Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
depo
24. Nov 2022, 18:59 #7021

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20608

Braucu ar: Zirgu

445e ar pvn par ķēžu komplektu (tikai detaļas), viss oridžinal BMW iepakojumā, ir normāls cipars?

Ietilpstot pilnīgi viss, kas abos šajos linkos.

augšējā

apakšējā

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Nov 2022, 19:00:11 ]

Offline
eernijss
24. Nov 2022, 19:02 #7022

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 404

Braucu ar:


24 Nov 2022, 18:59:26 @depo rakstīja:
445e ar pvn par ķēžu komplektu (tikai detaļas), viss oridžinal BMW iepakojumā, ir normāls cipars?

Ietilpstot pilnīgi viss, kas abos šajos linkos.

augšējā

apakšējā

man par ķēdēm + eļļas sūkni bija kautkas pāri 800, bet bez pvn, oem
Offline
sys9291
24. Nov 2022, 19:51 #7023

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4646

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2022, 16:49:42 @Red_Devil rakstīja:

24 Nov 2022, 16:43:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2022, 16:05:07 @Red_Devil rakstīja:

24 Nov 2022, 13:50:31 @Elviss rakstīja:
Man arī visi dīzeļi ilgi sila, viss ok


Jā sorry tā tiešām ir motora eļļas temp. jo iepriekš salidzinoši laicīgi smuki stāvēja uz 100grādu robežas.
Degvielas pateriņš 180kw man bija niecīgs, tgd liekas palielinājies.
Jauns termostats nevarētu līdzēt tam dīzelim mazliet labāk sasilt?


ziemā vienmēr degvielas patēriņš ir lielāks...
Ir daži ieteikumi kā paātrināt salona un dzinēja uzsilšanu - proti necensties uz klimata uzlikt +30 un ventilatoru uz max. LAbāk izmantot auto režīmu - tad salona ventilators automātiski regulēs rpm atkarībā no pieejamā siltuma daudzuma...rezultātā dzinējs ātrāk sasniegs darba temperatūru un būs ar ko sildīt salonu...


Nu man visu laiku uz auto režījuma un 23 grādi.
Vairāk arī no tā aspekta, ka motors nesasniedz to temp. pie kuras strādā respektīvi ilgu laiku braucot ir tie 80 grādi eļļas temp. un tieši tādēļ vaicāju vai jauns termostats palīdzētu motoram labāk uzsilt, jo vismaz man šķiet ka dzinējam tas arī varbūt nav super veslīgi ka viņš ziemā dzīvo savu dzīvi pie zemākas eļļas temp.
Vēlējos saprast vai tas man tikai tā vēsā laikā vai visiem ir tā ka eļļas temp. arī pēc garākiem km rādītājs nesasniedz tos 100grādus.

lai noskaidrotu dzeses sistēmas temperatūru būtu vēlams izbraukt ar pievienotu diagnostikas datoru - tad varētu spriest par temperatūras režīmiem. Pie kam eļļa vienmēr uzsilst lēnāk nekā dzese. Te nu ir vēl viens aspekts - pa kuerieni braucam (pisēta? trase? 2 km līdz veikalam?) un vai darbojas papildus elektriskais sildītājs salonam...
P.S Ja jau dikti gribas mainīt termostatu - tad tikai un vienīgi uz OEM!!!!!
Offline
Red_Devil
24. Nov 2022, 20:51 #7024

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: E91 LCI



Nu man visu laiku uz auto režījuma un 23 grādi.
Vairāk arī no tā aspekta, ka motors nesasniedz to temp. pie kuras strādā respektīvi ilgu laiku braucot ir tie 80 grādi eļļas temp. un tieši tādēļ vaicāju vai jauns termostats palīdzētu motoram labāk uzsilt, jo vismaz man šķiet ka dzinējam tas arī varbūt nav super veslīgi ka viņš ziemā dzīvo savu dzīvi pie zemākas eļļas temp.
Vēlējos saprast vai tas man tikai tā vēsā laikā vai visiem ir tā ka eļļas temp. arī pēc garākiem km rādītājs nesasniedz tos 100grādus.

lai noskaidrotu dzeses sistēmas temperatūru būtu vēlams izbraukt ar pievienotu diagnostikas datoru - tad varētu spriest par temperatūras režīmiem. Pie kam eļļa vienmēr uzsilst lēnāk nekā dzese. Te nu ir vēl viens aspekts - pa kuerieni braucam (pisēta? trase? 2 km līdz veikalam?) un vai darbojas papildus elektriskais sildītājs salonam...
P.S Ja jau dikti gribas mainīt termostatu - tad tikai un vienīgi uz OEM!!!!!


Nu es teicu 15km pa pilsētu un nepārsniedz 80gradus eļļa temp un uz šosejas nobraucot 40km tāpatās ir 90gradi nevis kā parasti 100
Es tomēr mēģināšu, pasūtīju jau OEM termostatu, tad jau pēc tam varēšu ierakstīt atsauci, varbūt kāds ar ko līdzīgu saskaras.
Offline
sys9291
24. Nov 2022, 21:27 #7025

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4646

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2022, 20:51:47 @Red_Devil rakstīja:


Nu man visu laiku uz auto režījuma un 23 grādi.
Vairāk arī no tā aspekta, ka motors nesasniedz to temp. pie kuras strādā respektīvi ilgu laiku braucot ir tie 80 grādi eļļas temp. un tieši tādēļ vaicāju vai jauns termostats palīdzētu motoram labāk uzsilt, jo vismaz man šķiet ka dzinējam tas arī varbūt nav super veslīgi ka viņš ziemā dzīvo savu dzīvi pie zemākas eļļas temp.
Vēlējos saprast vai tas man tikai tā vēsā laikā vai visiem ir tā ka eļļas temp. arī pēc garākiem km rādītājs nesasniedz tos 100grādus.

lai noskaidrotu dzeses sistēmas temperatūru būtu vēlams izbraukt ar pievienotu diagnostikas datoru - tad varētu spriest par temperatūras režīmiem. Pie kam eļļa vienmēr uzsilst lēnāk nekā dzese. Te nu ir vēl viens aspekts - pa kuerieni braucam (pisēta? trase? 2 km līdz veikalam?) un vai darbojas papildus elektriskais sildītājs salonam...
P.S Ja jau dikti gribas mainīt termostatu - tad tikai un vienīgi uz OEM!!!!!


Nu es teicu 15km pa pilsētu un nepārsniedz 80gradus eļļa temp un uz šosejas nobraucot 40km tāpatās ir 90gradi nevis kā parasti 100
Es tomēr mēģināšu, pasūtīju jau OEM termostatu, tad jau pēc tam varēšu ierakstīt atsauci, varbūt kāds ar ko līdzīgu saskaras.

nu lai veicas! Tikai ieteiktu sūtīt pie dīlera..., jo ietaupīt pāris EUR nav vērts lai ieberztos...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips