Online
Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par TDS
Autors | Ziņojums |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
|
23 Jun 2013, 21:09:54 Instigater rakstīja:
23 Jun 2013, 17:54:15 LauvaMiks rakstīja:
...
7 Detaļa truba kas iet no ieplūdes kolektoru uz izplūdes koletoru trubiņa, kura vnk nav, bet gali ir aizbāsti, tas nozīmē ka pie boosta, ...
AR boostu tur nekāda sakara, iepriekšējai saimnieks ir bijis lāga vecis un aizbāzis EGR ciet, lai ieplūdes kolektoru nesit ciet ar kvēpiem. Tāds neliels FckY Greenpeace pasākums. Motors no tā tikai iegūst.
EGR pa lielam ir tas pats, kas ostīt savu pirdienu un fanot, ka elpa tomēr ir svaigāka.
Nu tā arī es sapratu.
bija kkur gogle rakstīts, bet kamēr atrod iepostēju šeit | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
23 Jun 2013, 18:26:53 edzhaans rakstīja:
22 Jun 2013, 22:35:30 Ghoust rakstīja:
19 Jun 2013, 22:36:08 Ghoust rakstīja:
525 TD uz TDS kas vajadzīgs, izņemot pašu interkūleri kkādas trubas..
Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries?
ļoti laba atsauksme, pat nebrīnos.
Internets vēsta, ka vajag intercooleri, vadību un sūkni no TDS. Bet es ieteiktu, uzsist PM zinošākiem
vajag kūleri,orģinālas (vēlams) šļaukas un aizvest sačipot pie kāda masķera,un geras!
Bet vispar runajot par TDS,tad VPIZDU viņus
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2470
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
23 Jun 2013, 21:09:54 Instigater rakstīja:
23 Jun 2013, 17:54:15 LauvaMiks rakstīja:
...
7 Detaļa truba kas iet no ieplūdes kolektoru uz izplūdes koletoru trubiņa, kura vnk nav, bet gali ir aizbāsti, tas nozīmē ka pie boosta, ...
AR boostu tur nekāda sakara, iepriekšējai saimnieks ir bijis lāga vecis un aizbāzis EGR ciet, lai ieplūdes kolektoru nesit ciet ar kvēpiem. Tāds neliels FckY Greenpeace pasākums. Motors no tā tikai iegūst.
EGR pa lielam ir tas pats, kas ostīt savu pirdienu un fanot, ka elpa tomēr ir svaigāka.
Tad tomeer sanaak taa,ka drossi to trubu var nahrenizeet un passa EGR vaarsta vietaa vnk uztaisiit kko liidziigu kaa bildee,vnk korpusu un basta? | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Jā, bet var arī tā nečakarēties, visu iztīrīt, un ielikt blīvi bez cauruma starp EGR trubu un to vārstu. | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
|
24 Jun 2013, 14:35:09 Instigater rakstīja:
Jā, bet var arī tā nečakarēties, visu iztīrīt, un ielikt blīvi bez cauruma starp EGR trubu un to vārstu.
Vai vēl vieglāk ir tādi forši alus stikla pudeļj korķji
ieliec tos pa vidu un viss notiek.[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 24 Jun 2013, 16:52:03 ] | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
| Pārkarsēju TDS dēļ denferi, nekad mūža nenoticēju ka izturēs, kamēr sataisīju un pakarsēju vēl dabūjos gaiu no sistēmas laukā, maita nu ir gatavs, un iet kā tanks, un nekādu problēmu, šito kkur gribēju ieskrāpēt. [ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 12 Jul 2013, 20:30:16 ] | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nikuja nesapratu | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
|
12 Jul 2013, 19:59:42 PASSATizhi rakstīja:
nikuja nesapratu
Tev auto lec tik pat sūdīgi cik saprašhana ? | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| arī kad palaboji savu postu, nekas nav saprotams. kkādi geji un denferi | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Es sapratu, ka geju izturēs denferī kā tanku. | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
| TDSam kāds ir atvieglinājis sparatu?
piem M50 der m20 sparats kurš ir vieglāks, kā ir ar tdsiem?
+ ideja ir likt labu konisko filtru, ar adalītu gaisa telpu no dzinēja līdz pr restēm kur aukstais gaiss būs kāds labums?
jo šobrīd tas papīrnieks kas ir pie galvas vāka pieskrūvēts manuprāt tur ir nenormālais sutonis tai filtra kastei ?! [ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 17 Jul 2013, 17:07:58 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris. [ Šo ziņu laboja Instigater, 17 Jul 2013, 17:24:11 ] | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
|
17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.
Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana? | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5795
Braucu ar:
|
17 Jul 2013, 18:42:46 LauvaMiks rakstīja:
17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.
Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana?
aizmirsti- nekas labs gala nesanak | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 14. May 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 611
Braucu ar: kūti
|
17 Jul 2013, 19:00:54 PowerBMW rakstīja:
17 Jul 2013, 18:42:46 LauvaMiks rakstīja:
17 Jul 2013, 17:23:46 Instigater rakstīja:
Tas sutonis neko nemaina, jo turbīna, paceļot spiedienu, gaisa temperatūru arī paaugstina līdz ~150 grādiem, kuru nodzesē līdz ~60 grādiem interkūleris.
Ok, pa sparatu kādam ir bijusi darīšana?
aizmirsti- nekas labs gala nesanak
Tieši tā - nav vajadzības tādai ielas mašīnai atvieglinat spararatu. Būs tizlāk braukt, it sevišķi pa pilsētu. | Offline | | |
LauvaMiks | | Kopš: 09. May 2009
No: Limbaži
Ziņojumi: 396
Braucu ar: E46
| Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.
nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!
Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 18 Jul 2013, 20:13:39 ] | Offline | | |
|
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2470
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
18 Jul 2013, 20:12:20 LauvaMiks rakstīja:
Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.
nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!
Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.
Man arii ir doma savest kaartiibaa savu,bet katras briivdienas kkimereejoties ap vinnu saaku saprast,ka tam iisti nav jeegas...pa to naudu ka buussu sagruudis vinnaa un cik vel plaanots sanaaktu sakariigs 330d e46... Turpinu to dariit,jo negribaas to visu pamest pusmastaa... | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5795
Braucu ar:
|
18 Jul 2013, 20:12:20 LauvaMiks rakstīja:
Ja nu tas sparats var arī palikt kāds ir,
grūti saprast ko lai tam dīzelim uzstutē virsū, viņš man tāds labi saglabājies, savās rokās turot apkopes tiek taisītas vien cik kad nav ko darīt.
nākošmēnes taisīšhu kap remontu, paslīpējot sēžhas vārstus, blīvju maiņas, gumijas utt atsvaidzinot kādu lopiņu vairāk.
ko lai vairāk tam tdsam izdara lai to dabūtu vēl jestrāku nekā ir šobrīd?!
Princips ir dabūt viņu ļjoti labā stāvoklī, lai ir kāds tds kurš ir uz urāa.
ražigāku plunžeri sūknim+smidzinātāji+turbina no M57+ENTER(chips) un | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Pa lielam jā, bet kad tas viss ir izdarīts, tad katru dienu pavelkot lūgsi svēto Pēteri, lai tas motors neizjuktu pa gabaliem. Atceraties, ka tds, ja atmiņa neviļ, tā ražošanas dienā bija un iespējams vēl tagad ir pats jaudīgākais netiešās iesmidzes dīzeļdzinējs pasaulē uz vienu tilpuma vienību - nav tur vairs daudz izturības rezerves atlicis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Indirect_injection#Disadvantages[ Šo ziņu laboja Instigater, 18 Jul 2013, 23:22:47 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6436
Braucu ar: E34
| Secinu, ka TDS ir labs tiktāl, kamēr kāds gudrītis nesāk viņu bakstīt.
Iepriekšējais saimnieks bija līdzīgās domās ar mani un kopā mums jau izdevies 400K noripināt neko neaiztiekot.
Ja pirms 20 gadiem viņš bija ielas auto, tad tagad kartupeļu un malkas vedējs ar smukāko dziesmu. Ja vēl kāds to laiku smirdošs pasāts ir dzīvs, tad TDS blakus ir kā eņģelis. :laimiigaakais tds iipashnieks: | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|