Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 45 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Asch
25. Jul 2024, 15:38 #35921

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4297

Braucu ar:

Vari pameginat satirit tuksgaitas regulatoru, bet vaina visdrizak nebus tikai tur.
Offline
ritvarsox
01. Sep 2024, 13:01 #35922

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Telegram- E39 Tirgus plus aprakstā saite uz E39 Tehnisko grupu

Whatsapp- E39 Tirgus plus aprakstā saite uz E39 Tehnisko grupu
Offline
flame_boy
03. Sep 2024, 15:19 #35923

Kopš: 18. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: BMW 530i

Sveicināti.
Man ir nepieciešams padoms sakarā ar ZF 320Z kārbu.

Katru rītu uzsākot braukšanu met ārā no 1. un 5. ātruma, bet pabraucot kādu laiku vairs nemet ārā.

Kulises bukses un pārējās detaļas jau ir nomainītas, bet tāpat kloķis pēc sajūtām ir vaļīgs.

Prātīgāk ir meklēt citu vai škelt vaļā un remontēt esošo?
Offline
ilmars4998
11. Sep 2024, 13:00 #35924

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Nopirkšu dsp audio no e39 fl unīša. P.M.
Offline
makukaka
12. Oct 2024, 02:46 #35925

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Sen nav sanācis te būt, bet pa ilgiem laikiem atkal ir sakrājušies daži 'debili' jautājumi
...
Īsumā, ir M52B25 125kw 1996 gada mAtors, bet gribas... vairāk jaudas, jo gribu pietuvināties savam sapnim būt pro BMW drifterim!
Ja pareizi sapratu fišku, tad uzmetot M54b25 vai m52b28 galvu(bonusā ar +/- M50b28 vai M54B30 ieplūdes kolektoru, pēc apstākļiem) un pakoriģējot volumetriskās degvielas kartes iekš ECU, varu izspiest vairāk nekā 125kw no 523i PFL bundžas motora? Saprotu, ka visprātīgākais variants lielākai jaudai ir vnk ieķert motora swapu, vai arī visu E39'to, kuram jau stockā nāk vairāk kW, bet manā gadījumā, viss, kā jau parasti, atduras finansēs...
*** Nesaistīti - Reklāma xD - https://buymeacoffee.com/donijs_ar_e39?status=1 ***
Ir ideja vnk sagaidīt labu piedāvājumu M62B44TU variantam, jo man liekas, ka ja ir labs price konkrētajam dzinēja swapam, tad jāņem nedomājot, un dzinēja swapa process jāiemācās procesa gaitā, ne? xD

[ Šo ziņu laboja makukaka, 12 Oct 2024, 02:50:16 ]

Offline
spriditis
12. Oct 2024, 06:10 #35926

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Liec turbo,būs lētāk
Offline
vertikal
12. Oct 2024, 17:55 #35927

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 275

Braucu ar: e39 530iA

Nav vairs tie laiki kad ieplūdnieks maksāja vien 20eur. Pērc lielmotoru vai liec turbo. Būvēt atmosfēru ir dārgs iepisiens kas neatmaksājas.
Offline
makukaka
13. Oct 2024, 01:19 #35928

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Uh, no turbo tēmas ziņu tik to, ka ir patīkams "pūtiens", kad sasniegti pareizie apgriezienu
Turbo, pēc idejas, tad man vajadzētu castamizot esošo izplūdes kolektoru (kaķiki man nav, taisnas 2 trubas no katras bankas kas saiet vienā), tobiš, piemetināt papildus flanci, kur stiprinasies turbīnas karstā daļa, un pectam uz izplūdi, aukstajā galā, sanāk, caur intercooler aizmest kkādu trubu pa taisno uz ieplūdes kolektoru,pirms gaisa masas mērītāja? Nu un turbas aukstā gala ieplūdei vnk uzmest kkādu filtru, lai nesuc iekšā visādus puteklus utt, vaine?
Šitik tālu itkā saprotu, bet cik redzēts ka ir kkadi waste-gate vārsti jāliek,un hidrauliskie kontroles kanāli, lai regulētu pie kādiem apgriezieniem turbo sāk strādāt un kas tur vēl nē.
Vienvārd sakot, jāizlasa tonna ar literatūru par turbo pūtes teoriju utt, kas var ērtu būt labs veids kā pavadīt ziemas vakarus
Tiešām ieplūdes kolektori tik grūti sadabujami, par adekvātām naudām mūsdienās? Vnk orientēties +/- behu detaļu cenās sāku tik pirms nepilniem 2 gadiem,un cik ir sanācis pa šrotiem un čatikiem pirk rezerves daļas, man liekas, nekad tik priecīgs neesmu bijis par to, cik lēti var salikt auto tā, lai pašam pectam kaifs braukt, skatoties caur price/performance prizmu pa lielam tik jamonitorē tirgus, labi varianti, man liekas, samērā bieži uzpeld
Bet paldies par ideju, sen gribējās turbo cēpienu sajust arī behā, nevis tikai opel vectrā 1.9cdti

[ Šo ziņu laboja makukaka, 13 Oct 2024, 01:24:59 ]

Offline
spriditis
13. Oct 2024, 07:14 #35929

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Youtube ir neskaitāmi video ar pamācībām,ka pārbūvēt uz turbo,detaļas pa lēto var dabūt alītī un temu. Tāpat biežāk skrūvēsi kā brauksi,paies gadi,kamēr sapratīsi,kā visam pareizi jādarbojas, tad jau būs citas intereses
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo