Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
protams
17. May 2025, 12:30 #8661

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5946

Braucu ar: NS7

Man carglass tikai ar 2 reizi "atrada" pareizo stiklu...tur kādi 3 varianti vismaz...kameras, sensori, hedaps, solārais utt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
lazarus
17. May 2025, 12:40 #8662

Kopš: 17. May 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki, Džeki! Vēlos pakonsultēties ar Jums un uzprasīt vai kāds ir saskāries ar F11 525d 150kw N57 nevienmērīgu darbību pie auksta dzinēja? Minūti pastrādā normāli, tad pēc tam ir tāda sajūta it kā sāk strādāt uz 5 podiem, kā arī sākot braukt un pie luksafora apstājoties, viņš mēdz noslāpt, bet braucot vispār nav nekāds indikators, ka ir nevienmērīga darbība. Paldies jau iepriekš par atbildi!

[ Šo ziņu laboja lazarus, 17 May 2025, 12:41:14 ]

Offline
Kaross
17. May 2025, 15:59 #8663

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4462

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, esmu saskāries. EGR ļoti bieži, kolektori, retāk sprauslas. Šādos gadījumos ir nepieciešama dzinēja diagnostika.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
jermanis83
28. May 2025, 19:55 #8664

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 73

Braucu ar: 535D 2013 370HP

Pacients 535D M-SPORT F-10 N57D30TT 2013g 370HP

1. Pec tehniskas nodomaju papetit talak detalizeti motoru lai viss tiptop. nopirku ali express bluetooth oscilloskopu, piesledzu sprauslam, visaam ir signals. tikai ir manams zaagjis, vai tas ir normali??? Vai javelk sarkofags pari sprauslam jeb jaliek uz stenda?
2. Meriju ar voltmetru kvelsveces, pienak 7V un akti krit uz 5V. Vai kadam bijusi tada problema? Kapec kritums?

Paraleli ka pareizi merit PWN uz turbinas wastegate? Ar oscilli skatijos bet tur taisna linija, nav zigzagi!

Meriju pie gazes pedala pretestibu, mainas ja spaida pedali bet nav ta likne ka drive2 raksta

Izdaritas lietas:
- atvienoju CIC galveno drosinotaju uz 15 minutem (tas notira hidden adaptive learning tabulu);
- Uz DDE konektora 52. Pin (pedal sensor output) 1) piesledzu oscilloskopu un aizdomas ka gazes pedalim nav pareiza nulles reference. Ka to ielikt???

Paldies
Offline
Kaross
29. May 2025, 14:33 #8665

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4462

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Es vienkārši esmu ahujā, latviski sakot. Tev augstskolā kaut kāds zinātniskais darbs jātaisa vai kāda velna pēc ar tām bezjēdzīgām darbībam ņemies un sniedz visu šo bezjēdzīgo info. Ko Tu taisies darīt ar to turbīnas PWM? Tas taču ir jālogo gaitā, slodzē. Kāda vēl gāzes pedāļa reference?! To nevar ielikt, tā vai nu ir vai nav.
Kādā sakarā lien pie tā pedāļa. Jaudas nav, patērīņš liels vai vienkārši nagi niez?
Visu to info var 5min laikā noskaidrot diagnostikā logojot datus, nevis lienot tur kur nav jālien un mērot kaut kādus raksturlielumus, kas ir pilnīgi bezjēdzīgi.
99,9% varu patiekt jau savā kristāla bumbā, ka ne tam pedālim, ne turbīnas aktuatora PWM nekas nekaiš.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
abyss
29. May 2025, 14:54 #8666

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8563

Braucu ar: e39 523

Viņš iespējams izmanto seno interneta džedaju taktiku. Tā vietā, lai pajautātu, kas vainas x, y vai z. Tiek izteikti pieņēmumi, kuri diezgan skaidrs, ka aplami. Cilvēkiem nepatīk tāpat vien dot padomus, toties izlabot citus, kur tie kļūdās, gan mums patīk

BmwDīzelis 1, internets 0
Online
kexxx
29. May 2025, 16:25 #8667

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12958

Braucu ar:

tak troļļo viņš, labrīt
Offline
jermanis83
29. May 2025, 18:20 #8668

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 73

Braucu ar: 535D 2013 370HP

Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin??????? Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu
Offline
Mikels
29. May 2025, 18:28 #8669

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: cieņu

Var droši ņemt no korpusa, tikai ņemot apskaties augšā un apakšā vai kārtīgs kontakts ir,lai nav pēc tam jāmēra vēlreiz.
Online
crime
29. May 2025, 19:54 #8670

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: m635csi


29 May 2025, 18:20:25 @jermanis83 rakstīja:
Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin??????? Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu

pie zema PWM sprieguma multimetrs jāliek pret gāzes pedāļa potenciometru, pēc tam pusgāzē oscilogrāfa rādījumu salīdzinam ar sprauslu kritumu, izdalam to ar MAF sprieguma starpību un tad var redzēt aptuveno jaudas griezni un tad arī redzēsi kāda ir korekcija otrā cilindra mehāniskajai efektivitātei, vari neteikt paldies
Offline
Sancix
29. May 2025, 22:02 #8671

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6960

Braucu ar: e36



-----------------

Offline
aarsts
30. May 2025, 07:15 #8672

Kopš: 07. Dec 2010

No: Vangaži

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 730


29 May 2025, 22:02:42 @Sancix rakstīja:



Kaspara `radinieks`
Offline
Aurius
30. May 2025, 07:23 #8673

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Lasu un domāju, kpc Latvijā nav sava kosmosa raķēšu bāze....
Tādi gudri cilvēki, un daudz! Bez sarkasma!
Offline
Tune-L
30. May 2025, 08:50 #8674

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20437

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


30 May 2025, 07:23:38 @Aurius rakstīja:
Lasu un domāju, kpc Latvijā nav sava kosmosa raķēšu bāze....
Tādi gudri cilvēki, un daudz! Bez sarkasma!


Un bez ģenitīva.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
30. May 2025, 09:59 #8675

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4462

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 May 2025, 18:20:25 @jermanis83 rakstīja:
Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin??????? Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu


Tu vienkārši nodarbojies ar pilnīgu idiotismu. Jā, forši, māki lietot osciloskopu, multimetru, bet tā ir pilnīgi lieka laika tērēšana, kas nenovedīs ne pie kāda rezultāta. Ja tev gribās uzzināt kā strādā gāzes pedālis, tad vienkārši lasi TISu. Ja tev gribās sataisīt to auto, tad ņem TestO, logo datus, liec logus šeit un cilvēki tev palīdzēs analizēt to auto. Ko tev tā PWM mērišana dos? Man nav ne mazākās nojausmas kādam tieši PWM tur ir jābūt ar kādu frekvenci u.t.t. un tas viss ir pilnīgi lieka informācija, jo nedos nekādu priekšstatu par turbīnas stāvokli vai regulatora stāvokli. Tas ir redzams datos, slodzē, nevis kaut ko tur mērot tukšgaitā. Es redzu, ka tev ir sapratne par elektroniku, bet sapratne par to kā strādā tas dzinējs vai vadības bloks ir ļoti vispārīga.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
eernijss
30. May 2025, 18:52 #8676

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 621

Braucu ar:

gaisa droseles pēc nomaiņas ir jāadaptē? Drosele stāv visu laiku atvērtā pozīcijā, gāzējot nekas nemainās, ciet vienīgi aizkrīt, kad noslāpē
Offline
Kaross
02. Jun 2025, 10:36 #8677

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4462

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, tā ir jābūt. Tas nav benzīns, kuram konstanti tiek regulēti apgriezieni ar droseles palīdzību. Dīzelim to dara ar degvielas padevi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo