Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Labākais 3. litru sērijveida dzinējs pasaulē - Toyota 2JZ-GTE

AutorsZiņojums
Fii
18. Mar 2004, 11:53 #1

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Ko tauta domā par šo dzinēju? Mans uzskats ir subj. Ir redzētas arī citas atsauksmes:


2004-03-18 10:53, Stanley- rakstīja:
varu es atbildet krievu valoda?

"Iz derma konfeti krasivie, no ne vkusnie poluchajutsja, Supra nikogda ne stanet Ferarri"



2004-03-18 11:41, gt99 rakstīja:
Piekrītu. Tikai runa iet par dzinējiem. Un Supras dzinējam jaudu pacelt Ferrari līmenī nesagādā īpaši lielas problēmas. Dzinējiem gan dažādas filožofijas - Supra - daudz Nm dēļ Turbo, bet apgriezieni salīdzinoši zemi, Ferrari - lielāka litrāža, atmosfēriski dzinēji, augstāki max rpm (līdz ar to "griežas" labāk)



2004-03-18 11:02, Fii rakstīja:
Nu kaads tam sakars ar Ferrari, ja runaajam tieshi par dzineejiem? Arii Ferrari nav labaaka 3litru dzineeja.



2004-03-18 10:57, SpOrcMeN rakstīja:
da es to shrotu izkoztu



[ This message was edited by: Fii on 2004-03-18 11:56 ]
Offline
art_is
18. Mar 2004, 11:59 #2

Kopš: 07. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: To kas pa rokai.

mani personiigi fascinee milziigi atmosfeeriskie bez turbo ljurbo. un es domaat ka vinju gruutaak vadiit sliidee ne?
Offline
RM1
18. Mar 2004, 11:59 #3

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Aiziet!!!!!! Turbo rullllleeeee

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
gt99
18. Mar 2004, 12:00 #4

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Fii toč apspriedīsim - jau pasūtināji? Kad to darīsi?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
diesel
18. Mar 2004, 12:01 #5

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... manaa uztveree "labaakais seerijveida dzineejs" atbilst shaadiem parametriem
-> performance/izturiiba/pateerinsh. Jaa ir viens baigi labais ar 3.2l. dzineeju. Gruuti atcereeties, bet liekas vai tik nebija M3 sirsninja . Ja nosaukums veestiitu par "jaudiigaako motoru" droshi, ka buutu kaads japaanis.
Offline
k_cee
18. Mar 2004, 12:01 #6

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:

EJ30 viss pārējais

bet nu kas kuram ... ar turbo dzīve straujāka
Offline
stanley
18. Mar 2004, 12:03 #7

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:

Nu vo pervih otnosit’ sebja tolko k potrebiteljam XXX ili OOOO - znachit samomu sebe otrezat’ ves ostalnoj mir, mozhno, no zachem? Imej v garazhe BMW ///M-ku, Ferru Spaider, Maser 4-porte, Porshe Cayenn ili chego eshe

Dumaju chto lucshe (samie zlie) motori dlja etoj zhizni u BMW i Honda...Esli chto est officialnij spisok lucshih motorov poslednih let - tam net nikakoi Toyota

Fii, pri vsem uvazhenii ja ne vizhu logiki kak mozhno nazvat’ motor lucshim esli s nego mozhno snjat 800 h.p. Kstati u menja 150 h.p. i skazat’ po pravde ja poka ne nauchilsja realizovat ih vse na 333 k primeru. Lucshij tuning - tuning samogo sebja imho... Supra telega s nikakoi rulezhkoi, a ezdit tolko po prjamoi sorry - etogo mne navernoe ne ponjat...
Offline
gt99
18. Mar 2004, 12:05 #8

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

NOS: ja tā padomā, tad slīde uz asfalta ir vai nu kļūda auto vadīšana vai tukša izrādīšanās - jo visātrāk līkumu var veikt tikai bez slīdes Un grūtāk ir tikai apgriezienu diapazonā, kur turbīna uzsāk/beidz savu darbību.

p.s. protams sānslīde ir jautri un kruta, BET "kruta" ir arī griezt saulītes, bet ja dzinējs nav tam piemērots, tas nenozīmē, ka tas ir slikts dzinējs

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
edzulis
18. Mar 2004, 12:07 #9

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Laikam jau nav noslēpums par virsjaudas supras drīzu esamību Latvijā, kurai plāno jaudu ar 4 cipariem
Offline
Fii
18. Mar 2004, 12:09 #10

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-03-18 12:01, diesel rakstīja:
... manaa uztveree "labaakais seerijveida dzineejs" atbilst shaadiem parametriem
-> performance/izturiiba/pateerinsh. Jaa ir viens baigi labais ar 3.2l. dzineeju. Gruuti atcereeties, bet liekas vai tik nebija M3 sirsninja . Ja nosaukums veestiitu par "jaudiigaako motoru" droshi, ka buutu kaads japaanis.

Manupraat ja runaajam par performance un izturiiba, tad pateerinjsh tomeer ir jaaizmirst, jo tas jau zinaamaa meeraa ir kompromiss.

Tachu domaaju, ka arii peec Tevis nosauktajiem kriteerijiem 2JZ-GTE baazh M3 sirsninju vienos vaartos. It iipashi 2JZ-GTE VVTi versija.
Offline
gt99
18. Mar 2004, 12:10 #11

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Stanley: pagājušogad BMWPower visu augustu bija vadāmības tests. Varbūt lasīji? Tur testēja arī Supru - IZLASI ŠO

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
stanley
18. Mar 2004, 12:12 #12

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:


2004-03-18 12:09, Fii rakstīja:

2004-03-18 12:01, diesel rakstīja:
... manaa uztveree "labaakais seerijveida dzineejs" atbilst shaadiem parametriem
-> performance/izturiiba/pateerinsh. Jaa ir viens baigi labais ar 3.2l. dzineeju. Gruuti atcereeties, bet liekas vai tik nebija M3 sirsninja . Ja nosaukums veestiitu par "jaudiigaako motoru" droshi, ka buutu kaads japaanis.

Manupraat ja runaajam par performance un izturiiba, tad pateerinjsh tomeer ir jaaizmirst, jo tas jau zinaamaa meeraa ir kompromiss.

Tachu domaaju, ka arii peec Tevis nosauktajiem kriteerijiem 2JZ-GTE baazh M3 sirsninju vienos vaartos. It iipashi 2JZ-GTE VVTi versija.


godigi runat lieta ir tada ka S54 ne vajag tunet vispar...
Offline
RM1
18. Mar 2004, 12:12 #13

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Man viedolkis vispaar par motora tipiem(benziniekiem). Taa kaa ikdienaa regulari braucu ar 4 dazadaam masinaam, tad teiksu taa, pa pilsetu(in rush hours) loti patik braukt ar atmosferisko motoru, jo ass pie maziem apgriezieniem un juutams motora vieglus(tipa atri iegriezaas), bet nepatiik ka sak uzvesties jau pie 3,5k.(parasti visaam masinaam ar ko paarvietojos), bet kad pielseeta paliek mazliet tuksaaka uz vakariem vai ari jaabrauc pa straasi, tad vienoziimigi dodu prieksroku Turbo motoram, probleemu nekaadu, kad apgr. ir virs 2k un grizaas lidz pasam galam loti lieliski, bet minuus kaa jau mineju ir paarvietosaanas noslogotaa pilseetas raziimaa, jo pie maziem apgr. ir tads kaa smagums motoram

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
art_is
18. Mar 2004, 12:13 #14

Kopš: 07. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: To kas pa rokai.

2 gt99 vai tad tev pasham kaadreiz nepatiik pamulkjoties ar saansliideem neticu ka atbilde buus nee
Offline
GirtzB
18. Mar 2004, 12:13 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Man jautājums - pēc kādiem kriterijiem nosakam labāko sērijveida 3.0l dzinēju.
Pēc jaudas kādu bez pārlasīšanas var nocelt?
Pēc svara/jaudas attiecības dzinējam?
Pēc cenas?
Pēc dzinēja sērijveida jaudas?
Pēc remotnizmaksām?
Pēc pieejamības?
Pēc degvielas patēriņa?
Pēc dzinēja raksturlīķnu formas?
Pēc hvz kādiem subj kritērijiem no sērijas patīk izskats, skaņa utt???
Pēc cildru izvietojuma shēmas?
Pēc dzinēja resursa bez kapitālā remonta?
Pēc max rpm kadus var dābūt no dzinēja neapdraudot resursu iejaucoties tikai dzinēja vadības sistēmā?
P.S. kas skaitās sērijveida dzinējs? Tikai galva+bloks jeb arī visas pārējās parpalas ieskaitot ātrumkārbu lai varētu pataisno iekrāmēt mašīnā un tādā gadījumā vai piemēram turbīnas maiņa nozīmē, ka šis dzinējs vairs nav sērijveida?
Es uzskatu ka korekti būtu ka turbīnas maiņa nozīmē ka dzinējs vairs nav sērivjeda komplektācijā.

P.S. arī skyline 2.6l R6 var noslaukt ~700zs bez iejaukšanās stock dzinēja iekšās tikai uzkarinot lielākas turbīnas un staprdzesētājus.
P.S.S. savukārt S14 dzinēji visi kā viens ar stock iekšām un citu dzinēja vadību griežas līdz 9k rpm(standarta 7.5k rpm vietā)
P.S.S.S.
Moš tomēr kāds rotordzinējs?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ma924
18. Mar 2004, 12:14 #16

Kopš: 08. May 2003

Ziņojumi: 496

Braucu ar: turboporku

Labs trīslitru dzinējs bija 968tajam Poršam. Dabūšu sīkāku info, tad varēšu padiskutēt par šo tēmu.
Offline
gt99
18. Mar 2004, 12:15 #17

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2004-03-18 12:09, Fii rakstīja:

2004-03-18 12:01, diesel rakstīja:
... manaa uztveree "labaakais seerijveida dzineejs" atbilst shaadiem parametriem
-> performance/izturiiba/pateerinsh. Jaa ir viens baigi labais ar 3.2l. dzineeju. Gruuti atcereeties, bet liekas vai tik nebija M3 sirsninja . Ja nosaukums veestiitu par "jaudiigaako motoru" droshi, ka buutu kaads japaanis.

Manupraat ja runaajam par performance un izturiiba, tad pateerinjsh tomeer ir jaaizmirst, jo tas jau zinaamaa meeraa ir kompromiss.

Tachu domaaju, ka arii peec Tevis nosauktajiem kriteerijiem 2JZ-GTE baazh M3 sirsninju vienos vaartos. It iipashi 2JZ-GTE VVTi versija.



Gan M3 gan 2JZ-GTE ir lieliski dzinēji! Pieejas dažādas. M3 labāks kāds ir, Toyotai labs un ar lielāku potenciālu. Nevajag meklēt kašķi

p.s. Fii ir pasaulē pieņemts salīdzinot ar/bez dzinējus turbodzinējiem rēķināt koeficentu 1,7. Nu tā vienkārši ir pieņemts.

Vai arī salīdzini atmosfērisko Toyota dzinēja versiju.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Fii
18. Mar 2004, 12:23 #18

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


Dumaju chto lucshe (samie zlie) motori dlja etoj zhizni u BMW i Honda...Esli chto est officialnij spisok lucshih motorov poslednih let - tam net nikakoi Toyota

Kaa Tu to pamatosi? tikai taapeec, ka Tev nepatiik turbomotori?
Un par tiem peedeejiem gadiem. Es pat uzskatu, ka nav radiits labaaks "high performance" dzineejs shajaa klasee par 2JZ-GTE liidz pat shai baltai dienai. Ne jau taapeec, ka nevareetu uztaisiit, bet galvenokaart taapeec, ka muusdienaas ir diezgan mazs pieprasiijums peec shaadiem dzineejiem.


Fii, pri vsem uvazhenii ja ne vizhu logiki kak mozhno nazvat’ motor lucshim esli s nego mozhno snjat 800 h.p. Kstati u menja 150 h.p. i skazat’ po pravde ja poka ne nauchilsja realizovat ih vse na 333 k primeru. Lucshij tuning - tuning samogo sebja imho... Supra telega s nikakoi rulezhkoi, a ezdit tolko po prjamoi sorry - etogo mne navernoe ne ponjat...

Par labaaku 800zs dzineeju var nosaukt taapeec, ka tas ir jaudiigaaks par 150zs dzineeju, un tajaa pashaa laikaa nav mazaak uzticams. Atceries, mees shobriid runaajam par dzineejiem. Nevajag tagad saakt atmazkas, ka man te nevajag vairaak par 150zs.

Vadaamiibai trasee ir ljoti mazs sakars ar dzineeja jaudu. Un turklaat vai Tu kaadreiz esi braucis ar Supru? Kaapeec Tu esi iedomaajies, ka BMW ir labaak vadaams??? Shajaa zinjaa es domaaju, ka mashiinas ir pat ljoti liidziigas.

Par to ka viss ir atkariigs no brauceeja es gan Tev piekriitu. Un to ka, lai izspiestu maksimumu gan no 150zs gan no 800zs dzineeja vajag lielu maaku, un lielaakaa dalja brauceeju to taa arii nekad neizspiezh.
Offline
foobar
18. Mar 2004, 12:28 #19

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

es domaaju ka masterpiece ir atmosfeeriskais dzineejs ar 3.2L un 320Zs + normaalu resursu. Nevis nostiprinaats 3.0, kursh vienkaarshi var lielus spraadzienus pavilkt. piekam hvz cil ilgi tu ar to dzineeju un 800Zs griezhot pabrauktu - kaadus 5000Km ganjau...
Online
foobar
18. Mar 2004, 12:32 #20

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

tikpatlabi var teikt ka tanka stobrs ir vislabaakais dzineejs
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex