Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 ar gāzi raustās, kad auksts motors

AutorsZiņojums
Spuldzite
13. May 2013, 11:59 #41

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


13 May 2013, 11:39:51 _jj rakstīja:

12 May 2013, 23:10:49 Driver rakstīja:

12 May 2013, 19:42:47 Spuldzite rakstīja:

12 May 2013, 19:31:56 jaks rakstīja:
Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?


Sintētika 5w30

sintetika un 5w30 ir raditajs laukjiem, jasaktas SAE un ACPI specifikacijas


Ja māte gūgle mani nepievīla, tad SAE jau arī apzīmē to pašu 5W30, SAE definē kādiem standartiem eļļai jāatbilst, lai tā varētu godāties ar uzrakstu 5W30, 10W30 utt...

Par to kas ir ACPI man nav ne jausmas un izskatās, ka gūglei arī nebiji domājis API?

Lai vai kā, pats nesen mainīju eļļu un izvēlējos Castrol 0W30 ar BMW LongLife-04 apzīmējumu. Šķidra kā ūdens



BTW: Kāds nezin cik ir optimālais maiņas intervāls šādai eļļai?



ok... bet tak latbema redzēja ( ceru ) kāda eļļa ir ielieta... jo atverot kapotu vaļā to ēļļas marku utt ir grūti nepamanīt... + kādēļ krievu forumos tas netika atklāts, jo tur mainīja visu sākot ar eļļu ( nezin kādu ) un beigu beigās palīdzēja tikai kompensatora maiņa? tur viens otrs izgāza apmēram pie 3k Ls un beigās nomainīja motoru
Offline
Uzmeteejs
13. May 2013, 12:02 #42

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Cik reizes jaasaka ka rusbema ir appiseeju kantoris. Hulji tu vispar klausies vinus. Aizbrauc uz normalu servisu, piemeram uz senson, iesaakumaa.
Offline
Driver
13. May 2013, 12:08 #43

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nekad nevajag ar kadu strideties. ka rusbema suuds!
parasti par to parliecinat nevar un parasti auto, kas apkalpots tikai tur, tiek izbrakjets kaa perkamais auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Spuldzite
13. May 2013, 12:08 #44

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


13 May 2013, 12:02:45 Uzmeteejs rakstīja:
Cik reizes jaasaka ka rusbema ir appiseeju kantoris. Hulji tu vispar klausies vinus. Aizbrauc uz normalu servisu, piemeram uz senson, iesaakumaa.



es tur jau biju... nomainīju kartera ventilācijas vārstu.. bet problēma plika nemainīga
Offline
edzulis
13. May 2013, 12:16 #45

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Izstāsti beigās ko darīji, ja sataisīsi. Man tas triceklis no rītiem vēl nedaudz ir. Arī visvisādas potenciālās vainas dzirdētas, bet netaisos spēlēt loteriju un visu pēc kārtas mainīt un jebīties pa servisiem. Tad vienkāršāk ir jaunu hyundai i40 nopirkt
Offline
Spuldzite
13. May 2013, 12:27 #46

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

[ Šo ziņu laboja Spuldzite, 13 May 2013, 13:17:53 ]

Offline
Spuldzite
13. May 2013, 13:23 #47

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


13 May 2013, 12:16:13 edzulis rakstīja:
Izstāsti beigās ko darīji, ja sataisīsi. Man tas triceklis no rītiem vēl nedaudz ir. Arī visvisādas potenciālās vainas dzirdētas, bet netaisos spēlēt loteriju un visu pēc kārtas mainīt un jebīties pa servisiem. Tad vienkāršāk ir jaunu hyundai i40 nopirkt


es jau ar gribētu dzirdēt atbildes pirms komensatora maiņas
Offline
solarijpuika
17. Feb 2014, 21:34 #48

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: e talonu

nu staastiet kas jādara? same shit!
330i gāze
Offline
dafka
17. Feb 2014, 22:37 #49

Kopš: 22. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1257

Braucu ar: E21 323


17 Feb 2014, 21:34:17 solarijpuika rakstīja:
nu staastiet kas jādara? same shit!
330i gāze

Same shit.. izlasīju visu topicu cerībā, ka būs atbilde beigās.

e46 328 2000 gada m52b28tu benzīns/gāze

Mēnesi nostāveja pie meistara Kaross servisā. Sākumā auto slikti šķilās klāt un lēkāja apgriezieni kamēr sila. Pārbaudīja kompresiju, aizveda sprauslas pārbaudīt.. viss super. Tad atklājās, ka sūknis nedod vajadzīgos bārus ko tad arī restaurēja..tagad viss ok ar piešķilšanu, BET vēljoprojām, kad dzinējs auksts tad līdz ~40 C iesilstot lēkā apgriezieni, dažreiz pat noslāpst.. Problēmu nevarēja atrisināt. Doma jau vērsties pie Driver. Varbūt ir kāda pieredze šeit kādam ?
Offline
DrumB
17. Feb 2014, 22:43 #50

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Problēma ir ar gāzi. Bez gāzes problēmu nav.
Offline
Driver
17. Feb 2014, 22:44 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ridlihs
17. Feb 2014, 22:56 #52

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


15 Apr 2013, 13:40:37 Spuldzite rakstīja:
Sveiki! Lieta sekojoša, mans e46 2002.g benzīns/ gāze diezgan pamatīgi raustās kad tiek piešķilts, kad motors ir auksts. Un raustās tā, ka kratās visa mašīna. Tad es parasti paturu gāzes pedāli kamēr motors mazliet uzsilst un tad it kā ir ok. Ja nepatur gāzes pedāli, tad raustās un panelī iedegas check engine lampiņa. Diagnostikā uzrāda kļūdu P0414. Senson auto teica, lai nomainu kartera ventilācijas vārstu, ko nomainīju pluss vēl trubas, bet tas nepalīdzēja. Tam visam vēl plusā ir tas, ka bremzējot, pie neliela ātruma, raustās apgriezieni, reizēm bremzējot apgriezieni noslīd tik zemu, ka mašīna noslāpst. Bija doma, ka pie vainas gāze, bet gāzinieks tam īsti nepiekrīt. Gāzes iekārta ir laba, nav tā lētākā. Teica, lai nomainu sveces, nomainīju uz pašām dārgākajām, kas bija (tādas, kas speciāli priekš benzīna/gāzes) un pārbaudīju visas spoles, ar tām viss kārtībā. Arī nekas nemainījās. Kādam ir bijusi līdzīga problēma? Kaut kā dārgi sanāk mainīt visu pēc kārtas, nezinot, kas īsti par lietu.



tieši tas pats bija viss, tikai ar m50b25. Arī viss tika pārbaudīts un čekots entās reizes, gan GMM, gan vai gaisu nerauj kur klāt, gan tukšgaitas regulatoru, sveces mainījām utt.
Aizbraucu pie Driver. Atvienojām zondi, jap, palika labāk, raustīšanās principā nebija vairs. Neizgāju TA dēļ CO rādījumiem, kas bija dubultā virs normas.
Devos pie xtream21 uz motoring.lv pie gāzes večiem + vēl Driver tika izsaukts uz turieni.
Ilgi ņēmāmies. Uzlikām jaunu zondi + diganostikas laikā Driver pateica, ka benzīna sprauslas varētu būtu psc.... nu neko.. mašīna palika tur vēl pāris dienas. Bet nu jā, sprauslas tiešām divas bija tirdik, tās nomainījām + vel veči tur ņēmās un regulēja un rezultāts ir - apgriezieni nostaigā pa retam, pieciest var, iet lopā ar gāzi (pirms tam tikai pārvietošanās tā bija labākajā gadījumā) un nekādas slāpšanas nav vairs, ne staigājot apgriezieniem, ne bremzējot.

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 17 Feb 2014, 22:58:19 ]

Offline
dafka
17. Feb 2014, 23:14 #53

Kopš: 22. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1257

Braucu ar: E21 323


17 Feb 2014, 22:43:50 DrumB rakstīja:
Problēma ir ar gāzi. Bez gāzes problēmu nav.

Auto jau tika iegādāts ar uzstādītu gāzi, sākumā viss bija , bet tagad jau pāris mēnešus cīnos ar šo problēmu, raustās tikai pie auksta dzinēja un uz benzīnu (uz gāzi startā nezinu, jo nevar palaist gāzi kamēr nav konkrēta temp.)
Offline
Laoshi
17. Feb 2014, 23:14 #54

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Gāze safisa benzīna sprauslas

Vispār es manīju, ka manam auto zem krāsas uzmeties pūslītis durvju apakšā. Laikam dēļ gāzes.
Offline
ziema
17. Feb 2014, 23:15 #55

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

man voyagerim aizmugureja amortizatora bukse izsista,sakusi grabet, ari drosivien ka gazes iekartas vaina..
Offline
Ridlihs
17. Feb 2014, 23:17 #56

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

Tā, nu jau aiziet atkal improvizācijas teātris un pašdarbība
Offline
ar4ae30
17. Feb 2014, 23:42 #57

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


17 Feb 2014, 22:43:50 DrumB rakstīja:
Problēma ir ar gāzi. Bez gāzes problēmu nav.

328 m52b28 gaaze nav, pie lieliem minusiem so ziem ar bija tas pats un ari pie bremzesanas reizem gandriz slapa nost.
Offline
Laoshi
17. Feb 2014, 23:48 #58

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Feb 2014, 23:42:21 ar4ae30 rakstīja:

17 Feb 2014, 22:43:50 DrumB rakstīja:
Problēma ir ar gāzi. Bez gāzes problēmu nav.

328 m52b28 gaaze nav, pie lieliem minusiem so ziem ar bija tas pats un ari pie bremzesanas reizem gandriz slapa nost.


Paskaties kārtīgi, vai nav balons paslēpts bagažniekā. BMW bez gāzes iet ideāli.
Offline
ar4ae30
18. Feb 2014, 00:03 #59

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


17 Feb 2014, 23:48:32 Laoshi rakstīja:

17 Feb 2014, 23:42:21 ar4ae30 rakstīja:

17 Feb 2014, 22:43:50 DrumB rakstīja:
Problēma ir ar gāzi. Bez gāzes problēmu nav.

328 m52b28 gaaze nav, pie lieliem minusiem so ziem ar bija tas pats un ari pie bremzesanas reizem gandriz slapa nost.


Paskaties kārtīgi, vai nav balons paslēpts bagažniekā. BMW bez gāzes iet ideāli.
nav nav visu laiku arī gāja ideali un tagad ari problemu nav bet paris reizes ziemā bija.
Offline
SCHNITZEL
18. Feb 2014, 00:04 #60

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Varbūt pa nakti bija atstāts kaut kur blakus balonam ar gāzi

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo