Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Vortāls BMWPower

Tēma: Degviela

AutorsZiņojums
esir
06. Jun 2022, 21:30 #2261

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 568

Braucu ar:


06 Jun 2022, 21:15:24 @strange_panda rakstīja:

06 Jun 2022, 19:12:10 @Locis rakstīja:
Es kaut kā vienmēr esmu uzskatījis ,ka tā ir mana problema ,ja nevaru nodrošināt darbiniekam pilnu darba mēnesi.


Pamatdarbiniekus jā bet gadījuma nē. Mazs piemērs ir noliktava, tur strāda n darbinieki ar preču novietošanu, izsniegšanu, pacēlājiem utt. Šos visus noslogo un rūpējies jo viņi ir pamatdarbības nodrošinātāji. Lai uzkoptu nepieciešams cits cilvēks uz 3h reizi 3 dienās ... godīgi samaksājam par viņa darbu un nodokļus ... kur problēma pie kam viņa stundas likme var būt pat augstāka kā tiem n kas strādā pie noliktavas un tas ir normāli tāpat kā nedzīsi tos n tīrīt noliktavu, katram ir sava specilizācija. Gadījas situācija tek jumts, nopirki jumiķa laiku teiksim uz 4h-8h ... nu nav vajadzīgs viņs patstāvīgi atkal godīgi samaksājam visu ... sakrājas iepakojumi, pārējie atkritumi un nopirki specilista laiku teiksim 8h reiz 2 nedēlās kas to visu sašķiroja kā vajag pa bīstamības klasēm un nododajiem materiālu veidiem, nu nav apjoma pēc vajadzīgs tas speciālists katru dienu, un tā tālāk ... Labs piemērs ir priekšējā stikla ielicēji, nav viņa katrā autoservisā, bet tos var izsaukt, kad vajag izņemt un ielikt stiklu ... un jā viņi būs dārgāki par stundām nekā turēt to uz vietas, bet tas ir gādījuma pasākums nu nav tam jēgas patstāvīgi un pēc tam to cilvēku noslogot ar viņam neraksturīgiem darbiem un brīnīties kāpēc slikti liek stiklus ja tas gadījums beidzot atnāk ... vēl viens labs piemērs ir dzīvojamas platības īre pa dienām vai ilgtermiņa, pirmā būs dārgāka mēneša griezumā, bet ja apmeklē apdzīvotu vietu dažas dienas pirmā būs izdevīga, ja meklē dzīvokli nevis viesnīcu ... ja patstāvīgi stŗāda teiksim vismaz mēnesi otrais varints būs racionālāks


tad attiecīgi tas "speciālists" ir saimnieciskās darbības veicējs un reizi mēnesī piestāda rēķinu un viss
Offline
Locis
06. Jun 2022, 23:25 #2262

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Noliktavas variantā ,ja tur ir n speciālisti ,tad tad tur arī ir apjoms,ko kopt,abarots utt. Zinu,piem,veikala neliela ,uzkopšana ietilpst pardevejas pienākumos. Ja ir lielāka s telpas un cilvēku aprite,tad jau tur regulārak jamauc.

Piekrītu,ka specialistam uzkopt lielākas telpas neliks uzkopt ,bet tad varbūt der apkopeja amats + vēl kaut kādi sīki pienakumi,lai atvieglotu darbu pārējiem. Ja tiešām lielas telpas ,tad izbrauka ar aparātu ,un pavizināties ar aparātu gan jau kādu speciālistu pielauztu.
Offline
user
06. Jun 2022, 23:59 #2263

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:

vajag skaidri patiekt - pacelsim minimālo algu, lai iekasētu vairāk nodokļu kādēļ necelt neapliekamo minimumu?

vienkārši kā blakus topikā runāja - vajag skaidri visu pateikt!


otrs - pasakiet iedzīvotājiem, ka LV ir nabadzīgākā valsts Eiropā un lai ar to samierinās! būs vieglāk sagremot, nevis klausīties cik LV ir ekonomiski spēcīga, bet lielākai daļai jādzīvo nabadzībā
Offline
strange_panda
07. Jun 2022, 07:05 #2264

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


tad attiecīgi tas "speciālists" ir saimnieciskās darbības veicējs un reizi mēnesī piestāda rēķinu un viss

Nē tas nav izdevīgi un čakarīgi šim speciālistam. Tāpec mums arī nav izplatīts un tas traucē uzņēmumu darbībā un paaugstina šādu gadījuma darbu izmaksas vairākkārtīgi(pakalpojums tikai) un līdz ar to visas uzņēmuma izmaksas augšā.

Loci tas ir normāli ka apkopējs veic tikai apkopšanu un pēc tam brauc strādāt tālāk vai darīt nedarīt ko citu ... un nenodarbojas ar citiem patīkamiem sīkumiem. Pietiks radīt universālos speciālistus kas der visam bet ir vāji savā jomā. Pārdevējai ir jāpardod, jaorganizē uzskaite un tml, nevis jānodarbojas ar uzkopšanu, un šajā mazaja veikala vajadzētu atnākt apkopējam un neatnāk tas jo čakarīgi un dārgi ir samaksāt tās 1-2h kuras tur vajadzētu dienā (par 7-14h nodokļi tiek maksāti kā par 40h nedēļā). Tā faktiski mēs čakarējam savu biznesa vidi.

Mums ir laiks pieņemt ka ir normāli ka var būt gadījuma darbi un ir pilnīgi normāli ka ir darbinieki ar ne 40h/nedēļa tādu vai citu iemeslu saistībā un nodokļi tiek maksāti tikai par faktiskajām stundām. un jā Valsts darba inspekcijai uzņēmējiem kuri nenormē laiku un nenoformē virstundas ir laiks tos "kratīt" kā Vācijā manis pieminētajā piemērā, nevis no valsts puses sarežģit specialistu īstermiņa piesaisti ...
Offline
Mixzzz
07. Jun 2022, 08:56 #2265

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Jun 2022, 07:05:19 @strange_panda rakstīja:

tad attiecīgi tas "speciālists" ir saimnieciskās darbības veicējs un reizi mēnesī piestāda rēķinu un viss

Nē tas nav izdevīgi un čakarīgi šim speciālistam. Tāpec mums arī nav izplatīts un tas traucē uzņēmumu darbībā un paaugstina šādu gadījuma darbu izmaksas vairākkārtīgi(pakalpojums tikai) un līdz ar to visas uzņēmuma izmaksas augšā.
Ar ko tieši tas nav izdevīgi tam speciālistam? Nodokļi jāmaksā tā vai tā, vai nu tu viņu pieņem darbā vai arī viņš ir pašnodarbinātais. Šis arguments tiešām smieklīgi izklausījās. Ja pat šis ir speciālista piepelnīšanās veids, tad tas nozīmē, ka viņam jau ir darbs un reredzu problēmu.

Tev te kkas nerēķinās labi, uzņēmumam nevajag paststāvīgi slēgt un lauzt darba līgumus, samaksā ārpakalpojumam un viss ir ok. Neesmu nevienā valstī dzirdējis, ka cilvēki strādā 5cos darbos lai salasītu kcik jēdzīgu stundu apjomu/algu. Parasti vai nu pašnodarbinātais vai arī zem kāda uzņēmuma, kas to attiecīgi piedāvā kā pakalpojumu.
Offline
stanks
07. Jun 2022, 09:35 #2266

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 119

Braucu ar:


07 Jun 2022, 07:05:19 @strange_panda rakstīja:

tad attiecīgi tas "speciālists" ir saimnieciskās darbības veicējs un reizi mēnesī piestāda rēķinu un viss

Nē tas nav izdevīgi un čakarīgi šim speciālistam. Tāpec mums arī nav izplatīts un tas traucē uzņēmumu darbībā un paaugstina šādu gadījuma darbu izmaksas vairākkārtīgi(pakalpojums tikai) un līdz ar to visas uzņēmuma izmaksas augšā.

Loci tas ir normāli ka apkopējs veic tikai apkopšanu un pēc tam brauc strādāt tālāk vai darīt nedarīt ko citu ... un nenodarbojas ar citiem patīkamiem sīkumiem. Pietiks radīt universālos speciālistus kas der visam bet ir vāji savā jomā. Pārdevējai ir jāpardod, jaorganizē uzskaite un tml, nevis jānodarbojas ar uzkopšanu, un šajā mazaja veikala vajadzētu atnākt apkopējam un neatnāk tas jo čakarīgi un dārgi ir samaksāt tās 1-2h kuras tur vajadzētu dienā (par 7-14h nodokļi tiek maksāti kā par 40h nedēļā). Tā faktiski mēs čakarējam savu biznesa vidi.

Mums ir laiks pieņemt ka ir normāli ka var būt gadījuma darbi un ir pilnīgi normāli ka ir darbinieki ar ne 40h/nedēļa tādu vai citu iemeslu saistībā un nodokļi tiek maksāti tikai par faktiskajām stundām. un jā Valsts darba inspekcijai uzņēmējiem kuri nenormē laiku un nenoformē virstundas ir laiks tos "kratīt" kā Vācijā manis pieminētajā piemērā, nevis no valsts puses sarežģit specialistu īstermiņa piesaisti ...


Te man kaut kas īsti nelīmējas kopā, tu šos cilvēkus sauc par "speciālistiem", bet aldziņu gribi maksāt gandrīz vergu darbaspēka līmenī, nu tā, lai knapi ēst var sakasīt. Ja tu pats ņem lēto darbaspēku, tad arī darbini viņu uz pilnu jaudu. Ja tu ņem speciālistu uz stundām, tad maksā normālu stundas likmi, tad arī salasīsies tāpat vairāk kā tā minimālā alga. Vai arī neapsaukā cilvēkus par speciālistiem.

PS speciālists ir cilvēks, kurš prot darīt, kaut ko tik labi, ka spēj ar to sev nodrošināt minimums adekvātu dzīvi, vismaz es šo vārdu tā saprotu.

PSS un tas ir tikai normāli, ka speciālista stundas likme ietver gan viņa darba apmaksu, gan nodokļus, gan saimnieciskās darbības administrēšanu, gan viņa saimnieciskās darbības izmaksas. Kas tai skaitā normālam apkopšanas pakalpojuma sniedzējam arī būtu pietiekamas - tehnika, speciālie līdzekļi, transports, utt.. Nevajag pamatot savu vēlēšanos nemaksāt adekvāti par padarīto ar mistisku minimālo algu, kura pati par sevi jau nav adekvāta par principā neko, kas ir padarīts kvalitatīvi.

[ Šo ziņu laboja stanks, 07 Jun 2022, 09:50:31 ]

Offline
bum_bumz
07. Jun 2022, 09:52 #2267

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6442

Braucu ar: E34

Degvielas tēma, kungi, šļūciet uz attiecīgu topiku.

DE spritpreis atkal pārvēlusies 2 oiro. Karteļu rijībai, ieganstiem kāpēc tā, nav robežu. Sociālais taisnīgums nerullē.
9 Eur bāņa biļetes izveidojusi haosu, jo visi grib kautkur braukt tāpēc, ka lēti. Sociālais taisnīgums nerullē.

LV nešauj sev kājā, sola mērķētu palīdzību. Parasti tur var redzēt čigaiņus un kādus aktīvākos. Puse no attiecīgā kontingenta, kuriem pienāktos pabalsts, to neprasa. Tāpēc LV ir izaugsme, kad citur stagnē
Es arī aizbraucu netēmā
Offline
user
07. Jun 2022, 15:30 #2268

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:

bet par degvielas cenām ir smieklīgi - da visur pasaulē visiem liekas - pizģec, palikusi dārga degviela! dahuja bagātāki cilvēki kā te powers kopā saka - fak, dārga degviela paliek, bet tikai pāris latviešiem jātēlo un jāsaka - nu ir ok cena, varu atļauties

arī maizi pirktu pa 15 eur, bet vai tas ir ok? neesmu gan drošs

tas kaut kāds nabagu gēns nespēt patiekt, ka kaut kas ir palicis dārgs? jo ja tā skatās - tikai bagātākie druagi ieminās, ka zbal liet to degvielu, nabadžigākie - cieš klusu
Offline
user
07. Jun 2022, 15:54 #2269

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:


07 Jun 2022, 15:40:01 @bertons rakstīja:
kad pierodi braukt ar 15-20L videejo un tad atkraties no taas lamatas tad pohuj cik taa degviela maksaa

un taa par visu paareejo, nu neediisi 3x nedeeljaa restoraanos, bet 2reiz

un gaazei/apkurei jau tagad var avansaa iemaksaat, lai ziemaa mazaaks shoks

taa ka pa lielam LLP


nu hvz hvz.. behā jālej, kartingā jālej, kuterī jālej, zālespļaujamajā traktorā jāke.. bļe visur jālej
Offline
Deivid
07. Jun 2022, 16:20 #2270

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40583

Braucu ar: E46 M3 / C5X


07 Jun 2022, 15:54:59 @user rakstīja:

07 Jun 2022, 15:40:01 @bertons rakstīja:
kad pierodi braukt ar 15-20L videejo un tad atkraties no taas lamatas tad pohuj cik taa degviela maksaa

un taa par visu paareejo, nu neediisi 3x nedeeljaa restoraanos, bet 2reiz

un gaazei/apkurei jau tagad var avansaa iemaksaat, lai ziemaa mazaaks shoks

taa ka pa lielam LLP


nu hvz hvz.. behā jālej, kartingā jālej, kuterī jālej, zālespļaujamajā traktorā jāke.. bļe visur jālej


Domāju ka uz ūdeņiem šogad būs stipri lielāks miers. Paskaitījām cik tagad izmaksā prasts brauciens uz Ķīsīti ar kuteri

A behā pamēģini pabraukt mierīgi, darbojas. cits jautājums vai var . Man tas pats maršruts pa 8l mazāk sanāca, tik zūd jēga no auto.
Offline
user
07. Jun 2022, 16:26 #2271

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:

Tad es fiqsy panjemu

Bet taa - laiks buru jahtai, tas ari daudz interesantak
Offline
Mikels
07. Jun 2022, 16:31 #2272

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu

Laiks iegūt A kategoriju un pārsēsties uz diviem riteņiem
Offline
strange_panda
07. Jun 2022, 16:31 #2273

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


07 Jun 2022, 09:35:45 @stanks rakstīja:

07 Jun 2022, 07:05:19 @strange_panda rakstīja:

tad attiecīgi tas "speciālists" ir saimnieciskās darbības veicējs un reizi mēnesī piestāda rēķinu un viss

Nē tas nav izdevīgi un čakarīgi šim speciālistam. Tāpec mums arī nav izplatīts un tas traucē uzņēmumu darbībā un paaugstina šādu gadījuma darbu izmaksas vairākkārtīgi(pakalpojums tikai) un līdz ar to visas uzņēmuma izmaksas augšā.

Loci tas ir normāli ka apkopējs veic tikai apkopšanu un pēc tam brauc strādāt tālāk vai darīt nedarīt ko citu ... un nenodarbojas ar citiem patīkamiem sīkumiem. Pietiks radīt universālos speciālistus kas der visam bet ir vāji savā jomā. Pārdevējai ir jāpardod, jaorganizē uzskaite un tml, nevis jānodarbojas ar uzkopšanu, un šajā mazaja veikala vajadzētu atnākt apkopējam un neatnāk tas jo čakarīgi un dārgi ir samaksāt tās 1-2h kuras tur vajadzētu dienā (par 7-14h nodokļi tiek maksāti kā par 40h nedēļā). Tā faktiski mēs čakarējam savu biznesa vidi.

Mums ir laiks pieņemt ka ir normāli ka var būt gadījuma darbi un ir pilnīgi normāli ka ir darbinieki ar ne 40h/nedēļa tādu vai citu iemeslu saistībā un nodokļi tiek maksāti tikai par faktiskajām stundām. un jā Valsts darba inspekcijai uzņēmējiem kuri nenormē laiku un nenoformē virstundas ir laiks tos "kratīt" kā Vācijā manis pieminētajā piemērā, nevis no valsts puses sarežģit specialistu īstermiņa piesaisti ...


Te man kaut kas īsti nelīmējas kopā, tu šos cilvēkus sauc par "speciālistiem", bet aldziņu gribi maksāt gandrīz vergu darbaspēka līmenī, nu tā, lai knapi ēst var sakasīt. Ja tu pats ņem lēto darbaspēku, tad arī darbini viņu uz pilnu jaudu. Ja tu ņem speciālistu uz stundām, tad maksā normālu stundas likmi, tad arī salasīsies tāpat vairāk kā tā minimālā alga. Vai arī neapsaukā cilvēkus par speciālistiem.

PS speciālists ir cilvēks, kurš prot darīt, kaut ko tik labi, ka spēj ar to sev nodrošināt minimums adekvātu dzīvi, vismaz es šo vārdu tā saprotu.

PSS un tas ir tikai normāli, ka speciālista stundas likme ietver gan viņa darba apmaksu, gan nodokļus, gan saimnieciskās darbības administrēšanu, gan viņa saimnieciskās darbības izmaksas. Kas tai skaitā normālam apkopšanas pakalpojuma sniedzējam arī būtu pietiekamas - tehnika, speciālie līdzekļi, transports, utt.. Nevajag pamatot savu vēlēšanos nemaksāt adekvāti par padarīto ar mistisku minimālo algu, kura pati par sevi jau nav adekvāta par principā neko, kas ir padarīts kvalitatīvi.


Šodien visi ir speciālisti ...

Gadījuma darbi ir vajadzīgi lai cilvēki piepelnītos un varētu sākt ieiet darba tirgū ...

Uzsveru adminstrācijas privātpersonai/mazam uzņēmuma ir jābut 0 eiro (neīrē biroju, tikai formalitātes) kā visās normālas ekanomikās, ieskaitot nekādus avansus un minimālos maksājumus valstij cik nopelniji tik samaksāji (visai viegli kontrolēt jo vairums uzņēmumu visu maksā caur banku) ... Šie gadījuma darbi vajadzīgi, lai tā vietā kā mans radinieks nesēdētu uz pabalsta vismaz minimālais ienākums, bet to nopelnītu pats ko šobrīd nedara 2 iemeslu pēc nevienam uzņēmejam nav intereses atvērt šādas vakanses (izdevumi vairākkārtīgi pārsniedz iegūstamo ekanomisko efektu un neveins nenodarbojas ar labdarību pamat darbības vietā), viņa gadījuma lai uzsāktu savas produkcijas realizāciju izmaksas pirmajos posmos pārsniedz ieņēmumus vairākas reizes un risks neatmaksājās ... un LR idioti valsts pārvaldē uzskata ka vai nu cilvēks uzreiz nopelna vajadzīgo vai to nevar un trešais nav dots, kas nozīme pēc ienākumiem viņam ir izdevīgāk nestrādāt. Atgādinu šādus pabalstus maksā no nodokļu maksātāju līdzekļiem, kuru trūkst, šie izdevumi ir samazināmi, un to vajag darīt veicot tirgus deregularizāciju un vienkāršojot prasības un noteikumus ... kā pie visiem vai arī brīnamies ka uzņēmumu skaits uz 1000 iedzīvotājiem mums ir zemāks kā Lietuviešiem un Igauņiem ... Divaini kāpēc?
Offline
Mikels
07. Jun 2022, 16:48 #2274

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu

Klausies speciālist tu vari PN no šī topika
Offline
user
07. Jun 2022, 16:51 #2275

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13022

Braucu ar:


07 Jun 2022, 16:31:28 @Mikels rakstīja:
Laiks iegūt A kategoriju un pārsēsties uz diviem riteņiem


Tas viss ir. Tik cik divritenis palicis svakaks - motorollers bet tas neko netere
Offline
bum_bumz
07. Jun 2022, 23:29 #2276

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6442

Braucu ar: E34


07 Jun 2022, 16:20:57 @Deivid rakstīja:

07 Jun 2022, 15:54:59 @user rakstīja:

07 Jun 2022, 15:40:01 @bertons rakstīja:
kad pierodi braukt ar 15-20L videejo un tad atkraties no taas lamatas tad pohuj cik taa degviela maksaa

un taa par visu paareejo, nu neediisi 3x nedeeljaa restoraanos, bet 2reiz

un gaazei/apkurei jau tagad var avansaa iemaksaat, lai ziemaa mazaaks shoks

taa ka pa lielam LLP


nu hvz hvz.. behā jālej, kartingā jālej, kuterī jālej, zālespļaujamajā traktorā jāke.. bļe visur jālej


Domāju ka uz ūdeņiem šogad būs stipri lielāks miers. Paskaitījām cik tagad izmaksā prasts brauciens uz Ķīsīti ar kuteri

A behā pamēģini pabraukt mierīgi, darbojas. cits jautājums vai var . Man tas pats maršruts pa 8l mazāk sanāca, tik zūd jēga no auto.

bēniņos mētājās 205/60 vasaras riepas, tik cik līdz Francijai 7K nobraukušas. notirgot vajadzēja uzreiz, tagad pa vēlu, 17.gads. Ņēmu uzliku šim braucamajam. Ventspils-Rīga-Ventspils no degvielas ekAnomijas 2 užavnieki sanāk Turklāt komforts kāds
Offline
wanksta
07. Jun 2022, 23:44 #2277

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

kas vispār ar lpg cenām notiek, ka sen nav cēlušās proporcionāli bendžai?
Offline
karro
09. Jun 2022, 17:54 #2278

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

Bl@, pastāstiet man vēl par degvielas cenām.. pa seniem laikiem nākas iebraukt satiksmē, visi kā kundziņi pa vienam auto..
Offline
Arsmens
09. Jun 2022, 18:03 #2279

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


09 Jun 2022, 17:54:22 @karro rakstīja:
Bl@, pastāstiet man vēl par degvielas cenām.. pa seniem laikiem nākas iebraukt satiksmē, visi kā kundziņi pa vienam auto..
nē, visi ar visu famīliju strādā kopā vienā uzņēmumā, otrā Rīgas galā un brauc minimums pa 4
Offline
integral
09. Jun 2022, 18:19 #2280

Kopš: 05. Mar 2021

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

Arī nobrīnījos - uz A2 katrs kabriolets bez jumta pucē uz ~110km/h, laikam neko par aerodinamiku un ar to saistīto degvielas patēriņu nav dzirdējuši! Besy biezie
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo