Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Celica vai Eclipse

AutorsZiņojums
GirtzB
27. Feb 2005, 20:18 #81

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus netici ar....
Ja auto ir vienriez iziets cauri pēc iegādes tad ja ar šķjūningu neņemas jams iet....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
27. Feb 2005, 20:39 #82

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-02-27 20:13, GirtzB rakstīja:
Vispār CS vai Turbo vai GT-Four vai Altrac Celica ir pat ļoti skarīgs vērpjamais letiņa ikdienai.


2005-02-27 20:16, edzulis rakstīja:
Neticu, ka ar tādu varēs gan daudz braukt, gan vērtp, jo gan jau ik pa dažiem tk km būs kas nopietns jādara...


tie ir aizspriedumi, kurus radiijushi cilveeki, kas nopeerk turbo celicu vai eclipsi par peedeejo naudu, un tad remontee tikai to, kas jau ir saluuzis un ir jaamaina...

kaa arii ’veerpt’ ar turbo celicu un veerpt ar jebkaadu e36 nav gluzhi viens un tas pats

hint: paarsvaraa shaadas celicas brauc ar 15" ritenjiem un augsta profila riepaam, ne jau taadeelj, ka nevar 17" un zemprofilu atljauties [ This message was edited by: JZ on 2005-02-27 20:41 ]
Offline
Artis_D
27. Feb 2005, 20:40 #83

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

vienkārši nesaprotamies
Offline
stanley
27. Feb 2005, 21:06 #84

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:

bez turbo eclipse pilniga h--nja
[ This message was edited by: Stanley- on 2005-02-27 21:06 ]
Offline
Artis_D
27. Feb 2005, 21:16 #85

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

runajot par celica un ezlipse - domaju fwd - 2.0 bezturbo modeļus - ir viņi sūdi - mans viedoklis. sainz u.c. versijas ir protams labas, bet tur jabut fanatam.
Offline
e34
27. Feb 2005, 21:30 #86

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

nu nav jau nemaz taas standartnieces celkas vai klipses taadi suudi.prieksh divlitrigaa iet tieshaam labi,kaut vai saliidzinot ar bmw 320 un pohuj vai tas ir pliits vai nepliits,taapat taa eklipse veersies labaak,tas jau ir vairakkartigi pieradiits es runaaju par nechipotiem standarta rupniicas shkjuuningauto vai tad ir slikti no divlitrigaa 150zs un augsti apgriezieni,kursh standarta 320-tais ar otro galaa ies 120?hui-neviens,bet standarta eklipse to var,bishku arii atshkjiras kaarbu modifikacijas protams.
Offline
e34
27. Feb 2005, 21:31 #87

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

nu jaa-e34 ar jau nav slikts auto
Offline
diesel
27. Feb 2005, 23:32 #88

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... ja runā ap 1995.g. no neturbo viennozīmīgi labākā ir Prelude ar 2.2 vtec ( netāpēc, ka man tāda bija ) Dizains, interjers, vadāmība, ar saviem 190 hp iet ok.
Offline
karro
27. Feb 2005, 23:45 #89

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu


2005-02-27 11:34, Duke rakstīja:

2) Tas ir pilnīgi normāli, ka auto grab pie 600W RMS suba (1200W peak).


es bisk iebildiishu par sho
600w subs + grabeeshana <> normaali!
600w subs + grabeeshana = nenopakota mashiina

no otras puses - ja gribaas performance car, tad staipiit liidzi liekus 50-80kg muuzikaa nav diezko praatiigi.
Offline
e34
27. Feb 2005, 23:58 #90

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-02-27 23:32, diesel rakstīja:
... ja runā ap 1995.g. no neturbo viennozīmīgi labākā ir Prelude ar 2.2 vtec ( netāpēc, ka man tāda bija ) Dizains, interjers, vadāmība, ar saviem 190 hp iet ok.


vtec japaanju dzineejus vispaar neapspriediisim,tie ir darinati ar gudru domu,tas vien,ka hondai no 1.6 ir izvilkti 160hp
Offline
edzulis
28. Feb 2005, 00:02 #91

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-02-27 23:58, e34 rakstīja:
vtec japaanju dzineejus vispaar neapspriediisim,tie ir darinati ar gudru domu,tas vien,ka hondai no 1.6 ir izvilkti 160hp


Pie 1000000000000000 apgriezieniem
Offline
Bamperis
28. Feb 2005, 00:03 #92

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


2005-02-28 00:02, edzulis rakstīja:

2005-02-27 23:58, e34 rakstīja:
vtec japaanju dzineejus vispaar neapspriediisim,tie ir darinati ar gudru domu,tas vien,ka hondai no 1.6 ir izvilkti 160hp


Pie 1000000000000000 apgriezieniem

nu mociits,kaada vaina
Offline
Garaiss
28. Feb 2005, 12:24 #93

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

NEVAJAG PIRKT JAPAAAANJU SHROTUS 3X PAARMAKSAASI PAR DETALJAAAM

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
Repsis
28. Feb 2005, 12:42 #94

Kopš: 22. Jun 2004

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Z33 VQ35DE


2005-02-28 12:24, Garaiss rakstīja:
NEVAJAG PIRKT JAPAAAANJU SHROTUS 3X PAARMAKSAASI PAR DETALJAAAM


var redzeet ka tev ir pagadiijies nodraazts eksemplaars
Offline
Garaiss
28. Feb 2005, 12:46 #95

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

nodraazts vai ne nodraazts paskaties uz detalju cenjikiem......!!!!!!

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
JZ
28. Feb 2005, 13:06 #96

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu, man sainzam:
sadaliitaaja vaacinjsh 20$
sadaliitaaja rotors 5$
svechvadi no 65$ par standartu liidz 87ls par magnecor 8.5mm no controltuning
bremzhu diski no 15-90$/gab
stuures pirksti no 5ls-15$/gab
amorti priekshaa 45$/gab, aizmuguree 65$/gab
stuures krustinjsh 15ls
piekares bukses visas ir piemekleetas no citaam mashiinaam, probleemu ar iegaadi un cenaam nav
bremzhu kluchi no 10$
gultnji bij kaukaad 35$
kaarbu var samekleet arii pa 150ls
motoru ar mazu noskreejienu pa 500ls(bloks+galva)
ko veel, turbo remonts te latvijaa, 50ls (kvalitaate nepaaraak, bet likvidee elljas nopluudi), ja grib labi - 300ls
kas veel... kuzava detaljas... pilniigas katastrofas gadiijumaa ir pieejamas liimeetaas detaljas, var uzliimeet praktiski visu mashiinu, tb ir formas no visas mashiinas, paldies krosistiem

cenas dolaaros ir no rockauto.com, ir bish probleemas ar piegaadeem, betnu, vaig prognozeet un plaanot remontus, tad probleemu nebuus

IMO nekaada katastrofa nav... e36 uztureet labaa staavoklii neizmaksaa neko iipashi leetaak...
Offline
e34
28. Feb 2005, 13:33 #97

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-02-28 13:06, JZ rakstīja:
nu, man sainzam:
sadaliitaaja vaacinjsh 20$
sadaliitaaja rotors 5$
svechvadi no 65$ par standartu liidz 87ls par magnecor 8.5mm no controltuning
bremzhu diski no 15-90$/gab
stuures pirksti no 5ls-15$/gab
amorti priekshaa 45$/gab, aizmuguree 65$/gab
stuures krustinjsh 15ls
piekares bukses visas ir piemekleetas no citaam mashiinaam, probleemu ar iegaadi un cenaam nav
bremzhu kluchi no 10$
gultnji bij kaukaad 35$
kaarbu var samekleet arii pa 150ls
motoru ar mazu noskreejienu pa 500ls(bloks+galva)
ko veel, turbo remonts te latvijaa, 50ls (kvalitaate nepaaraak, bet likvidee elljas nopluudi), ja grib labi - 300ls
kas veel... kuzava detaljas... pilniigas katastrofas gadiijumaa ir pieejamas liimeetaas detaljas, var uzliimeet praktiski visu mashiinu, tb ir formas no visas mashiinas, paldies krosistiem

cenas dolaaros ir no rockauto.com, ir bish probleemas ar piegaadeem, betnu, vaig prognozeet un plaanot remontus, tad probleemu nebuus

IMO nekaada katastrofa nav... e36 uztureet labaa staavoklii neizmaksaa neko iipashi leetaak...


200% piekriitu,visu var dabuut,nemaz pat ne tik daargi un nevajag ieberzties ar nokautaam mashinaam-tas ir uz Garo domaats
Offline
Whazaaa
28. Feb 2005, 13:53 #98

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


2005-02-27 16:16, montoya1 rakstīja:
teiksh kaa ir - emu nobraucis divus vaacu autinjus, vienu mazdu un tagad trenkaaju Eclipsi. Neredzu tik loti lielu starpiibu ne detalju mekleeshanaa ne cenaa. Protams atshiriiba ir, bet juus jau te no mushas puushat ziloni....
Un vispaar, katrs cilveeks sev izveelas auto kursh tam patiik. Un ja man kaads auto patiik, tad es neskatiishos un nepiiksteeshu par to cik suudiigi ar detaljaam. Vienkaarshi peerku un braucu! Un ja tik ljoti uztrauc cenas, ted njemam zhiguljus un braucam ar tiem...

Nu blja, a ko tu gaidiiji Iedirs kautko te poweraa ka japaanji spaarda ( ) un visi tev piekritiis BMWPower.lv

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
RAGE
28. Feb 2005, 14:38 #99

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Umnjiki,..
Mashiina ir taads verkjis kuru, kad sataisa, tad viss straadaa, un ir gandriiz pohuj kaadaa staavoklii tu vinju nopeerc, es savam e34 pirms vairaak kaa gada samainiiju visu ritosho un tagad vairaak kaa peec gada man bija jaamaina tikai viens stuures pirksts un stuures stienis, njemot veeraa manu braukshanas stilu un sachakareetos celjus, tas manupraat ir ljooooti labs raadiitaajs (nobraukti apmeeram 30-35t), vai kaads ar Biljeti vai Celku ir ko taadu atkaartojis ?
Ja ir, tad mosh taadi punjkji nemaz nav nav tie japaanji, kaa es domaaju

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
JZ
28. Feb 2005, 14:46 #100

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Rage, konkreeti mana mashiina pirms 3 gadiem bija perfektaa staavoklii (ieprieksheejais iipashnieks taas uztureeshanaa un uzlaboshanaa bija ieguldijis ap 15k$ neskaitot iegaades izmaksas), tad pie taas mashiinas tika viens pazinja, kas, griezhot saules pie spices, salocija vienu 40mm bilstein ami aizmuguree, veel tur pamainija kaut kaadus siikumus, amju atbalstus aizmuguree(deelj taa, ka amji ir ljoti "cieti", standartiigaas gumijas netur taadu iztureeshanos), peec tam taa mashiina nonaaca kaut kaada nezinaama cilveeka rokaas uz atlikusho ~1 gadu, nezinu ko vinjsh tur bija mainijis, bet TA man pirms paaris nedeeljaam pateica, ka jaamaina ir 1 stuures pirksts, es gan apmainiju abus, kaa arii nomainiju stuures krustinju, kura lufti TA inspektors nepamanija... visas paareejaas bukses, stabilizatoru atsaites utt - viss ok... un tas ir peec ~3 gadu nezheeliigas eksplutaacijas...

pavisam nesen saaka sulot viens no aizmugureejiem sporta bilsteiniem, bet es ar tiem nebuutu braucis ikdienaa jebkuraa gadiijumaa

bet taa ir turbo celica, par parastajaam neko daudz nezinu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex