Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 ar gāzi raustās, kad auksts motors

AutorsZiņojums
Uzmeteejs
30. Apr 2013, 14:07 #21

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


30 Apr 2013, 13:51:20 Spuldzite rakstīja:
Biju LATBEMA. Saka ka kratās dēļ hidrokompensatoriem. Varot nomainīt pa 330 Ls, vai iegāzt kautkādu ķīmiju vai vienkārši neko

Kādam ir kāds koments par šito?


Jaa ir. Latbema ir kraapnieku kantoris. Nebrauc luudzu tur vairs, netere lieki savu naudu un laiku.

Nevaru iedomaties ka tavu problemu atrisinas kompensatoru mainja.
Offline
Spuldzite
30. Apr 2013, 14:27 #22

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Te būs links no bildes saistībā ar diagnostiku

http://www.bildites.lv/viewer.php?file=58ngbjxukcsyojb3uj9.jpg
Offline
Modjo
30. Apr 2013, 15:00 #23

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Elementāri, Vatson. Aizbrauc pie gāzenieka, kuram ir normālas diagnostikas un parastā servisa remonta iespējas. Divi vienā
Offline
Driver
30. Apr 2013, 15:46 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Apr 2013, 15:00:32 Modjo rakstīja:
Elementāri, Vatson. Aizbrauc pie gāzenieka, kuram ir normālas diagnostikas un parastā servisa remonta iespējas. Divi vienā

visi gudraki viens par otru

90% diagnostu gaana 95% no gazinieku paveikta darba

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Spuldzite
30. Apr 2013, 16:01 #25

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

zb jau braukāt uz tiem servisiem

Tur kur es liku gāzi, tur tas čalis saka ka ir jātīra vai jāmaina "форсунки". Gan jau pie cita meistara būs vēl kaut kāds benzīna sūknis, pie vēl kāda tukšgaitas vārsti utt...

Man interesē kas būs ja nemaina tos kompensatorus, uzlikt mīksto uz to kratīšanos... Vai labāk nomainīt?

Labi ka vairs vismaz neslāpst nost, tur pie vainas bija kartera ventilācijas vārsts.. Palika tikai šis krateklis
Offline
Driver
30. Apr 2013, 16:05 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

varu savest kartiba to auto ar nosacijumu, ka tas braukas tikai uz benzina. kaa ari varu meginat apsolit, garantet isiti vel negribu, ka pie pirmas parslegshanas uz LPG atkal bus suudi - jauni vai citi, tam nav nozimes

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Uzmeteejs
30. Apr 2013, 16:10 #27

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Kura vietaa liki gaazi?
Offline
Spuldzite
12. May 2013, 18:57 #28

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Es te palasīju krievu forumos un visi kas bija nomainījuši tās gaisa trubas, sveces, spoles, zondes, filtrus utt. nekas nepalīdzēja izņemot kompensatora maiņa. Itkā viņiem ar viņi nav klabējuši un leca lielā aukstumā labi...



Citēju kādēļ kompiki ir pie vainas:
atsperītes vārstos ir diezgan vārgas salīdzinot ar M52 motoriem.. vārsts aukstas eļļas dēļ neatveras ( jo ir bieza ) kompis nolemj nebojāt katalizatoru un atslēdz to podu, iedegas check. Kad dzinējs ir uzsilis, tad vārs strādā kā vajag.

Un viņiem tā pati problēma kā man... palaid aukstu dzinēju un 15 - 20 viss ir ok un tad sāk kristies abaroti līdz 650 un tad krata mašīnu līdz iedegās tas check. Uzsilst vis ir ok. Un piebildīšu ka viņi visi ir uz benzīna, nav nekādu gāzes iekārtu

Vienīgi man ir jautājumi:
1. Kāpēc tad tās pirmās 15 - 20 sek motors neraustās kad piedarbina
2. Kāpēc raustās apgriezieni pie zema ātruma bremzējot... pie 30 km/h spiežu bremzes abaroti lēkā no 700 - 500 un kad apstājos tad stāv mierīgi.. šodien tā lēkāja ka pat noslāpa ( Vai tas ar varētu būt saistīts ar kompensatoriem? Krievu forumā viņi tajā tēmā par to nesūdzējās )

Jautāju tāpēc ka ir doma mainīt tos kompensatorus, bet gribās dzirdēt viedokli pirms to darīt... jo kompensatoru maiņa nav tas pats kas loga tīrītājus nomainīt

[ Šo ziņu laboja Spuldzite, 12 May 2013, 19:11:58 ]

Offline
jj
12. May 2013, 19:05 #29

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti

Palasīju un sabijos...

Manam M54B22 apgriezieni lēkā, kad uz kruīza izspiežu sajūgu, paliek tukšgaita un lēkā, diapazons ~100-150 rpm, sākumā nodomāju, ka kruīzs kko gļuko...
Offline
marcis74
12. May 2013, 19:30 #30

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Iespējams, ka motors grib ar gāzi darboties, kad vēl auksts... man tā bija. Bet tas ir neliels laiciņš servisā.
Offline
jaks
12. May 2013, 19:31 #31

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?
Offline
Spuldzite
12. May 2013, 19:42 #32

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2013, 19:31:56 jaks rakstīja:
Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?


Sintētika 5w30
Offline
Spuldzite
12. May 2013, 19:48 #33

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

gāzu arī ķīmiju priekš tiem kompensatoriem.. nepalīdzēja...

Vienīgi paliek vēl pie Draivera aizbraukt.. Bet viņam ļoti nepatīk gāze Es 5dien biju aizbraucis uz Liepāju un atpakaļ uz Rīgu.. pirms tam piemaucu pilnu gāzi un atbraucot mājās ar piegāzu. Man sanāca uz 510 km 18 Ls.. tā ka negribās no tās gāzes šķirties


Runājot par to ka grib uz reiz uz gāzi palaisties... nav tā

Tur kompis ir uzstādīts ka viņš palaidīsies uz gāzi tikai tad kad motors būs uzsilis uz 45 grādiem un + man vēl tur stāv poga ( ieslēgt/izslēgt gāzi ) kura rāda vai ir ieslēgusies gāzes iekārta un vai nav...


esmu nobraukājis veselu nedēļu tikai uz benzīna.. atslēgtas gāzes iekārtas

[ Šo ziņu laboja Spuldzite, 12 May 2013, 19:51:03 ]

Offline
Driver
12. May 2013, 23:10 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2013, 19:42:47 Spuldzite rakstīja:

12 May 2013, 19:31:56 jaks rakstīja:
Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?


Sintētika 5w30

sintetika un 5w30 ir raditajs laukjiem, jasaktas SAE un ACPI specifikacijas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modjo
12. May 2013, 23:22 #35

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Par ko cepiens, saved kartiba elektribu un motoru, tad piekorige gazi. Dari, kur var visu izdarit vienuviet. Vai sliktakaja gadinuma pareiza seciba.
Offline
Spuldzite
13. May 2013, 10:21 #36

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2013, 23:10:49 Driver rakstīja:

12 May 2013, 19:42:47 Spuldzite rakstīja:

12 May 2013, 19:31:56 jaks rakstīja:
Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?


Sintētika 5w30

sintetika un 5w30 ir raditajs laukjiem, jasaktas SAE un ACPI specifikacijas



kas tad ir jāgāž iekšā? kas SAE un ACPI ?
Offline
Spuldzite
13. May 2013, 10:32 #37

Kopš: 15. Apr 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2013, 23:22:19 Modjo rakstīja:
Par ko cepiens, saved kartiba elektribu un motoru, tad piekorige gazi. Dari, kur var visu izdarit vienuviet. Vai sliktakaja gadinuma pareiza seciba.


Kāds te sakars ar elektrību?
Es jau rakstīju kā varot savest kārtībā motoru
Ko tur gāzei regulēt? Ja visi tie paši simptomi ir arī uz benzīna?
Offline
walder
13. May 2013, 10:36 #38

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8529

Braucu ar: 7 seat MPV


12 May 2013, 19:05:19 _jj rakstīja:
Palasīju un sabijos...

Manam M54B22 apgriezieni lēkā, kad uz kruīza izspiežu sajūgu, paliek tukšgaita un lēkā, diapazons ~100-150 rpm, sākumā nodomāju, ka kruīzs kko gļuko...


Pamēģini to pašu ar izslēgtu kondicioniera pogu. Ja tad neraustīsies, tad nekas traks
Offline
koijotss
13. May 2013, 11:23 #39

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 May 2013, 10:32:22 Spuldzite rakstīja:

12 May 2013, 23:22:19 Modjo rakstīja:
Par ko cepiens, saved kartiba elektribu un motoru, tad piekorige gazi. Dari, kur var visu izdarit vienuviet. Vai sliktakaja gadinuma pareiza seciba.

Kāds te sakars ar elektrību?
Es jau rakstīju kā varot savest kārtībā motoru
Ko tur gāzei regulēt? Ja visi tie paši simptomi ir arī uz benzīna?

piebrauc, visu sakārtosim iespēju robežās


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
jj
13. May 2013, 11:39 #40

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti


12 May 2013, 23:10:49 Driver rakstīja:

12 May 2013, 19:42:47 Spuldzite rakstīja:

12 May 2013, 19:31:56 jaks rakstīja:
Tev gadījumā nav minerālā eļļa motorā?


Sintētika 5w30

sintetika un 5w30 ir raditajs laukjiem, jasaktas SAE un ACPI specifikacijas


Ja māte gūgle mani nepievīla, tad SAE jau arī apzīmē to pašu 5W30, SAE definē kādiem standartiem eļļai jāatbilst, lai tā varētu godāties ar uzrakstu 5W30, 10W30 utt...

Par to kas ir ACPI man nav ne jausmas un izskatās, ka gūglei arī nebiji domājis API?

Lai vai kā, pats nesen mainīju eļļu un izvēlējos Castrol 0W30 ar BMW LongLife-04 apzīmējumu. Šķidra kā ūdens



BTW: Kāds nezin cik ir optimālais maiņas intervāls šādai eļļai?

[ Šo ziņu laboja _jj, 13 May 2013, 11:45:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo