Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par TDS
Autors | Ziņojums |
LauvaMiks | |  Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E46
| Gribu TDSam uzmest ražīgākas sprauslas no kura modeļa šim dzinējam var ko piemeklēt?
| Offline | | |
LostTouch | | Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
03 May 2013, 08:39:25 Nello rakstīja:
A juus sakat,ka TDS nejiet http://www.youtube.com/watch?v=A9-JgwoFdd8
Tur jau modificets lidz nepazisanai! blows uzlikts kuleris ari baigais.
Pec tds'a galigi neizklausas!
Kamer neredzesu kas zem haubes neticēšu! | Offline | | |
LauvaMiks | |  Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E46
| Jautājums, TDS, zem Ieplūdes koletoru, viņam nāk kkāda trubiņa kura ir piesprausta klāt, bet otrs gals nav pievienots nekur, kur viņam ir jābūt un kādu funkciju viņš pilda?
Ielūdes koletoram no apakšas nāk ārā trubiņa, kurai jābūt savienotai ar ieplūdes spiediena sensoru. Tā trubiņa ir netālu no ieplūdes temparatūras sensora priekšējā daļā.
Var kāds muļķim uzmest bildi kur tam jābūt piespraustam?
Atradu, blakam degvielas filtram tur ir tas map sensors, un nu tgt 17sec vieta ir 11sec lidz sotakam ar touring ,[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 09 Jun 2013, 22:59:15 ] | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2547
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Jun 2013, 23:36:29 LostTouch rakstīja:
03 May 2013, 08:39:25 Nello rakstīja:
A juus sakat,ka TDS nejiet http://www.youtube.com/watch?v=A9-JgwoFdd8
Tur jau modificets lidz nepazisanai! blows uzlikts kuleris ari baigais.
Pec tds'a galigi neizklausas!
Kamer neredzesu kas zem haubes neticēšu!
Sitam arii netici? http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4  | Offline | | |
LostTouch | | Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
09 Jun 2013, 20:51:59 Nello rakstīja:
07 Jun 2013, 23:36:29 LostTouch rakstīja:
03 May 2013, 08:39:25 Nello rakstīja:
A juus sakat,ka TDS nejiet http://www.youtube.com/watch?v=A9-JgwoFdd8
Tur jau modificets lidz nepazisanai! blows uzlikts kuleris ari baigais.
Pec tds'a galigi neizklausas!
Kamer neredzesu kas zem haubes neticēšu!
Sitam arii netici? http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4 
oHo! Tam mehaniskajam suknim noteikti tāda padeva atgriezta! Nu baigais zvērs! 
Vot tagad to4na ticu! | Offline | | |
henis | |  Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Tas nav 2.4 TD?
09 Jun 2013, 20:51:59 Nello rakstīja:
07 Jun 2013, 23:36:29 LostTouch rakstīja:
03 May 2013, 08:39:25 Nello rakstīja:
A juus sakat,ka TDS nejiet http://www.youtube.com/watch?v=A9-JgwoFdd8
Tur jau modificets lidz nepazisanai! blows uzlikts kuleris ari baigais.
Pec tds'a galigi neizklausas!
Kamer neredzesu kas zem haubes neticēšu!
Sitam arii netici? http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4 
| Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
07 Jun 2013, 23:31:14 LauvaMiks rakstīja:
Gribu TDSam uzmest ražīgākas sprauslas no kura modeļa šim dzinējam var ko piemeklēt?
Tur vajag citas lietas darīt...
plunžerpāris, ic, čips... | Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.[ Šo ziņu laboja Instigater, 10 Jun 2013, 11:14:01 ] | Offline | | |
|
dainiiz | |  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| da tas kuuleris ir peedejais kas vajadziigs
bet jaa sitie perdoļit, taisni vai sagribeejaas. | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2547
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
10 Jun 2013, 11:11:15 Instigater rakstīja:
Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.
Nu vo,kad remontees suukni,jaapaluudz lai saliek razziigaakus plunzzerus 
| Offline | | |
dainiiz | |  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
10 Jun 2013, 11:11:15 Instigater rakstīja:
Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.
domaa ka sprauslas nevajag nekaadas? ko tad lai vinss lej ieksaa? no kaa tie duumi>? standarts nekad nesalies tik daudz,
:reiseru sprauslinas veel komplektaa: | Offline | | |
dainiiz | |  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
10 Jun 2013, 11:15:59 Nello rakstīja:
10 Jun 2013, 11:11:15 Instigater rakstīja:
Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.
Nu vo,kad remontees suukni,jaapaluudz lai saliek razziigaakus plunzzerus 
plundzers ir tikai viens parasti  | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2547
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
10 Jun 2013, 11:17:16 dainiiz rakstīja:
10 Jun 2013, 11:15:59 Nello rakstīja:
10 Jun 2013, 11:11:15 Instigater rakstīja:
Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.
Nu vo,kad remontees suukni,jaapaluudz lai saliek razziigaakus plunzzerus 
plundzers ir tikai viens parasti 
Ok,paldies,nezinaaju! 
Reku vel,ja nav redzeets... izklausaas peec tomaata...
http://www.youtube.com/watch?v=XvDYwJLAp5E | Offline | | |
-Edm-  | |  Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| Ir sačipots iet normãli nesùdzos čipoju galvenokãrt lai iet arí uz maziem apgriezieniem,ar rezultatu esmu pilníbã apmierinãts,blakusefekti/defekti pagaidãm nav novéroti p.s. un hz kas jums ar to lekšanu šitas jau trešais tds man kurš lec no pusabarota,jebkad gan ziemã gan vasarã gan karsts gan aukst viens no bijušajiem tds pie poverista un var apstiprinãt ipaši neticígajiem braukšu mãjäs nofilméšu
10 Jun 2013, 11:11:15 Instigater rakstīja:
Ko to iedomājies ar IC vēl darīt TDSam? Standartnieks, domā, nepietiek?
Sūknim gan vajagot plunžeri niknāku, standarta TDSa sūknim griesti ir pie ~200 Zs. Es gan teiktu, ka sekojošā kārtībā jādarbojas, ja grib līdzīgu rezultātu:
1. plunžeris
2. VNT turbo no kāda M57
3. čips
Ja neko nemaina dzelžos, tad tikai čips un ap 170Zs.
Bet nu nevajag tos aizvēsturisko priekškameras dīzeli mocīt, nav viņā potenciāla.
-----------------
| Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Da netic tauta. Toties man vienalga, lai jau netic, es ari tikai rullēju un smaidu. 
Manējais arī sačipots, man gan vienīgais glābiņš ir keramiskais sajūgs, citādi pat jauns Sachs komplekts pēc gada sāk slīdēt.
Bet jauda mazākos apgriezienos nav atkarīga no čipa, bet gan vispārējās regulācijas. TDSam čipa efekts izpaužas tikai sākot no 2200rpm - pārāk tupa viņam tā visa vadība.[ Šo ziņu laboja Instigater, 10 Jun 2013, 11:46:50 ] | Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Nez kas to VNT vadīs 
bet es jau neko nesaprotu... | Offline | | |
|
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Jun 2013, 11:44:46 Instigater rakstīja:
... jauda mazākos apgriezienos nav atkarīga no čipa, bet gan vispārējās regulācijas...
varetu biki smalkak par sho kas tad ir cips, ja ne vairaku dzineja parametru parregulacija ieksh ecu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Driver, es taču zinu, ka Tu varētu būt nedaudz gudrāks par pagali, lai ko šādu jautātu. 
Zem 2000 rpm tdsam ar to primitīvo turbīnu vienkārši pietrūkst gaisa un iebarojot vairāk degvielas saņemsi tikai melnākus dūmus un pāris ponijus. Pareizi ieregulēts nečipots tds ir tikpat anēmisks kā tā čipotais brālis līdz tiem pašiem 2200 rpm. Turbīnas spiedienu tdsa kompis neregulē - tur prosta mehānika/pneimatika dzīvo neatkarīgu dzīvi un cenšas iepūst po max. Nu lūk, virs 2000 rpm pilnā dziesmā tdsam beidzot sāk parādīties gaisa pārpalikums uz kura rēķina tad arī var iebarot vairāk degvielas un nosmelt vairāk zirdziņu. Rupji runājot, turbīna aizvēsturiski tupa un ir iergulēta uz 1.1bar virsspiedienu, standarta kompis tērē gaisu, kurš pilnībā pietiktu arī ar 0.8 vai pat vēl mazāk bāriem, kamēr čips šo latiņu paceļ līdz ~ tiem pašiem 1.1 bar. | Offline | | |
-Edm-  | |  Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| Hz atškjiriba ir jutama,starp chipotu un necghipotu,tiri sportiskas intereses pec varetu pastiept ar kadu nechipotu.
-----------------
| Offline | | |
castroll | |  Kopš: 27. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: E-38 750IL ,citreiz ar pasterizētu govi ;)
| Varam uztaisīt strelku man nečipots un gribas zināt kā ar čīpotu būtu mans tel 22831957 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|