli nemīl tā pat kā citu marku auto? | Offline | | |
Empower | | Kopš: 25. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46
| Ir gan v50 2.0d 2008.gada automāts , gan v70
v50 ir mazs , nepatīkams auto , kā jau lietotājs rakstīja , suni vadāt jau var . Apkalpošana gan ir lēta un bieza . Pats vairāk nekad ar tādu nebrauktu .
v70 - manā gadījumā vieni remonti , sākuma kārba , pēc
tam nokljinina klimas kompresors , tad gudrinieki man nomainīja saljniku , neņemot nost galvu , ar skrūvgriezni atcēla un izņēma , tecēja ellja , viss bij tā notecējis , ka katra servisa bija savs variants , Volvo centra diagnosticējuši kārtera ventilāciju , kam nebija nekāda sakara ar visu . Tā nu es jau vispart biju atmetis cerības , ellja virsu siksnām tek , siksnas grauz u.t.t ... samainīja velreiz to saljniku un tad viss beidzot ok .
Sāka peldēt apgriezieni , tur kaut kāda elektroniska huinja kas par to visu atbild , nomainījām , kā nākošais zaslonkas, ielika jaunas oriģinālas , 20km atkal čau .
Tad ap 200tkm sajūgs , un abi priekšējie gultni.
Tālāk sāka no nekurienes stūres pastiprinātāja rasties spiediens , nomainījām visu jaunu, Volvo servisa uzlika virsu filtru kaut kādu , kas kjipa metāla skaidas savācot , tā ka viss jauns viņu vajagot , no viņa sāka tecēt atkal šķidrums , protams atkal uz siksnām ... atkal jaunas siksnas .
Izbraucu ar mašīnu un Vāciju ciemos , labi ka tas viss sakas tur pie pazīstama .
Turbīnas shjlauka un siksnas spriegotajs , protams nekur nopirkt nevar tikai Volvo centra , shljauka un spriegotajs 300-350
atbraucu uz Latviju ,nosplavos atdevu sencim , godīgi sakot tagad viņš ir nobraucis 100tkm pa virsu , mainīta ir tikai ella un bremzes .
Pats turpinu braukt ar x5 4.0d
Bet tas jau atsevišķs stāsts ........
| Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9224
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Tev tas v70 izklausās pēc pusmiljonieka + līkroči
Pie īstiem 250k toč ne uz pusi tādu probzu nav. | Offline | | |
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
|
31 Oct 2018, 10:08:07 @frenksmx rakstīja:
Jautājums:
1. Kur var šim auto pārprogrammēt borta datoru, visu rāda vāciski, cik no interneta sapratu tad , lai zuliktu citu valodu ir jāpārprogrammē kompis
2. Vajag navigācijas disku ar LV karti!
Pārlikt valodu maksā 50-60€. Man ir itāļu valoda. Paprasi google, pilns nets ar borta datora tulkojumiem normālās valodās.
tulkojums uz krievu valodu
Pašam ir d5. Auto ok,iet lopā,rij man līdz 8 ar automātu. tehniski šis tas darīts ir, tagad swirl flaps nomira.
Auto ok, bet pirmais un beidzamais volvo. | Offline | | |
heatley | | Kopš: 20. Nov 2009
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Jautājums, Ja jāizvēlas starp Volvo v50 2009 gada un BMW 318D universāls, tā paša gada. Kurš no tiem būs mīkstāks? Un kādi citi plusi mīnusi? [ Šo ziņu laboja heatley, 25 Jan 2020, 20:43:20 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 81
|
25 Jan 2020, 20:42:49 @heatley rakstīja:
Jautājums, Ja jāizvēlas starp Volvo v50 2009 gada un BMW 318D universāls, tā paša gada. Kurš no tiem būs mīkstāks? Un kādi citi plusi mīnusi?
V50 būs tuvaks Ford Focus ar labu skanas izolaciju, ar E90/91 nesalidzinat | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|