Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
NP10
27. Aug 2020, 13:46 #5761

Kopš: 27. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: Vaz


27 Aug 2020, 13:43:28 @Vantage rakstīja:
EkAnomijai jābūt ekAnomiskai! Pēc tam gaudo, ka kārba slēdzas lēnām, varbūt adaptāciju vaJAG nodzēst, tad izdomā: hei man tak adapteris, varētu kko pats sačinīt

Ar mīzeli ir jābrauc, jādod ručkā, it īpaši ja 3.0d. Tas nav paredzēts djorgāt pa pilsētu, kur nu vel eko pro, bet normāli locīt līdz redlainam.

Plus autors atrubija start stop, brauc eko pro pa pilsetu, kads tad bus DPFs?? Kad vins normali regenerejas?


Ikdiena ap 50 km janobrauc pa shoseju. Dpf pa shoseju gjenerejas ka prieks.
Offline
snowy
27. Aug 2020, 15:03 #5762

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku


27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?
Offline
radiaators
27. Aug 2020, 15:34 #5763

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 27 Aug 2020, 15:35:31 ]

Offline
R_S
27. Aug 2020, 15:39 #5764

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku


27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...

525d 4cyl ir vairāk hp nekā 6cyl.
Kaut kā nav bijušas problēmas 2 fūres apdzīt
Offline
shirminieks
27. Aug 2020, 15:39 #5765

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: 81


27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...


Puis, tie Tavi 525d extra 10% hp/nm pret 520d neko diži nemainis; savukārt 2.0d 525d ir pat veiklāks par 525d 3.0d
Offline
vadjiksBMW
27. Aug 2020, 15:39 #5766

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...


Drīzāk izklausās pēc LLP, pat ar 520D E60 apdzīt var un nav obligāti jānositas, un F10/11 tāpat iet labāk par E39 3.0D, ja jau tie spēj apdzīt tad arī ar sulaspakas efku tā nevar būt problēma
Offline
snowy
27. Aug 2020, 15:46 #5767

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

Man liekas ar turbo kvēpu apdzīt vispār nav problēmu, ja vien galva uz pleciem un darbojas. Gan ar 105 gan ar 140hp dzenu bez raizēm, pedālis gan ir jāspiež grīdā, tas skaidrs. Lielākus draudus uz šosejas rada tie, kas iedomājas ka braucot ar 530/535d apdzīšanas laiks ir tuvu milisekundēm.
Offline
radiaators
27. Aug 2020, 16:15 #5768

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


27 Aug 2020, 15:39:31 @R_S rakstīja:

27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...

525d 4cyl ir vairāk hp nekā 6cyl.
Kaut kā nav bijušas problēmas 2 fūres apdzīt

Točna 184zs ir vairāk par 204zs ?
Vai arī Tev ir tas foršais 2.0D 4cilindrinieks ar divām turbīnām un 218zs ? Tad gan Tev paveicies...
Offline
sys9291
27. Aug 2020, 16:21 #5769

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

a ko N47 HP tikpat kā M57 pirmajām versijām, principā ņemot vērā mazmotoru tendences autobūvē priekš nesteidzīgas braukšanas būs OK
Offline
radiaators
27. Aug 2020, 16:22 #5770

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


27 Aug 2020, 15:46:38 @snowy rakstīja:
Man liekas ar turbo kvēpu apdzīt vispār nav problēmu, ja vien galva uz pleciem un darbojas. Gan ar 105 gan ar 140hp dzenu bez raizēm, pedālis gan ir jāspiež grīdā, tas skaidrs. Lielākus draudus uz šosejas rada tie, kas iedomājas ka braucot ar 530/535d apdzīšanas laiks ir tuvu milisekundēm.

Nez man ar 204zs liekas pa īsu, ja ir jāapdzen pie samērā intensīvas pretim nākošās satiksmes
Neskatoties uz to, ka paziņas, kuriem ir f10/f11 ar 3.0d ir teikuši, ka mans auto iet gandrīz līdzvērtīgi 3 litrīgajam un ir prasijuši vai neesmu čipojis to auto...
Offline
sys9291
27. Aug 2020, 16:26 #5771

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Aug 2020, 16:22:01 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:46:38 @snowy rakstīja:
Man liekas ar turbo kvēpu apdzīt vispār nav problēmu, ja vien galva uz pleciem un darbojas. Gan ar 105 gan ar 140hp dzenu bez raizēm, pedālis gan ir jāspiež grīdā, tas skaidrs. Lielākus draudus uz šosejas rada tie, kas iedomājas ka braucot ar 530/535d apdzīšanas laiks ir tuvu milisekundēm.

Nez man ar 204zs liekas pa īsu, ja ir jāapdzen pie samērā intensīvas pretim nākošās satiksmes
Neskatoties uz to, ka paziņas, kuriem ir f10/f11 ar 3.0d ir teikuši, ka mans auto iet gandrīz līdzvērtīgi 3 litrīgajam un ir prasijuši vai neesmu čipojis to auto...

a par īsu ar laiku visiem paliek... un vēl saka, ka izmēram nav nozīmes...
Offline
Kaross
27. Aug 2020, 22:23 #5772

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Aug 2020, 15:39:31 @R_S rakstīja:

27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...

525d 4cyl ir vairāk hp nekā 6cyl.
Kaut kā nav bijušas problēmas 2 fūres apdzīt


Un ko dod tie veselie 14zs pie 4000rpm? Ļoti jūtami? Es teiktu, ka precīzi nemaz. Griezes moments ir identisks - 450Nm. Un ikdienā, kaut vai apdzenot brauc tieši ar tiem Nm un griezi.

Ja jāizvēlas starp 525D 3.0D vai 525D 2.0D, tad viennozīmīgi 3.0D ir pareizais ceļš. Elementāra matemātika. tam 2.0D no 1 litra izspiesti ir 109Zs, bet 3.0D no 1 litra ir 68zs. Tas 3.0D murrā vispār bez slodzītes. Ja gribās, lai iet - sačipo. Būs ap 280zs un joprojām tie ir tikai 93zs no 1 litra tilpuma. 3.0D būs klusāks, mazāk vibrēs, dinamiskāks un pats galvenais ilgmūžīgāks. Mazāk problēmu un patēriņš tikai nedaudz lielāks. Toties cik daudz plusu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
27. Aug 2020, 22:28 #5773

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?


Ja gribās ekonomiju un daudz jābrauc, jāpērk 520D. Brauksi ar komfortu un ekonomiski. Jauda gan jau pietiks ja pierasts ar mazjaudīgākiem dzinējiem braukt. No visiem F10/11 dīzeļu dzinējiem 525D 2.0D manuprāt ir sarakstā pēdējais ko izvēlēties. NAv jau tā, ka drausmīgi slikts, vienkārši visi pārējie ir labāki.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
pelu_junkurs
28. Aug 2020, 08:58 #5774

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx

Vari, lūdzu, kaut kādu super īsu info, kāpēc tas 525d 2.0 nav visai labs? Teiksim 520d pret 525d abi 2.0 versijā.
Offline
Kaross
28. Aug 2020, 09:01 #5775

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

izlasi divus postus augstāk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Aug 2020, 09:11:55 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Fiko
28. Aug 2020, 09:07 #5776

Kopš: 13. Nov 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 150

Braucu ar: ...ko pagadās


28 Aug 2020, 08:58:00 @pelu_junkurs rakstīja:
Vari, lūdzu, kaut kādu super īsu info, kāpēc tas 525d 2.0 nav visai labs? Teiksim 520d pret 525d abi 2.0 versijā.

BMW sākās no 6 cilindriem!

[ Šo ziņu laboja Fiko, 28 Aug 2020, 09:08:28 ]

Offline
MPBK
28. Aug 2020, 09:14 #5777

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1918

Braucu ar: 500 un 800

Ko jūs te pļūtījat, zem 200zs nevienu apdzīt nevar? Es ar 100zs caddy varu apdzīt ko vajag īpaši neiespringstot. Katru dienu nobraucu 200km pa šoseju ar kādiem 110km/h un nedēļas laikā mani apdzen varbūt divas mašīnas. Kur tad ir tie visi vanabī gonščiki ar 250+ zs braucamajiem?
Offline
sys9291
28. Aug 2020, 10:01 #5778

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Aug 2020, 22:23:42 @Kaross rakstīja:

27 Aug 2020, 15:39:31 @R_S rakstīja:

27 Aug 2020, 15:34:51 @radiaators rakstīja:

27 Aug 2020, 15:03:25 @snowy rakstīja:

27 Aug 2020, 13:37:11 @Kaross rakstīja:
O.k. Nav jau slikts tas ECOPro, bet nu uzlikt by default. Why? Please, why?
Tad es paskatījos e.csdd, kas ir NP10. 520D.
Mums laikam ir vienkārši citas vērtību skalas.

