Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
protams
18. Sep 2022, 22:32 #6981

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4931

Braucu ar: Loading..

Lielies vai informē ka izdarīji apkopi?
Offline
eernijss
22. Sep 2022, 16:46 #6982

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 404

Braucu ar:

Griežot līkumos pa kreisi no kreisā riteņa naak krakšķoša skaņa, pusass beigta?
Offline
Kaross
22. Sep 2022, 23:25 #6983

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3800

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

ja xDrive, tad diezgan droši, ka pusass.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
ingusijs
24. Sep 2022, 20:28 #6984

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW


22 Sep 2022, 16:46:57 @eernijss rakstīja:
Griežot līkumos pa kreisi no kreisā riteņa naak krakšķoša skaņa, pusass beigta?


Man ar bija šāda problēma. Beigās nomainīju abas pusasis priekšā un skaņa pazuda.
Offline
ingusijs
24. Sep 2022, 20:33 #6985

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW

Sveiki.
Jautājums par F10 2012.gada autonomo apsildi ko var ieslēgt ar atsevišķu pulti (nezinu vai pareizi saukt par vebasto).
Jautājums vai šai apsildei ir jāsilda arī dzinējs vai tikai salons?
Offline
Livetorace
07. Oct 2022, 11:26 #6986

Kopš: 25. May 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 530d

Laba diena!
Ir radusies problēma ar auto iedarbināšanu pēc ilgāka brauciena, tika slēgta diagnostika, nav ierakstijusies neviena aktīva kļūda, tika skatīti live dati degvielas spiedieniem sliktas lekšanas bridi, bez izmaiņām.
Līdz šim ir satīrīta ieplūde/egr un samainīta drosele - tika aprauti zobi. Atverts suknis, skaidas nav.
Nākamais padomā ir sadalenes devējs
Principā pati iedarbināšana - zāģē/grib lekt/zāģē/ pielec un nostrādā nekorekti pirmo sekundi, tā itkā pietrūktu degviel, citreiz var iedarbināt normāli, citreiz nedaudz vieglāk.
Pec iedarbināšanas var noslāpēt, uzreiz piešķilt normali bet 1 no 5 reizem atkal leks negribīgi.
Zinu, interneta diagnostika nav diagnostika, bet kautkur ir jāturpina.
Tā kā nevaru šeit ielikt video, nepieciešamības gadijumā varu nosūtīt PM kur ērtāk.
Auto 530d 180kw

[ Šo ziņu laboja Livetorace, 07 Oct 2022, 11:47:19 ]

Offline
sys9291
07. Oct 2022, 14:16 #6987

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4646

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2022, 11:26:38 @Livetorace rakstīja:
Laba diena!
Ir radusies problēma ar auto iedarbināšanu pēc ilgāka brauciena, tika slēgta diagnostika, nav ierakstijusies neviena aktīva kļūda, tika skatīti live dati degvielas spiedieniem sliktas lekšanas bridi, bez izmaiņām.
Līdz šim ir satīrīta ieplūde/egr un samainīta drosele - tika aprauti zobi. Atverts suknis, skaidas nav.
Nākamais padomā ir sadalenes devējs
Principā pati iedarbināšana - zāģē/grib lekt/zāģē/ pielec un nostrādā nekorekti pirmo sekundi, tā itkā pietrūktu degviel, citreiz var iedarbināt normāli, citreiz nedaudz vieglāk.
Pec iedarbināšanas var noslāpēt, uzreiz piešķilt normali bet 1 no 5 reizem atkal leks negribīgi.
Zinu, interneta diagnostika nav diagnostika, bet kautkur ir jāturpina.
Tā kā nevaru šeit ielikt video, nepieciešamības gadijumā varu nosūtīt PM kur ērtāk.
Auto 530d 180kw

1 kad sākās problēma - pēc remonta?
2. cik spiediens rampā startēšanas brīdī?
3. ausksts dzinējs lec normāli?
P.S būtu problēmas ar sadales sensoru - būtu kļūda...
Offline
Livetorace
07. Oct 2022, 14:27 #6988

Kopš: 25. May 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 530d

Pa lielam viss sakrita vienā dienā, no sākuma sāka slikti lekt silts, nākamajā dienā iztinās droselei plastmasas zobrati, samainija man jaunu droseli, bet problēma ar silta lekšanu palika.

Par spiedienu, live datus man skatijās cilvēks kas stradajis ilgus gadus Inchape, pats tiem skaitļiem lai izburtos cauri neesmu tik gudrs, taču viņš teica ka viss ar tiem ir labi.

Konsultejoties un buroties par forumiem nopratu ka uz n57 ir arī citreiz tāda problēma ka dačiki lago, bet kļūdas neraksta, tāpēc vienīgā doma man galvā bija sadalenes dačiks, lai gan, varbūt vest sprauslas uz stenda likt. Jo ņemt mainīt uz aklo visu ari negribas.

Auksts lec bez problēmām, tik esmu ievērojis ka pirmās sekundes aukstam - nakti nostāvējušam dzinējam pie 1k apgriezieniem drusku notirina motoru, tāda kā nopurināšanas sajūta salona.
Arī pēc garāka gabala ja auto pastāv var šķilt bez problēmām, jo tas gļuks ir ne vienmēr.

Ja ir kāda pieredze, vai vērtīgs padoms kur līst, vari nosūtīt man PM savu tālr, varu aizsūtīt video starta brīdī, jo tā izstāstīt ir grūti.

[ Šo ziņu laboja Livetorace, 07 Oct 2022, 14:30:41 ]

Offline
RH
07. Oct 2022, 17:24 #6989

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: četriem riņķiem

Serviss nav variants?
Jeb principiāli iebildumi labot servisā?
Offline
vadjiksBMW
07. Oct 2022, 21:22 #6990

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2567

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

No čomam tā bija sērijas ar vina dirseli, bez nekāda tehniska pamatojuma no manas puses, jo man vienalga un tik sīki smalki tāpat nezinu.
līdzīgi sūdi, ta lec, ta nelec, citreiz jāzāģē, citreiz uzreiz pielec, atsevišķās situācijās noslāpst pats, biežāk silts, bet gadījās arī aukstam, pēc tam var lekt uzreiz, vai zāģē ilgi met kkādas kļūdas, kuras startējot otreiz pazūd un atkal iet (viena no kloķenes devējs reāli rādījās laikam reti, pārējās biežāk, gaisa mērītājs, kārbas avārijas rež un kas tur vēl) galā kloķenes devējam bija vnk plaisa pašam devējam, nomainīja un viss.
Otrā variantā lekt leca, bet mēdza raustīties uz auksto, silts reizēm jāpazāģē, lai pielektu, sprauslu korekcijas ja nemaldos bija diezgan nestabilas, ķip idejiski lēkāja (pats neskatījos hz kas kā) beigu beigās tika izteorizēta tekoša sprausla, stendā rādījās ok, bija vesta testēt, versija, ka testē jamās ar siltu šķidrumu tāpēc auktas tecēšanu anyway neredz, nomainīja uz citu, pierakstīja un viss.
Bet visādi citādi labāk diagnostika, minējumi tur maz ko dod.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 07 Oct 2022, 21:23:37 ]

Offline
eernijss
07. Oct 2022, 21:45 #6991

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 404

Braucu ar:

F10 orģināli nāk, ka aizmugurē pūš tikai aukstu gaisu?
Offline
sys9291
07. Oct 2022, 21:52 #6992

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4646

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2022, 14:27:13 @Livetorace rakstīja:
Pa lielam viss sakrita vienā dienā, no sākuma sāka slikti lekt silts, nākamajā dienā iztinās droselei plastmasas zobrati, samainija man jaunu droseli, bet problēma ar silta lekšanu palika.

Par spiedienu, live datus man skatijās cilvēks kas stradajis ilgus gadus Inchape, pats tiem skaitļiem lai izburtos cauri neesmu tik gudrs, taču viņš teica ka viss ar tiem ir labi.

Konsultejoties un buroties par forumiem nopratu ka uz n57 ir arī citreiz tāda problēma ka dačiki lago, bet kļūdas neraksta, tāpēc vienīgā doma man galvā bija sadalenes dačiks, lai gan, varbūt vest sprauslas uz stenda likt. Jo ņemt mainīt uz aklo visu ari negribas.

Auksts lec bez problēmām, tik esmu ievērojis ka pirmās sekundes aukstam - nakti nostāvējušam dzinējam pie 1k apgriezieniem drusku notirina motoru, tāda kā nopurināšanas sajūta salona.
Arī pēc garāka gabala ja auto pastāv var šķilt bez problēmām, jo tas gļuks ir ne vienmēr.

Ja ir kāda pieredze, vai vērtīgs padoms kur līst, vari nosūtīt man PM savu tālr, varu aizsūtīt video starta brīdī, jo tā izstāstīt ir grūti.

Nu te grūti kaut ko ieteikt - vairāk gribētos redzēt auto...
Offline
speed_15
08. Oct 2022, 11:47 #6993

Kopš: 22. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 55

Braucu ar: F11 3.0d

stulbs jautājums, bet cik daudz eļļas vajag dzinējam 3.0d 201hp - WBAMX31050C791781
Offline
DOPING
08. Oct 2022, 14:49 #6994

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5362

Braucu ar: BMW


08 Oct 2022, 11:47:12 @speed_15 rakstīja:
stulbs jautājums, bet cik daudz eļļas vajag dzinējam 3.0d 201hp - WBAMX31050C791781

pēc VIN
7 litri
Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 09:23 #6995

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Oct 2022, 09:23:36 ]

Offline
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 09:30 #6996

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31


18 Oct 2022, 09:23:11 @Mixzzz rakstīja:
Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

Tas NAV ieguldijums, tā ir papista nauda Pirmā nauda sanāca ~2k, visādas blīves, ķēde, termostats, kārbai apkope. Tālāk jau gaida kloķvārpstas skriemelis, izskatās, ka turbīna un kvēpu filtram tuvojās nomaiņas termiņš

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 09:34 #6997

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 09:30:15 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Oct 2022, 09:23:11 @Mixzzz rakstīja:
Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

Tas NAV ieguldijums, tā ir papista nauda Pirmā nauda sanāca ~2k, visādas blīves, ķēde, termostats, kārbai apkope. Tālāk jau gaida kloķvārpstas skriemelis, izskatās, ka turbīna un kvēpu filtram tuvojās nomaiņas termiņš
Nu tā nauda būs jātērē visos gadījumos, neatkarīgi vai tas N57 būs e91/f11/f31. Kādas visp atsauksmes par N20? Neskaitot ķēdes vēl kādi lielie vājie punkti ir?
Offline
Kaross
18. Oct 2022, 09:51 #6998

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3800

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 10:10 #6999

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31


18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.

Nav jau nekāda vaina, iet un iet

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 10:13 #7000

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips