Online
Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
BLINGZ | |  Kopš: 25. Aug 2010
Ziņojumi: 237
Braucu ar:
| Nekur neredzu, ka akumulators būtu nomainīts/uzlādēts. | Offline | | |
Siikaizs6414 | |  Kopš: 11. May 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar: E91
| Akumulators tika uzlādēts tad vel varēju piešķilt,vispār visam stāstam vel ir turpinājums,reikas eļļa bija satecējusi uz ģeneratora,vel mēģināja atvienot štekeri no ģeneratora un iepūta speciālo vadu klīneri,pēc tā brīnuma vairāk nebija nekādu klikšķu ne griešanas un ne pielaišanas ar vadiem.
Šodien mēģināju ar citu akumulatoru arī nekā. | Offline | | |
ritvarsox | |  Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2011
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| Pārdod FL halogēna lukturus ar Hella stikliem. Pēc apkopes lakoti. 250e | Offline | | |
|
ritvarsox | |  Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2011
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
20 Mar 2023, 18:31:18 @Siikaizs6414 rakstīja:
Akumulators tika uzlādēts tad vel varēju piešķilt,vispār visam stāstam vel ir turpinājums,reikas eļļa bija satecējusi uz ģeneratora,vel mēģināja atvienot štekeri no ģeneratora un iepūta speciālo vadu klīneri,pēc tā brīnuma vairāk nebija nekādu klikšķu ne griešanas un ne pielaišanas ar vadiem.
Šodien mēģināju ar citu akumulatoru arī nekā.
E39 Tehniskā grupa | Offline | | |
DFS  | |  Kopš: 08. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 15264
Braucu ar: BMW
| BMW E39 ir nepieciešams salabot/nomainīt vējstikla slotu mehānismu blakussēdētāja pusē, motori veseli. Vai kāds var piedāvāt remontu Rīgā un vajadzības gadījumā arī daļas ? PM .
2.9.33.4241 | Offline | | |
attmah | |  Kopš: 19. Jan 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, aizvērtām durvīm braucot, ikpalaikam izlec door open brīdinājums.
Mātē googlē meklēju info par e39 isti nav  | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 27858
Braucu ar: E39
|
04 Apr 2023, 19:07:24 @attmah rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, aizvērtām durvīm braucot, ikpalaikam izlec door open brīdinājums.
Mātē googlē meklēju info par e39 isti nav 
Tas plastmasas pipsis durvīs gan jau nodilis, siģene arī var gaudot no tā:
51218176350 | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 11875
Braucu ar: pikapu
| bļa, man bija šitais prikols.
negribu sadirst, bet šķiet, tas rullīts, kas pie stoikas pieskrūvēts bija riktīgi nodilis. slēdzeni biju uzmainījis, neatrisināja problēmu.
katrā keisā, man pazuda tā problēma.
sāc ar to rullīti
-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
E39Daniels | |  Kopš: 21. Mar 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: 530d '02 Exclusive
| Ik pa laikam parādās kļūda, ko nevaru atrast .pdf, kur minētas visas kļūdas. Ir kas tamlīdzīgs : benzsiche 1. prufe
Saprotu, ka prufe ir kļūda, bet kam? | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Labvakar. Man tizls jautājums - m52b20tu motors lēnām pamet čatu - nav kompresijas 6 cilindrā. Problēma skaidrā, labot netaisos, jo bundža nav tā vērta, kā arī nobraukums nu jau gandrīz 400k. Problēma tāda, ka nedaudz pastāvot tukšgaitā, aiziet kļūda uz 6 un 4 cilindru ka ir misfire un vēl lamda sūdzas ka pārāk bagātīgs maisījums izplūdē. Sveces/coilas mainītas vietām, kļūda paliek. Kad tikko iedarbina, vienalga silts vai auksts, kādu minūti varbūt strādā OK pēc skaņas, pēc short term fuel trim inpā uzrāda +3~4 uz 6 čili un kkas ap 1 uz 4to. Tad, kad uzmet misfire kļūdu, motors sāk raustīties, jauda pa pipeļiem un short term fuel trims Uz 6 cilindru lēkā no +5-+9. Ja motoru noslāpē, vai arī ar inpu nodzēš kļūdas, tad atkal kādu laiku strādā vienmērīgi un arī jauda ir tīri OK. Jautājums tāds - vai ir kā iespējams apmānīt datoru, lai viņš nafig neredz ka ir misfire 6 un 4 cilindrā, un lai lambdas arī neredzētu ka 4-6 cilindru bankā neizdef degviela? Tīri saprotu ka dienas tam motoram ir skaitītas, bet taka pamata auto vēl ir servisā uz kādu labu laiku, tad šis pagaidu E39 bemslis vajadzīgs kā ūdens. Ir kādas idejas, kā varu apmānīt kompi, lai viņš neaiziet kļūdā? Baigi traucē kad brauc pilsētā un ik pa laikam jāapstājas pie luksoforiem. Šodien gandrīz saskrējās, jo knapi pietika jauda izbraukt no pagrieziena ātri. Nu vai arī kādas vēl idejas, ko var pa lēto izdarīt, lai tas motors vēl padzīvo vismaz līdz pirmajiem sniegiem, tad jau pamata auto būs atpakaļ un bemsli varēs svinīgi aptīt ap koku un nodedzināt  | Offline | | |
-next- | | Kopš: 31. Mar 2020
Ziņojumi: 146
Braucu ar:
| Paprovē atslegt gaisa masas mērītāju | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 4997
Braucu ar: F20 R1200RT
| interesanta pieeja: problēma skaidra, labot netaisos, bet pasakiet, kā turpināt braukt bez labošanas....  | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Nu jā, pa lielam tā i, nav jēgas grūzt iekšā remontos tuvu tam, pa cik to mašīnu paņēmu (700 eiriki), auto bija paņemts tikai tāpēc, ka ikdienas auto ir ilgstošā remontā... Opipelim galvas blīve pušu, bet kā teica mehāniķis čoms, kurš bij to galvu aizvedīs uz pārbaudēm, tad tas arī viss kas jānomaina lai ietu, bet nu vēl darbs uz vairākām nedēļām kā minimums ar citiem loriņiem un problēmām. Savukārt bembis, kamēr neizmet to kļūdu, iet pat tīri žiperīgi, ja neskaita ka kompresija visos cilindros ap 90psi, nu vai arī kas tur bija par mērvienību, un tajā vienā 6stajā tikai ap 60psi...pēc pases jābut 150...un ja neņem vērā visus vacuum leak utt... Vnk nau verc visu to papisto nervu un naudas lai to bemsli dabūtu stīgā, tāpēc arī jautāju pēc padoma kā appist smadzenes kompim, lai vismaz kamēr gaidu pamata auto, var ciešami braukt ar bemsli. Kad būs opipelis gatavs, to e39 visticamāk aptīšu ap koku vai nodedzināšu for fun! Btw paldies par maf atslēgšanas ieteikumu, patestēšu kkad un padošu ziņu kā gāja.pirmstam kad atslēdzu mafu un ar inpu skatījos kas ar short term trimiem notiek, tad inpā pat neuzrādijās dati kā tādi, stāvēja prost uz vienas vērtības un nekustējās  [ Šo ziņu laboja makukaka, 07 Sep 2023, 07:03:16 ] | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Hmm patestēju dažas minūtes, izskatās pat cerīgi. Loģiski, ka ar atslēgtu mafu vienīgo kļūdu ko uzmet ir par mafu, bez viņa tad kompis laikam nezin cik daudz gaisa ieiet un cik bagātīgai izplūdei jābūt, sanāk to visu viņš rēķina pēc backup iešūtajām kartēm? update: pabraukāju nedaudz apkārt agresīvāk kā parasti, ar stopiņiem, emulēju satiksmi Rīgā, so far so good, varēja pat nedaudz slīpi iemest uz grantinieka!  [ Šo ziņu laboja makukaka, 06 Sep 2023, 19:39:38 ] | Offline | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3909
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nodod to hlamu lūžņos un sataisi zibens auto. Ja normāls meistars,tad 2-3 dienu darbs,ar visu galvas slīpēšanu,skrūvēšana tur ir pus dienas darbs priekš kam nervus sev bojāt un tērēt līdzekļus,un laiku? | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Viss, kā jau parasti, atduras finansiālajās iespējās... Tā jau būtu ātrāk, bet esmu labā gabalā no Rīgas un arī mehāniķis, kā jau mazā ciematā, diezgan noslogots. Pats motors OK, bet tur bij vēl problēmas kur vajag detaļas, laiku, lai visu saliktu stīgā. Vnk pavaicāju, ka ja jau galva noņemta, lai paskatās ko vēl var samainīt, lai ilgāk nebūtu klapatas  | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Atkal jauns jautājums xD - kā īsti strādā ASC sistēma uz E39 prefa ar m52b20tu tu? Cik lasu netā, ja ieslēdz ASC (kad uz paneļa parādās tas simbolinš), tas nozīmē ka ASC ir atslēgts. Teorijā... Kad mēģinu samest slīpi uz grantinieka, sanāk turēt slīpi līdz kkur otrajam robam, bet tad tā ASC lapiņa uz paneļa sāk mirgot (cik saprotu tas nozīmē ka ASC sistēma aktīvi strādā), sānslīde beidzas un lampiņa paliek izslēgta... Pēc sajūtām liekas, ka vajadzētu pietikt jaudas mazliet ilgāk pagriezt, bet ASC randomā dažreiz ātrāk, dažreiz lēnāk ieslēdzās atpakaļ, kaut arī to izslēdzu. Vai tā ir paredzēts tai sistēmai strādāt, vai arī vajag kkādu noteiktu sekunžu laiku turēto to pogu, vai spaidīt...? Biju atradis kkur bimmerfest forumos, ka ja patur 10 sekundes to pogu, tad, teorijā, vajadzētu nemest nost jaudu no motora kkādas x sekundes, un tikai pectam ASC sistēma nostrādā. Cik ir mēģināts dažādos veidos spaidīt, nekas, liekas, ka nemainās. Ja tur ilgi nospiestu tad pēc aptuveni 30 sek. ASC lampiņa uz paneļa vnk izslēdzas. Abs kļūdas neredzu, citu ar šo saistītu kļūdu inpā arī nemanu... Kāds no šejienes guru varbūt var sīkāk pamācīt par to ASC?  | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 4997
Braucu ar: F20 R1200RT
|
16 Sep 2023, 00:11:38 @makukaka rakstīja:
Atkal jauns jautājums xD - kā īsti strādā ASC sistēma uz E39 prefa ar m52b20tu tu? Cik lasu netā, ja ieslēdz ASC (kad uz paneļa parādās tas simbolinš), tas nozīmē ka ASC ir atslēgts. Teorijā... Kad mēģinu samest slīpi uz grantinieka, sanāk turēt slīpi līdz kkur otrajam robam, bet tad tā ASC lapiņa uz paneļa sāk mirgot (cik saprotu tas nozīmē ka ASC sistēma aktīvi strādā), sānslīde beidzas un lampiņa paliek izslēgta... Pēc sajūtām liekas, ka vajadzētu pietikt jaudas mazliet ilgāk pagriezt, bet ASC randomā dažreiz ātrāk, dažreiz lēnāk ieslēdzās atpakaļ, kaut arī to izslēdzu. Vai tā ir paredzēts tai sistēmai strādāt, vai arī vajag kkādu noteiktu sekunžu laiku turēto to pogu, vai spaidīt...? Biju atradis kkur bimmerfest forumos, ka ja patur 10 sekundes to pogu, tad, teorijā, vajadzētu nemest nost jaudu no motora kkādas x sekundes, un tikai pectam ASC sistēma nostrādā. Cik ir mēģināts dažādos veidos spaidīt, nekas, liekas, ka nemainās. Ja tur ilgi nospiestu tad pēc aptuveni 30 sek. ASC lampiņa uz paneļa vnk izslēdzas. Abs kļūdas neredzu, citu ar šo saistītu kļūdu inpā arī nemanu... Kāds no šejienes guru varbūt var sīkāk pamācīt par to ASC? 
podziņas paturēšana attiecas uz DSC sistēmu. ASC sistēma ir diezgan primitīva un vairāk saktās lai riteņi neizzpolētu. DSC sistēma jau satur žiroskopus, kas kontrolē auto uzvedību ne tikai ar dzinēja jaudas samazināšanu, bet arī selektīvu bremžu izmantošanu lai panāktu to, ka auto saglabā trajektoriju... | Offline | | |
makukaka | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39 520i 2000
| Hmm, a kā var saprast, vai auto ir dsc? Vienkārši tam bemslim visādas detaļas ir iepriekš liktas, paneļi mainīti utt, tobiš, kā es varu būt drošs, ka tā tiešām ir asc poga, nevis dsc, kura ir uzlikta uz pogas ar uzrakstu asc... Biš stulbi izklausās gnjau, bet mēģinu saprast to būtību ka būtu jāstrādā pēc inženieru ieceres un vai faktiski tā strādā.
Patestēju turēt asc pogu kādu pus minūti nospiestu, no sākuma iedegas lampiņa uz paneļa un uz pus minūtes laiku, plus mīnus, izdziest. Tālāk ja spaida asc pogu tad vairs ne izgaismojas uz paneļa līdz brīdim kamēr noslāpē un izņem atslēgu uz neilgu laiku. Šādi saspaidot pamēģināju nedaudz uz grantinieka, no sākuma itkā nedaudz izspolē, bet tad jūtami ka motoram tiek nogriezta jauda, tikmēr arī tas ķipa asc simbols mirgo uz paneļa, pectam atkal izdziest. Ieslēgt arī nevar, kamēr mašīnu "nenorestartē" ja salīdzina pēc sajūtām, tad šķiet ka mazliet vairāk jaudas tiek uz ratiem, bet dadz jūtamāks jaudas kritums kad tā sistēma aktīvi strādā, spiežot kaut pilnā čībā rati nu nekādīgi negrib turpināt izslīdēt. Vai ir kkāda iespēja to asc pārprogrammēt tā, ka nospiežot asc pogu, tā sistēma pilnībā atslēdzas, un netraucē ratiem izslīdēt, un tad kad ieslēdz atpakaļ, tad atkal strādā... No inpas izskatās ka ir ms42 vadība, ja pareizi sapratu | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 4997
Braucu ar: F20 R1200RT
| E39 prefam nebija DCC pie kam vienkārši uzlikt viņu tur tā nemaz nevar… | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|