Viss iet kopā. 520D, ECO Pro un atslēgts škidrums uz lampām.


A ja tā nopietni un bez kuram garāks un resnāks, 520d ir sūc auto? Pašlaik arī skatos uz F11 20/25d 4cyl versijā, jo ikdienā (ar vienu dienu nedēļā atpūtu) 200km jārullē pa šoseju, līdz ar to lielākās izmaksas ir degviela (neņemot vērā 3k, kas jāiegulda pērkot ), kuru gribētos tomēr samērīgi ekonomēt.
Izvēlē tieši F11, jo patīk arī aizbraukt atpūsties vai uz copi un vēlams komfortiņā. Ir diži citi varianti?

Malacīši, ka tik labi esat izpildījuši mājasdarbu un apguvuši mācību par 3k ieguldīšanu pēc f-kas iegādes..., tas viss jūs neapšaubāmi sagaida !
Ar par 2,0D kad vajadzēs tos garos gabalus kruīzēt uz 70km/h aiz 2 fūrēm un 8 dročītājiem, tad kodīsī ātrumpārslēgā aiz dusmām, ka nevari to baru normāli apdzīt, bez frontālā draudiem...

525d 4cyl ir vairāk hp nekā 6cyl.
Kaut kā nav bijušas problēmas 2 fūres apdzīt


Un ko dod tie veselie 14zs pie 4000rpm? Ļoti jūtami? Es teiktu, ka precīzi nemaz. Griezes moments ir identisks - 450Nm. Un ikdienā, kaut vai apdzenot brauc tieši ar tiem Nm un griezi.

Ja jāizvēlas starp 525D 3.0D vai 525D 2.0D, tad viennozīmīgi 3.0D ir pareizais ceļš. Elementāra matemātika. tam 2.0D no 1 litra izspiesti ir 109Zs, bet 3.0D no 1 litra ir 68zs. Tas 3.0D murrā vispār bez slodzītes. Ja gribās, lai iet - sačipo. Būs ap 280zs un joprojām tie ir tikai 93zs no 1 litra tilpuma. 3.0D būs klusāks, mazāk vibrēs, dinamiskāks un pats galvenais ilgmūžīgāks. Mazāk problēmu un patēriņš tikai nedaudz lielāks. Toties cik daudz plusu.

jā bet ir vēl viens aspekts: CENA...
Un tad nu katram jāizvērtē vai viņš ir gatavs piemaksāt par 6 cilindriem....
P.S protams, ka 6 cil ir daudz komfortablāks par 4 bet price performance paliek...
Offline
Kaross
28. Aug 2020, 11:20 #5779

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Aug 2020, 09:14:37 @MPBK rakstīja:
Ko jūs te pļūtījat, zem 200zs nevienu apdzīt nevar? Es ar 100zs caddy varu apdzīt ko vajag īpaši neiespringstot. Katru dienu nobraucu 200km pa šoseju ar kādiem 110km/h un nedēļas laikā mani apdzen varbūt divas mašīnas. Kur tad ir tie visi vanabī gonščiki ar 250+ zs braucamajiem?


Ar matemātiku un izpratne pārsvarē te ir švaki. Zirgspēki nav vienīgais lielums tam auto. Ir svars un cik Zs mēģina paātrināt to svaru. F10 sver 1800kg. Cik sver Caddy? 1400?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
pelu_junkurs
28. Aug 2020, 11:22 #5780

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx


28 Aug 2020, 09:07:37 @Fiko rakstīja:

28 Aug 2020, 08:58:00 @pelu_junkurs rakstīja:
Vari, lūdzu, kaut kādu super īsu info, kāpēc tas 525d 2.0 nav visai labs? Teiksim 520d pret 525d abi 2.0 versijā.

BMW sākās no 6 cilindriem!


Zinu, ir bijuši vairāki 535d. Protams, ir forši, bet tā reāli, to jaudu jau nav kur pielietot ikdienā pilsētā.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 28 Aug 2020, 11:23:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo