Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 10:15 #7001

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3953

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31


18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Ja vibrē, tad tur kaut kas nav labi. Ir vēl F31 316d un salonā darbību just viņam nevar, degvielu neēd necik, ekstru nav-nav kam saplīst, nav arī žēl

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
michals1
18. Oct 2022, 10:19 #7002

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1712

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Pašlaik lietoju 25d,iet lopā,atsauksmes tikai pozitīvas.
Offline
Mikels
18. Oct 2022, 12:06 #7003

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4132

Braucu ar: cieņu


18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Es gribu F34 328i GT, bet pat mobile.de ir 18 sludinājumi
Cik es esmu lasījis par N20, pirmajiem gadiem ir problēmas ar ķēdēm, vēlākiem gadiem nāk jau uzlabota versija, bet BMW arī piedāvā gatavu nomaiņas kitu. Arī pati nomaiņa tur ir krietni vieglāka un lētāka, kā dīzeļiem. Par citām būtiskām problēmām nav dzirdēts, tā pati vāŗstu vāka blīve mēdz sulot un citi raksturīgi bmw sīkumi. Cik lasīts to dzinēju čipot nav vēlams no ilgmūžības viedokļa, 320i no 328i atšķiras arī virzuļi, bet lielākā problēma ir ka to auto ar šiem dzinējiem LV gandrīz nav, ņemot vērā, ka dīzelis tajā laikā bija topā.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Oct 2022, 12:45:24 ]

Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 12:52 #7004

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 10:15:10 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Ja vibrē, tad tur kaut kas nav labi. Ir vēl F31 316d un salonā darbību just viņam nevar, degvielu neēd necik, ekstru nav-nav kam saplīst, nav arī žēl
Ja nav kkas labi, tad vispār liekās ka tas motors izvibrēs ārā no auto Bet esmu vairākus braucis, gan cipotus gan pilnīgi stock kur īpašnieks nežēlo naudu - nu vibrē visi tie n47. Nepatīk man bmw 4cyl dirseli
Offline
Amphiney
18. Oct 2022, 13:52 #7005

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 741

Braucu ar:

Arī meklēju vismaz n20, bet neizdevās. Pagaidām (tfu tfu tfu) 14. Gada n57 nav pievīlis.
Offline
Locis
18. Oct 2022, 21:36 #7006

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 9758

Braucu ar: X5 , Ranger limited, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ar vienu N57 F11(150kw ,3.0d) ,2010 gada nobraukts 130k(230k-360k vismaz). Ķēdes maiņa ,kvelsvecu bloks ,skriemelis,sūkņa kontakts bākā.

Tagad ir 2014 F15 190 kW no 150 k-220k.,pie 160k apmēram aizdegas kolektors jo egr nosprūda ,kolektora maina ,egr maiņa. Izmantoju garantiju pie pārdevēja un vēl vārstu vāku nomainīja ,bet tā baigi nelika par sevi manīt 2020 gadā pie dīlera bijis pārbaudīt egr radiatoru pa atsaukumu,bet esot bijis ok,pagaidām nav manīta zušana ,vienīgi pirmo reizi pa 70k uzleju līmenī,redzēs ,kas tālāk būs.

Kopumā N57 liekas diezgan ok motors ,tikai nesaprotu kāpēc tam vecākajam nebija tādas problēmas ar egr ,mosk jau bija sataisits vai 150-180kw kaut kas atšķiras no 190kw.

Protams ,varbūt pieredze laba ,jo auto dabon izskrieties ,jo mazajos pārbraucienos cits auto

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 Oct 2022, 21:45:32 ]

Offline
Mixzzz
24. Oct 2022, 10:28 #7007

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Skatījos vienk kas no bmw benzo variantiem ir pieejami un rodas sajūta ka ir vairāk 535i un 550i nekā kkādi 520i/528i un bieži vien līdzīgās cenās. Par 550i ir skaidrs , bet tīri intereses pēc kas vainas N55? Naheram viņi maksā to pašu ko 4cyl un ir vairāk pieejami? Tak vai tad tie motori neskaitījas ok un modern times 2JZ?
Offline
V_Riks
24. Oct 2022, 10:35 #7008

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1165

Braucu ar: 1488


18 Oct 2022, 21:36:39 @Locis rakstīja:
Ar vienu N57 F11(150kw ,3.0d) ,2010 gada nobraukts 130k(230k-360k vismaz). Ķēdes maiņa ,kvelsvecu bloks ,skriemelis,sūkņa kontakts bākā.

Tagad ir 2014 F15 190 kW no 150 k-220k.,pie 160k apmēram aizdegas kolektors jo egr nosprūda ,kolektora maina ,egr maiņa. Izmantoju garantiju pie pārdevēja un vēl vārstu vāku nomainīja ,bet tā baigi nelika par sevi manīt 2020 gadā pie dīlera bijis pārbaudīt egr radiatoru pa atsaukumu,bet esot bijis ok,pagaidām nav manīta zušana ,vienīgi pirmo reizi pa 70k uzleju līmenī,redzēs ,kas tālāk būs.

Kopumā N57 liekas diezgan ok motors ,tikai nesaprotu kāpēc tam vecākajam nebija tādas problēmas ar egr ,mosk jau bija sataisits vai 150-180kw kaut kas atšķiras no 190kw.

Protams ,varbūt pieredze laba ,jo auto dabon izskrieties ,jo mazajos pārbraucienos cits auto


Vari lūdzu paskaidrot smalkāk par sūkņa kontaktu bākā? Kāds ir maiņas iemesls un ko tas maksā?
Offline
Locis
24. Oct 2022, 10:58 #7009

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 9758

Braucu ar: X5 , Ranger limited, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pie galerijām ir arī Karosa aprakstas par to tēmu.
Pienākošais kontakts pie sūkņa rūpnieciski nav kārtīgi uzpresēsts/saspiests,līdz ar to kādā brīdī tur zūd kontakts un sāk svilt. Pēkšņi auto apstājas un viss. Pieejams ir uzlabots štekera remkomplekts,domāju nav slikta doma to preventatīvi nomainīt.
Offline
RSAWorkshop
24. Oct 2022, 12:02 #7010

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3953

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

Ir tādi remkomplekti uz vietas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
eernijss
06. Nov 2022, 08:52 #7011

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 436

Braucu ar:

cik maksā āķa uzstādīšna? varbūt kādam uz tirgu ir pilns komplekts?

[ Šo ziņu laboja eernijss, 06 Nov 2022, 08:54:37 ]

Offline
Red_Devil
24. Nov 2022, 08:44 #7012

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E91 LCI

Sveki, padalieties ar pieredzi kā aukstā laikā uzsilst Jūsu auto.
Man pēc 15km pa pilsētu sasniedz tikai 80grādus motors un augstāk par 90 nekāpj, ieprirkš smuki visu laiku uz 100grādiem uzkāpa. Plānoju mainīt termostatu, ir vēl kādi ieteikumi?
Offline
Asch
24. Nov 2022, 09:58 #7013

Kopš: 29. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 3964

Braucu ar: nasing spešal

100 gradi? kas par motoru?
Offline
Kaross
24. Nov 2022, 09:59 #7014

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Tā ir eļļas temperatūra.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
sys9291
24. Nov 2022, 13:11 #7015

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4698

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2022, 08:44:02 @Red_Devil rakstīja:
Sveki, padalieties ar pieredzi kā aukstā laikā uzsilst Jūsu auto.
Man pēc 15km pa pilsētu sasniedz tikai 80grādus motors un augstāk par 90 nekāpj, ieprirkš smuki visu laiku uz 100grādiem uzkāpa. Plānoju mainīt termostatu, ir vēl kādi ieteikumi?

ir!
Domāju, ka nekas nav jāmaina..., jo kā jau te minēja - tā ir eļļas temperatūra...
P.S lai sirds būtu mierīga mans F20 B48 uzvedas tieši tāpat... bet ja pieliek diagnostikas datoru, tad dzeses temperatūra ir pāri par 90...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Nov 2022, 13:12:13 ]

Offline
Elviss
24. Nov 2022, 13:50 #7016

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 20553

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Man arī visi dīzeļi ilgi sila, viss ok

-----------------
Offline
Red_Devil
24. Nov 2022, 16:05 #7017

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E91 LCI


24 Nov 2022, 13:50:31 @Elviss rakstīja:
Man arī visi dīzeļi ilgi sila, viss ok


Jā sorry tā tiešām ir motora eļļas temp. jo iepriekš salidzinoši laicīgi smuki stāvēja uz 100grādu robežas.
Degvielas pateriņš 180kw man bija niecīgs, tgd liekas palielinājies.
Jauns termostats nevarētu līdzēt tam dīzelim mazliet labāk sasilt?
Offline
sys9291
24. Nov 2022, 16:43 #7018

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4698

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2022, 16:05:07 @Red_Devil rakstīja:

24 Nov 2022, 13:50:31 @Elviss rakstīja:
Man arī visi dīzeļi ilgi sila, viss ok


Jā sorry tā tiešām ir motora eļļas temp. jo iepriekš salidzinoši laicīgi smuki stāvēja uz 100grādu robežas.
Degvielas pateriņš 180kw man bija niecīgs, tgd liekas palielinājies.
Jauns termostats nevarētu līdzēt tam dīzelim mazliet labāk sasilt?


ziemā vienmēr degvielas patēriņš ir lielāks...
Ir daži ieteikumi kā paātrināt salona un dzinēja uzsilšanu - proti necensties uz klimata uzlikt +30 un ventilatoru uz max. LAbāk izmantot auto režīmu - tad salona ventilators automātiski regulēs rpm atkarībā no pieejamā siltuma daudzuma...rezultātā dzinējs ātrāk sasniegs darba temperatūru un būs ar ko sildīt salonu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Nov 2022, 16:44:00 ]

Offline
Red_Devil
24. Nov 2022, 16:49 #7019

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E91 LCI


24 Nov 2022, 16:43:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2022, 16:05:07 @Red_Devil rakstīja:

24 Nov 2022, 13:50:31 @Elviss rakstīja:
Man arī visi dīzeļi ilgi sila, viss ok


Jā sorry tā tiešām ir motora eļļas temp. jo iepriekš salidzinoši laicīgi smuki stāvēja uz 100grādu robežas.
Degvielas pateriņš 180kw man bija niecīgs, tgd liekas palielinājies.
Jauns termostats nevarētu līdzēt tam dīzelim mazliet labāk sasilt?


ziemā vienmēr degvielas patēriņš ir lielāks...
Ir daži ieteikumi kā paātrināt salona un dzinēja uzsilšanu - proti necensties uz klimata uzlikt +30 un ventilatoru uz max. LAbāk izmantot auto režīmu - tad salona ventilators automātiski regulēs rpm atkarībā no pieejamā siltuma daudzuma...rezultātā dzinējs ātrāk sasniegs darba temperatūru un būs ar ko sildīt salonu...


Nu man visu laiku uz auto režījuma un 23 grādi.
Vairāk arī no tā aspekta, ka motors nesasniedz to temp. pie kuras strādā respektīvi ilgu laiku braucot ir tie 80 grādi eļļas temp. un tieši tādēļ vaicāju vai jauns termostats palīdzētu motoram labāk uzsilt, jo vismaz man šķiet ka dzinējam tas arī varbūt nav super veslīgi ka viņš ziemā dzīvo savu dzīvi pie zemākas eļļas temp.
Vēlējos saprast vai tas man tikai tā vēsā laikā vai visiem ir tā ka eļļas temp. arī pēc garākiem km rādītājs nesasniedz tos 100grādus.

[ Šo ziņu laboja Red_Devil, 24 Nov 2022, 16:51:14 ]

Offline
eernijss
24. Nov 2022, 18:15 #7020

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 436

Braucu ar:

man coolant un eļļa abi uz 100 pastajana

[ Šo ziņu laboja eernijss, 24 Nov 2022, 18:15:20 ]

Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, Lafter, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips