Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
depo | 10. May 2023, 23:35 |
#7041
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam | Offline | | |
Kaross | 10. May 2023, 23:37 |
#7042
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Te ir viens interesants raksts, kur arī tehniski izskaidrots: https://www.hgperformance.co/blog/bmw-rod-beari...eir-maintenance/
Vairāk par M dzinējiem, bet attiecas uz tiem pašiem N57. Eļļas maiņas intervāli pie visa ir vainīgi lielos vilcienos.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 10. May 2023, 23:37 |
#7043
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam
Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
depo | 10. May 2023, 23:42 |
#7044
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
|
10 May 2023, 23:37:52 @Kaross rakstīja:
10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam
Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?
Termiskā apstrāde kloķenēm kliboja līdz 2017 gadam. Jaunās oriģinālās kloķenes, kas tagad ir pārdošanā ir 2021+ gads, tās vairs nelūzt.
+bloka ģeometrija bieži vien ir pakaļā, jau no rūpnīcas.
Nu un protams dauņi, kas nemaina eļļu pa 15 000 - 20 000 km
Salabo bloku, ieliec jaunu oriģinālo kalto kloķeni un brauc bēdu nezinādams. Kloķene maksā adekvātu naudu. Kā arī pilnīgi pieņemamas cenas virzuļiem/kaltajiem klaņiem/gredzeniem/eļļas sūkņiem/eļļas dzesētājiem/ķēdēm/šālēm. Viss ir easy pieejams un nemaksā kosmosu.[ Šo ziņu laboja depo, 10 May 2023, 23:45:06 ] | Offline | | |
Amphiney | 11. May 2023, 01:00 |
#7045
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 942
Braucu ar: F11
|
10 May 2023, 23:21:04 @crime rakstīja:
tepat pie foruma biedra servisā, cik sanāk iebraukt, visiem, kam šitie motori noklapējušie, nu jebal, es jau pa gabalu uz to auto paskatos un viss ir skaidrs, gan par saimnieku, gan par auto stāvokli kā tādu, variet savas basnjas turpināt, veiksmi
Un statistiski vairāk (pēc personīgās pieredzes) redzu tos 230kw jeb 535d n57, kas cieš no augstāk aprakstītajām problēmām.
| Offline | | |
sys9291 | 11. May 2023, 11:06 |
#7046
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?
B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās... | Offline | | |
Mikels | 11. May 2023, 11:24 |
#7047
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4608
Braucu ar: cieņu
|
10 May 2023, 22:48:51 @Kaross rakstīja:
Nu saprotiet tas ir kā salīdzināt sērkociņu ar mežu. Jūs stāstiet par vienu, diviem gadījumiem, kur tas auto iet. Nu super. Bet cilvēki, kas strādā ar tiem dzinējiem, viņus redz ikdienā un tas procentuālais sadalījums pret tiem, kas iet un pret tiem, kas izjūk ir vājprātā liels. Man pašlaik servisā stāv divi auto ar norautām šālēm, jau zvanīja trešais. Vienkārši atteicu, jo nav kapacitātes. Darbs ir mežonīgi liels un reti kurš vispār var/grib par to maksāt. Zem 5000e tur nav pat ko ķerties klāt. Kloķene vien 1500e maksā, lietotu nav, tikai beigtas, remontētas.
Piemēram, runāju ar Qualimotors, Gabrānu, viņam pirms divām nedēļām stāvēja 7 gabali N57 bloki uz remontu. SEPTIŅI! Pazīstu daudzus servisus Rīgā un reģionos. Visi, kas saskārušies ar šiem dzinējiem, ir redzējuši ne vienam vien motoram norautas šāles. Audi tādu problēmu nav... līdz 2017-18.gadam. Un tad sākās BMW stāsts. Tikko bija Q7 ar norautām šālēm. Motoru nav, neviens pat viņus negrib remontēt. Jauns bloks ar galvu 11k, ar super mega atlaidēm.
Es OA83 un Locim F30 topikā teicu, ka tas dzinējs ir sūds, par ko Jums abiem bija liels izbrīns, Kaross tikai apstiprināja jau visiem zināmas problēmas ar šo dzinēju
Katram psiholoģiski jau liekas, ka ir nopircis baigi labo mantu un negribas atzīt pretējo, bet realitātē situācija mēdz būt krietni atšķirīga [ Šo ziņu laboja Mikels, 11 May 2023, 12:17:04 ] | Offline | | |
OA83 | 11. May 2023, 11:35 |
#7048
|
| Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?
B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...
No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām... [ Šo ziņu laboja OA83, 11 May 2023, 11:38:01 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 11. May 2023, 11:57 |
#7049
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 May 2023, 11:35:21 @OA83 rakstīja:
11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?
B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...
No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām...
Cik nu jezga, pats nesen pārdevu 530Xi ar n53, nobraucu kopš 2021 gada. Samainiju visādas blīves, blīvslēgus, sveces. Sprauslas tur kaut kādas aizvēsturiskās dzimtās vēl, tādu arī pārdevu, ar sprauslām nekādu problēmu nebija, LV-IT arī veiksmīgi izbraukāts ar patīkamu patēriņu. Vienīgi visu laiku prātu čakarēja izplūdes gāzu temperatūras sensors kuram laikam kaut kur bojājums vadā bija
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smudo | 11. May 2023, 12:36 |
#7050
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3506
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
| Nedaudz off-topoc, bet kā ir ar B57 diesel - ar ko tas tehniski atšķiras no N57? | Offline | | |
sys9291 | 11. May 2023, 12:49 |
#7051
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
11 May 2023, 11:35:21 @OA83 rakstīja:
11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?
B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...
No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām...
ja atmiņa neviļ no 2016 | Offline | | |
fiee | 11. May 2023, 16:37 |
#7052
|
| Kopš: 05. Oct 2022
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Kāds zin kur šitādu atrast?
Aizmugurējo lukturu skrūve. Nezinu kā, bet izbira divas vienam lukturim un nekur nemētājas.
Okei, linku neļauj man likt.. | Offline | | |
Locis | 11. May 2023, 23:07 |
#7053
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10799
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
11 May 2023, 11:24:35 @Mikels rakstīja:
Es OA83 un Locim F30 topikā teicu, ka tas dzinējs ir sūds, par ko Jums abiem bija liels izbrīns, Kaross tikai apstiprināja jau visiem zināmas problēmas ar šo dzinēju
Katram psiholoģiski jau liekas, ka ir nopircis baigi labo mantu un negribas atzīt pretējo, bet realitātē situācija mēdz būt krietni atšķirīga
Ja es pasaku ka nobraucis esmu ar tādu pāri pie 250k,man obligāti jāizdomā ka man viņš plīst vai kā? Varbūt sakritība ir tā ka noperku auto ar pārskatāmu vēsturi nevis pēc ekstrām vai tml. Laicīgi vienu apkopes ,daudz km ārpus pilsētas ,kas iespējams lielam dizelim patīk. Nevienā brīdī neapgalvoju ka tas ir psc izturīgs motors,vecais labais miljonieks ,iet uz atrabotku utt[ Šo ziņu laboja Locis, 11 May 2023, 23:08:36 ] | Offline | | |
Locis | 11. May 2023, 23:10 |
#7054
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10799
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
11 May 2023, 12:36:20 @smudo rakstīja:
Nedaudz off-topoc, bet kā ir ar B57 diesel - ar ko tas tehniski atšķiras no N57?
Arī interesē. | Offline | | |
RSAWorkshop | 16. May 2023, 15:20 |
#7055
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Šodien trāpijās jauns šedevrs. N57 pēc ''kapitālremonta'', nobrauca aptuveni 100km 2 dienās un sāka klabēt. Ir redzams, ka bija metināta šāles sēža, šāle iesēžas bez mazākās uzspīles attiecīgi arī eļļošana tur nekāda nav bijusi. Un beidzot izdevās redzēt kāda dzīvē izskatās alibaba.com pirktā kloķvārpsta pa 350$
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
OA83 | 21. May 2023, 10:57 |
#7056
|
| Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:
10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?
Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu
plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
no kurienes šīs kosmosa cenas?
rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :
BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR
protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k
ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim
Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku [ Šo ziņu laboja OA83, 21 May 2023, 10:59:37 ] | Offline | | |
|
Samsasi | 21. May 2023, 11:02 |
#7057
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3608
Braucu ar:
|
16 May 2023, 15:20:59 @RSAWorkshop rakstīja:
Šodien trāpijās jauns šedevrs. N57 pēc ''kapitālremonta'', nobrauca aptuveni 100km 2 dienās un sāka klabēt. Ir redzams, ka bija metināta šāles sēža, šāle iesēžas bez mazākās uzspīles attiecīgi arī eļļošana tur nekāda nav bijusi. Un beidzot izdevās redzēt kāda dzīvē izskatās alibaba.com pirktā kloķvārpsta pa 350$
tautas daiļamata meistari | Offline | | |
sys9291 | 21. May 2023, 19:59 |
#7058
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:
10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:
10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?
Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu
plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
no kurienes šīs kosmosa cenas?
rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :
BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR
protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k
ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim
Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku
pliks dzinējs protams | Offline | | |
crime | 22. May 2023, 00:21 |
#7059
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8412
Braucu ar: m635csi
|
21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:
10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:
10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?
Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu
plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
no kurienes šīs kosmosa cenas?
rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :
BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR
protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k
ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim
Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku
tā ir cena par jaunu f15, ar jauniem benkjiem, ljitakiem un wunderbaumu | Offline | | |
OA83 | 22. May 2023, 00:23 |
#7060
|
| Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
22 May 2023, 00:21:05 @crime rakstīja:
21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:
10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:
10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:
10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?
Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu
plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
no kurienes šīs kosmosa cenas?
rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :
BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR
protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k
ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim
Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku
tā ir cena par jaunu f15, ar jauniem benkjiem, ljitakiem un wunderbaumu
Es vnk precizēju intereses pēc,nebija doma ķengāties... Nav nācies pirkt jaunu dzinēju, tāpēc nav saprašanas, kas tajā cenā ietilpst bet ok te jau no ieprirkšējām atbildēm sapratu.[ Šo ziņu laboja OA83, 22 May 2023, 00:25:05 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|