Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
depo
10. May 2023, 23:35 #7041

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam
Offline
Kaross
10. May 2023, 23:37 #7042

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Te ir viens interesants raksts, kur arī tehniski izskaidrots: https://www.hgperformance.co/blog/bmw-rod-beari...eir-maintenance/
Vairāk par M dzinējiem, bet attiecas uz tiem pašiem N57. Eļļas maiņas intervāli pie visa ir vainīgi lielos vilcienos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
10. May 2023, 23:37 #7043

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam


Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
10. May 2023, 23:42 #7044

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


10 May 2023, 23:37:52 @Kaross rakstīja:

10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam


Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?


Termiskā apstrāde kloķenēm kliboja līdz 2017 gadam. Jaunās oriģinālās kloķenes, kas tagad ir pārdošanā ir 2021+ gads, tās vairs nelūzt.

+bloka ģeometrija bieži vien ir pakaļā, jau no rūpnīcas.

Nu un protams dauņi, kas nemaina eļļu pa 15 000 - 20 000 km

Salabo bloku, ieliec jaunu oriģinālo kalto kloķeni un brauc bēdu nezinādams. Kloķene maksā adekvātu naudu. Kā arī pilnīgi pieņemamas cenas virzuļiem/kaltajiem klaņiem/gredzeniem/eļļas sūkņiem/eļļas dzesētājiem/ķēdēm/šālēm. Viss ir easy pieejams un nemaksā kosmosu.

[ Šo ziņu laboja depo, 10 May 2023, 23:45:06 ]

Offline
Amphiney
11. May 2023, 01:00 #7045

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 942

Braucu ar: F11


10 May 2023, 23:21:04 @crime rakstīja:
tepat pie foruma biedra servisā, cik sanāk iebraukt, visiem, kam šitie motori noklapējušie, nu jebal, es jau pa gabalu uz to auto paskatos un viss ir skaidrs, gan par saimnieku, gan par auto stāvokli kā tādu, variet savas basnjas turpināt, veiksmi

Un statistiski vairāk (pēc personīgās pieredzes) redzu tos 230kw jeb 535d n57, kas cieš no augstāk aprakstītajām problēmām.
Offline
sys9291
11. May 2023, 11:06 #7046

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?

B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...
Offline
Mikels
11. May 2023, 11:24 #7047

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


10 May 2023, 22:48:51 @Kaross rakstīja:
Nu saprotiet tas ir kā salīdzināt sērkociņu ar mežu. Jūs stāstiet par vienu, diviem gadījumiem, kur tas auto iet. Nu super. Bet cilvēki, kas strādā ar tiem dzinējiem, viņus redz ikdienā un tas procentuālais sadalījums pret tiem, kas iet un pret tiem, kas izjūk ir vājprātā liels. Man pašlaik servisā stāv divi auto ar norautām šālēm, jau zvanīja trešais. Vienkārši atteicu, jo nav kapacitātes. Darbs ir mežonīgi liels un reti kurš vispār var/grib par to maksāt. Zem 5000e tur nav pat ko ķerties klāt. Kloķene vien 1500e maksā, lietotu nav, tikai beigtas, remontētas.
Piemēram, runāju ar Qualimotors, Gabrānu, viņam pirms divām nedēļām stāvēja 7 gabali N57 bloki uz remontu. SEPTIŅI! Pazīstu daudzus servisus Rīgā un reģionos. Visi, kas saskārušies ar šiem dzinējiem, ir redzējuši ne vienam vien motoram norautas šāles. Audi tādu problēmu nav... līdz 2017-18.gadam. Un tad sākās BMW stāsts. Tikko bija Q7 ar norautām šālēm. Motoru nav, neviens pat viņus negrib remontēt. Jauns bloks ar galvu 11k, ar super mega atlaidēm.


Es OA83 un Locim F30 topikā teicu, ka tas dzinējs ir sūds, par ko Jums abiem bija liels izbrīns, Kaross tikai apstiprināja jau visiem zināmas problēmas ar šo dzinēju

Katram psiholoģiski jau liekas, ka ir nopircis baigi labo mantu un negribas atzīt pretējo, bet realitātē situācija mēdz būt krietni atšķirīga

[ Šo ziņu laboja Mikels, 11 May 2023, 12:17:04 ]

Offline
OA83
11. May 2023, 11:35 #7048

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?

B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...

No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām...

[ Šo ziņu laboja OA83, 11 May 2023, 11:38:01 ]

Offline
RSAWorkshop
11. May 2023, 11:57 #7049

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 May 2023, 11:35:21 @OA83 rakstīja:

11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?

B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...

No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām...
Cik nu jezga, pats nesen pārdevu 530Xi ar n53, nobraucu kopš 2021 gada. Samainiju visādas blīves, blīvslēgus, sveces. Sprauslas tur kaut kādas aizvēsturiskās dzimtās vēl, tādu arī pārdevu, ar sprauslām nekādu problēmu nebija, LV-IT arī veiksmīgi izbraukāts ar patīkamu patēriņu. Vienīgi visu laiku prātu čakarēja izplūdes gāzu temperatūras sensors kuram laikam kaut kur bojājums vadā bija


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smudo
11. May 2023, 12:36 #7050

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Nedaudz off-topoc, bet kā ir ar B57 diesel - ar ko tas tehniski atšķiras no N57?
Offline
sys9291
11. May 2023, 12:49 #7051

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


11 May 2023, 11:35:21 @OA83 rakstīja:

11 May 2023, 11:06:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 23:28:04 @OA83 rakstīja:
Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?

B48/ B58 nav dzirdēts par fatālām problēmām...
Pašam B48 no 0, nu jau noripojis tuvu 70K, viss stock (nekādi šķūningi neprasās) izņemot audio, neplānotie remonti 0...eļļas mainu pa 15K, jo pārsvarā trase...
Bija šiem dzinējiem tehniskais biļetens par softa gļuku, kas raustīja izplūdes vanosu, kā rezultātā tas mēdza sadilt un radās problēmas, bet tas ir atrisināts ar softa update 2021 gada beigās...
Netā klīst info, ka mēdz nolūzt tosola trubiņa pie bačoka bet man vēl turās...

No kura gada nāca šie B48/B58 benzīna dzinēji ? No 2015 laikam ne ?
A kā ir ar iepriekšējas paaudzes benzīna dzinējiem N55 laikam ir tas dzinēja kods, ja nemaldos ? Par N53 esmu te lasījia to visu jezgu par sprauslām...

ja atmiņa neviļ no 2016
Offline
fiee
11. May 2023, 16:37 #7052

Kopš: 05. Oct 2022

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Kāds zin kur šitādu atrast?
Aizmugurējo lukturu skrūve. Nezinu kā, bet izbira divas vienam lukturim un nekur nemētājas.
Okei, linku neļauj man likt..
Offline
Locis
11. May 2023, 23:07 #7053

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


11 May 2023, 11:24:35 @Mikels rakstīja:

Es OA83 un Locim F30 topikā teicu, ka tas dzinējs ir sūds, par ko Jums abiem bija liels izbrīns, Kaross tikai apstiprināja jau visiem zināmas problēmas ar šo dzinēju

Katram psiholoģiski jau liekas, ka ir nopircis baigi labo mantu un negribas atzīt pretējo, bet realitātē situācija mēdz būt krietni atšķirīga

Ja es pasaku ka nobraucis esmu ar tādu pāri pie 250k,man obligāti jāizdomā ka man viņš plīst vai kā? Varbūt sakritība ir tā ka noperku auto ar pārskatāmu vēsturi nevis pēc ekstrām vai tml. Laicīgi vienu apkopes ,daudz km ārpus pilsētas ,kas iespējams lielam dizelim patīk. Nevienā brīdī neapgalvoju ka tas ir psc izturīgs motors,vecais labais miljonieks ,iet uz atrabotku utt

[ Šo ziņu laboja Locis, 11 May 2023, 23:08:36 ]

Offline
Locis
11. May 2023, 23:10 #7054

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


11 May 2023, 12:36:20 @smudo rakstīja:
Nedaudz off-topoc, bet kā ir ar B57 diesel - ar ko tas tehniski atšķiras no N57?

Arī interesē.
Offline
RSAWorkshop
16. May 2023, 15:20 #7055

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Šodien trāpijās jauns šedevrs. N57 pēc ''kapitālremonta'', nobrauca aptuveni 100km 2 dienās un sāka klabēt. Ir redzams, ka bija metināta šāles sēža, šāle iesēžas bez mazākās uzspīles attiecīgi arī eļļošana tur nekāda nav bijusi. Un beidzot izdevās redzēt kāda dzīvē izskatās alibaba.com pirktā kloķvārpsta pa 350$

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
OA83
21. May 2023, 10:57 #7056

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...

no kurienes šīs kosmosa cenas?

rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :

BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR

protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k

ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim

Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku

[ Šo ziņu laboja OA83, 21 May 2023, 10:59:37 ]

Offline
Samsasi
21. May 2023, 11:02 #7057

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3608

Braucu ar:


16 May 2023, 15:20:59 @RSAWorkshop rakstīja:
Šodien trāpijās jauns šedevrs. N57 pēc ''kapitālremonta'', nobrauca aptuveni 100km 2 dienās un sāka klabēt. Ir redzams, ka bija metināta šāles sēža, šāle iesēžas bez mazākās uzspīles attiecīgi arī eļļošana tur nekāda nav bijusi. Un beidzot izdevās redzēt kāda dzīvē izskatās alibaba.com pirktā kloķvārpsta pa 350$
tautas daiļamata meistari
Offline
sys9291
21. May 2023, 19:59 #7058

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...

no kurienes šīs kosmosa cenas?

rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :

BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR

protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k

ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim

Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku

pliks dzinējs protams
Offline
crime
22. May 2023, 00:21 #7059

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi


21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...

no kurienes šīs kosmosa cenas?

rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :

BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR

protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k

ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim

Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku

tā ir cena par jaunu f15, ar jauniem benkjiem, ljitakiem un wunderbaumu
Offline
OA83
22. May 2023, 00:23 #7060

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


22 May 2023, 00:21:05 @crime rakstīja:

21 May 2023, 10:57:26 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 20:27:17 @crime rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...

no kurienes šīs kosmosa cenas?

rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :

BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR

protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k

ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim

Tā cena ir par pilnīgi jaunu N57D30 dzinēju pilnā komplektā ar visiem agregātiem - turbīnu, ģeneratoru,dpf, kondicioniera kompresoru utt.? Vai jauns dzinēja bloks ar galvu, virzuļiem, kloķvārpstu, sadales vārpstām, vārstu vāku

tā ir cena par jaunu f15, ar jauniem benkjiem, ljitakiem un wunderbaumu

Es vnk precizēju intereses pēc,nebija doma ķengāties... Nav nācies pirkt jaunu dzinēju, tāpēc nav saprašanas, kas tajā cenā ietilpst bet ok te jau no ieprirkšējām atbildēm sapratu.

[ Šo ziņu laboja OA83, 22 May 2023, 00:25:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo