Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mikels
Vakar, 15:18 #8581

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5193

Braucu ar: cieņu


11 Jul 2025, 13:37:04 @cipargalva rakstīja:

11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši

Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi

Grieze tur tiek nodrošināta tikai tika daudz, lai tas auto nesāktu raustīties konkrētajā pārnesumā un nenoslāptu
Konstantā ātrumā braucot pa šoseju, tas arī netraucē, bet pilsētas satiksmē, kad tev vajag steidzami kaut kur paātrināties un iespied pedāli, bet nekas nenotiek, tas reāli kaitina.
Offline
bills
Vakar, 16:22 #8582

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1204

Braucu ar:

Kur tad palikušas jūsu adaptīvās pārnesumkārbas?

[ Šo ziņu laboja bills, 11 Jul 2025, 16:27:47 ]

Offline
martins_usars
Vakar, 17:41 #8583

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: skatuve viens!

8hp tādu problēmu nav izklausās pēc baigā gemīša
Offline
GirtzB
Šodien, 00:11 #8584

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22239

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.S. Lūdzu nezaimot un izvairīties no vārdiem "sporta sedans" kombinācijā ar lauksaimniecības tehniku.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Jul 2025, 00:11:51 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
casivupi
Šodien, 08:11 #8585

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 340

Braucu ar:


11 Jul 2025, 15:06:07 @Janis_Janis rakstīja:
Tak jā...dq 200 slēdzas uz augstāku agrāk nekā vajadzētu. Uz tiem 1200-1400 purkšķninot motoram kompresijas nav, sajūgs dilst, nekāda labuma. Pats drīzumā braukšu nočipot kārbu pie Karosa.

dq200 pārslēdzas atkarībā no pašas braukšanas. Mēreni braucot pārslēgsies pie 2000rpm, vairāk spiežot pie 2500 utt. Ja vajag ilgāk pastiept, piem. pret kalnu, ir tam S režīms domāts. Bet principā ar dq200 nejūtu nekādas problēmas, ja māk akseleratora pedāli.
Offline
smudo
Šodien, 09:19 #8586

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3928

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


11 Jul 2025, 10:00:53 @Arsm3ns rakstīja:

11 Jul 2025, 09:34:03 @jermanis83 rakstīja:

11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu


Nutonos ir speks. Pareizi saki. Nozelosi to vag 1.5 litrapeedu, izbraucu ar firmas jaunu vag oktavia 1,5 150 zirgspeki, shausmigs auto, karba raustas, skanas izolacija nav, jaudas vispar nav lidz 3000 apgrieieniem, salona materiali zem kritikas, es nesaprotu kaut vienu iemeslu kadel ar tadu butu sevis cienosam jabrauc. Auto bija garantijas servisa green motors ar nestradajosu planseti, kas vienkarsi nestradaja un pazuda divas reizes! Rezume, vag var dot tikai mentiem, vini pelnijusi tadu “auto”
šeit vairāk ir jautājums, ko jaunu tajā kategorijā un cenā paņemt? toyotu, fofāgenu? Tur būs lielais wou un sapratīsi, cik traki tai skodā bija? Lūdzu, vecu 535d nejaucam šeit iekšā, bet par jaunu šis klases. Gaidu infu.


G20 tagad padsmit k atlaides uz akciju. Ja nenemsi ar paku nekompletesi ekstras, tad varbut zem 40k var palist (bet pats nocheko, neesmu petijis). X4 vel arvien pa 42,5k eur var dabut.

Edit: G21 320dx ar inovacijas paku 46,5 un 330ex PHEVs 50,5. Nav tomer skoda cena

[ Šo ziņu laboja smudo, 12 Jul 2025, 11:17:57 ]

Offline
xn3x
Šodien, 12:22 #8587

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2776

Braucu ar: sieviešu auto

Paldies par viedokļiem, beigās nopsihoju un paņēmu nopakotu KIA Sportage PHEV. Izņemot izskatu, nebija nekas, kas tajā auto kaitinātu. Un jebkas no VAG tādā pašā komplektācijā (ar 360 kameru un ventilējamām memorysitzēm) maksātu daaaudz dārgāk. Par Premiumiem nemaz nerunājot
Offline
IELEJAM
Šodien, 13:25 #8588

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3277

Braucu ar: prieku


12 Jul 2025, 12:22:46 @xn3x rakstīja:
Paldies par viedokļiem, beigās nopsihoju un paņēmu nopakotu KIA Sportage PHEV.

Klau, ar kuru no VAGiem šis pēc izmēra ir sakritīgs? Ceru, ka vismaz uz GT-line atvēzējies?

Offline
xn3x
Šodien, 13:43 #8589

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2776

Braucu ar: sieviešu auto

Diezgan precīzi atbilst Tiguanam.
Jap, GT Line, 245 hp
Offline
tracums71
Šodien, 14:11 #8590

Kopš: 27. Oct 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar:


12 Jul 2025, 13:43:06 @xn3x rakstīja:
Diezgan precīzi atbilst Tiguanam.
Jap, GT Line, 245 hp


Braucu ar iepriekšējās paaudzes KIA hibrīdu
1.hronisk kaite motoram piedziņas siksnas skriemelis (dīleris- neslēdziet STARTSTOP)
2.regulāri niķojās aizmugures piedziņa (pārkarsa)

Ceru, ka ir novērsts. Ja ne, tad būsi biežs klients evakuatoram.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo