Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Krizdole
19. Feb 2025, 21:32 #807

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 44

Braucu ar: G31 520d

Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d
Offline
crime
19. Feb 2025, 21:43 #808

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8715

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2025, 21:32:20 @Krizdole rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d

servisā, un jāmaina, ja ir jau diegi laukā, ja tikai plaisas, tad nav ko tur līst, jo arī jaunai oem tās plaisas var parādīties jau pēc 10-20tk km.
Offline
Briize
09. Mar 2025, 20:03 #809

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:

https://youtu.be/89VS42tqH6M?si=GLC_0-mimmZq10dw

Kam interesē var pačolēt par B48 benzīna dzinēju iekš G30

[ Šo ziņu laboja Briize, 16 Mar 2025, 20:19:27 ]

Offline
martins_usars
09. Mar 2025, 20:41 #810

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1344

Braucu ar: skatuve viens!

dikti nopists b48 eļļa melna
Offline
HiJaCKeR
09. Mar 2025, 20:48 #811

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: BMW E90 330i

priekš kam viņš mainīja šāles, ja kļūda ir par VANOS ?
Offline
Briize
09. Mar 2025, 21:02 #812

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:

Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji...
Offline
protams
09. Mar 2025, 22:20 #813

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
HiJaCKeR
09. Mar 2025, 22:30 #814

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: BMW E90 330i

gan jau klasika, remontēts pa lēto, sapists, pārdots kādam ar Check engine, un tagad pisās cits to remontējot
Offline
ZaZvAz
09. Mar 2025, 22:36 #815

Kopš: 09. Mar 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar: G30 540xi

Labvakar, interesē vai kāds šeit ir taisījis G30 lukturu retrofitu no parastajiem LED uz full adaptive LED, un varbūt var padalīties ar kontaktiem.
Offline
smudo
09. Mar 2025, 22:49 #816

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


09 Mar 2025, 21:02:30 @Briize rakstīja:
Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji...


Tā nav tipiska problēma šiem auto, bet nelielam procentam ir problēmas ar eļļas spiedienu, bieži dēļ paša sūkņe defekta, vai aizsērētas savācēj trubas, eļās spiediena sensora vai arī saleonīda vārsta, kas regulē spiedienu, problēmām.

LCI modeļiem nāk uzlabots eļļas sūknis un tur par šo problēmu nav dzirdēts, bet nobraukumi arī mazāki, jo tiem auto pagaidām max 4,5 gadi.
Offline
RSAWorkshop
10. Mar 2025, 09:16 #817

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7639

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Mar 2025, 22:20:28 @protams rakstīja:
LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ?

Nesen arī vairāki trāpījās, kam ķēdes šķībi, kam vanosi nepareizi izlikti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
16. Mar 2025, 20:21 #818

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:

https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1

Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.

Interesants video !
Offline
HiJaCKeR
16. Mar 2025, 21:05 #819

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Mar 2025, 20:21:21 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1

Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.

Interesants video !

iemet kad būs turpinājums

komentārs
Самая большая проблема сложных машин это множество кривых рук
Offline
Mikels
17. Mar 2025, 11:11 #820

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5208

Braucu ar: cieņu

Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Mar 2025, 11:12:33 ]

Online
Briize
17. Mar 2025, 11:13 #821

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:

Tad kālab šajā konkrētajā video redzamā, jau Latvijā sajātā G31 īpašnieks devās uz Igaunijas ziemeļiem pie Igaunijas pilsoņa, kurš neko nesaprot un nemāk, nevis tepat Latvijā pie Latvijas pilsoņa, kurš visu saprot un māk ?
Offline
Briize
17. Mar 2025, 11:14 #822

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:


17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos

Arī par to aizdomājos... Par ķēdēm vēl saprotu, bet par šālēm gan nē...
Offline
Cumpars
17. Mar 2025, 11:22 #823

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6996

Braucu ar: KK-555

To pirmo video tā ar vienu aci pavirši noskatījos, bet šķiet viņš tur vairākas reizes uzsvēra, ka tā bija klienta vēlme mainīt šāles. Ķipa lai viss safe.
Offline
esir
17. Mar 2025, 11:22 #824

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 648

Braucu ar:


17 Mar 2025, 11:14:19 @Briize rakstīja:

17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos

Arī par to aizdomājos... Par ķēdēm vēl saprotu, bet par šālēm gan nē...


jo saimnieks gribēja (https://youtu.be/89VS42tqH6M?t=796)
Offline
smudo
17. Mar 2025, 11:26 #825

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos


Kaross teica, ka ir bijuši gadījumi, ka B48/58 ķedes ir pastiepušās un jāmaina pie lielākiem nobraukumiem, bet tas vairāk aktuāli, ja eļļas reti maina. Vai te bija jāmaina vai nē - nav ne jausmas, jo video neskatījos. Par šālēm gan nav dzirdēts, jo šiem dzinējiem šāles ir speciāli vēl ar pārklājumu siprinātas un tā kā šie dzinēji ir 1er un 3er, tad ir ļoti iecienīti jaudas palielināšanas procesos un OE šāles B58 iterācijā tura arī 700+ zs. "Vājākā" lieta ir virzuļi, kas pie 600zs padodas Gen1 dzinējam (TU uzlabotajam, kas no 2019. gada aptuveni nāk, virzuļi ir jau pastiprināti), bet tam nav nekādas saistības ar šajā video esošo B48. Vanosa darbība ir viena no lietām, kas var radīt problēmas un arī pamatā dēļ 30k km eļļas maiņām. Kaspars jau ar šo B58 ir daudz KM nobraucis un ir jau licis portālā info par to, kas ir bijis jādara šiem dzinējiem pie 300+k km nobraukuma (iespējams, ka norbraukumu nepareizi atceros un tas bijis mazāks?).

Čomam ir B58 ar nu jau gandrīz 200k km un vienīgās lietas, ja pareizi atceros, kas dzinējam remontēts, ir dzesēšanas trauks, kas pie 150k km bija sācis sulot

[ Šo ziņu laboja smudo, 17 Mar 2025, 11:28:14 ]

Offline
Briize
17. Mar 2025, 11:30 #826

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:


17 Mar 2025, 11:26:17 @smudo rakstīja:

17 Mar 2025, 11:11:40 @Mikels rakstīja:
Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos


Kaross teica, ka ir bijuši gadījumi, ka B48/58 ķedes ir pastiepušās un jāmaina pie lielākiem nobraukumiem, bet tas vairāk aktuāli, ja eļļas reti maina. Vai te bija jāmaina vai nē - nav ne jausmas, jo video neskatījos. Par šālēm gan nav dzirdēts, jo šiem dzinējiem šāles ir speciāli vēl ar pārklājumu siprinātas un tā kā šie dzinēji ir 1er un 3er, tad ir ļoti iecienīti jaudas palielināšanas procesos un OE šāles B58 iterācijā tura arī 700+ zs. "Vājākā" lieta ir virzuļi, kas pie 600zs padodas Gen1 dzinējam (TU uzlabotajam, kas no 2019. gada aptuveni nāk, virzuļi ir jau pastiprināti), bet tam nav nekādas saistības ar šajā video esošo B48. Vanosa darbība ir viena no lietām, kas var radīt problēmas un arī pamatā dēļ 30k km eļļas maiņām. Kaspars jau ar šo B58 ir daudz KM nobraucis un ir jau licis portālā info par to, kas ir bijis jādara šiem dzinējiem pie 300+k km nobraukuma (iespējams, ka norbraukumu nepareizi atceros un tas bijis mazāks?).

Čomam ir B58 ar nu jau gandrīz 200k km un vienīgās lietas, ja pareizi atceros, kas dzinējam remontēts, ir dzesēšanas trauks, kas pie 150k km bija sācis sulot

Otrajā video uz beigām, par konkrēto auto teica, ka nobraukums esot 204k km, bet nu to jau neviens nezin vai nav tītenis...
Un arī par dinamiku teica, ka salīdzinot ar dīzeli tas B48 no apgriezienu apakšām esot galīgi slābans...

[ Šo ziņu laboja Briize, 17 Mar 2025, 11:33:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo