Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
sergis15
04. Apr 2023, 21:39 #35841

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

bļa, man bija šitais prikols.
negribu sadirst, bet šķiet, tas rullīts, kas pie stoikas pieskrūvēts bija riktīgi nodilis. slēdzeni biju uzmainījis, neatrisināja problēmu.
katrā keisā, man pazuda tā problēma.
sāc ar to rullīti

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
E39Daniels
18. Jun 2023, 22:43 #35842

Kopš: 21. Mar 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 530d '02 Exclusive

Ik pa laikam parādās kļūda, ko nevaru atrast .pdf, kur minētas visas kļūdas. Ir kas tamlīdzīgs : benzsiche 1. prufe
Saprotu, ka prufe ir kļūda, bet kam?
Offline
makukaka
05. Sep 2023, 22:45 #35843

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Labvakar. Man tizls jautājums - m52b20tu motors lēnām pamet čatu - nav kompresijas 6 cilindrā. Problēma skaidrā, labot netaisos, jo bundža nav tā vērta, kā arī nobraukums nu jau gandrīz 400k. Problēma tāda, ka nedaudz pastāvot tukšgaitā, aiziet kļūda uz 6 un 4 cilindru ka ir misfire un vēl lamda sūdzas ka pārāk bagātīgs maisījums izplūdē. Sveces/coilas mainītas vietām, kļūda paliek. Kad tikko iedarbina, vienalga silts vai auksts, kādu minūti varbūt strādā OK pēc skaņas, pēc short term fuel trim inpā uzrāda +3~4 uz 6 čili un kkas ap 1 uz 4to. Tad, kad uzmet misfire kļūdu, motors sāk raustīties, jauda pa pipeļiem un short term fuel trims Uz 6 cilindru lēkā no +5-+9. Ja motoru noslāpē, vai arī ar inpu nodzēš kļūdas, tad atkal kādu laiku strādā vienmērīgi un arī jauda ir tīri OK. Jautājums tāds - vai ir kā iespējams apmānīt datoru, lai viņš nafig neredz ka ir misfire 6 un 4 cilindrā, un lai lambdas arī neredzētu ka 4-6 cilindru bankā neizdef degviela? Tīri saprotu ka dienas tam motoram ir skaitītas, bet taka pamata auto vēl ir servisā uz kādu labu laiku, tad šis pagaidu E39 bemslis vajadzīgs kā ūdens. Ir kādas idejas, kā varu apmānīt kompi, lai viņš neaiziet kļūdā? Baigi traucē kad brauc pilsētā un ik pa laikam jāapstājas pie luksoforiem. Šodien gandrīz saskrējās, jo knapi pietika jauda izbraukt no pagrieziena ātri. Nu vai arī kādas vēl idejas, ko var pa lēto izdarīt, lai tas motors vēl padzīvo vismaz līdz pirmajiem sniegiem, tad jau pamata auto būs atpakaļ un bemsli varēs svinīgi aptīt ap koku un nodedzināt
Offline
-next-
06. Sep 2023, 03:54 #35844

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Paprovē atslegt gaisa masas mērītāju
Offline
sys9291
06. Sep 2023, 10:17 #35845

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

interesanta pieeja: problēma skaidra, labot netaisos, bet pasakiet, kā turpināt braukt bez labošanas....
Offline
makukaka
06. Sep 2023, 18:35 #35846

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Nu jā, pa lielam tā i, nav jēgas grūzt iekšā remontos tuvu tam, pa cik to mašīnu paņēmu (700 eiriki), auto bija paņemts tikai tāpēc, ka ikdienas auto ir ilgstošā remontā... Opipelim galvas blīve pušu, bet kā teica mehāniķis čoms, kurš bij to galvu aizvedīs uz pārbaudēm, tad tas arī viss kas jānomaina lai ietu, bet nu vēl darbs uz vairākām nedēļām kā minimums ar citiem loriņiem un problēmām. Savukārt bembis, kamēr neizmet to kļūdu, iet pat tīri žiperīgi, ja neskaita ka kompresija visos cilindros ap 90psi, nu vai arī kas tur bija par mērvienību, un tajā vienā 6stajā tikai ap 60psi...pēc pases jābut 150...un ja neņem vērā visus vacuum leak utt... Vnk nau verc visu to papisto nervu un naudas lai to bemsli dabūtu stīgā, tāpēc arī jautāju pēc padoma kā appist smadzenes kompim, lai vismaz kamēr gaidu pamata auto, var ciešami braukt ar bemsli. Kad būs opipelis gatavs, to e39 visticamāk aptīšu ap koku vai nodedzināšu for fun! Btw paldies par maf atslēgšanas ieteikumu, patestēšu kkad un padošu ziņu kā gāja.pirmstam kad atslēdzu mafu un ar inpu skatījos kas ar short term trimiem notiek, tad inpā pat neuzrādijās dati kā tādi, stāvēja prost uz vienas vērtības un nekustējās

[ Šo ziņu laboja makukaka, 07 Sep 2023, 07:03:16 ]

Offline
makukaka
06. Sep 2023, 18:57 #35847

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Hmm patestēju dažas minūtes, izskatās pat cerīgi. Loģiski, ka ar atslēgtu mafu vienīgo kļūdu ko uzmet ir par mafu, bez viņa tad kompis laikam nezin cik daudz gaisa ieiet un cik bagātīgai izplūdei jābūt, sanāk to visu viņš rēķina pēc backup iešūtajām kartēm? update: pabraukāju nedaudz apkārt agresīvāk kā parasti, ar stopiņiem, emulēju satiksmi Rīgā, so far so good, varēja pat nedaudz slīpi iemest uz grantinieka!

[ Šo ziņu laboja makukaka, 06 Sep 2023, 19:39:38 ]

Offline
spriditis
07. Sep 2023, 08:07 #35848

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nodod to hlamu lūžņos un sataisi zibens auto. Ja normāls meistars,tad 2-3 dienu darbs,ar visu galvas slīpēšanu,skrūvēšana tur ir pus dienas darbs priekš kam nervus sev bojāt un tērēt līdzekļus,un laiku?
Offline
makukaka
07. Sep 2023, 16:45 #35849

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Viss, kā jau parasti, atduras finansiālajās iespējās... Tā jau būtu ātrāk, bet esmu labā gabalā no Rīgas un arī mehāniķis, kā jau mazā ciematā, diezgan noslogots. Pats motors OK, bet tur bij vēl problēmas kur vajag detaļas, laiku, lai visu saliktu stīgā. Vnk pavaicāju, ka ja jau galva noņemta, lai paskatās ko vēl var samainīt, lai ilgāk nebūtu klapatas
Offline
makukaka
16. Sep 2023, 00:11 #35850

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Atkal jauns jautājums xD - kā īsti strādā ASC sistēma uz E39 prefa ar m52b20tu tu? Cik lasu netā, ja ieslēdz ASC (kad uz paneļa parādās tas simbolinš), tas nozīmē ka ASC ir atslēgts. Teorijā... Kad mēģinu samest slīpi uz grantinieka, sanāk turēt slīpi līdz kkur otrajam robam, bet tad tā ASC lapiņa uz paneļa sāk mirgot (cik saprotu tas nozīmē ka ASC sistēma aktīvi strādā), sānslīde beidzas un lampiņa paliek izslēgta... Pēc sajūtām liekas, ka vajadzētu pietikt jaudas mazliet ilgāk pagriezt, bet ASC randomā dažreiz ātrāk, dažreiz lēnāk ieslēdzās atpakaļ, kaut arī to izslēdzu. Vai tā ir paredzēts tai sistēmai strādāt, vai arī vajag kkādu noteiktu sekunžu laiku turēto to pogu, vai spaidīt...? Biju atradis kkur bimmerfest forumos, ka ja patur 10 sekundes to pogu, tad, teorijā, vajadzētu nemest nost jaudu no motora kkādas x sekundes, un tikai pectam ASC sistēma nostrādā. Cik ir mēģināts dažādos veidos spaidīt, nekas, liekas, ka nemainās. Ja tur ilgi nospiestu tad pēc aptuveni 30 sek. ASC lampiņa uz paneļa vnk izslēdzas. Abs kļūdas neredzu, citu ar šo saistītu kļūdu inpā arī nemanu... Kāds no šejienes guru varbūt var sīkāk pamācīt par to ASC?
Offline
sys9291
16. Sep 2023, 11:34 #35851

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Sep 2023, 00:11:38 @makukaka rakstīja:
Atkal jauns jautājums xD - kā īsti strādā ASC sistēma uz E39 prefa ar m52b20tu tu? Cik lasu netā, ja ieslēdz ASC (kad uz paneļa parādās tas simbolinš), tas nozīmē ka ASC ir atslēgts. Teorijā... Kad mēģinu samest slīpi uz grantinieka, sanāk turēt slīpi līdz kkur otrajam robam, bet tad tā ASC lapiņa uz paneļa sāk mirgot (cik saprotu tas nozīmē ka ASC sistēma aktīvi strādā), sānslīde beidzas un lampiņa paliek izslēgta... Pēc sajūtām liekas, ka vajadzētu pietikt jaudas mazliet ilgāk pagriezt, bet ASC randomā dažreiz ātrāk, dažreiz lēnāk ieslēdzās atpakaļ, kaut arī to izslēdzu. Vai tā ir paredzēts tai sistēmai strādāt, vai arī vajag kkādu noteiktu sekunžu laiku turēto to pogu, vai spaidīt...? Biju atradis kkur bimmerfest forumos, ka ja patur 10 sekundes to pogu, tad, teorijā, vajadzētu nemest nost jaudu no motora kkādas x sekundes, un tikai pectam ASC sistēma nostrādā. Cik ir mēģināts dažādos veidos spaidīt, nekas, liekas, ka nemainās. Ja tur ilgi nospiestu tad pēc aptuveni 30 sek. ASC lampiņa uz paneļa vnk izslēdzas. Abs kļūdas neredzu, citu ar šo saistītu kļūdu inpā arī nemanu... Kāds no šejienes guru varbūt var sīkāk pamācīt par to ASC?

podziņas paturēšana attiecas uz DSC sistēmu. ASC sistēma ir diezgan primitīva un vairāk saktās lai riteņi neizzpolētu. DSC sistēma jau satur žiroskopus, kas kontrolē auto uzvedību ne tikai ar dzinēja jaudas samazināšanu, bet arī selektīvu bremžu izmantošanu lai panāktu to, ka auto saglabā trajektoriju...
Offline
makukaka
16. Sep 2023, 19:53 #35852

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Hmm, a kā var saprast, vai auto ir dsc? Vienkārši tam bemslim visādas detaļas ir iepriekš liktas, paneļi mainīti utt, tobiš, kā es varu būt drošs, ka tā tiešām ir asc poga, nevis dsc, kura ir uzlikta uz pogas ar uzrakstu asc... Biš stulbi izklausās gnjau, bet mēģinu saprast to būtību ka būtu jāstrādā pēc inženieru ieceres un vai faktiski tā strādā.
Patestēju turēt asc pogu kādu pus minūti nospiestu, no sākuma iedegas lampiņa uz paneļa un uz pus minūtes laiku, plus mīnus, izdziest. Tālāk ja spaida asc pogu tad vairs ne izgaismojas uz paneļa līdz brīdim kamēr noslāpē un izņem atslēgu uz neilgu laiku. Šādi saspaidot pamēģināju nedaudz uz grantinieka, no sākuma itkā nedaudz izspolē, bet tad jūtami ka motoram tiek nogriezta jauda, tikmēr arī tas ķipa asc simbols mirgo uz paneļa, pectam atkal izdziest. Ieslēgt arī nevar, kamēr mašīnu "nenorestartē" ja salīdzina pēc sajūtām, tad šķiet ka mazliet vairāk jaudas tiek uz ratiem, bet dadz jūtamāks jaudas kritums kad tā sistēma aktīvi strādā, spiežot kaut pilnā čībā rati nu nekādīgi negrib turpināt izslīdēt. Vai ir kkāda iespēja to asc pārprogrammēt tā, ka nospiežot asc pogu, tā sistēma pilnībā atslēdzas, un netraucē ratiem izslīdēt, un tad kad ieslēdz atpakaļ, tad atkal strādā... No inpas izskatās ka ir ms42 vadība, ja pareizi sapratu
Offline
sys9291
16. Sep 2023, 20:00 #35853

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

E39 prefam nebija DCC pie kam vienkārši uzlikt viņu tur tā nemaz nevar…
Offline
Kanjo
16. Sep 2023, 20:56 #35854

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:

Cik es zinu, ASC nevar tā īsti atslēgt pilnīgi jo tāpat saglabājas kaut kādi asistenti.
DSC gan atslēdzas pilnīgi viss..
Offline
makukaka
16. Sep 2023, 21:27 #35855

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Hmm... Kādam varbūt ir pilnā elektriskā shēma? Varētu mēģināt saprast kur un kādi asistenti darbojas, un izdomāt kā viņus apmānīt.kā ideja, varētu paņemt kkādu mikrokontrolieri, salikt klāt relejus, un salikt vadu uz asc pogu. Ideja, ka kad nospiež asc pogu, mikrokontrolieris caur relejiem utt apmāna visus asistentus, un kad mašīna iet slīpi, smadzenes domā, ka māšīna neiet slīpi
Ziņu, izklausās pēc nejēdzības, no sērijas, ka rauj zobu caur tūpli, bet no otras puses, būtu interesants projektiņš garajiem ziemas vakariem

[ Šo ziņu laboja makukaka, 16 Sep 2023, 21:28:38 ]

Offline
CAPSLOCK
16. Sep 2023, 21:30 #35856

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 865

Braucu ar:

Vienkārši norauj aizmugurē abs štekeri būs tev viss off. Var gadīties ka tā poga būs vienlga jāspiež
Offline
josi
17. Sep 2023, 11:19 #35857

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

@makukaka: nekā sarežgīta jau tur nav, izņem ABS drošinātāju un būs tev tā laime likt auto slīpi.
Offline
makukaka
17. Sep 2023, 11:55 #35858

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Oo labs, par abs štekeri vai drošinātāju neiedomājos. Jāpaštuko, kā uztaisīt lai ar pogu var ieslēgt vai izslēgt abs, lai var gan patrenēties patrakot, gan kaut cik ar drosībām braukt
Offline
makukaka
23. Sep 2023, 18:36 #35859

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Ir labs, izņēmu 30to 10A drošinātāju no bardačoka fuse-boksa, kad iedarbina tad uzreiz deg gan ABS gan ASC lampiņas, asc poga nereaģē. Ko lai saka, ar visu sapisto cilindru un vakuuma noplūdēm, ja pacenšas var par līdz 3šajam robam tikt ar riepu izslīdēšanu, tiesa gan uz slapja grantinieka, bet man ar to pilnībā pietiek kaut nedaudz "pagaršot" kā tas ir veikt apzinātas sānslīdes
Offline
andronss8
24. Sep 2023, 10:25 #35860

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 477

Braucu ar: e39 530i

Kāda ražotāja likt eļļas līmeņa devēju? Uzliku HELLA, pēc 2 gadiem tek. Oem maksā 200 eur.Ne visai cena.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo