Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
bills
11. Jul 2025, 16:22 #8581

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1222

Braucu ar:

Kur tad palikušas jūsu adaptīvās pārnesumkārbas?

[ Šo ziņu laboja bills, 11 Jul 2025, 16:27:47 ]

Offline
martins_usars
11. Jul 2025, 17:41 #8582

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: skatuve viens!

8hp tādu problēmu nav izklausās pēc baigā gemīša
Offline
GirtzB
12. Jul 2025, 00:11 #8583

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22380

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.S. Lūdzu nezaimot un izvairīties no vārdiem "sporta sedans" kombinācijā ar lauksaimniecības tehniku.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Jul 2025, 00:11:51 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
casivupi
12. Jul 2025, 08:11 #8584

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:


11 Jul 2025, 15:06:07 @Janis_Janis rakstīja:
Tak jā...dq 200 slēdzas uz augstāku agrāk nekā vajadzētu. Uz tiem 1200-1400 purkšķninot motoram kompresijas nav, sajūgs dilst, nekāda labuma. Pats drīzumā braukšu nočipot kārbu pie Karosa.

dq200 pārslēdzas atkarībā no pašas braukšanas. Mēreni braucot pārslēgsies pie 2000rpm, vairāk spiežot pie 2500 utt. Ja vajag ilgāk pastiept, piem. pret kalnu, ir tam S režīms domāts. Bet principā ar dq200 nejūtu nekādas problēmas, ja māk akseleratora pedāli.
Offline
smudo
12. Jul 2025, 09:19 #8585

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4095

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


11 Jul 2025, 10:00:53 @Arsm3ns rakstīja:

11 Jul 2025, 09:34:03 @jermanis83 rakstīja:

11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu


Nutonos ir speks. Pareizi saki. Nozelosi to vag 1.5 litrapeedu, izbraucu ar firmas jaunu vag oktavia 1,5 150 zirgspeki, shausmigs auto, karba raustas, skanas izolacija nav, jaudas vispar nav lidz 3000 apgrieieniem, salona materiali zem kritikas, es nesaprotu kaut vienu iemeslu kadel ar tadu butu sevis cienosam jabrauc. Auto bija garantijas servisa green motors ar nestradajosu planseti, kas vienkarsi nestradaja un pazuda divas reizes! Rezume, vag var dot tikai mentiem, vini pelnijusi tadu “auto”
šeit vairāk ir jautājums, ko jaunu tajā kategorijā un cenā paņemt? toyotu, fofāgenu? Tur būs lielais wou un sapratīsi, cik traki tai skodā bija? Lūdzu, vecu 535d nejaucam šeit iekšā, bet par jaunu šis klases. Gaidu infu.


G20 tagad padsmit k atlaides uz akciju. Ja nenemsi ar paku nekompletesi ekstras, tad varbut zem 40k var palist (bet pats nocheko, neesmu petijis). X4 vel arvien pa 42,5k eur var dabut.

Edit: G21 320dx ar inovacijas paku 46,5 un 330ex PHEVs 50,5. Nav tomer skoda cena

[ Šo ziņu laboja smudo, 12 Jul 2025, 11:17:57 ]

Offline
xn3x
12. Jul 2025, 12:22 #8586

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: sieviešu auto

Paldies par viedokļiem, beigās nopsihoju un paņēmu nopakotu KIA Sportage PHEV. Izņemot izskatu, nebija nekas, kas tajā auto kaitinātu. Un jebkas no VAG tādā pašā komplektācijā (ar 360 kameru un ventilējamām memorysitzēm) maksātu daaaudz dārgāk. Par Premiumiem nemaz nerunājot
Offline
IELEJAM
12. Jul 2025, 13:25 #8587

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3309

Braucu ar: prieku


12 Jul 2025, 12:22:46 @xn3x rakstīja:
Paldies par viedokļiem, beigās nopsihoju un paņēmu nopakotu KIA Sportage PHEV.

Klau, ar kuru no VAGiem šis pēc izmēra ir sakritīgs? Ceru, ka vismaz uz GT-line atvēzējies?

Offline
xn3x
12. Jul 2025, 13:43 #8588

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: sieviešu auto

Diezgan precīzi atbilst Tiguanam.
Jap, GT Line, 245 hp
Offline
tracums71
12. Jul 2025, 14:11 #8589

Kopš: 27. Oct 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


12 Jul 2025, 13:43:06 @xn3x rakstīja:
Diezgan precīzi atbilst Tiguanam.
Jap, GT Line, 245 hp


Braucu ar iepriekšējās paaudzes KIA hibrīdu
1.hronisk kaite motoram piedziņas siksnas skriemelis (dīleris- neslēdziet STARTSTOP)
2.regulāri niķojās aizmugures piedziņa (pārkarsa)

Ceru, ka ir novērsts. Ja ne, tad būsi biežs klients evakuatoram.
Offline
martins_usars
12. Jul 2025, 20:12 #8590

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: skatuve viens!


12 Jul 2025, 12:22:46 @xn3x rakstīja:
Paldies par viedokļiem, beigās nopsihoju un paņēmu nopakotu KIA Sportage PHEV. Izņemot izskatu, nebija nekas, kas tajā auto kaitinātu. Un jebkas no VAG tādā pašā komplektācijā (ar 360 kameru un ventilējamām memorysitzēm) maksātu daaaudz dārgāk. Par Premiumiem nemaz nerunājot

Spied "Play", lai skatītos video!


asari tek
Offline
Murphy
12. Jul 2025, 22:40 #8591

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


12 Jul 2025, 09:19:10 @smudo rakstīja:

Edit: G21 320dx ar inovacijas paku 46,5 un 330ex PHEVs 50,5. Nav tomer skoda cena


Oktāvija nē, bet kā reizi Superb ciparā. Labi pakots Superb PHEV bija ap 50k ar atlaidi pirms pusgada
Offline
Samsasi
12. Jul 2025, 23:06 #8592

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:


11 Jul 2025, 07:09:04 @michals1 rakstīja:
https://auto-gems.com/kfzliste.php?bereich=PKW&marke=Dodge
Lūk jums auto par adekvātu ciparu un kurš reāli iet,nevis sēņotāju automašīnas.


Tur taču jāparmaksā
Offline
protams
12. Jul 2025, 23:52 #8593

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6128

Braucu ar: NS7


12 Jul 2025, 13:43:06 @xn3x rakstīja:
Diezgan precīzi atbilst Tiguanam.
Jap, GT Line, 245 hp

Normāls prātsipis

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Sancho1
13. Jul 2025, 00:16 #8594

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


11 Jul 2025, 15:18:14 @Mikels rakstīja:

11 Jul 2025, 13:37:04 @cipargalva rakstīja:

11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši

Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi

Grieze tur tiek nodrošināta tikai tika daudz, lai tas auto nesāktu raustīties konkrētajā pārnesumā un nenoslāptu
Konstantā ātrumā braucot pa šoseju, tas arī netraucē, bet pilsētas satiksmē, kad tev vajag steidzami kaut kur paātrināties un iespied pedāli, bet nekas nenotiek, tas reāli kaitina.


Pilniigu suudu Tu runaa. Ja Tev tur nekas nenotiek REAALI iespiezhot pedaali, tad saac ar kaarbas pilno apkopi un kljuudu nolasiishanu. Nevienam DSG / S-Tronic man shaada probleema nekad nav bijusi.
Offline
Mixzzz
13. Jul 2025, 01:18 #8595

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 3032

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Jul 2025, 00:16:32 @Sancho1 rakstīja:

11 Jul 2025, 15:18:14 @Mikels rakstīja:

11 Jul 2025, 13:37:04 @cipargalva rakstīja:

11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši

Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi

Grieze tur tiek nodrošināta tikai tika daudz, lai tas auto nesāktu raustīties konkrētajā pārnesumā un nenoslāptu
Konstantā ātrumā braucot pa šoseju, tas arī netraucē, bet pilsētas satiksmē, kad tev vajag steidzami kaut kur paātrināties un iespied pedāli, bet nekas nenotiek, tas reāli kaitina.


Pilniigu suudu Tu runaa. Ja Tev tur nekas nenotiek REAALI iespiezhot pedaali, tad saac ar kaarbas pilno apkopi un kljuudu nolasiishanu. Nevienam DSG / S-Tronic man shaada probleema nekad nav bijusi.
Pilnīgi visiem viņiem tāda problēma ja nebrauc S režīmā. Eko un tā, bet garantēti jāgaida ka kkas notiks. It īpaši ja kāds taupitajs pirms tam ar to auto braucis. Tā kā braukt ar vecu dīzeli un gaidīt kamēr turbīna iegriezīsies. Tāpēc arī gribētos, lai tur 2000-2500rpm robežās nevis 1200rpm.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 13 Jul 2025, 01:20:19 ]

Offline
abyss
13. Jul 2025, 07:52 #8596

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8721

Braucu ar: e39 523


13 Jul 2025, 00:16:32 @Sancho1 rakstīja:

11 Jul 2025, 15:18:14 @Mikels rakstīja:

11 Jul 2025, 13:37:04 @cipargalva rakstīja:

11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši

Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi

Grieze tur tiek nodrošināta tikai tika daudz, lai tas auto nesāktu raustīties konkrētajā pārnesumā un nenoslāptu
Konstantā ātrumā braucot pa šoseju, tas arī netraucē, bet pilsētas satiksmē, kad tev vajag steidzami kaut kur paātrināties un iespied pedāli, bet nekas nenotiek, tas reāli kaitina.


Pilniigu suudu Tu runaa. Ja Tev tur nekas nenotiek REAALI iespiezhot pedaali, tad saac ar kaarbas pilno apkopi un kljuudu nolasiishanu. Nevienam DSG / S-Tronic man shaada probleema nekad nav bijusi.


Vispār jau nē. Tu runā par pilnīgu citu kārbas režīmu. Normāli braucot apgriezieni ir 1200. Kas pats par sevi jau ir kaitinoši, īpaši benzīna dzinējam. Nevienmēr vajag pedāli grīdā paātrinājumu. Visbiežāk vajadzīgs iekļauties satiksmes no 30-50, 40-70, utt. Ja ar gāzes pedāli netrāpi tieši ātrumu zemāk, tad ir pilnīgs psc, paātrinajums no 1200 rpm ir absolūti 0, vai arī otra galejība, par daudz iespied, un tad paātrinājums no 3000 rpm atkal nav tas, ko gaidīji.

Pēc kārbas remap ir labāk, apgriezini turās 1500-1600, no kuriem var arī paātrināties. Daudz pareizāk nomet tieši vienu ātrumu zemāk.

Protams vienmēr jau var teikti - pietrūkst prasmju, bet es teiktu, ka braukšana ar automātu kopumā ir prasmju trūkums. Automātam jābūt tādam, lai es pat to mēslu nepamanu, un dsg tāds noteikti nav.
Online
shirminieks
13. Jul 2025, 09:43 #8597

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1994

Braucu ar: 81

Ja vien būtu auto piedziņas veids, kas ir kluss, bez vibrācijām, un bez pilnīgi nekādas aiztures
Offline
GirtzB
13. Jul 2025, 11:06 #8598

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22380

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


13 Jul 2025, 09:43:08 @shirminieks rakstīja:
Ja vien būtu auto piedziņas veids, kas ir kluss, bez vibrācijām, un bez pilnīgi nekādas aiztures


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
casivupi
13. Jul 2025, 11:22 #8599

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:

Joprojām brīnos, kam tur DSG iet 1200rpm... Sanāk tu velcies kā sēne 30-40, beidzot pacel galvu no telefona un te pēkšņi, negaidīti, esi atpalicis un ir steidzami jāspiež tad jā. Jāņem tesla
Offline
HiJaCKeR
13. Jul 2025, 11:46 #8600

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4836

Braucu ar: BMW E90 330i


13 Jul 2025, 11:22:36 @casivupi rakstīja:
Joprojām brīnos, kam tur DSG iet 1200rpm... Sanāk tu velcies kā sēne 30-40, beidzot pacel galvu no telefona un te pēkšņi, negaidīti, esi atpalicis un ir steidzami jāspiež tad jā. Jāņem tesla

kautko citu, tesla sux
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo