Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
mozais
25. Mar 2012, 13:42 #41

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

kas mainās tiem dzinējiem kam ir plastmasas iepludes kolektors un kuriem vel aluminija..
sakot no 96. gada naaca plastmasas vai ka tie tur mainaas... ?
un uz e34 bija tikai aluminija ja?
Offline
Vecais
25. Mar 2012, 13:54 #42

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


25 Mar 2012, 12:22:19 uldens1 rakstīja:
Tad atliek izmerit kompresiju un pec tam uz tolmetu gan jau



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Peecis
26. Mar 2012, 19:27 #43

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


25 Mar 2012, 12:22:19 uldens1 rakstīja:

25 Mar 2012, 00:49:49 Peecis rakstīja:

24 Mar 2012, 23:51:39 uldens1 rakstīja:

24 Mar 2012, 22:26:45 Peecis rakstīja:
Kas pie vainas vecajam sprāgonim TDS, ja ar starteri nevar piešķilt vispār?
Pielec tikai ievelkot. Aizdedzi aizgriežot līdz galam agru, tāpat nelec. Ievelkot pielec momentā. Bākas sūknis pumpē degvielu uz augšu.
suknim augšu neaiztikat???

Domā degvielas dozu? Nē. Atdzina nomainīt sūkni, bet uzliekot viņa atvesto sūkni- nekas nemainās.
Tad atliek izmerit kompresiju un pec tam uz tolmetu gan jau

Tev bija pilnīga taisnība!
Offline
uldens1
26. Mar 2012, 21:18 #44

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:

cik tad bij??
Offline
ghost
26. Mar 2012, 22:06 #45

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


26 Mar 2012, 21:18:07 uldens1 rakstīja:
cik tad bij??

kg vai bar?
Offline
DrumB
26. Mar 2012, 22:19 #46

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Kompresijas vietā parādījās +37163425200 - tolmets
Offline
Peecis
26. Mar 2012, 22:29 #47

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Nu tur apmēram spainis kompresijas trūka.
Tā bija veca Omega, kura tagad tirgojas kopā ar vēl trijām, kuras nevar iedarbināt ''sūkņa defekta dēļ''.
Offline
Kuklasklans
26. Mar 2012, 22:46 #48

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:

e38 nacak kads dzinejs bez TDS, teiksim td vai coman rail, interese tiesi 2.5d, tos vismaz var ar manual dabut?

Un cik izmaksatu parbuvet 3.0d uz manual, jo cik saprotu siem vispar nebebij manual?
Offline
LostTouch
27. Mar 2012, 23:06 #49

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


26 Mar 2012, 22:46:05 Kuklasklans rakstīja:
e38 nacak kads dzinejs bez TDS, teiksim td vai coman rail, interese tiesi 2.5d, tos vismaz var ar manual dabut?

Un cik izmaksatu parbuvet 3.0d uz manual, jo cik saprotu siem vispar nebebij manual?


E38 manual nak tikkai 725, un cik zinu tas ari skaitas TDS!

Par parbuvesanu nezinu gan.. ja nem 7 seriju tad tam manualaa nav ipashi piemerota, bet nu taa jau gaumes lieta! par summu lai parbuvetu gan neko nepateiksu nav nacies automat parbuvet uz manual! ganjau kads cits te zinaas!
Offline
The_Fireman
03. Apr 2012, 19:27 #50

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

Sveiki, Reiki!

Beidzot laikam ari mans tds sak kapitulet. Sacis baigi rit degvielu, nobraukti knapi 400km, bet gandriz jau 60litri degvielas nodedzinati! Kas par vainu?
Offline
lapsins
03. Apr 2012, 19:29 #51

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru


03 Apr 2012, 19:27:08 The_Fireman rakstīja:
Sveiki, Reiki!

Beidzot laikam ari mans tds sak kapitulet. Sacis baigi rit degvielu, nobraukti knapi 400km, bet gandriz jau 60litri degvielas nodedzinati! Kas par vainu?


caurums bākā

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
The_Fireman
03. Apr 2012, 22:49 #52

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


03 Apr 2012, 19:29:26 lapsins rakstīja:

03 Apr 2012, 19:27:08 The_Fireman rakstīja:
Sveiki, Reiki!

Beidzot laikam ari mans tds sak kapitulet. Sacis baigi rit degvielu, nobraukti knapi 400km, bet gandriz jau 60litri degvielas nodedzinati! Kas par vainu?


caurums bākā

Eu Tev caurums Moskvicha....
Offline
lapsins
03. Apr 2012, 22:59 #53

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru


03 Apr 2012, 22:49:23 The_Fireman rakstīja:

03 Apr 2012, 19:29:26 lapsins rakstīja:

03 Apr 2012, 19:27:08 The_Fireman rakstīja:
Sveiki, Reiki!

Beidzot laikam ari mans tds sak kapitulet. Sacis baigi rit degvielu, nobraukti knapi 400km, bet gandriz jau 60litri degvielas nodedzinati! Kas par vainu?


caurums bākā

Eu Tev caurums Moskvicha....


no moskvicha varbūt tgd kkur debesskrāpim konstrukciju taisa

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
The_Fireman
03. Apr 2012, 23:18 #54

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


03 Apr 2012, 22:59:07 lapsins rakstīja:

03 Apr 2012, 22:49:23 The_Fireman rakstīja:

03 Apr 2012, 19:29:26 lapsins rakstīja:

03 Apr 2012, 19:27:08 The_Fireman rakstīja:
Sveiki, Reiki!

Beidzot laikam ari mans tds sak kapitulet. Sacis baigi rit degvielu, nobraukti knapi 400km, bet gandriz jau 60litri degvielas nodedzinati! Kas par vainu?


caurums bākā

Eu Tev caurums Moskvicha....


no moskvicha varbūt tgd kkur debesskrāpim konstrukciju taisa

Yeah right... ...kursh gan cits sunim asti cels, ja ne pats!
Offline
berny757
04. Apr 2012, 18:13 #55

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


02 Mar 2012, 16:54:03 berny757 rakstīja:
Tātad velviens TDS (e39) sauc pēc palīdzības.
Salasijos briesmu lietas par to dzinēja joņošanu un sabijos.
Pirms vairākiem mēnešim parādijās biezi, melni dūmi kārtīgi ieminot, skaidrs ka turbo. pēc kāda laika dūmi pazude, bet tai pat laikā arī jauda sāka samazināties. Tagat sajūta tāda kā ar vecu bezturbo golfu brauktu.
Diagnostika neparāda neko.
Vai 100% pie vainas ir turbīna?

Tātad, atkārtoti veicu diagnostiku, tik šoreiz uz citas diagnostikas iekārtas.
Kompis uzrāda ka nedarbojas EGR sistēma.
Nezinu kas tur kaiš, bet visa tā truba kas iet no egr uz intercooleri ir ar eļļaina.
Tad nu rodas jautājums, ko īsti tas EGR dara un kāda viņam saistība ar turbo?
Varbūt ir kkas kam īpaši vajadzētu pievērst uzmanību, ko vajadzētu labot vai mainīt?
Pēc dzinēja kapitālā remonta pamaniju ka veči ir nahrenizējuši trubiņu(nr14) un egr vārstam to pipsi vnk aizspieduši.
Offline
laklein
04. Apr 2012, 18:48 #56

Kopš: 21. Jun 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 77

Braucu ar: e34,e39


04 Apr 2012, 18:13:23 berny757 rakstīja:

02 Mar 2012, 16:54:03 berny757 rakstīja:
Tātad velviens TDS (e39) sauc pēc palīdzības.
Salasijos briesmu lietas par to dzinēja joņošanu un sabijos.
Pirms vairākiem mēnešim parādijās biezi, melni dūmi kārtīgi ieminot, skaidrs ka turbo. pēc kāda laika dūmi pazude, bet tai pat laikā arī jauda sāka samazināties. Tagat sajūta tāda kā ar vecu bezturbo golfu brauktu.
Diagnostika neparāda neko.
Vai 100% pie vainas ir turbīna?

Tātad, atkārtoti veicu diagnostiku, tik šoreiz uz citas diagnostikas iekārtas.
Kompis uzrāda ka nedarbojas EGR sistēma.
Nezinu kas tur kaiš, bet visa tā truba kas iet no egr uz intercooleri ir ar eļļaina.
Tad nu rodas jautājums, ko īsti tas EGR dara un kāda viņam saistība ar turbo?
Varbūt ir kkas kam īpaši vajadzētu pievērst uzmanību, ko vajadzētu labot vai mainīt?
Pēc dzinēja kapitālā remonta pamaniju ka veči ir nahrenizējuši trubiņu(nr14) un egr vārstam to pipsi vnk aizspieduši.

nav jēga iesprinkt nomaini dzinēju tā sanāks lētāk.TDS nezināmos defektus reti kuram iznāk atklāt uz salabot.
Offline
Digital
04. Apr 2012, 19:20 #57

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


04 Apr 2012, 18:48:53 laklein rakstīja:

04 Apr 2012, 18:13:23 berny757 rakstīja:

02 Mar 2012, 16:54:03 berny757 rakstīja:
Tātad velviens TDS (e39) sauc pēc palīdzības.
Salasijos briesmu lietas par to dzinēja joņošanu un sabijos.
Pirms vairākiem mēnešim parādijās biezi, melni dūmi kārtīgi ieminot, skaidrs ka turbo. pēc kāda laika dūmi pazude, bet tai pat laikā arī jauda sāka samazināties. Tagat sajūta tāda kā ar vecu bezturbo golfu brauktu.
Diagnostika neparāda neko.
Vai 100% pie vainas ir turbīna?

Tātad, atkārtoti veicu diagnostiku, tik šoreiz uz citas diagnostikas iekārtas.
Kompis uzrāda ka nedarbojas EGR sistēma.
Nezinu kas tur kaiš, bet visa tā truba kas iet no egr uz intercooleri ir ar eļļaina.
Tad nu rodas jautājums, ko īsti tas EGR dara un kāda viņam saistība ar turbo?
Varbūt ir kkas kam īpaši vajadzētu pievērst uzmanību, ko vajadzētu labot vai mainīt?
Pēc dzinēja kapitālā remonta pamaniju ka veči ir nahrenizējuši trubiņu(nr14) un egr vārstam to pipsi vnk aizspieduši.

nav jēga iesprinkt nomaini dzinēju tā sanāks lētāk.TDS nezināmos defektus reti kuram iznāk atklāt uz salabot.


uz tds EGR sistemu vnk likvidejam un miers! savam to trubu noglushiju, un viss, nekadas kljudas nerada un motoru lieku nepiedirsh!
Offline
berny757
04. Apr 2012, 20:55 #58

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


04 Apr 2012, 18:48:53 laklein rakstīja:
nav jēga iesprinkt nomaini dzinēju tā sanāks lētāk.TDS nezināmos defektus reti kuram iznāk atklāt uz salabot.

Šinī variantā dzinējs ir pilnībā pārlasīts izmantojot oem daļas, un nobrauts ir tikai 20.000km
kopējās izmaksas 2800euro.
To kad ir izdevīgāk šī dzinēja vietā iekrāmēt kko par 150ls, vari pastāstīt kādam citam...
Offline
berny757
04. Apr 2012, 20:57 #59

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


04 Apr 2012, 19:20:33 Digital rakstīja:
uz tds EGR sistemu vnk likvidejam un miers! savam to trubu noglushiju, un viss, nekadas kljudas nerada un motoru lieku nepiedirsh!

Ok, tad jau laikam tur vis ok nostrādāts...
Bet vai tas EGR nav kkā saistīts ar vakuma sistēmu kas itkā atbildot arī par turbīnas spārniņu stūrēšanu?
Offline
Digital
04. Apr 2012, 21:35 #60

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


04 Apr 2012, 20:57:32 berny757 rakstīja:

04 Apr 2012, 19:20:33 Digital rakstīja:
uz tds EGR sistemu vnk likvidejam un miers! savam to trubu noglushiju, un viss, nekadas kljudas nerada un motoru lieku nepiedirsh!

Ok, tad jau laikam tur vis ok nostrādāts...
Bet vai tas EGR nav kkā saistīts ar vakuma sistēmu kas itkā atbildot arī par turbīnas spārniņu stūrēšanu?


neko vinjs tur nesturee, novieno vakumtrubu un aizbaz, tas vars ir dabas aizsardzibai un laizh izpludes gaazes atpakalj iepludee
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo