Online
Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Puce  | 30. Apr 2025, 09:38 |
#8301
|
|  Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6430
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man Rifterim bija tā, ka primo reizi (~100k) noņēmu to sprauslu notīrīju smidzinātāju, kas bija apaudzis ar Adblue paliekām. Dīleris nodzēsa kļūdu, bet pāc 10k atkal problēma. Tad nomainīja sprauslu un atkal 10K nobraucu. Pēc tam vienkārši to sistēmu atprogramēju nost un braucu bez problēmām.
Pašlaik jau ir 182k. Cik dzirdēju, tad tā sistēma ar īpašu uzticamību neizceļas.
28 Apr 2025, 21:43:44 @KasparsGr rakstīja:
Jautājums kam saskarsme ar Toyota Proace City/Citroen Berlingo un pārējie tie paši kabluki ar citu nosaukumu. Nu tagad ir pāri 100k, jau 130k un ceturtā AdBlue sprausla. Tas ir izplatīti ka viņas tik īsu laiku velk? Pēdējā vispār, liekas 10-15k izvilka. Vai tur kāda cita problēma varētu būt, kuru dīleris negrib/nemāk atrast?
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
smudo  | 30. Apr 2025, 22:39 |
#8302
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
29 Apr 2025, 12:00:22 @Mizx rakstīja:
29 Apr 2025, 08:06:29 @smudo rakstīja:
28 Apr 2025, 23:00:41 @protams rakstīja:
Tak sauc kā bribi, dzinējs tiek izslēgts un brauc uz bačas..
BMW MHEV coasting rezima dzineju atvieno no transmisijas un lauj auto ripot. Tie nevienā brīdī nebrauc full EV rezīmā.
Mercedes gadījumā ripojot notiek auto lādēšana, bet ar "mini bateriju" iespējams uzturēt auto kustībā arī pa šoseju attiecīgā ātrumā pietiekami daudz kilometrus, ja vien tas nav pret kalnu. Savukārt ripošanas laikā pilnīga atslēgšanās tika ieviesta jau kaut kad 70-tos, tas tak jau sen bija skaidrs, ka ripojot ar automātisko kārbu savienojums ar motoru lieki rada degvielas patēriņu. Tiešām BMW tikai tagad kaut ko tādu ieviesuši?
Nu MHEV Nianse ir tāda, ka tā atvienošana notiek komplektā ar noslēpētu dzinēju ātrumos līdz 160kmh.
Par mersi runājot - šodien dabūju nomā 2025. gada gandrīz nullīti E220d MHEV (197zs ICE +23zs EV un 440Nm). Uz 130km maršrutu lielu daļu veicot 120-140kmh režīmā vidējais brauciena beigās bija tikai 5,1l. Bača nedaudz lādējās arī ripinoties, bet kārtīga lādēšana notika tad, kas bremzes lietoju. 23zs elektromotors darbojas kā torque fill pirmās 3-5 sekudes nospiežot aktīvāk gāzes pedāli (jebkādos ātrumos). BMW G modeļiem ir līdzīga pieeja, cik nu esmu fonā to jaudas un piedziņas vizualizāciju pētījis. | Offline | | |
KasparsGr | 03. May 2025, 14:56 |
#8303
|
| Kopš: 09. Dec 2014
No: Auce
Ziņojumi: 454
Braucu ar: GTI; 330i
|
30 Apr 2025, 09:38:26 @Puce rakstīja:
Man Rifterim bija tā, ka primo reizi (~100k) noņēmu to sprauslu notīrīju smidzinātāju, kas bija apaudzis ar Adblue paliekām. Dīleris nodzēsa kļūdu, bet pāc 10k atkal problēma. Tad nomainīja sprauslu un atkal 10K nobraucu. Pēc tam vienkārši to sistēmu atprogramēju nost un braucu bez problēmām.
Pašlaik jau ir 182k. Cik dzirdēju, tad tā sistēma ar īpašu uzticamību neizceļas.
28 Apr 2025, 21:43:44 @KasparsGr rakstīja:
Jautājums kam saskarsme ar Toyota Proace City/Citroen Berlingo un pārējie tie paši kabluki ar citu nosaukumu. Nu tagad ir pāri 100k, jau 130k un ceturtā AdBlue sprausla. Tas ir izplatīti ka viņas tik īsu laiku velk? Pēdējā vispār, liekas 10-15k izvilka. Vai tur kāda cita problēma varētu būt, kuru dīleris negrib/nemāk atrast?
Tehniskajā apskatē nav nekādu problēmu bez AdBlue? Pagaidām tos remontus vēl velku uz pagarināto garantiju, ja nokodēs, paļubom, to zaudēs, bet nu drusku arī sāk apnikt tās problēmas. | Offline | | |
Mizx | 03. May 2025, 18:17 |
#8304
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6984
Braucu ar:
|
30 Apr 2025, 22:39:37 @smudo rakstīja:
29 Apr 2025, 12:00:22 @Mizx rakstīja:
29 Apr 2025, 08:06:29 @smudo rakstīja:
28 Apr 2025, 23:00:41 @protams rakstīja:
Tak sauc kā bribi, dzinējs tiek izslēgts un brauc uz bačas..
BMW MHEV coasting rezima dzineju atvieno no transmisijas un lauj auto ripot. Tie nevienā brīdī nebrauc full EV rezīmā.
Mercedes gadījumā ripojot notiek auto lādēšana, bet ar "mini bateriju" iespējams uzturēt auto kustībā arī pa šoseju attiecīgā ātrumā pietiekami daudz kilometrus, ja vien tas nav pret kalnu. Savukārt ripošanas laikā pilnīga atslēgšanās tika ieviesta jau kaut kad 70-tos, tas tak jau sen bija skaidrs, ka ripojot ar automātisko kārbu savienojums ar motoru lieki rada degvielas patēriņu. Tiešām BMW tikai tagad kaut ko tādu ieviesuši?
Nu MHEV Nianse ir tāda, ka tā atvienošana notiek komplektā ar noslēpētu dzinēju ātrumos līdz 160kmh.
Par mersi runājot - šodien dabūju nomā 2025. gada gandrīz nullīti E220d MHEV (197zs ICE +23zs EV un 440Nm). Uz 130km maršrutu lielu daļu veicot 120-140kmh režīmā vidējais brauciena beigās bija tikai 5,1l. Bača nedaudz lādējās arī ripinoties, bet kārtīga lādēšana notika tad, kas bremzes lietoju. 23zs elektromotors darbojas kā torque fill pirmās 3-5 sekudes nospiežot aktīvāk gāzes pedāli (jebkādos ātrumos). BMW G modeļiem ir līdzīga pieeja, cik nu esmu fonā to jaudas un piedziņas vizualizāciju pētījis.
Vsmaz MB lādējas arī dinamiskāk pabraucot, tā ka lādē arī pie augstākiem apgriezieniem, ne tikai ripojot / bremzējot. | Offline | | |
treshaa_josla | 04. May 2025, 21:12 |
#8305
|
|  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 621
Braucu ar:
| Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
Jāsaka, Avis to "interesanti" nokomplektējis. Ir lūka, krēsli ar masažņiku, khermanis un kardāns muzečka, bet nav 360 kameras.
Te ielas ir taisītas fiat 500 un CV2 izmēra ķekatām, tas Volvo ir milzīgs. Pārkāpjot no mazās Teslas ar to milzi ir tiešām grūti manevrēt. 
Hibrīds toties darbojas izcili. 99,5 % laika braucu ar vienu pedāli. Man līdzi 4 sīkie, neviens neapvēmās. Pat Korsikā nē. Pat stundu braucot pa ceļiem, kur lielā daļā līkumu izejas redzamas pa sānu logiem. 
Plugin sadaļu pa īstam notestēt nesanāca. Mašīnai 10k km uz šiltes, bet granny čārdžeris vēl nebija izpakots Type 2 vads līdzi netiek dots. Publiskās stacijas visas bez vadiem, tikai rozetes. Atradu vienu vietu, kur wallboxam bija arī šhuko. Nesanāca palaist 
It kā FR to sūda wallboxu daudz, bet katram sava app, katram sava kārtība. Pat pie veikala haļavno stundu nesanāca palaist, jo man nav veikala klienta kartes 
Karoč - tīri sporta pēc 3 X pamēģināju lādēt, 3 X nesanāca
Nobraucot no 1200 m augsta kalna līdz pludmalei, bača parādija 8 km range. Tā visu laiku bača uz 0. Bet iesākt un pa stāvvietu pagrozīties - pašā laikā
Bendzīna motors iedarbojas ļoti nemanāmi. Pāris reizes sanāca to mašīnu patracināt, tad arī adaptīvā kārba slēdzās straujāk.
Braukājot tādos diezgan interesantos apstākļos patēriņu rāda 10 L/ 100
Kopumā ļoti patika tā mašīna | Offline | | |
smudo  | 05. May 2025, 11:53 |
#8306
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Ta ir nomas (un ari korporativo) PHEV ikdiena - pagajuso gadu nomā Spānijā ari iedeva PHEV un 1500km ta ari netika pieslegts pie rozetes. Tos biezi perk del nodoklu atlaidem, bet lieto ka ICE. Proatms, ari tada rezima regeneracija saldē bateriju, lai uzsakt vai mazas slodzes situacijas EV rezima varetu nedaudz pabraukt. | Offline | | |
versatile | 06. May 2025, 10:40 |
#8307
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1413
Braucu ar:
| VW ID.3 1st, 50k nobraukums (no tiem 44k mūsu):
Samainīts viens priekšējais IQ.Light lukturis, garantija, diemžēl, cauri (Vācijas auto). Dārgi. Bet IQ.Light ir musthave, manuprāt.
Izplūduši peļķu apgaismojuma zīmējumi (vaše pohuj).
1x mainīta stabilizatora atsaite, nupat atkal sāk grabēt. Labā ziņa - lēti, pat pie dīlera divciparu skaitlis ar darbu.
Visādi citādi - lādējas un ripo. Varēja lādēties ātrāk (īpaši ziemā) un ripot tālāk, bet ikdienai pietiek, Baltiju izbraukāt var, uz Prāgu bez pauzēm nebraucu.
Tūlīt apkope (1x divos gados, bez nobraukuma ierobežojuma), pie viena lūgšu baterijai diagnostiku paskatīties, jo ir sajūta, ka sācis lādēties lēnāk.
+ Vietas aizmugurē kājām vairāk kā V90. Volvo es aiz sevis sēdēt negribu, vw varētu arī kaut kur aizbraukt.
- Ciets un kratās. [ Šo ziņu laboja versatile, 06 May 2025, 10:50:43 ] | Offline | | |
m8archa | 06. May 2025, 11:15 |
#8308
|
|  Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1109
Braucu ar: Zirdzinnu
| Mk8 dīzelis, golfs
0-100 ar standarta apkopēm, pie 93 kaut kādu softa atsaukumu sataisīja, pēc tam pa laikam izlec errors par gaisa spiedienu riepās, resetojot pazūd.
No lielākajiem mīnusiem
1- sūdaina priekšējā stikla apsilde ziemā, ja ir kaut kāds slapjdraņķis tad vai nu jākurina tā, ka salonā riebīgi karsts, vai arī salst ciet un slotiņas izsmērē tā, ka baigi neredz. 
2- klimats caur ekrānu, itkā nav tik traki, bet ja gribas uzlikt recirkulāciju vai ko, tad 3 liekas kustības
3- start stop poga arī caur ekrānu, bet kad pierod tad ok.
Visādi citādi tāds daudz maz ok pilsētas verķis, baigi ērts jau nav, bet ir ok. | Offline | | |
|
nikoo | 06. May 2025, 12:49 |
#8309
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: divi ar pusi
| Ar ID.3 nobraukts 0 - 100k, 4 gadi.
Bija viss tas, ko versatile teica - atsaites ID3 klasika, matrix lukturis mainīts, jo dienas gaisma izdega, peļķu apgaismojums mainīts. Papildus vēl SOS izsaukuma sistēma mainīta, 2x lielā akku moduļi mainīti. Viss garantijas ietvaros. Matrix lukturis, šķiet, bija 1k+ uz papīra. Par baterijas moduļiem un darbu cenas pat negribētu zināt bez garantijas. Softam OTA nestrādāja - visas reizes nācās braukt pie dīlera.
No rūpnīcas Bridgestone Turanza Eco riepas pilnīga miskaste - dila reaktīvi un vienkārši jūka ārā.
Lādēšanas ātrums pēc mūsdienu kritērijiem mazs, bet 2021. gadam bija OK - tad arī LV ātrās lādēšanas bija faktiski tikai CSDD ar 50 kW max. Neoptimālā baterijas sildīšana, kas tieši iespado lādēšanās ātrumu ziemā, ir garām. Nu nav normāli sākt lādēt ar 30 kW ātrumu.
Softs visai bremzīgs. Visas tās skārienpogas ir lieta pie kuras it kā pierodi un visu izdarīt var, bet nu besī tāpat. Modernāk tas varbūt ir, bet ne ērtāk.
Apdares kvalitāte Golf 7 bija labāka.
Vietas salonā uz kopējā auto izmera fona daudz, bērnu sēdeklīti viegli aizmugurē ievietot, neatņemot vietu priekšā sēdošajam. Viegli manevrēt un kopumā braucās ņipri - EV grieze un 200+ hp ir gana pieklājīgi, ja nav jāvago autobāņi.
Ziemā viegli iestigt uz praktiski līdzenas vietas - ar to ļoti uzmanīgi. Atslēgt pretspoli nevar (jaunākiem šķiet, ka nu jau var), līdz ar to elektronika sajūk prātā, mēģinot regulēties. Izcili tizla vieta ap logu tīrītājiem - krāj sniegu/ledu, iztīrīt neērti. | Offline | | |
Puce  | 06. May 2025, 15:11 |
#8310
|
|  Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6430
Braucu ar: BMW 315 e21
| TA nav nekādu problēmu. Pareizi atprogramēt tas nekādīgi neietekmē uz atgāžu rezultātiem.
03 May 2025, 14:56:45 @KasparsGr rakstīja:
30 Apr 2025, 09:38:26 @Puce rakstīja:
Man Rifterim bija tā, ka primo reizi (~100k) noņēmu to sprauslu notīrīju smidzinātāju, kas bija apaudzis ar Adblue paliekām. Dīleris nodzēsa kļūdu, bet pāc 10k atkal problēma. Tad nomainīja sprauslu un atkal 10K nobraucu. Pēc tam vienkārši to sistēmu atprogramēju nost un braucu bez problēmām.
Pašlaik jau ir 182k. Cik dzirdēju, tad tā sistēma ar īpašu uzticamību neizceļas.
28 Apr 2025, 21:43:44 @KasparsGr rakstīja:
Jautājums kam saskarsme ar Toyota Proace City/Citroen Berlingo un pārējie tie paši kabluki ar citu nosaukumu. Nu tagad ir pāri 100k, jau 130k un ceturtā AdBlue sprausla. Tas ir izplatīti ka viņas tik īsu laiku velk? Pēdējā vispār, liekas 10-15k izvilka. Vai tur kāda cita problēma varētu būt, kuru dīleris negrib/nemāk atrast?
Tehniskajā apskatē nav nekādu problēmu bez AdBlue? Pagaidām tos remontus vēl velku uz pagarināto garantiju, ja nokodēs, paļubom, to zaudēs, bet nu drusku arī sāk apnikt tās problēmas.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Kidd | 06. May 2025, 15:34 |
#8311
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8353
Braucu ar: 400Zs
|
04 May 2025, 21:12:01 @treshaa_josla rakstīja:
Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
autiņš nav sūdīgs. tas T8 iet arī diezgan nesūdīgi ar tiem 425 ponijiem + ja ir polestar, vai kā jamo tur, paka, tad visi 450 poniji. Kolēģis paņēma ar vārdiem - cerams, ka nebūs kā iepriekšējam xc90. kurš servisā paviesojās ap 30 reizēm garantijas laikā 
P.S - pats pirms svētkiem izdzinu jauno golfu no moller. paskatīsies, kā būs ar 1.5 eTSI mild hibrīdu. pa 140 km nobrauktajiem brīvdienās tā arī nesajutu to elektromotora darbību..[ Šo ziņu laboja Kidd, 06 May 2025, 15:36:21 ] | Offline | | |
ATB | 06. May 2025, 19:12 |
#8312
|
|  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5327
Braucu ar: ♛ ♛
|
06 May 2025, 15:34:42 @Kidd rakstīja:
04 May 2025, 21:12:01 @treshaa_josla rakstīja:
Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
autiņš nav sūdīgs. tas T8 iet arī diezgan nesūdīgi ar tiem 425 ponijiem + ja ir polestar, vai kā jamo tur, paka, tad visi 450 poniji. Kolēģis paņēma ar vārdiem - cerams, ka nebūs kā iepriekšējam xc90. kurš servisā paviesojās ap 30 reizēm garantijas laikā 
P.S - pats pirms svētkiem izdzinu jauno golfu no moller. paskatīsies, kā būs ar 1.5 eTSI mild hibrīdu. pa 140 km nobrauktajiem brīvdienās tā arī nesajutu to elektromotora darbību..
Klau, Tu tak nebiji no mazajiem augumā? Golfs nav par mazu? | Offline | | |
martins_usars | 06. May 2025, 19:18 |
#8313
|
|  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1345
Braucu ar: skatuve viens!
| cik garam jābūt, lai neietilptu jaunā golfā? virs 2 metri? ja aiz paša nesēž pasažieri, tad ietilpt var 99% mūsdienu auto | Offline | | |
Kidd | 07. May 2025, 05:39 |
#8314
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8353
Braucu ar: 400Zs
|
06 May 2025, 19:12:03 @ATB rakstīja:
06 May 2025, 15:34:42 @Kidd rakstīja:
04 May 2025, 21:12:01 @treshaa_josla rakstīja:
Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
autiņš nav sūdīgs. tas T8 iet arī diezgan nesūdīgi ar tiem 425 ponijiem + ja ir polestar, vai kā jamo tur, paka, tad visi 450 poniji. Kolēģis paņēma ar vārdiem - cerams, ka nebūs kā iepriekšējam xc90. kurš servisā paviesojās ap 30 reizēm garantijas laikā 
P.S - pats pirms svētkiem izdzinu jauno golfu no moller. paskatīsies, kā būs ar 1.5 eTSI mild hibrīdu. pa 140 km nobrauktajiem brīvdienās tā arī nesajutu to elektromotora darbību..
Klau, Tu tak nebiji no mazajiem augumā? Golfs nav par mazu?
Nu mazs neesmu. Pilnīgi pietiekami. Aiz manis pat vieta 12 gadīgam sīkajam ir pietiekami. Nu un ikdienai, kad vizinies vienītī mājas->darbs->măjas režīmā- ko vairāk vajag. Man gan ir aizdomas, ka pēc stundām 2 būtu kā bũtu, bet nu notestės gan jau kādreiz | Offline | | |
GirtzB  | 07. May 2025, 09:35 |
#8315
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 May 2025, 19:12:03 @ATB rakstīja:
06 May 2025, 15:34:42 @Kidd rakstīja:
04 May 2025, 21:12:01 @treshaa_josla rakstīja:
Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
autiņš nav sūdīgs. tas T8 iet arī diezgan nesūdīgi ar tiem 425 ponijiem + ja ir polestar, vai kā jamo tur, paka, tad visi 450 poniji. Kolēģis paņēma ar vārdiem - cerams, ka nebūs kā iepriekšējam xc90. kurš servisā paviesojās ap 30 reizēm garantijas laikā 
P.S - pats pirms svētkiem izdzinu jauno golfu no moller. paskatīsies, kā būs ar 1.5 eTSI mild hibrīdu. pa 140 km nobrauktajiem brīvdienās tā arī nesajutu to elektromotora darbību..
Klau, Tu tak nebiji no mazajiem augumā? Golfs nav par mazu?
šī "mazo" cilvēku neizpratne par auto ietilpību (it īpaši jauno auto, kas jau tā ir milzīgi salīdzinot ar pāris paaudzes vecākiem) bieži ir apbrīnojama...
t.i. Mūsdnienu Golf ir e34 izmēros...
Nesen bija labs video Golf 8 +/- vienāds ar Jeep Cherokee...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
RaL | 07. May 2025, 09:51 |
#8316
|
|  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3850
Braucu ar: kruīzu
| golfs kā tāds ir diezgan ietilpīgs - vācieši golfu taisa maksimāli praktisku/ietilpīgu un dizainu pamatā pakārto vietai.
Golfs it kā nav baigi garš, bet motortelpa ir salīdzinoši īsa un bagāžnieks ir īss, līdz ar to salonam ir daudz telpas atvēlēts.
Un bagāžnieks, lai arī ir īss, ir diezgan augsts, līdz ar to arī mantām vietas ir salīdzinoši daudz | Offline | | |
|
ATB | 07. May 2025, 10:33 |
#8317
|
|  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5327
Braucu ar: ♛ ♛
|
07 May 2025, 09:35:47 @GirtzB rakstīja:
06 May 2025, 19:12:03 @ATB rakstīja:
06 May 2025, 15:34:42 @Kidd rakstīja:
04 May 2025, 21:12:01 @treshaa_josla rakstīja:
Nav gan 100k, bet tikai 1k+, bet tā kā man kādreiz bija šāds, tikai pre FL un te aktīvi diskutē par hybrid, atļaušos iejaukties
Noma iedeva šādu kārumiņu. T8
autiņš nav sūdīgs. tas T8 iet arī diezgan nesūdīgi ar tiem 425 ponijiem + ja ir polestar, vai kā jamo tur, paka, tad visi 450 poniji. Kolēģis paņēma ar vārdiem - cerams, ka nebūs kā iepriekšējam xc90. kurš servisā paviesojās ap 30 reizēm garantijas laikā 
P.S - pats pirms svētkiem izdzinu jauno golfu no moller. paskatīsies, kā būs ar 1.5 eTSI mild hibrīdu. pa 140 km nobrauktajiem brīvdienās tā arī nesajutu to elektromotora darbību..
Klau, Tu tak nebiji no mazajiem augumā? Golfs nav par mazu?
šī "mazo" cilvēku neizpratne par auto ietilpību (it īpaši jauno auto, kas jau tā ir milzīgi salīdzinot ar pāris paaudzes vecākiem) bieži ir apbrīnojama...
t.i. Mūsdnienu Golf ir e34 izmēros...
Nesen bija labs video Golf 8 +/- vienāds ar Jeep Cherokee...
Man 1,95m un kad sev/ģimenei ņēmu auto, tad vienīgais variants, kad pats aiz sevis varu apsēsties kaur cik ir oktāvija. E34 nav ietilpības mēraukla nē, nu varbūt sēdoša suņa augumā tiem jā e34 ir LIIIIEEELS
Bet nu labi, oktāvijā ir vairāk.vietas nekā īsajā g11 tā kā ... | Offline | | |
Kidd | 07. May 2025, 11:24 |
#8318
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8353
Braucu ar: 400Zs
| nu hvz. man liekas, ka tas golfārs ir īsāks par A5 kupeju, bet, ja es apsēžos ērti kupejā, tad aiz manis - 191 cm - īsti vietas vairs nav pat pusaudzim. Golfarikam - vieta vēl pietiekami. Kautkādā jaunajā caddy ir vēl vairāk vietas, jo sēdēšana kā uz taburetes. kaut bāze jaunajam caddy ir uz golfa, ja pareizi atceros. Tad labi, ka kautkādu Taigo nepaķēru, kurš esot uz Polo bāzes..  | Offline | | |
Jurka88 | 07. May 2025, 11:54 |
#8319
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 601
Braucu ar:
|
06 May 2025, 19:18:28 @martins_usars rakstīja:
cik garam jābūt, lai neietilptu jaunā golfā? virs 2 metri? ja aiz paša nesēž pasažieri, tad ietilpt var 99% mūsdienu auto
Man gandrīz 2m esmu braucis visos golfos, visērtākie ir 5/6/7/8, pie stūres visi gandrīz identiski ergo ziņā. Nav sūdzību. | Offline | | |
martins_usars | 07. May 2025, 11:55 |
#8320
|
|  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1345
Braucu ar: skatuve viens!
| es esmu 192cm un ap 100kg, neticu, ka octavia ir vairāk vietas kā g11 g31 ir reāli ietilpīgākais un ērtākais auto, kas man bijis. lauztajiem komfortniekiem var izbīdīt sēdekļa priekšu, lai nav jāsēž uz īsa benķīša bez jebkādām regulēšanas iespējām. var jau fantazēt par škodām , bet... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|