Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
sys9291
22. Oct 2023, 16:56 #35861

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Oct 2023, 14:48:57 @makukaka rakstīja:
Interesants novērojums - kad slēdzu vaļā šofera durvis, nejauši uzspiedu Lock vai Unlcok, vai abas reizē, un auto sāka taisīties visi logi lejā, kamēr tur atslēgšanas pozīcijā. No sākuma nesapratu wtf ko notiek, bet tad sapratu ka jā, ja čakarē šofera durvīs slēdzeni, kad tiešibspiež pogas uz atslēgām, logi sākt kkādā brīdī vērties vaļā tā arī nesapratu, ka tas ir iespējams, ja atslēga fiziski ne izstaro nekādu frekvenci, un cik man zināms, uz šofera durvju slēdzenes vietas nav spoles, kas varētu iedot kkādus voltus? pietam atslēga joprojām nav "aktivizēta"

toties durvīs ir slēdzītis pie kam atklāšu nolēpumu ir arī slēdzenes apsilde
Offline
RSAWorkshop
22. Oct 2023, 17:10 #35862

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Viņa nebeidzās ar e34?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
makukaka
22. Oct 2023, 17:28 #35863

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


22 Oct 2023, 16:56:17 @sys9291 rakstīja:

22 Oct 2023, 14:48:57 @makukaka rakstīja:
Interesants novērojums - kad slēdzu vaļā šofera durvis, nejauši uzspiedu Lock vai Unlcok, vai abas reizē, un auto sāka taisīties visi logi lejā, kamēr tur atslēgšanas pozīcijā. No sākuma nesapratu wtf ko notiek, bet tad sapratu ka jā, ja čakarē šofera durvīs slēdzeni, kad tiešibspiež pogas uz atslēgām, logi sākt kkādā brīdī vērties vaļā tā arī nesapratu, ka tas ir iespējams, ja atslēga fiziski ne izstaro nekādu frekvenci, un cik man zināms, uz šofera durvju slēdzenes vietas nav spoles, kas varētu iedot kkādus voltus? pietam atslēga joprojām nav "aktivizēta"

toties durvīs ir slēdzītis pie kam atklāšu nolēpumu ir arī slēdzenes apsilde


Jap tieši nāku atjaunot info, sapratu ka nekādas maģijas nav, logi sāk vērties vaļā kad atslēgu patur pašā galējā atvēršanas pozīcijā, pēc dažām sek. Un analoģiski ar logu pacelšanu augšā, kad patur galējā izslēgšanas pozīcija. Kamēr čakarējos, sataisīju mikro slēdzi kas radīja ka vagars vaļā vislaik, labi ka paši vadi nebija izpuvuši bet tikai atsperīte izstaipījusies xD
Offline
sys9291
22. Oct 2023, 18:18 #35864

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Oct 2023, 17:10:45 @RSAWorkshop rakstīja:
Viņa nebeidzās ar e34?

lakam gan - tātad samelojos...
Offline
andronss8
23. Oct 2023, 04:40 #35865

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 477

Braucu ar: e39 530i


22 Oct 2023, 14:48:57 @makukaka rakstīja:
Interesants novērojums - kad slēdzu vaļā šofera durvis, nejauši uzspiedu Lock vai Unlcok, vai abas reizē, un auto sāka taisīties visi logi lejā, kamēr tur atslēgšanas pozīcijā. No sākuma nesapratu wtf ko notiek, bet tad sapratu ka jā, ja čakarē šofera durvīs slēdzeni, kad tiešibspiež pogas uz atslēgām, logi sākt kkādā brīdī vērties vaļā tā arī nesapratu, ka tas ir iespējams, ja atslēga fiziski ne izstaro nekādu frekvenci, un cik man zināms, uz šofera durvju slēdzenes vietas nav spoles, kas varētu iedot kkādus voltus? pietam atslēga joprojām nav "aktivizēta"

Tā tak opcija tāda-nospied un turi atvēršanas pogu, logi un lūka atveras, tāpat ar aizvēršanu. Vai jūs par citu tēmu?

[ Šo ziņu laboja andronss8, 23 Oct 2023, 04:42:05 ]

Offline
sys9291
23. Oct 2023, 10:24 #35866

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2023, 04:40:17 @andronss8 rakstīja:

22 Oct 2023, 14:48:57 @makukaka rakstīja:
Interesants novērojums - kad slēdzu vaļā šofera durvis, nejauši uzspiedu Lock vai Unlcok, vai abas reizē, un auto sāka taisīties visi logi lejā, kamēr tur atslēgšanas pozīcijā. No sākuma nesapratu wtf ko notiek, bet tad sapratu ka jā, ja čakarē šofera durvīs slēdzeni, kad tiešibspiež pogas uz atslēgām, logi sākt kkādā brīdī vērties vaļā tā arī nesapratu, ka tas ir iespējams, ja atslēga fiziski ne izstaro nekādu frekvenci, un cik man zināms, uz šofera durvju slēdzenes vietas nav spoles, kas varētu iedot kkādus voltus? pietam atslēga joprojām nav "aktivizēta"

Tā tak opcija tāda-nospied un turi atvēršanas pogu, logi un lūka atveras, tāpat ar aizvēršanu. Vai jūs par citu tēmu?

viņam pults nestrādā, bet atslēgas turēšana aizslēgt / atslēgt pozīcijā pilda šo funkciju...
Offline
ritvarsox
25. Oct 2023, 21:38 #35867

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2023

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Pārdod BMW E39 style 83 diskus un 2022.gada m+s ziemas riepu komplektu 4.gab. 7mm. 205.65.r15. 200e.
Offline
makukaka
19. Jan 2024, 16:22 #35868

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Kāds varbūt ir saskāries ar līdzīgu problēmu - e39 1996 gada, centrālajā konsolē ir komforta bloks ar temp. regulāciju pa salona pusēm, pēc skata parasta vidējā daļa ar skaļuma pogām, bet bez iebūvētā telefona pogām ( versiju nezinu, vēlāk varu nofočēt), un uz cd maģa ir pogas ekvivalaizerim (bass/treble) un 2 pogas lai likt balansu uz priekšu/aizmuguri, labo/kreiso pusi.
Problēma tāda, ka noslāpējot dzinēju, tie balansi nogļučī un sanāk, ka samet visu skaļu uz priekšējo kreiso skaļruņu pusi.
Domāju ka varbūt vāks, kas taisas vaļā lai piekļūtu cd caurumam, nospiežas uz pogām, bet arī ar atvērtu problēma paliek. Domāju ka mazums pogas beigtas un vislaik ir īssavienojumā uz konkrēto pusi, bet arī nē, kad saliek normāli labo/kreiso pusi un priekšu/aizmuguri pa vidu, tad pats neatlec...
Kad nopirku aizvakar autiņu, šķita ka tika šofera puses skaļrunis un pīkstulis strādā, tad pabakstot balansus, viss ok. Ja pie ieslēgta dzinēja izslēdz/ieslēdz rādio, tad saglabājas abi balansi pa vidu. Ja noslāpē dzinēju, izņem / neizņem atslēgu no slēdzenes, tad atkal nometas viss balans uz šofera puses durvīm, turklāt bass/treble saglabājas... vai problēma varētu būt augšējā CD bloka daļā, vai kur citur?


CD bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0255

Vidējais bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0280

[ Šo ziņu laboja makukaka, 19 Jan 2024, 16:34:14 ]

Offline
UldisUldis
19. Jan 2024, 16:45 #35869

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 451

Braucu ar: 528i E39, 535i F10

Nopirkšu šādu šofera puses DEPO ksenona lukturi, E39.



Meklēju arī E39 šofera puses pr. spārnu (cosmosschwarz)

2 deviņi 322802 vai PM
Offline
-next-
19. Jan 2024, 17:59 #35870

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:


19 Jan 2024, 16:22:29 @makukaka rakstīja:
Kāds varbūt ir saskāries ar līdzīgu problēmu - e39 1996 gada, centrālajā konsolē ir komforta bloks ar temp. regulāciju pa salona pusēm, pēc skata parasta vidējā daļa ar skaļuma pogām, bet bez iebūvētā telefona pogām ( versiju nezinu, vēlāk varu nofočēt), un uz cd maģa ir pogas ekvivalaizerim (bass/treble) un 2 pogas lai likt balansu uz priekšu/aizmuguri, labo/kreiso pusi.
Problēma tāda, ka noslāpējot dzinēju, tie balansi nogļučī un sanāk, ka samet visu skaļu uz priekšējo kreiso skaļruņu pusi.
Domāju ka varbūt vāks, kas taisas vaļā lai piekļūtu cd caurumam, nospiežas uz pogām, bet arī ar atvērtu problēma paliek. Domāju ka mazums pogas beigtas un vislaik ir īssavienojumā uz konkrēto pusi, bet arī nē, kad saliek normāli labo/kreiso pusi un priekšu/aizmuguri pa vidu, tad pats neatlec...
Kad nopirku aizvakar autiņu, šķita ka tika šofera puses skaļrunis un pīkstulis strādā, tad pabakstot balansus, viss ok. Ja pie ieslēgta dzinēja izslēdz/ieslēdz rādio, tad saglabājas abi balansi pa vidu. Ja noslāpē dzinēju, izņem / neizņem atslēgu no slēdzenes, tad atkal nometas viss balans uz šofera puses durvīm, turklāt bass/treble saglabājas... vai problēma varētu būt augšējā CD bloka daļā, vai kur citur?


CD bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0255

Vidējais bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0280

Tur otraja linkā radioblokam bija jānomaina atmiņas mikrene.
Offline
makukaka
19. Jan 2024, 18:52 #35871

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


19 Jan 2024, 17:59:58 @-next- rakstīja:

19 Jan 2024, 16:22:29 @makukaka rakstīja:
Kāds varbūt ir saskāries ar līdzīgu problēmu - e39 1996 gada, centrālajā konsolē ir komforta bloks ar temp. regulāciju pa salona pusēm, pēc skata parasta vidējā daļa ar skaļuma pogām, bet bez iebūvētā telefona pogām ( versiju nezinu, vēlāk varu nofočēt), un uz cd maģa ir pogas ekvivalaizerim (bass/treble) un 2 pogas lai likt balansu uz priekšu/aizmuguri, labo/kreiso pusi.
Problēma tāda, ka noslāpējot dzinēju, tie balansi nogļučī un sanāk, ka samet visu skaļu uz priekšējo kreiso skaļruņu pusi.
Domāju ka varbūt vāks, kas taisas vaļā lai piekļūtu cd caurumam, nospiežas uz pogām, bet arī ar atvērtu problēma paliek. Domāju ka mazums pogas beigtas un vislaik ir īssavienojumā uz konkrēto pusi, bet arī nē, kad saliek normāli labo/kreiso pusi un priekšu/aizmuguri pa vidu, tad pats neatlec...
Kad nopirku aizvakar autiņu, šķita ka tika šofera puses skaļrunis un pīkstulis strādā, tad pabakstot balansus, viss ok. Ja pie ieslēgta dzinēja izslēdz/ieslēdz rādio, tad saglabājas abi balansi pa vidu. Ja noslāpē dzinēju, izņem / neizņem atslēgu no slēdzenes, tad atkal nometas viss balans uz šofera puses durvīm, turklāt bass/treble saglabājas... vai problēma varētu būt augšējā CD bloka daļā, vai kur citur?


CD bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0255

Vidējais bloks ir šāds:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=65_0280

Tur otraja linkā radioblokam bija jānomaina atmiņas mikrene.


Ā skaidrs, nu lab tad jau vienkāršāk bus citu bloku sameklēt pa šortiem, nekā pašam meklēt mikreni, pārlodēt. Paldies!
Offline
bum_bumz
19. Jan 2024, 23:24 #35872

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6442

Braucu ar: E34


19 Jan 2024, 16:22:29 @makukaka rakstīja:

Kad nopirku aizvakar autiņu, ...

Fiksi gan jauns projekts
Offline
makukaka
20. Jan 2024, 03:24 #35873

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


19 Jan 2024, 23:24:12 @bum_bumz rakstīja:

19 Jan 2024, 16:22:29 @makukaka rakstīja:

Kad nopirku aizvakar autiņu, ...

Fiksi gan jauns projekts

Ko vajag, to vajag
Offline
makukaka
08. Feb 2024, 18:36 #35874

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Sveiki visiem, radās bik jautājums par abs/asc sistēmu - varbūt kāds var padalīties ar Info, pa kurieni (parasti) varētu iet vads no aizmugurējā labā (no šofera krēsla pozīcijas) iet ABS datčika vadi līdz pašam abs modulim zem haubes?
Problēma sekojoša: pēc inpas, aizmugurējā labā riepa nedod Info par riepas griešanas ātrumu, no pārējām 3 riepām info pienāk un var redzēt. Net abs kļūdu 31. Vēl gaudoja ļoti gultnis, bet to šodien servisā samainīja. Biju noņēmis ratu, cerībā ka vnk kāds vads nopujis, bet vadi izskatījās ok, zvanījās, pats štekeris ari bez zaļā, izskrūvēt nesanāca, jo nebija pa rokai vajadzīgais torxiņš, tāpēc drošības pēc nopūtu sensora vietu ar elektrisko kontaktu tīrītāja šķidrumu. Kad pirku auto, iepriekšējais īpašnieks teica, ka reizēm nogluko tas abs, bet pārsvarā esot OK (to pats redzēju kad izbraucām testa braucienu, kamēr braucām un bijām kustībā, viss OK, kad noparkojāmies, īsi pēc tam uzmetās ABS un asc simboli uz paneļa). Auto pēc pirkuma atdzinu uz mājām aptuveni 40km,viss OK,pāris reizes pabraukāju ap māju, bija ok, bet pēc kadam pāris dienām tagad vislaik ir šie kļūdas simboli uz paneļa un arī abs nestrādā. Odometrs šancē, tin uz priekšu. Man ir aizdomas, ka kkur ir papujuši vadi, jo citas problēmas ar ABS neredzu, itkā. Abs štekeri jau esmu ieplānojis samainīt pēc pārdesmit dienām, bet līdz tam biju domājis paskatīties vēlreiz pašus vadus, jo tas sensors vainu strādātu, vai arī nē, taka pats redzēju kā sākumā viss bija OK, nu kā viņš nemeta kļūdu uz ABS. Ik pa pāris dienām arī skatos inpā vai nav kāda jauna kļūda no ABS, bet viss kas metas ir 31 kļūda
Offline
Digital
08. Feb 2024, 19:17 #35875

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

Nu gadās jau arī defektaini/gļukaini devēji. Tad ir redzets, kad mainot gultni mehs sačakare viņu. Un tad vecais labais abs bloks kurš iet uz galy.
Offline
sergis15
08. Feb 2024, 23:01 #35876

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

nu uzmetot ejošu abs bloku pēc koda, ja tajā ir defekts, uzreiz pazudīs visas kļūdas, paliks tikai dsc simbols, par to, ka stūres leņķis nav piekodēts.

ja uzmetot to, kļūda paliek, tad jau kā Digital saka, iespējams, sapists ir gultnis pie uzlikšanas, vai devējs tik pat labi.
ar devējiem ir tikai tā, tikai OEM vai bosch, pārējie visi misenē, labāk lietotu oem, nekā padjobku kkādu.

un ar gultni ir same, vai nu oe ražotājs vai oem, vai lietots labs.

es pirms gadiem 10, uz sava bmw pārliecinājos, ka lai kurā elektroniskajā mezglā tam bembim ielien, ar aftermarketu jaunu, kvai 5x dārgāku nekā oem lietotais, tas auto pisīsies visu laiku!


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sys9291
09. Feb 2024, 10:53 #35877

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2024, 23:01:57 @sergis15 rakstīja:
nu uzmetot ejošu abs bloku pēc koda, ja tajā ir defekts, uzreiz pazudīs visas kļūdas, paliks tikai dsc simbols, par to, ka stūres leņķis nav piekodēts.

ja uzmetot to, kļūda paliek, tad jau kā Digital saka, iespējams, sapists ir gultnis pie uzlikšanas, vai devējs tik pat labi.
ar devējiem ir tikai tā, tikai OEM vai bosch, pārējie visi misenē, labāk lietotu oem, nekā padjobku kkādu.

un ar gultni ir same, vai nu oe ražotājs vai oem, vai lietots labs.

es pirms gadiem 10, uz sava bmw pārliecinājos, ka lai kurā elektroniskajā mezglā tam bembim ielien, ar aftermarketu jaunu, kvai 5x dārgāku nekā oem lietotais, tas auto pisīsies visu laiku!


ar gultņiem nav tik kritiski - ies arī ne OEM (protams ja viņam vispār ir ABS impulsu gredzens). Par devējiem skarbāk - tur vajadzētu OEM, pie kam jāievēro štepseļu krāsa, jo paši devēji atšķiras. Vecos devējus ar palēko štepseli var piemēram samērīt, bet jaunā tipa ar zilo štepseli vairs nē... Klasiskais ielidojums sākas pie devēju maiņas, jo izvēlas lētāko, kas protams nestrādās...
Ja meklēt problēmas vados, tad parati tā ir vieta, kur vads paiet zem paspārņa plastmasas, vai arī iet cauri kuzovam...
Offline
sergis15
09. Feb 2024, 11:32 #35878

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu


09 Feb 2024, 10:53:06 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2024, 23:01:57 @sergis15 rakstīja:
nu uzmetot ejošu abs bloku pēc koda, ja tajā ir defekts, uzreiz pazudīs visas kļūdas, paliks tikai dsc simbols, par to, ka stūres leņķis nav piekodēts.

ja uzmetot to, kļūda paliek, tad jau kā Digital saka, iespējams, sapists ir gultnis pie uzlikšanas, vai devējs tik pat labi.
ar devējiem ir tikai tā, tikai OEM vai bosch, pārējie visi misenē, labāk lietotu oem, nekā padjobku kkādu.

un ar gultni ir same, vai nu oe ražotājs vai oem, vai lietots labs.

es pirms gadiem 10, uz sava bmw pārliecinājos, ka lai kurā elektroniskajā mezglā tam bembim ielien, ar aftermarketu jaunu, kvai 5x dārgāku nekā oem lietotais, tas auto pisīsies visu laiku!


ar gultņiem nav tik kritiski - ies arī ne OEM (protams ja viņam vispār ir ABS impulsu gredzens). Par devējiem skarbāk - tur vajadzētu OEM, pie kam jāievēro štepseļu krāsa, jo paši devēji atšķiras. Vecos devējus ar palēko štepseli var piemēram samērīt, bet jaunā tipa ar zilo štepseli vairs nē... Klasiskais ielidojums sākas pie devēju maiņas, jo izvēlas lētāko, kas protams nestrādās...
Ja meklēt problēmas vados, tad parati tā ir vieta, kur vads paiet zem paspārņa plastmasas, vai arī iet cauri kuzovam...

par štekeriem taisnība, bet man šķiet, ka tur pelēkajam ar zilo bija konektors savādāks, ka nemaz fiziski nevar saspraust kopā, bet reāli neatceros.
ar vadiem nu cik pieredze, e39 baigi nav izteikta problēma, e38 gan tā bija slimība, melni un nopuvuši. bieži tieši pini bija štekerī nolūzuši.
bet nu te jāsāk paļubomu ar bloku, darbs uz 5 minūtēm, noraut elektro daļu un piemest klāt citu.


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
makukaka
09. Feb 2024, 14:48 #35879

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Man dsc nemaz nav, tikai asc, bet konektors ir pelēkais. (1996 gada sedans ar m52b25, ms41, laikam 22 nedēļas izlaidums) rezerves ABS bloka ar kuru pārbaudīt arī nav, bet to teorija varu sadabūt šrotā, kaut vai lai tīri rezerves pēc lai stāv.
Mēģināju pašu abs devēju izzvanīt ar diožu pārbaudes režīmu ar multimetru, mainot spaiļu pieslēgšanās vietas, neko neuzrādīja, nebija arī nekādas pretestības. Turklāt, joka pēc mēģināju mērīt pretestības arī uz štekera galā, kur aiziet vadi uz abs bloku, tur uz izslēgta dzinēja arī nekas, bet bija daži milivolti. Domāju ka varbūt gļuks, bet kad ar rokām skāros klāt, milivolti bija praktiski necik.
Aa un vēl stulbs jautājums - tagadējam aparātam strādā auto aizslēgšana no atslēgas. Dažreiz aizlockojot mašīnu, iemirgojas avareikas, bet dažreiz nē, ar ko tas varētu būt saistīts? Pie atpakaļ skata spoguļa ir arī sarkans leds, kurš ik pa laikam mirgo, kad mašīnu aizsledzu ar atslēgu

[ Šo ziņu laboja makukaka, 09 Feb 2024, 14:55:10 ]

Offline
sys9291
09. Feb 2024, 15:09 #35880

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Feb 2024, 14:48:30 @makukaka rakstīja:
Man dsc nemaz nav, tikai asc, bet konektors ir pelēkais. (1996 gada sedans ar m52b25, ms41, laikam 22 nedēļas izlaidums) rezerves ABS bloka ar kuru pārbaudīt arī nav, bet to teorija varu sadabūt šrotā, kaut vai lai tīri rezerves pēc lai stāv.
Mēģināju pašu abs devēju izzvanīt ar diožu pārbaudes režīmu ar multimetru, mainot spaiļu pieslēgšanās vietas, neko neuzrādīja, nebija arī nekādas pretestības. Turklāt, joka pēc mēģināju mērīt pretestības arī uz štekera galā, kur aiziet vadi uz abs bloku, tur uz izslēgta dzinēja arī nekas, bet bija daži milivolti. Domāju ka varbūt gļuks, bet kad ar rokām skāros klāt, milivolti bija praktiski necik.
Aa un vēl stulbs jautājums - tagadējam aparātam strādā auto aizslēgšana no atslēgas. Dažreiz aizlockojot mašīnu, iemirgojas avareikas, bet dažreiz nē, ar ko tas varētu būt saistīts? Pie atpakaļ skata spoguļa ir arī sarkans leds, kurš ik pa laikam mirgo, kad mašīnu aizsledzu ar atslēgu

vecie (pelēkie) zvanās uz omiem - izzvani citu devēju... un vecie bloki nemēdz nomirt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo