Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
LauvaMiks
24. Jun 2013, 12:33 #121

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46


23 Jun 2013, 21:09:54 Instigater rakstīja:

23 Jun 2013, 17:54:15 LauvaMiks rakstīja:
...
7 Detaļa truba kas iet no ieplūdes kolektoru uz izplūdes koletoru trubiņa, kura vnk nav, bet gali ir aizbāsti, tas nozīmē ka pie boosta, ...
AR boostu tur nekāda sakara, iepriekšējai saimnieks ir bijis lāga vecis un aizbāzis EGR ciet, lai ieplūdes kolektoru nesit ciet ar kvēpiem. Tāds neliels FckY Greenpeace pasākums. Motors no tā tikai iegūst.

EGR pa lielam ir tas pats, kas ostīt savu pirdienu un fanot, ka elpa tomēr ir svaigāka.


Nu tā arī es sapratu.
bija kkur gogle rakstīts, bet kamēr atrod iepostēju šeit
Offline
Siipols
24. Jun 2013, 13:35 #122

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


23 Jun 2013, 18:26:53 edzhaans rakstīja:

22 Jun 2013, 22:35:30 Ghoust rakstīja:

19 Jun 2013, 22:36:08 Ghoust rakstīja:
525 TD uz TDS kas vajadzīgs, izņemot pašu interkūleri kkādas trubas..
Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries?

ļoti laba atsauksme, pat nebrīnos.

Internets vēsta, ka vajag intercooleri, vadību un sūkni no TDS. Bet es ieteiktu, uzsist PM zinošākiem


vajag kūleri,orģinālas (vēlams) šļaukas un aizvest sačipot pie kāda masķera,un geras!


Bet vispar runajot par TDS,tad VPIZDU viņus



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Nello
24. Jun 2013, 13:52 #123

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


23 Jun 2013, 21:09:54 Instigater rakstīja:

23 Jun 2013, 17:54:15 LauvaMiks rakstīja:
...
7 Detaļa truba kas iet no ieplūdes kolektoru uz izplūdes koletoru trubiņa, kura vnk nav, bet gali ir aizbāsti, tas nozīmē ka pie boosta, ...
AR boostu tur nekāda sakara, iepriekšējai saimnieks ir bijis lāga vecis un aizbāzis EGR ciet, lai ieplūdes kolektoru nesit ciet ar kvēpiem. Tāds neliels FckY Greenpeace pasākums. Motors no tā tikai iegūst.

EGR pa lielam ir tas pats, kas ostīt savu pirdienu un fanot, ka elpa tomēr ir svaigāka.

Tad tomeer sanaak taa,ka drossi to trubu var nahrenizeet un passa EGR vaarsta vietaa vnk uztaisiit kko liidziigu kaa bildee,vnk korpusu un basta?
Offline
Instigater
24. Jun 2013, 14:35 #124

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jā, bet var arī tā nečakarēties, visu iztīrīt, un ielikt blīvi bez cauruma starp EGR trubu un to vārstu.
Offline
LauvaMiks
24. Jun 2013, 16:51 #125

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46


24 Jun 2013, 14:35:09 Instigater rakstīja:
Jā, bet var arī tā nečakarēties, visu iztīrīt, un ielikt blīvi bez cauruma starp EGR trubu un to vārstu.


Vai vēl vieglāk ir tādi forši alus stikla pudeļj korķji
ieliec tos pa vidu un viss notiek.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 24 Jun 2013, 16:52:03 ]

Offline
LauvaMiks
12. Jul 2013, 18:01 #126

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Pārkarsēju TDS dēļ denferi, nekad mūža nenoticēju ka izturēs, kamēr sataisīju un pakarsēju vēl dabūjos gaiu no sistēmas laukā, maita nu ir gatavs, un iet kā tanks, un nekādu problēmu, šito kkur gribēju ieskrāpēt.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 12 Jul 2013, 20:30:16 ]

Offline
PASSATizhi
12. Jul 2013, 19:59 #127

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nikuja nesapratu
Offline
LauvaMiks
12. Jul 2013, 20:30 #128

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46


12 Jul 2013, 19:59:42 PASSATizhi rakstīja:
nikuja nesapratu


Tev auto lec tik pat sūdīgi cik saprašhana ?
Offline
PASSATizhi
12. Jul 2013, 22:20 #129

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

arī kad palaboji savu postu, nekas nav saprotams. kkādi geji un denferi
Offline
Instigater
12. Jul 2013, 22:39 #130

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es sapratu, ka geju izturēs denferī kā tanku.
Offline
LauvaMiks
17. Jul 2013, 16:59 #131

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

TDSam kāds ir atvieglinājis sparatu?
piem M50 der m20 sparats kurš ir vieglāks, kā ir ar tdsiem?
+ ideja ir likt labu konisko filtru, ar adalītu gaisa telpu no dzinēja līdz pr restēm kur aukstais gaiss būs kāds labums?
jo šobrīd tas papīrnieks kas ir pie galvas vāka pieskrūvēts manuprāt tur ir nenormālais sutonis tai filtra kastei ?!

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 17 Jul 2013, 17:07:58 ]

Offline
Instigater
17. Jul 2013, 17:23 #132

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 17 Jul 2013, 17:24:11 ]

Offline
LauvaMiks
17. Jul 2013, 18:42 #133

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46


17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.


Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana?
Offline
PowerBMW
17. Jul 2013, 19:00 #134

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


17 Jul 2013, 18:42:46 LauvaMiks rakstīja:

17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.


Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana?

aizmirsti- nekas labs gala nesanak
Offline
vicha3
17. Jul 2013, 19:13 #135

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


17 Jul 2013, 19:00:54 PowerBMW rakstīja:

17 Jul 2013, 18:42:46 LauvaMiks rakstīja:

17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.


Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana?

aizmirsti- nekas labs gala nesanak

Tieši tā - nav vajadzības tādai ielas mašīnai atvieglinat spararatu. Būs tizlāk braukt, it sevišķi pa pilsētu.
Offline
LauvaMiks
18. Jul 2013, 20:12 #136

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.

nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!

Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 18 Jul 2013, 20:13:39 ]

Offline
Nello
18. Jul 2013, 20:34 #137

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


18 Jul 2013, 20:12:20 LauvaMiks rakstīja:
Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.

nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!

Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.

Man arii ir doma savest kaartiibaa savu,bet katras briivdienas kkimereejoties ap vinnu saaku saprast,ka tam iisti nav jeegas...pa to naudu ka buussu sagruudis vinnaa un cik vel plaanots sanaaktu sakariigs 330d e46... Turpinu to dariit,jo negribaas to visu pamest pusmastaa...
Offline
PowerBMW
18. Jul 2013, 22:08 #138

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


18 Jul 2013, 20:12:20 LauvaMiks rakstīja:
Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.

nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!

Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.

ražigāku plunžeri sūknim+smidzinātāji+turbina no M57+ENTER(chips) un
Offline
Instigater
18. Jul 2013, 23:20 #139

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pa lielam jā, bet kad tas viss ir izdarīts, tad katru dienu pavelkot lūgsi svēto Pēteri, lai tas motors neizjuktu pa gabaliem. Atceraties, ka tds, ja atmiņa neviļ, tā ražošanas dienā bija un iespējams vēl tagad ir pats jaudīgākais netiešās iesmidzes dīzeļdzinējs pasaulē uz vienu tilpuma vienību - nav tur vairs daudz izturības rezerves atlicis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Indirect_injection#Disadvantages

[ Šo ziņu laboja Instigater, 18 Jul 2013, 23:22:47 ]

Offline
bum_bumz
19. Jul 2013, 09:08 #140

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34

Secinu, ka TDS ir labs tiktāl, kamēr kāds gudrītis nesāk viņu bakstīt.
Iepriekšējais saimnieks bija līdzīgās domās ar mani un kopā mums jau izdevies 400K noripināt neko neaiztiekot.
Ja pirms 20 gadiem viņš bija ielas auto, tad tagad kartupeļu un malkas vedējs ar smukāko dziesmu. Ja vēl kāds to laiku smirdošs pasāts ir dzīvs, tad TDS blakus ir kā eņģelis. :laimiigaakais tds iipashnieks:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo