Online
Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
protams  | 17. May 2025, 12:30 |
#8661
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5946
Braucu ar: NS7
| Man carglass tikai ar 2 reizi "atrada" pareizo stiklu...tur kādi 3 varianti vismaz...kameras, sensori, hedaps, solārais utt
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
lazarus | 17. May 2025, 12:40 |
#8662
|
| Kopš: 17. May 2025
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki, Džeki! Vēlos pakonsultēties ar Jums un uzprasīt vai kāds ir saskāries ar F11 525d 150kw N57 nevienmērīgu darbību pie auksta dzinēja? Minūti pastrādā normāli, tad pēc tam ir tāda sajūta it kā sāk strādāt uz 5 podiem, kā arī sākot braukt un pie luksafora apstājoties, viņš mēdz noslāpt, bet braucot vispār nav nekāds indikators, ka ir nevienmērīga darbība. Paldies jau iepriekš par atbildi! [ Šo ziņu laboja lazarus, 17 May 2025, 12:41:14 ] | Offline | | |
Kaross  | 17. May 2025, 15:59 |
#8663
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4462
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, esmu saskāries. EGR ļoti bieži, kolektori, retāk sprauslas. Šādos gadījumos ir nepieciešama dzinēja diagnostika.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
jermanis83 | 28. May 2025, 19:55 |
#8664
|
| Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 73
Braucu ar: 535D 2013 370HP
| Pacients 535D M-SPORT F-10 N57D30TT 2013g 370HP
1. Pec tehniskas nodomaju papetit talak detalizeti motoru lai viss tiptop. nopirku ali express bluetooth oscilloskopu, piesledzu sprauslam, visaam ir signals. tikai ir manams zaagjis, vai tas ir normali??? Vai javelk sarkofags pari sprauslam jeb jaliek uz stenda?
2. Meriju ar voltmetru kvelsveces, pienak 7V un akti krit uz 5V. Vai kadam bijusi tada problema? Kapec kritums?
Paraleli ka pareizi merit PWN uz turbinas wastegate? Ar oscilli skatijos bet tur taisna linija, nav zigzagi!
Meriju pie gazes pedala pretestibu, mainas ja spaida pedali bet nav ta likne ka drive2 raksta
Izdaritas lietas:
- atvienoju CIC galveno drosinotaju uz 15 minutem (tas notira hidden adaptive learning tabulu);
- Uz DDE konektora 52. Pin (pedal sensor output) 1) piesledzu oscilloskopu un aizdomas ka gazes pedalim nav pareiza nulles reference. Ka to ielikt???
Paldies | Offline | | |
Kaross  | 29. May 2025, 14:33 |
#8665
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4462
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Es vienkārši esmu ahujā, latviski sakot. Tev augstskolā kaut kāds zinātniskais darbs jātaisa vai kāda velna pēc ar tām bezjēdzīgām darbībam ņemies un sniedz visu šo bezjēdzīgo info. Ko Tu taisies darīt ar to turbīnas PWM? Tas taču ir jālogo gaitā, slodzē. Kāda vēl gāzes pedāļa reference?! To nevar ielikt, tā vai nu ir vai nav.
Kādā sakarā lien pie tā pedāļa. Jaudas nav, patērīņš liels vai vienkārši nagi niez?
Visu to info var 5min laikā noskaidrot diagnostikā logojot datus, nevis lienot tur kur nav jālien un mērot kaut kādus raksturlielumus, kas ir pilnīgi bezjēdzīgi.
99,9% varu patiekt jau savā kristāla bumbā, ka ne tam pedālim, ne turbīnas aktuatora PWM nekas nekaiš.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
abyss | 29. May 2025, 14:54 |
#8666
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8563
Braucu ar: e39 523
| Viņš iespējams izmanto seno interneta džedaju taktiku. Tā vietā, lai pajautātu, kas vainas x, y vai z. Tiek izteikti pieņēmumi, kuri diezgan skaidrs, ka aplami. Cilvēkiem nepatīk tāpat vien dot padomus, toties izlabot citus, kur tie kļūdās, gan mums patīk 
BmwDīzelis 1, internets 0 | Online | | |
kexxx | 29. May 2025, 16:25 |
#8667
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12958
Braucu ar:
| tak troļļo viņš, labrīt  | Offline | | |
jermanis83 | 29. May 2025, 18:20 |
#8668
|
| Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 73
Braucu ar: 535D 2013 370HP
| Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin???????   Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu | Offline | | |
|
Mikels | 29. May 2025, 18:28 |
#8669
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: cieņu
| Var droši ņemt no korpusa, tikai ņemot apskaties augšā un apakšā vai kārtīgs kontakts ir,lai nav pēc tam jāmēra vēlreiz. | Online | | |
crime  | 29. May 2025, 19:54 |
#8670
|
|  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: m635csi
|
29 May 2025, 18:20:25 @jermanis83 rakstīja:
Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin???????   Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu
pie zema PWM sprieguma multimetrs jāliek pret gāzes pedāļa potenciometru, pēc tam pusgāzē oscilogrāfa rādījumu salīdzinam ar sprauslu kritumu, izdalam to ar MAF sprieguma starpību un tad var redzēt aptuveno jaudas griezni un tad arī redzēsi kāda ir korekcija otrā cilindra mehāniskajai efektivitātei, vari neteikt paldies  | Offline | | |
Sancix  | 29. May 2025, 22:02 |
#8671
|
|  Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6960
Braucu ar: e36
| 
-----------------
| Offline | | |
aarsts | 30. May 2025, 07:15 |
#8672
|
| Kopš: 07. Dec 2010
No: Vangaži
Ziņojumi: 223
Braucu ar: 730
|
29 May 2025, 22:02:42 @Sancix rakstīja:

Kaspara `radinieks`  | Offline | | |
Aurius | 30. May 2025, 07:23 |
#8673
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
| Lasu un domāju, kpc Latvijā nav sava kosmosa raķēšu bāze....
Tādi gudri cilvēki, un daudz! Bez sarkasma! | Offline | | |
Tune-L  | 30. May 2025, 08:50 |
#8674
|
|  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20437
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
30 May 2025, 07:23:38 @Aurius rakstīja:
Lasu un domāju, kpc Latvijā nav sava kosmosa raķēšu bāze....
Tādi gudri cilvēki, un daudz! Bez sarkasma!
Un bez ģenitīva.  
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
Kaross  | 30. May 2025, 09:59 |
#8675
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4462
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
29 May 2025, 18:20:25 @jermanis83 rakstīja:
Klausies kaross es nezinu ko tu dari bet nevaijag brinities un traumeties, ja tu mehs zinatu tad sprieguma kritums ir normals, tatad kvelsveces strada, ieprieks bija kluda 3 cilindra kvelsvecei, bet iznemot, notirot ar acetonu un ieliekot, viss aizgaja un kluda nav! Beidziet ludzu nirgaties un but lohi un pasakiet pret kurieni nemt PWM signaalam nulli, no korpusa vai meklet zemes pin???????   Vajag atru atbildi, auto ir uz pacelaja un garaza sobrid mes skatamies. Ar gazes pedali sikums, likas ka sakotneji pietruka jauda pie zemiem apgriezieniem bet varbut tev taisniba ka vis tur ok bet vaina ir kur citur tapec skatos par turbinu
Tu vienkārši nodarbojies ar pilnīgu idiotismu. Jā, forši, māki lietot osciloskopu, multimetru, bet tā ir pilnīgi lieka laika tērēšana, kas nenovedīs ne pie kāda rezultāta. Ja tev gribās uzzināt kā strādā gāzes pedālis, tad vienkārši lasi TISu. Ja tev gribās sataisīt to auto, tad ņem TestO, logo datus, liec logus šeit un cilvēki tev palīdzēs analizēt to auto. Ko tev tā PWM mērišana dos? Man nav ne mazākās nojausmas kādam tieši PWM tur ir jābūt ar kādu frekvenci u.t.t. un tas viss ir pilnīgi lieka informācija, jo nedos nekādu priekšstatu par turbīnas stāvokli vai regulatora stāvokli. Tas ir redzams datos, slodzē, nevis kaut ko tur mērot tukšgaitā. Es redzu, ka tev ir sapratne par elektroniku, bet sapratne par to kā strādā tas dzinējs vai vadības bloks ir ļoti vispārīga.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
eernijss | 30. May 2025, 18:52 |
#8676
|
| Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 621
Braucu ar:
| gaisa droseles pēc nomaiņas ir jāadaptē? Drosele stāv visu laiku atvērtā pozīcijā, gāzējot nekas nemainās, ciet vienīgi aizkrīt, kad noslāpē | Offline | | |
|
Kaross  | 02. Jun 2025, 10:36 |
#8677
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4462
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, tā ir jābūt. Tas nav benzīns, kuram konstanti tiek regulēti apgriezieni ar droseles palīdzību. Dīzelim to dara ar degvielas padevi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|