Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Locis
10. Apr 2023, 23:52 #7001

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 Apr 2023, 21:55:13 @bimmerman rakstīja:

10 Apr 2023, 20:49:28 @haxlul rakstīja:
Sveiki, tads jautajums zinosiem cilvekiem, velos nopirkt F10, vienam variantam ir laba komplektacija, 2011 gads, bet nav Sport-Comfort pogas pie konsoles vai tas var kaut kadigi pieprogramet, ja nopirkt plaksni ar pogam?

Sveiks!
Neesmu nekad šo opciju licis F10 (klienti nav prasījuši). Bet no teorijas...
Kārba nav jāmaina (bet iespējams ir kāds izņēmums par kuru nezinu). Cerams kāds zinošs piekomentēs un papildinās (vēlams neizmantojot nesmukus vārdus).
Mainās pogu bloks + kodēšana.
Iegūstam opcijas: Normal - Sport - Sport+ (Normal nosaukumu var pārkodēt uz Comfort)
Atkarībā no režīma tiek ietekmēts:
gāzes pedāļa darbība
kārbas darbība un ātrumu pārslēgšanās ātrums
amortizatoru cietība, ja mašīnā ir EDC sistēma
stūres pagriešanas pastiprināšana
aktīvās stūres vadība
dinamiskā kontrole DSC
Režīmu pārslēgšana atspoguļojas arī instrumentu panelī un mulimēdijas ekrānā (CIC vai NBT gadījumā)
Tas īsumā. Ja kādam vajag - varu realizēt.
Pašam šī opcija ir F31. Iesaku.

Ja mašīnā būtu EDC amortizatori ,tad tāda poga 1000000% būtu un neko nevajadzetu darīt.
Priekš ātrumkarbas var ielikt sport režīmu bet tās pogas ,ar selektoru.

Man bija F11 sport automatic (lāpstiņas,cits selektors un itkā jau softs no rupnicas kārbai cits),ka arī sport/normal poga. Var setupa uzlikt ,vai ar to pogu ieslēdzas kārbai sport režīms vai piekarei vai arī abiem. Par cik edc nebija,tad izmainas piekares režīmos bija tikai uz aizmugures pneimo rēķina un stūre stingrāka.

Es liku ,lai ar sport pogu paliek tikai piekare un stūre stingrāka - ārpus pilsētas kruizejot nav augsti apgriezieni un patīk ka stūre cietaka un piekare pa šosejām virs 100km ,daudz atslabinosak.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Apr 2023, 23:56:39 ]

Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2023, 23:54 #7002

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Apr 2023, 23:03:48 @sys9291 rakstīja:

10 Apr 2023, 22:01:51 @RSAWorkshop rakstīja:

10 Apr 2023, 21:55:13 @bimmerman rakstīja:

10 Apr 2023, 20:49:28 @haxlul rakstīja:
Sveiki, tads jautajums zinosiem cilvekiem, velos nopirkt F10, vienam variantam ir laba komplektacija, 2011 gads, bet nav Sport-Comfort pogas pie konsoles vai tas var kaut kadigi pieprogramet, ja nopirkt plaksni ar pogam?

Sveiks!
Neesmu nekad šo opciju licis F10 (klienti nav prasījuši). Bet no teorijas...
Kārba nav jāmaina (bet iespējams ir kāds izņēmums par kuru nezinu). Cerams kāds zinošs piekomentēs un papildinās (vēlams neizmantojot nesmukus vārdus).
Mainās pogu bloks + kodēšana.
Iegūstam opcijas: Normal - Sport - Sport+ (Normal nosaukumu var pārkodēt uz Comfort)
Atkarībā no režīma tiek ietekmēts:
gāzes pedāļa darbība
kārbas darbība un ātrumu pārslēgšanās ātrums
amortizatoru cietība, ja mašīnā ir EDC sistēma
stūres pagriešanas pastiprināšana
aktīvās stūres vadība
dinamiskā kontrole DSC
Režīmu pārslēgšana atspoguļojas arī instrumentu panelī un mulimēdijas ekrānā (CIC vai NBT gadījumā)
Tas īsumā. Ja kādam vajag - varu realizēt.
Pašam šī opcija ir F31. Iesaku.
Arī ir F31 ar šitām pogām, vēl ir eco pro režīms kurā degvielu ēd tikpat cik citos sport režīms vakar noderēja piekabi velkot lai nav tik zemi apgriezieni

nepiekritīšu - pilsētā ecopro režīmā sanāk drusku mazāk - uz trases patēriņā nav izmaiņu...tikai nebraucams auto...
Man pilsētā ap 7 litri, bet kamēr degviela ap eiro litrā turās, tikmēr nav ko iespringt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
eernijss
03. May 2023, 19:59 #7003

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 582

Braucu ar:

Ko labāk vest kārbu taisīt vai meklēt vienkārši lietotu? Ir sitieni, mainīja eļļu skaidas iekšā
Offline
sliir
03. May 2023, 21:43 #7004

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Varbūt šeit

https://www.youtube.com/watch?v=ae5pWezA8PY
Offline
R_S
10. May 2023, 11:55 #7005

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku

Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?
Offline
Tune-L
10. May 2023, 12:07 #7006

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


03 May 2023, 19:59:22 @eernijss rakstīja:
Ko labāk vest kārbu taisīt vai meklēt vienkārši lietotu? Ir sitieni, mainīja eļļu skaidas iekšā


Remontē te: https://vittrans.eu/

Pilnīgi visu zarnu nomaiņa ar darbu: 2,2 k/EUR

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
OA83
10. May 2023, 12:26 #7007

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 May 2023, 11:55:41 @R_S rakstīja:
Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?

Raimi tak paņem un iesvapo restaurētu N5730D - ss.com. tirgojās pa 2700euro, ja dod pretim savu dzinēju, šis tas būs jāpielāgo, bet nu tam dzinējam vismaz ir kaut kāds resurss, tie četru cilindru dzinēji ar 2 turbīnām jau startā neizklausās īpasi izturīgi... Nu tas mans viedoklis personīgais

[ Šo ziņu laboja OA83, 10 May 2023, 12:26:42 ]

Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 12:28 #7008

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 May 2023, 12:26:10 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 11:55:41 @R_S rakstīja:
Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?

Raimi tak paņem un iesvapo restaurētu N5730D - ss.com. tirgojās pa 2700euro, ja dod pretim savu dzinēju, šis tas būs jāpielāgo, bet nu tam dzinējam vismaz ir kaut kāds resurss, tie četru cilindru dzinēji ar 2 turbīnām jau startā neizklausās īpasi izturīgi... Nu tas mans viedoklis personīgais

Tik restaurācijai pat detaļas nez vai pa 2700 sanāk


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
OA83
10. May 2023, 12:32 #7009

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 May 2023, 12:28:27 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 12:26:10 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 11:55:41 @R_S rakstīja:
Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?

Raimi tak paņem un iesvapo restaurētu N5730D - ss.com. tirgojās pa 2700euro, ja dod pretim savu dzinēju, šis tas būs jāpielāgo, bet nu tam dzinējam vismaz ir kaut kāds resurss, tie četru cilindru dzinēji ar 2 turbīnām jau startā neizklausās īpasi izturīgi... Nu tas mans viedoklis personīgais

Tik restaurācijai pat detaļas nez vai pa 2700 sanāk


Nu tur ir nosacījums, ka jādod pretī savs dzinējs un sludinājumā raksta, ka dod garantiju...
Domā metiens ?
Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 12:55 #7010

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu n57 ir diezgan interesants motors, tur ir vesela čupa ar zemūdens akmeņiem. Ļoti bieži cilindriem pumpas uzmetās, tad ir jāliek čaulas, kas maksā dārgi, tāpat ar tuneli jautājums ir taisns vai nē, ja vēl tunelis ir remontēts, tad vispār viņu var mest pa taisno metālā. Kloķvārpstai tas pats, ja tur kaut kas ir aprauts un karsis, tad ir laika jautājums kad atvērsies mikroplaisa kura noēdīs šāli. Tapēc arī ir ka motors pēc ''kapitālā'' noiet 100km un noiet 20000km. Man pašam ir nācies n57 pārlasīt uz sava rēķina pēc 18000km, tieši dēļ kloķvārpstas mikroplaisas. Tad vēl pie čaulu likšanas un borēšanas/slīpēšanas neviens neaiztaisa eļļošanas kanālus, tur saiet skaidas, izpūst ārā viņas nevar. Kas to lai zin vai taisija vaļā kanālus un tīrija vai nē. Tuneli kad remontē arī sadzen visur alumīnija putekļus kuri pielīp un vēlāk atlīmējas un ceļo pa sistēmu. Moš filtrs savāks, moš nē. Šāles arī nedomāju, ka tur sapērk visu krāsu komplektus un tad entās reizes liek kopā un mēra eļļošanas atstarpi. Karoč tas viss ir dārgi un čakarīgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
OA83
10. May 2023, 13:05 #7011

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?
Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 13:22 #7012

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
10. May 2023, 14:09 #7013

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 14:16 #7014

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
10k jau ir ar jaunām daļām domāts. jauns bloks ar virzuļiem, kloķeni, klaņiem utt. No vecā motora paliek galva ar sadales vārpstām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
VVRECK
10. May 2023, 14:18 #7015

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Kādos cipāros nostājas nomainīt šāles?
Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 14:21 #7016

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 May 2023, 14:18:55 @V_Riks rakstīja:
Kādos cipāros nostājas nomainīt šāles?

Arī dārgi. Šāles tāpat jāpērk 3 komplekti ja nekas nav uz vietas krājumos pašam, tad sākumā saliec pēc krāsām kā bija, mēri atstarpes un tad sāc spēlēties ar krāsu kombinācijām, lai noķertu pareizo biezumu un tad var likt atkal kopā.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
michals1
10. May 2023, 14:23 #7017

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1978

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


10 May 2023, 14:16:42 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
10k jau ir ar jaunām daļām domāts. jauns bloks ar virzuļiem, kloķeni, klaņiem utt. No vecā motora paliek galva ar sadales vārpstām


Un cik maksā lietots/mazu nobraukumu/ motors?
Offline
RSAWorkshop
10. May 2023, 14:26 #7018

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 May 2023, 14:23:16 @michals1 rakstīja:

10 May 2023, 14:16:42 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
10k jau ir ar jaunām daļām domāts. jauns bloks ar virzuļiem, kloķeni, klaņiem utt. No vecā motora paliek galva ar sadales vārpstām


Un cik maksā lietots/mazu nobraukumu/ motors?

Tādi eksistē?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
10. May 2023, 14:33 #7019

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 May 2023, 14:16:42 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...
10k jau ir ar jaunām daļām domāts. jauns bloks ar virzuļiem, kloķeni, klaņiem utt. No vecā motora paliek galva ar sadales vārpstām

jauns ir jauns - skrūvēts ir un paliek skrūvēts... un ja pasākuma atšķirība ir piemēram 2K - tad...priekš manis spēle vienos vārtos....
Offline
OA83
10. May 2023, 14:55 #7020

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Ja BMW dzinēji visi ir metami, tad uz kādiem auto vispār skatīties - Audi, Mercedes vai VW vai kādu citu ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo