Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
martins_usars
13. Feb 2025, 16:07 #801

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: AR 952, BMW G31

vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks
Offline
smudo
13. Feb 2025, 16:38 #802

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks


"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.

B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.

Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.

Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.

Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.
Offline
Negantelis
13. Feb 2025, 17:58 #803

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1483

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Feb 2025, 16:38:45 @smudo rakstīja:

13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks


"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.

B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.

Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.

Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.

Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.




Ja jau panesās.
Ja kādam interesē.

Man ir sekojošas daļas no 2022 gada G15
B58 Gen2 turbīna 14.000 km, pats noņēmu no dzinēja.

Pārējā apkare no motora, AC kompresors, ģenerators, vadi

2x oem B58 gen 2 stock interkūleri

Wagner evo 1 interkūlers


INJEN vai FTP metāla chargepipe.


b58 gen2 OEM katalizators.

Ja nu kādam interesē tad droši dod ziņu. Vēl neesmu ielicis tirgošanā.

Pats tikko izgāju cauri procesam. Sākumā vajag FEMTO, pēctam MHD+ un reflex+ controlieri. Tas viss caur CAN tagad darbojas un ir Flexfuel.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 13 Feb 2025, 18:08:36 ]

Offline
martins_usars
13. Feb 2025, 19:02 #804

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: AR 952, BMW G31

kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8?
Offline
Negantelis
13. Feb 2025, 19:04 #805

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1483

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Feb 2025, 19:02:57 @martins_usars rakstīja:
kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8?


Baigā piša jau nav. Ja konkrētajā virsbūvē tāds būtu pieejams
Offline
Kaross
13. Feb 2025, 21:38 #806

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4448

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu baigā jau čakara tur nav. Viss vienkārši un ātri. Paziņa uzlika downpipe, HPFP, Pure turbo un galu galā 140i ar B58 no 100-200km/h ieskrējās precīzi 6 sekundēs pēc Dragy mērījuma. Uz stenda neuzlika, bet 600zs tur bija stabili.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Krizdole
19. Feb 2025, 21:32 #807

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 44

Braucu ar: G31 520d

Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d
Offline
crime
19. Feb 2025, 21:43 #808

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8646

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2025, 21:32:20 @Krizdole rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d

servisā, un jāmaina, ja ir jau diegi laukā, ja tikai plaisas, tad nav ko tur līst, jo arī jaunai oem tās plaisas var parādīties jau pēc 10-20tk km.
Offline
Briize
09. Mar 2025, 20:03 #809

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 780

Braucu ar:

https://youtu.be/89VS42tqH6M?si=GLC_0-mimmZq10dw

Kam interesē var pačolēt par B48 benzīna dzinēju iekš G30

[ Šo ziņu laboja Briize, 16 Mar 2025, 20:19:27 ]

Offline
martins_usars
09. Mar 2025, 20:41 #810

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: AR 952, BMW G31

dikti nopists b48 eļļa melna
Offline
HiJaCKeR
09. Mar 2025, 20:48 #811

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4762

Braucu ar: BMW E90 330i

priekš kam viņš mainīja šāles, ja kļūda ir par VANOS ?
Offline
Briize
09. Mar 2025, 21:02 #812

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 780

Braucu ar:

Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji...
Offline
protams
09. Mar 2025, 22:20 #813

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5855

Braucu ar: NS7

LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
HiJaCKeR
09. Mar 2025, 22:30 #814

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4762

Braucu ar: BMW E90 330i

gan jau klasika, remontēts pa lēto, sapists, pārdots kādam ar Check engine, un tagad pisās cits to remontējot
Offline
ZaZvAz
09. Mar 2025, 22:36 #815

Kopš: 09. Mar 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar: G30 540xi

Labvakar, interesē vai kāds šeit ir taisījis G30 lukturu retrofitu no parastajiem LED uz full adaptive LED, un varbūt var padalīties ar kontaktiem.
Offline
smudo
09. Mar 2025, 22:49 #816

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


09 Mar 2025, 21:02:30 @Briize rakstīja:
Stāstu par eļļas sūkni uz video beigām redzējāt ? Te tev nu bija uzticamie penCīna bezproblēmu dzinēji...


Tā nav tipiska problēma šiem auto, bet nelielam procentam ir problēmas ar eļļas spiedienu, bieži dēļ paša sūkņe defekta, vai aizsērētas savācēj trubas, eļās spiediena sensora vai arī saleonīda vārsta, kas regulē spiedienu, problēmām.

LCI modeļiem nāk uzlabots eļļas sūknis un tur par šo problēmu nav dzirdēts, bet nobraukumi arī mazāki, jo tiem auto pagaidām max 4,5 gadi.
Offline
RSAWorkshop
10. Mar 2025, 09:16 #817

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7471

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Mar 2025, 22:20:28 @protams rakstīja:
LV auto, diez kurš pirms tam "regulējis" ?

Nesen arī vairāki trāpījās, kam ķēdes šķībi, kam vanosi nepareizi izlikti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
16. Mar 2025, 20:21 #818

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 780

Braucu ar:

https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1

Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.

Interesants video !
Offline
HiJaCKeR
16. Mar 2025, 21:05 #819

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4762

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Mar 2025, 20:21:21 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/UjstsVl2_S4?si=MsQb6-HSy5wl26C1

Turpinājums par konkrēto G30 ar B48 benzīna dzinēju.

Interesants video !

iemet kad būs turpinājums

komentārs
Самая большая проблема сложных машин это множество кривых рук
Offline
Mikels
17. Mar 2025, 11:11 #820

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5071

Braucu ar: cieņu

Es tik nesaprotu, kāpēc B48 dzinējam maina šāles un ķēdes, ķipa pēc inerces, ja N57 bija šādas problēmas, tad mainām arī visiem nākamajiem dzinējiem arī, kaut kā nav dzirdēts par šīm problēmām šiem dzinejiem, labojiet, ja kļūdos

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Mar 2025, 11:12:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo