Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dārza darbi un tehnika

AutorsZiņojums
Modrs
18. Feb 2024, 08:13 #7041

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10328

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Feb 2024, 00:47:53 @mrCage rakstīja:
Nekad (ne trimmerim ne zāgim) neesmu lējis ārā benzīnu pirms ilgstošas stāvēšanas. Vienmēr parasti paliek ceturtdaļbāka .

Nekad pēc tam nav bijušas problēmas ,pat pēc pus gada stāvēšanas.



Katram ir sava izpratne par tehnikas tehnisko stāvokli. Man ir daudzi šādi teikuši, ka viss ir zbis, neko nelaistās, neregulē, dod tik ručkā, ka tie, kas laistās ir dorņi un tas nah nav vajadzīgs darīt. Veicot apkopi saproti, ka virzulis ir strīpains, pamatnieki ļeku ļeku, saļņiki kokaini un membrānas cietas, mazais sietiņš aizdambējies. Un tehnikas īpašnieks stāsta, ka viss ir zbis, viss darbojās, nav problēmu, te vajag "tikai noregulēt".
Dzīvē tie ir cilvēki ar vāju izpratni par to, kā jārūc tehnikai.

Ja tik tiešām nebūtu jālaistās, tad kā izskaidrosi pavasaros mega rindas ar nepiedarbināmām ļerkatām?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 18 Feb 2024, 08:14:32 ]

Offline
kexxx
18. Feb 2024, 09:45 #7042

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11912

Braucu ar:

kkad lētākais ķīnas no-name trimmeris nomētājās ar puspilnu bāku kādus 3-4 gadus- un pofig, piešķīlu un aidā

bet vienam mopēdam arī ķīniešu karbulis nostāvēja ziemu un visas iekšas ierūsēja tā, ka adatu tikai ar plaķenēm izvilkt varēja

ej nu sazini, no kā tas atkarīgs
hvz, tad jau laikam labāk drošības pēc izliet, nav jau nekāds stundu darbs
Offline
Chainsaw
18. Feb 2024, 09:48 #7043

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6464

Braucu ar: trimmeri

vienam userim te bija, ka degvielu pēc ziemas pat ar spēku no bākas nevarēja dabūt ārā, bija pārvērtusies par putru
Offline
Sch
18. Feb 2024, 10:09 #7044

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 418

Braucu ar: Toyota

Vai ar elektrību darbināmie aeratori ir reāli lietojami vai nav jēgas uz tādiem skatīties? Mauriņa platība ir kādi 400m2.
Ir aerēts ar nomas benzīnniekiem, bet ar elektriskajiem nav bijusi darīšana.
Offline
Horacijs_Keins
18. Feb 2024, 10:21 #7045

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2472

Braucu ar:


18 Feb 2024, 10:09:30 @Sch rakstīja:
Vai ar elektrību darbināmie aeratori ir reāli lietojami vai nav jēgas uz tādiem skatīties? Mauriņa platība ir kādi 400m2.
Ir aerēts ar nomas benzīnniekiem, bet ar elektriskajiem nav bijusi darīšana.

Ir lietošanā Alko, tikai japieperk drātis. Pietiek ar viņu, ja žēl naudas benzīnniekam.
Offline
tomaats
18. Feb 2024, 10:44 #7046

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 500

Braucu ar: GT5


18 Feb 2024, 10:09:30 @Sch rakstīja:
Vai ar elektrību darbināmie aeratori ir reāli lietojami vai nav jēgas uz tādiem skatīties? Mauriņa platība ir kādi 400m2.
Ir aerēts ar nomas benzīnniekiem, bet ar elektriskajiem nav bijusi darīšana.


Darbu izdarīsi! lēnām un iespējams vairākos piegājienos! salīdzinot ar benzīnieku !
Nu un vēl vēlasms lietot nažus , kas paredzēti "airācijai" paredzēti , nevis sūnu grābekli (tās tās atperītes)
Offline
bum_bumz
18. Feb 2024, 11:41 #7047

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6551

Braucu ar: E34


18 Feb 2024, 08:13:28 @Modrs rakstīja:

Katram ir sava izpratne par tehnikas tehnisko stāvokli. Man ir daudzi šādi teikuši, ka viss ir zbis, neko nelaistās, neregulē, dod tik ručkā, ka tie, kas laistās ir dorņi un tas nah nav vajadzīgs darīt. Veicot apkopi saproti, ka virzulis ir strīpains, pamatnieki ļeku ļeku, saļņiki kokaini un membrānas cietas, mazais sietiņš aizdambējies. Un tehnikas īpašnieks stāsta, ka viss ir zbis, viss darbojās, nav problēmu, te vajag "tikai noregulēt".
Dzīvē tie ir cilvēki ar vāju izpratni par to, kā jārūc tehnikai.

Ja tik tiešām nebūtu jālaistās, tad kā izskaidrosi pavasaros mega rindas ar nepiedarbināmām ļerkatām?

Nezin cik tu prasi, bet ja servisa cena kļūst dārgāka par Aspen, tad ir vērts laistīties
Vecie vēži uzjauc degvielu ar labāko eļļu, jūt pareizus sirdspukstus, 10-15 gados paši samaina šļaukas un membrānas. Bet tie jau izmirst un paši aparāti no plastikas tā kā darba netrūks jebkurā gadījumā
Par risēm taisnība, var mainīt karburatorus, bet brīvgājienu dabūt nevar. Nepareizs degmaisījums, pilna ručka, aizpuvis gaisa filtrs un rezultāts dzenis klauvē
Offline
treshaa_josla
18. Feb 2024, 11:43 #7048

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


17 Feb 2024, 23:07:55 @tomaats rakstīja:

15 Feb 2024, 12:09:35 @treshaa_josla rakstīja:

15 Feb 2024, 09:48:55 @Lumpy rakstīja:

15 Feb 2024, 09:38:02 @treshaa_josla rakstīja:


Ko džedaji un ninjas ieteiktu no šī saraksta ?

Varbūt arī ārpus saraksta, bet nu +/-.
Mazliet zem 3 kw


Ko un cik daudz/regulāri plāno darīt?




Šobrīd strādāju ar OM 952. 18" sliede, 2,5 kW
Gribu mazliet jaudīgāku. Un vieglāku. Un lai nepisās karbūzis

Racionāla biznesa plāna daikta iegādei apakšā nav


Nu saksim ar to ka OM GS520 ir tas pats OM952 , izpūtējs nomainīts , bet tas ir tas pats zāģis! KKo jaudīgāku! tak tie 2,5kw ir ar oriģinālo 16" ar 18" -10% jaudas! Nu ja tev Č...arējas šim karburātors , tad ko tev, ar jaunajiem Hušiem un Stihl!! ECHO var sanākt ka vispār karburātoru gaidīsi 3 mēnešus !

Pēc prioritātes !
1. MS 261 , Vnk patīk modelis, jāņem ar parasto karburātoru , tomēr ja mēdz pēc darba , vnk nomest uz vairākiem mēnešiem zāģi , āmen karburātoram un krāj naudu !

2. OM520 - cena ! pērc speciālo degvielu un atkritīs problēma ar karburātoru!
3. MS291 - Laikam kompromiss starp abiem pirmajiem
4. Echo - Ilga Garantija! Nodosi remontā nu turpināsi zāģet ar OM !
5. HQ 545 un 545g - viens un tas pats zāģis tik ar rokturu apsildi!
6. HQ450 - bij problēmas ar indukcijas spolēm, atstasi mitrumā (kā paveicas) varbūt būs jānomaina!




Tā tabula bija vnk pirmais, kas iekrita acĒ
Veicu internetos padziļinātu modeļu izpēti. Pie apm līdzīgiem secinājumiem nonācu patstāvīgi

952 ir 520 ar katiņu, laikam.
Lai gan kopumā ar OM biju apmierināts, tagad ziemā, kad sāku to zāģi darbināt intensīvāk, 3 mēnešu laikā 3x vedu uz remontu. Viena reize gan tā 100 % neskaitās. Aizmirsu mājās degvielas kannu, vietējā lukoilā nopirku bendžu un eļļu, kāda bij'<tm>. Sāka slāpt nost. Servisā nomainija sveci un pieteica lietot norm eļļu. Tas tā kā būtu uz manis. Pārējās reizes gan degvielas sistēmas feils


MS291 kaut kā smags
Iegāju vienā veicī, pārdevējam izmetu pliku āķi, ka nu par štīl garantijām cilēki slikti izsakās. Pārdevējs man tā izklājās, ka pilnībā pārgāja vēlme skatīties štīla virzienā. Viņa vārdi - vāciešu servisa uzstādijums esot - ja iznesot pa veikala durvīm zāģis rūc, tad tā ir uzvara. Viss kas notiek pēc tam ir nepareizas ekspluatācijas rezultāts = 100 % jāmaksā klientam

Echo man tāds jocīgs liekas. Gan tas stop slēdzis gan čoks. + stoker serviss kā ar zāģiem, par traktoriem cilvēki ļoti neapmierināti. Nu ar NH un Kubotu viss labi, bet serviss ...

Par HQ G - , nepamaniju pats

Principā skatos starp ms261 CM (tas ir ar stratified charge system un m-tronic) vai HQ 545 ar autotune.

€ 860 štīls / € 800 husis

Štīls bikuci jaudīgāks, bet tas fofig. Man mežā pārsvarā skuja un mīkstās lapas. Apses ir lielas, tāpēc vajag garo sliedi

Servisa faktors baigi svarīgs. Mežā strādāju tikai ziemā, pa wīkendiem. ja man sezonas laikā 3 mēnešus jāgaida kaut kādi ķiņķēziņi...

Ar sīkajiem remontiem un apkopēm pats labi tieku galā, mainu šķidrumus utt. Bet karbuļus neveru vaļā principā. Man patīk, bet es mūždien kaut ko salaužu Līdz klakšķošiem pamatniekiem ne ar vienu tehnikas vienību nekad neesmu nonācis
Offline
mrCage
18. Feb 2024, 13:21 #7049

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1916

Braucu ar:


18 Feb 2024, 08:13:28 @Modrs rakstīja:
Ja tik tiešām nebūtu jālaistās, tad kā izskaidrosi pavasaros mega rindas ar nepiedarbināmām ļerkatām?


Nebrīnīšos ,ka tās ļerkatas jau rudenī sāka raustīties ,bet cilvēki vienkārši atlika remontu un tad pavasarī attapās.Tāpēc arī rindas.
Pats esmu tā darijis .


18 Feb 2024, 11:41:40 @bum_bumz rakstīja:

Nezin cik tu prasi, bet ja servisa cena kļūst dārgāka par Aspen, tad ir vērts laistīties

Aizgāju gūglēt ,kas ir Aspen .

''Aspen 2 ir alkilāta benzīns, kas ir iepriekš sajaukts ar 2% bioloģiski noārdāmu divtaktu dzinējiem paredzētu eļļu ''

Joptavju m.., cena - ap 6 EUR litrā.

Kāds tiešām viņu lieto?
Offline
bum_bumz
18. Feb 2024, 13:51 #7050

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6551

Braucu ar: E34


18 Feb 2024, 13:21:39 @mrCage rakstīja:
Joptavju m.., cena - ap 6 EUR litrā.

Kāds tiešām viņu lieto?

Lieto, lieto, permanenti - uz cirkuli vairs nebrauc. Šodien, salīdzinot pret -2 gadi un inflāciju pat OK cena
Offline
treshaa_josla
18. Feb 2024, 13:59 #7051

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


18 Feb 2024, 13:21:39 @mrCage rakstīja:

18 Feb 2024, 08:13:28 @Modrs rakstīja:
Ja tik tiešām nebūtu jālaistās, tad kā izskaidrosi pavasaros mega rindas ar nepiedarbināmām ļerkatām?


Nebrīnīšos ,ka tās ļerkatas jau rudenī sāka raustīties ,bet cilvēki vienkārši atlika remontu un tad pavasarī attapās.Tāpēc arī rindas.
Pats esmu tā darijis .


18 Feb 2024, 11:41:40 @bum_bumz rakstīja:

Nezin cik tu prasi, bet ja servisa cena kļūst dārgāka par Aspen, tad ir vērts laistīties

Aizgāju gūglēt ,kas ir Aspen .

''Aspen 2 ir alkilāta benzīns, kas ir iepriekš sajaukts ar 2% bioloģiski noārdāmu divtaktu dzinējiem paredzētu eļļu ''

Joptavju m.., cena - ap 6 EUR litrā.

Kāds tiešām viņu lieto?


Lietoju un daudz

1. nesmird
2. sakaka var atstāt bākā / karbūzī. Nav spirts, kas sakož gumijas
3. nesmird

Es sezonu sāku un beidzu ar aspenu. Pa vidu, kad intensīvi iet, leju parasto e95. Nu un tagad zāģis sāka čakarēties kā sāku strādāt ar e95. Varbūt sakritība, nezinu

~~~~~~~~~

Ja čomi no SWE brauc, palūdz lai no Biltemas atved. 3€ / l, pērkot 5 L
Offline
sliir
18. Feb 2024, 14:01 #7052

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 746

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Nekad (ne trimmerim ne zāgim) neesmu lējis ārā benzīnu pirms ilgstošas stāvēšanas. Vienmēr parasti paliek ceturtdaļbāka .

Nekad pēc tam nav bijušas problēmas ,pat pēc pus gada stāvēšanas.


Es arī nekad to nedarīju līdz pēc 2 sezonām nācās izjaukt un izmazgāt karbuli Hondas GX35 motoram. Par laimi karbulis ir top quality (Walbro) un viņu var jaukt un likt kopā, dabūt rezerves daļas utt.

2-takteriem kur bākā ir piejaukta eļļa varbūt benzīns tiek "stabilizēts" labāk. Lielākiem 4-takteriem ar lielākiem pludiņa tipa karbuļiem protams tas viss ir pofig. Varbūt reizi n gados der izmasgāt vai izpūst dīzes.
Offline
Output
18. Feb 2024, 14:44 #7053

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 462

Braucu ar: G20


18 Feb 2024, 10:09:30 @Sch rakstīja:
Vai ar elektrību darbināmie aeratori ir reāli lietojami vai nav jēgas uz tādiem skatīties? Mauriņa platība ir kādi 400m2.
Ir aerēts ar nomas benzīnniekiem, bet ar elektriskajiem nav bijusi darīšana.


Kaimiņiene ar elektrisko (ar vadu) savu ap 800 m2 laukumu aerē. Esmu piedāvājis aizdot bendzinieku, bet saka, ka nevajg un elektriskajam nekāda vaina.
Offline
Sch
18. Feb 2024, 15:04 #7054

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 418

Braucu ar: Toyota


18 Feb 2024, 14:44:22 @Output rakstīja:

18 Feb 2024, 10:09:30 @Sch rakstīja:
Vai ar elektrību darbināmie aeratori ir reāli lietojami vai nav jēgas uz tādiem skatīties? Mauriņa platība ir kādi 400m2.
Ir aerēts ar nomas benzīnniekiem, bet ar elektriskajiem nav bijusi darīšana.

Kaimiņiene ar elektrisko (ar vadu) savu ap 800 m2 laukumu aerē. Esmu piedāvājis aizdot bendzinieku, bet saka, ka nevajg un elektriskajam nekāda vaina.

Super. Paļaušos uz Tavu kaimiņieni gribēju dzirdēt tieši šādu atbildi
Offline
7977
18. Feb 2024, 15:43 #7055

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 365

Braucu ar:

Turpinot par kaimiņieni, tpu, par aeratoru -vai kāds nav kkur redzējis jēdzīga platuma aeratoru, ko var aiz raidera kabināt? Nu, vai kko lielāku par tiem standarta 50-60 cm? Man paliels placis, pēdējoreiz pirms 2 gadi airēju - ņēmu uz brīvdienām, domāju noiet vienā virzienā, tad šķērsām un vel pa diagonāli, beigās tik 1x nogāju un jau zb
Offline
tomaats
18. Feb 2024, 18:06 #7056

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 500

Braucu ar: GT5


18 Feb 2024, 15:43:35 @7977 rakstīja:
Turpinot par kaimiņieni, tpu, par aeratoru -vai kāds nav kkur redzējis jēdzīga platuma aeratoru, ko var aiz raidera kabināt? Nu, vai kko lielāku par tiem standarta 50-60 cm? Man paliels placis, pēdējoreiz pirms 2 gadi airēju - ņēmu uz brīvdienām, domāju noiet vienā virzienā, tad šķērsām un vel pa diagonāli, beigās tik 1x nogāju un jau zb


pārsvarā tas ir kkas tāds :


Links

tas gan neravē tik izteikti ārā veco sakni, bet gan izdur cauri saknēm!

iesit youtube -> 5866372-01

[ Šo ziņu laboja tomaats, 18 Feb 2024, 18:08:53 ]

Offline
Negantelis
18. Feb 2024, 19:12 #7057

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

airēju katru pavasari, sūnas paliek tikai vairāk. Šobrīd liekas ka tās ir vairāk kā zāles. HVZ ko vēl darīt
Offline
bum_bumz
18. Feb 2024, 19:34 #7058

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6551

Braucu ar: E34


18 Feb 2024, 19:12:46 @Negantelis rakstīja:
airēju katru pavasari, sūnas paliek tikai vairāk. Šobrīd liekas ka tās ir vairāk kā zāles. HVZ ko vēl darīt

sūnas iznīdēšanai bija tāds sarkans minerālīts, psrs ražojuma, hvz kā sauca pēc ķīmiskā sastāva
Offline
tomaats
18. Feb 2024, 19:46 #7059

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 500

Braucu ar: GT5


18 Feb 2024, 19:12:46 @Negantelis rakstīja:
airēju katru pavasari, sūnas paliek tikai vairāk. Šobrīd liekas ka tās ir vairāk kā zāles. HVZ ko vēl darīt


Zāle neaug jo ir pārāk daudz sūnas , sūna aug jo patīk un ir visticamāk kkas ar zemes sastāvu skāba!
no sākuma izrausti sūnas ar sūnu grābekli, nevis airatotu !
Offline
CP17
18. Feb 2024, 19:51 #7060

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kas tas tāds? Ir kādam kkas līdzīgs saimniecībā?
https://prece1.lv/products/bezvadu-smidzinasana...717XBUT9wBuabIDo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo