Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Krizdole | | Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 44
Braucu ar: G31 520d
| Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8715
Braucu ar: m635csi
|
19 Feb 2025, 21:32:20 @Krizdole rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d
servisā, un jāmaina, ja ir jau diegi laukā, ja tikai plaisas, tad nav ko tur līst, jo arī jaunai oem tās plaisas var parādīties jau pēc 10-20tk km. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
| https://youtu.be/89VS42tqH6M?si=GLC_0-mimmZq10dw
Kam interesē var pačolēt par B48 benzīna dzinēju iekš G30
[ Šo ziņu laboja Briize, 16 Mar 2025, 20:19:27 ] | Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1344
Braucu ar: skatuve viens!
| dikti nopists b48 eļļa melna  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: BMW E90 330i
| priekš kam viņš mainīja šāles, ja kļūda ir par VANOS ? | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
| Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji... | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5996
Braucu ar: NS7
| LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ? 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: BMW E90 330i
| gan jau klasika, remontēts pa lēto, sapists, pārdots kādam ar Check engine, un tagad pisās cits to remontējot | Offline | | |
|
ZaZvAz | | Kopš: 09. Mar 2025
Ziņojumi: 1
Braucu ar: G30 540xi
| Labvakar, interesē vai kāds šeit ir taisījis G30 lukturu retrofitu no parastajiem LED uz full adaptive LED, un varbūt var padalīties ar kontaktiem. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3956
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
09 Mar 2025, 21:02:30 @Briize rakstīja:
Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji...
Tā nav tipiska problēma šiem auto, bet nelielam procentam ir problēmas ar eļļas spiedienu, bieži dēļ paša sūkņe defekta, vai aizsērētas savācēj trubas, eļās spiediena sensora vai arī saleonīda vārsta, kas regulē spiedienu, problēmām.
LCI modeļiem nāk uzlabots eļļas sūknis un tur par šo problēmu nav dzirdēts, bet nobraukumi arī mazāki, jo tiem auto pagaidām max 4,5 gadi. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7639
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Mar 2025, 22:20:28 @protams rakstīja:
LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ? 
Nesen arī vairāki trāpījās, kam ķēdes šķībi, kam vanosi nepareizi izlikti 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
| https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1
Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.
Interesants video ! | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Mar 2025, 20:21:21 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1
Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.
Interesants video !
iemet kad būs turpinājums
komentārs
Самая большая проблема сложных машин это множество кривых рук | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5208
Braucu ar: cieņu
| Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos  [ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Mar 2025, 11:12:33 ] | Online | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
| Tad kālab šajā konkrētajā video redzamā, jau Latvijā sajātā G31 īpašnieks devās uz Igaunijas ziemeļiem pie Igaunijas pilsoņa, kurš neko nesaprot un nemāk, nevis tepat Latvijā pie Latvijas pilsoņa, kurš visu saprot un māk ? | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
|
17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos 
Arī par to aizdomājos... Par ķēdēm vēl saprotu, bet par šālēm gan nē... | Offline | | |
|
Cumpars  | |  Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6996
Braucu ar: KK-555
| To pirmo video tā ar vienu aci pavirši noskatījos, bet šķiet viņš tur vairākas reizes uzsvēra, ka tā bija klienta vēlme mainīt šāles. Ķipa lai viss safe. | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 648
Braucu ar:
|
17 Mar 2025, 11:14:19 @Briize rakstīja:
17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos 
Arī par to aizdomājos... Par ķēdēm vēl saprotu, bet par šālēm gan nē...
jo saimnieks gribēja (https://youtu.be/89VS42tqH6M?t=796) | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3956
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos 
Kaross teica, ka ir bijuši gadījumi, ka B48/58 ķedes ir pastiepušās un jāmaina pie lielākiem nobraukumiem, bet tas vairāk aktuāli, ja eļļas reti maina. Vai te bija jāmaina vai nē - nav ne jausmas, jo video neskatījos. Par šālēm gan nav dzirdēts, jo šiem dzinējiem šāles ir speciāli vēl ar pārklājumu siprinātas un tā kā šie dzinēji ir 1er un 3er, tad ir ļoti iecienīti jaudas palielināšanas procesos un OE šāles B58 iterācijā tura arī 700+ zs. "Vājākā" lieta ir virzuļi, kas pie 600zs padodas Gen1 dzinējam (TU uzlabotajam, kas no 2019. gada aptuveni nāk, virzuļi ir jau pastiprināti), bet tam nav nekādas saistības ar šajā video esošo B48. Vanosa darbība ir viena no lietām, kas var radīt problēmas un arī pamatā dēļ 30k km eļļas maiņām. Kaspars jau ar šo B58 ir daudz KM nobraucis un ir jau licis portālā info par to, kas ir bijis jādara šiem dzinējiem pie 300+k km nobraukuma (iespējams, ka norbraukumu nepareizi atceros un tas bijis mazāks?).
Čomam ir B58 ar nu jau gandrīz 200k km un vienīgās lietas, ja pareizi atceros, kas dzinējam remontēts, ir dzesēšanas trauks, kas pie 150k km bija sācis sulot [ Šo ziņu laboja smudo, 17 Mar 2025, 11:28:14 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 804
Braucu ar:
|
17 Mar 2025, 11:26:17 @smudo rakstīja:
17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos 
Kaross teica, ka ir bijuši gadījumi, ka B48/58 ķedes ir pastiepušās un jāmaina pie lielākiem nobraukumiem, bet tas vairāk aktuāli, ja eļļas reti maina. Vai te bija jāmaina vai nē - nav ne jausmas, jo video neskatījos. Par šālēm gan nav dzirdēts, jo šiem dzinējiem šāles ir speciāli vēl ar pārklājumu siprinātas un tā kā šie dzinēji ir 1er un 3er, tad ir ļoti iecienīti jaudas palielināšanas procesos un OE šāles B58 iterācijā tura arī 700+ zs. "Vājākā" lieta ir virzuļi, kas pie 600zs padodas Gen1 dzinējam (TU uzlabotajam, kas no 2019. gada aptuveni nāk, virzuļi ir jau pastiprināti), bet tam nav nekādas saistības ar šajā video esošo B48. Vanosa darbība ir viena no lietām, kas var radīt problēmas un arī pamatā dēļ 30k km eļļas maiņām. Kaspars jau ar šo B58 ir daudz KM nobraucis un ir jau licis portālā info par to, kas ir bijis jādara šiem dzinējiem pie 300+k km nobraukuma (iespējams, ka norbraukumu nepareizi atceros un tas bijis mazāks?).
Čomam ir B58 ar nu jau gandrīz 200k km un vienīgās lietas, ja pareizi atceros, kas dzinējam remontēts, ir dzesēšanas trauks, kas pie 150k km bija sācis sulot
Otrajā video uz beigām, par konkrēto auto teica, ka nobraukums esot 204k km, bet nu to jau neviens nezin vai nav tītenis...
Un arī par dinamiku teica, ka salīdzinot ar dīzeli tas B48 no apgriezienu apakšām esot galīgi slābans...[ Šo ziņu laboja Briize, 17 Mar 2025, 11:33:09 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|