Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 320i E36 lej ciet vienu cilindru

AutorsZiņojums
otomars
26. Sep 2009, 08:24 #21

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

pirms liekat vainu uz spoleem,vajadzeetu piipiites nomainiit droshi vien elljaa ir peldeejushaas...
Offline
Mar4ello
26. Sep 2009, 09:35 #22

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: Braucu ar BMW

Man bij tieši tāda pat problēma ar m52b28 ka lēja ciet podus un negāja pie mazom abarotiem.... aizdzinu uz Sia IGLIT pie elektriķiem ....

Kloķenes devēs <---- nomainīju , viss činā.

Maiīju sveces,pīpītes,indukcenes,masas devēju nekas nelīdzēja ...

Iesaku pirmtam aizbraukt pie elektriķiem kas Tev pateiks vainīgo mezglu nevis mainīt visu pēc kārtas
Offline
rezone
26. Sep 2009, 11:40 #23

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Kloķenes devēs ir jauns, sveces jaunas, pīpītes jaunas... principaa aizlejaas tikai tad kad aizgriezh lidz atdurienam, ta ka tas notiek nereali reti tapec iipashi netraucee, bet tik un taa gribetos uzzinat kur ir vaina.
Offline
Driver
26. Sep 2009, 11:45 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tak sitie gudrinieki visu grib darit pasi un tikai tad, kad visu iespejamo - kkur dzirdejusi, lasijusi, ir vairakkartigi izmeginajusi un nekas nav lidzejis, tad mekle visletako vietu, kur aizbraukt. Bet ko var gribet pa leto? Parasti tadas vietas, kads iznak apskatit auto un ja nevienu acimredzamu un aciskritosu defektu nemana, pasaka ka viss kartiba/nekn nevar atrast.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krabiss_k
27. Sep 2009, 09:44 #25

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

driver!! nav pamatojuma pirst!(neka personiga)
vnk jaw biju aizvedis pie kompjiem slegt!!

-karoche vakar lenu garu pipejot nomainiju visas sprauslas no 98.g troikas, pielaidu, viss iet, izbraucu, iet zbis, kaa uzsila lidz darba temp., atkal tas pats, bija aizdoma par pedejo cilndru, nomainiju vnk spoliti, ari no 98.g(ar jauno kuzavu0 trokas),nu isti vinja tur neder, jo viena skruvju vieta pa 1mm atskiras, bet ar vienu pievilku, iet!!, kartigi uzsildiju, izbraucu, viss cotka, vienigi var just, ka parejie cilindri kko dazubrid netaa uzsit, taka es domaju, ka manam spolitem ir kirdik, vai kaa viens te izteicas- pipites beigtas, jo es tikai tikko nomainiju jaunu varstu vaka blivi un pie reizes sveces- varetu but, ka tas pipites situsas garam uz ir kirdik?!

-jaut. kads info par indukcijas spolju pipitem, kur tadas izdevigak pirkt? noteikti jav japerk jaunas?
Offline
otomars
27. Sep 2009, 09:51 #26

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaunas maksa no ls6..liidz ls9,pamaini vietaam piipiites atsevishkji bez spoleem

[ Šo ziņu laboja otomars, 27 Sep 2009, 10:20:03 ]

Offline
krabiss_k
27. Sep 2009, 09:59 #27

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

un? kadam tad jabut rezultatam mainot vietam pipites? :P
Offline
krabiss_k
08. Nov 2011, 23:16 #28

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

nu vo, atgriežos pie šīs pašas tēmas: 320i brz vanosa, uz maziem apgriezieniem nevienmērīgi strādā dzinējs, tākā raustās, liekas, ka lejās ciet, pie 5tk apgr. dziesma ir smuka, bet zem ir burbuļojoša motora strādāšana, negrib iet.

zonde nomainīta
spoles pamainitas
sveces mainitas
sprauslas ari citas

liekas, ka līdz tiem 5tk apgr. īsti negrib iet viens cilindrs.

kas pa figu varētu būt?

katalizators pie vaines, kompi pasa errors, galvas vai klokenes lasitajs??? hz. neiet un viss...

gadi pagajusi, varbut kads zin atbildi uz so jaut?

motora darbosanos izputeja gala varetu raksturot sadi: vrumm...vrumm..vrumm...vrmm

[ Šo ziņu laboja krabiss_k, 08 Nov 2011, 23:18:43 ]

Offline
australia
08. Nov 2011, 23:36 #29

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

tev ir jābrauc uz normālu bmw servisu pie elektriķa
Offline
Montana
08. Nov 2011, 23:44 #30

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

tak mosk sprausla pizda , aizved pie elektrika
Offline
marcis74
09. Nov 2011, 00:06 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Man domāt - indukcijas spole. Tā bija pirms 15 gadiem Asconai un bmw mocim
Offline
ziema
09. Nov 2011, 00:26 #32

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


08 Nov 2011, 23:16:48 krabiss_k rakstīja:
nu vo, atgriežos pie šīs pašas tēmas: 320i brz vanosa, uz maziem apgriezieniem nevienmērīgi strādā dzinējs, tākā raustās, liekas, ka lejās ciet, pie 5tk apgr. dziesma ir smuka, bet zem ir burbuļojoša motora strādāšana, negrib iet.

zonde nomainīta
spoles pamainitas
sveces mainitas
sprauslas ari citas

liekas, ka līdz tiem 5tk apgr. īsti negrib iet viens cilindrs.

kas pa figu varētu būt?

katalizators pie vaines, kompi pasa errors, galvas vai klokenes lasitajs??? hz. neiet un viss...

gadi pagajusi, varbut kads zin atbildi uz so jaut?

motora darbosanos izputeja gala varetu raksturot sadi: vrumm...vrumm..vrumm...vrmm
manejai 325tais ari apmeram ta ruc ka tu noraksturoji,bet iet viss normali gan pie zemiem,gan augstiem apgriezieniem,nedaudz tuksgaita liekas ka pa zemu apgriezieni,bet kadel ta nezinu! un ja godigi netrauce! nu vienigi viens ''pircejs'' vienreiz bija atbraucis un lepni pazinjoja ka pizdjec motoram esot,nu hvz,itka liekas ka uz galu neiet un viss daudz maz ok
Offline
Agritis
09. Nov 2011, 08:41 #33

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Man arī tukšgaitā pie izpūtēja ir vrumm vrumm, braukšanai itkā netraucē, vai arī es to nemanu. Ir vests pie elektriķiem, bet tā īpaši "problēmas" cēlonis nav meklēts. Vēl ir simptoms, ka retu reizi silts motors grūti pielec (ilgi jāgriež un pielec uz ļoti zemiem apgriezieniem, ja startējot piemet gāzi), bet šo te simptomu nevar atkārtot pēc vēlēšanās, attiecīgi meistaram nav ko parādīt.
Offline
Vitalx320
09. Nov 2011, 08:58 #34

Kopš: 13. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 383

Braucu ar: e36 325i


08 Nov 2011, 23:16:48 krabiss_k rakstīja:
nu vo, atgriežos pie šīs pašas tēmas: 320i brz vanosa, uz maziem apgriezieniem nevienmērīgi strādā dzinējs, tākā raustās, liekas, ka lejās ciet, pie 5tk apgr. dziesma ir smuka, bet zem ir burbuļojoša motora strādāšana, negrib iet.

zonde nomainīta
spoles pamainitas
sveces mainitas
sprauslas ari citas

liekas, ka līdz tiem 5tk apgr. īsti negrib iet viens cilindrs.

kas pa figu varētu būt?

katalizators pie vaines, kompi pasa errors, galvas vai klokenes lasitajs??? hz. neiet un viss...

gadi pagajusi, varbut kads zin atbildi uz so jaut?

motora darbosanos izputeja gala varetu raksturot sadi: vrumm...vrumm..vrumm...vrmm

lidziga problema bija uz 520i, viss tika mainits un meginats: neka. problema bija generatora-aizbrauc kaut kur kur ir oscilografs(es pie drivera biju). izputeja ar bija tada pati skanja
Offline
krabiss_k
09. Nov 2011, 10:38 #35

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

kads sakars generatoram ar to, ka neiet viens cilindrs normali?
Offline
Vitalx320
09. Nov 2011, 11:24 #36

Kopš: 13. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 383

Braucu ar: e36 325i


09 Nov 2011, 10:38:17 krabiss_k rakstīja:
kads sakars generatoram ar to, ka neiet viens cilindrs normali?

es ar domaju ka kada spole vai svece pie vainas, viss tika nomainits, bet tapat simptomi palika, generatoram stravas frekvence lekaja, kaut ari uzladi radija 14v, bet ja tu esi 100% psrliecinats ka tev nestrada tieshi viens cilindrs tad generators tas nav, mozh sprausla
Offline
krabiss_k
09. Nov 2011, 11:27 #37

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


09 Nov 2011, 11:24:22 Vitalx320 rakstīja:

09 Nov 2011, 10:38:17 krabiss_k rakstīja:
kads sakars generatoram ar to, ka neiet viens cilindrs normali?

es ar domaju ka kada spole vai svece pie vainas, viss tika nomainits, bet tapat simptomi palika, generatoram stravas frekvence lekaja, kaut ari uzladi radija 14v, bet ja tu esi 100% psrliecinats ka tev nestrada tieshi viens cilindrs tad generators tas nav, mozh sprausla


jā, itkā negāja, bet nomainīju visas sprauslas, tāpat nekas.

vēl doma par to, ka degvielas spiediens varētu būt par mazu, šodien janomera, moska degv. filtrs ciet.?
Offline
krabiss_k
19. Nov 2011, 17:35 #38

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

cik lielam ir jābūt degvielas spiedienam?

man:
*pagriežot aizdedzi- 2.9bar-3.0bar
*rūcot tukšgaitā-2.9bar
*uzgāzējot- 2.7, 2.6, 2.8- tajās robežās.

kā speciālisti domā?
Offline
otomars
19. Nov 2011, 17:47 #39

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

palasi kaadu literatuuru par dzineeja uzbuvi un darbiibas principu daudz lieki jautaajumi atkritiis
Offline
krabiss_k
19. Nov 2011, 17:54 #40

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

otomar? tu esi postu krajejs vai vnk interneta specialists?

uzdevu tacu vienkarsu jautajumu!

tas topiks tika aizsakts ar citu masinu, sim auto lidziga problema, vnk turpinu seit pat, varbut biji iedomajies, ka es divus gadus taisu vienu miskasti?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo