Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Labākais 3. litru sērijveida dzinējs pasaulē - Toyota 2JZ-GTE

AutorsZiņojums
Sharky
23. Mar 2004, 20:14 #81

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1035

Braucu ar: sarkano Koijotu :)))

baacs, kaa samizoja
Offline
Wicked
23. Mar 2004, 20:15 #82

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Supra otdihaet

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
edzulis
23. Mar 2004, 20:19 #83

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

redzēts... Ir viens e21, kas šito M3 izpakaļotu ar s14 turbo, ljurbo
Offline
Wicked
24. Mar 2004, 03:18 #84

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Čali tu lej ūdeni

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
FlYiNG
24. Mar 2004, 10:32 #85

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Offline
BADMANS
24. Mar 2004, 10:53 #86

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-03-23 20:09, DoubleD rakstīja:
download here




<font size=1>[ This message was edited by: DoubleD on 2004-03-23 20:11 ]</font>

BMW
Offline
JZ
24. Mar 2004, 11:31 #87

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Nu, ko es varu pateikt, tam Toyota 2JZ-GTE vienkaarshi nevar buut nekaada vaina, jo jau no nosaukuma var nojaust, kas pie taa ir piestraadaajis...
Offline
Rons
24. Mar 2004, 11:37 #88

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

protams

-----------------
www.radari.lv
Offline
gt99
24. Mar 2004, 11:56 #89

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2004-03-23 18:40, GirtzB rakstīja:
Par 2JZ-GTE - nu un ka dzinējs ir ar potemciālu - tas nozīmē tieši pretējo, ka rūpnīncas inženieriem nav bijis pietiekoši laika šamo novājināt tik tālu, lai turētu tos +/- 320zs Lieka izšķērdība un nauda. Un kaut ko uz minimumu vienmēr izprojektēt ir daudz grūtāk, nekā atstājot baisās rezerves.


Izmantojot Tavu loģiku jāsecina - tad jau arī BMW ir slikti konstruēts Un nākas maksāt par neizmantotām rezervēm.

Žetons tam, kurš uzminēs par ko es runāju

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Wicked
24. Mar 2004, 13:04 #90

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
gt99
24. Mar 2004, 13:26 #91

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Kādēļ BMW slikti konstruēts? - vienalga pie kādas jaudas (pat 400 zs M5) BMW inženieri nevar panākt par 250 km/h lielāku maksimālo ātrumu

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Wicked
24. Mar 2004, 13:31 #92

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

www.e39.de top 100 bmw pačolē

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
GirtzB
24. Mar 2004, 13:33 #93

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

GT99 - tev par vācu lielo autoražotāju vienošanos nekas nav zināms???

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gt99
24. Mar 2004, 13:42 #94

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2004-03-24 13:33, GirtzB rakstīja:
GT99 - tev par vācu lielo autoražotāju vienošanos nekas nav zināms???


Protams ir zināms, bet situācija ir identiska ar Supru, japānu un 280 zs. Arī BMW tikai jāpārraksta dzinēja vadības bloka programma (ar to nodarbojas visi tūnētāji) un ātrums būs lielāks. Bet standartā daudzie zs ir lieki - resursi veltīgi izmantoti.

Redz BMW inženieri netiek labi galā ar (citēju Tevi) - Un kaut ko uz minimumu vienmēr izprojektēt ir daudz grūtāk, nekā atstājot baisās rezerves.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Raicha
24. Mar 2004, 14:17 #95

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

gt, es tev nepiekriitu - tie zirgi nebuut nav neizmantoti - dinamika.
Offline
GirtzB
24. Mar 2004, 14:30 #96

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kurā punktā es kaut ko teicu par supras 280zs japānā?
Da neko, just flame...
Pie kam mēs salīdzinam dzinēju nevis auto.
Ja diznēju tad dinamika tikai dzinēja un max ātruma nav kā tāda.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
24. Mar 2004, 14:32 #97

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. Raicha - zs tieši noska max ātrumu nevis dinamiku

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gt99
24. Mar 2004, 14:45 #98

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2004-03-24 14:30, GirtzB rakstīja:
Pie kam mēs salīdzinam dzinēju nevis auto.


Vispār runa aizgāja par luņiem inženieriem, kas neko nejēdz un taisa automobiļus, kam ir liela rezerve, kuru neizmanto. Vot dumiķi. Kā viens teica - būtu mačijušies no korejiešiem KIA un Hyundai

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
foobar
24. Mar 2004, 15:24 #99

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

nu gan juus zeeni bishku auzaas braucat...
ierobezhotaajs tev netraucee 1. robaa griezt 7000 rpm. kam tad ir rezerve? auto kraasai, lai nenoberzhas pie aatruma lielaaka par 250km/h? ;] bet tam jau laikam ir mazs sakars ar dzineeju nee?[ This message was edited by: foobar on 2004-03-24 15:25 ]
Offline
Raicha
24. Mar 2004, 15:28 #100

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

girtzb - es zinu, ka zs atbild par max atrumu un Nm par dinamiku, bet savaadaak nemaaceeju savu domu pateikt. ja tur vispaar ir doma
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex