Online
Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3601
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē  | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16716
Braucu ar:
|
25 Nov 2024, 19:53:03 @RolandsK rakstīja:
Jā, protams, tīrāks gaiss no izpūtēja, kā apkārtējā vidē 
TUR JAU NE JAU TĪRĪBU MĒRE,BET KVĒPUS | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pašam nav dīzeļa, bet esmu lasījis par DPF tīrīšanu. DPF filtra uzbūve ir relatīvi vienkārša. Tas filtra kanālos aiztura noteikta izmēra kvēpu daļiņas (degoša substance lielās t) un sasniedzot noteiktu filtra piepildījumu, auto uzsāk reģenerācijas procesu, kurā lielā t kvēpi tiek sadedzināti. Kā degšanas procesa blakus produkts rodas neliels apjoms pelnu, kas nu jau ir nedegošas daļiņas, kas pamazām nogulsnējas uz filtra sienām. Kad tiek sasniegts kritisks apjoms, filtrā samazinās caurpūstamība ar visām izrietošajām sekām dzinēja darbībā. Ja pats filtra režģis nav cietis, tad ar ķīmiju var atdalīt (izšķīdināt) pelnus no filtra režģa un izskalot ārā - un tur nav vajadzīgs liels spiediens vai mehāniska iedarbība uz filtru, līdz ar to "mazgāšanas" process pats par sevi nerada būtisku filtra nolietojumu. Ja izdodas dabūt ārā visus pelnus un filtra stuktūra ir saglabājusies, tad tas teorētiski un praktiski tuprinās labi kalpot un pildīt savu funkciju. Ja filtrā ir bijušas plaisas, tad viegli redzēs jau pirms "mazgāšanas" , jo izplūde būs nokvēpusi. Precīzi rezultāti būs redzami, kad CSDD sāks mērīt reālo daļinu apjomu izplūdē. | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5925
Braucu ar: NS7
|
28 Nov 2024, 09:25:58 @kolhozs rakstīja:
1. Ja dzinējam viss ir kārtībā, tad DPF var aizdirsties tikai, ja ļurkā pilsētā vai dzinējs nevar sasniegt darba režīmu - īsie gabali, piemēram, bērns netālu uz skolu/veikals utt.
Cik ir iss gabals? Modernam dizelim pietiek 3-5km brauciens, lai notrigeretu regeneraciju.
Trigerēt jau trigerē bet vajag jau arī izpildīt to reģenerāciju, problēmas sākas kad izslēdz dzinēju reģenerācijas laikā, jo lielākā daļa dīzeļbraucēju vispār nesaprot kas tas ir 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
|
28 Nov 2024, 10:45:21 @protams rakstīja:
28 Nov 2024, 09:25:58 @kolhozs rakstīja:
1. Ja dzinējam viss ir kārtībā, tad DPF var aizdirsties tikai, ja ļurkā pilsētā vai dzinējs nevar sasniegt darba režīmu - īsie gabali, piemēram, bērns netālu uz skolu/veikals utt.
Cik ir iss gabals? Modernam dizelim pietiek 3-5km brauciens, lai notrigeretu regeneraciju.
Trigerēt jau trigerē bet vajag jau arī izpildīt to reģenerāciju, problēmas sākas kad izslēdz dzinēju reģenerācijas laikā, jo lielākā daļa dīzeļbraucēju vispār nesaprot kas tas ir 
lielākā daļa vispār pat vizuāli neredz ka kkas notiek. no vienas reizes nekas nenotiks, ja noslāpē reģenerācijas laikā.
imho jau galvenās problēmas ir tad kad tauta braukā ar check engine, reģenerācija nenotiek un aiztirš. braukā ar kkādu eļļas ēšanas, sprauslu problēmu. braukā ar beigtu termostatu, braukā regulāri īsus gabalus, īpaši ziemā zem - padsmit grādiem daudziem īso gabalu braucējiem aiztiršās dpf.
| Offline | | |
K_K | | Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 182
Braucu ar:
| ikdienas braucējam grūti saprast, kāds ir tas faktoru kopums, kas izsauc filtra pastiprinātu aizaugšanu, jo cik cilvēku tik pieredžu.
-pašam bija 2014g Astra 180-260k km, beigās regen bija +/- ik pēc 250km, kaut arī sākumā noteikti bija savi 500km intervāls. interesanti, ka to vai notiek regen, var pēc tā, ka panelī rāda ieslēgtu aizm.loga atkausēšanu, kaut arī tā nav ieslēgta
-jauns Hilux jau sākotnēji ik pēc +/-200 veic "mazo" regen, un ik pa pāris reizēm ir lielā, ar paziņojumu panelī, ka nedrīkst slāpēt utml
-tikmēr kolēģa Q5 ar 300+ kkm izmeta error par filtru, aizveda izmazgāt un vizina tālāk.
es uzskatīju, ka labāk būtu to filtru mazgāt profilaktiski pirms kaut kādiem check engine par viņu, jo tad liela iespēja, ka tur ir jau noticis kāds neatgriezenisks mehānisks bojājums, bet izvairījos no tā visa nopērkot benzīna auto  | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5925
Braucu ar: NS7
|
28 Nov 2024, 14:30:03 @kolhozs rakstīja:
tapec nevajag nodarboties ar zilniecibu un nopirkt OBD adapteri ar kuru redz cik daudz kvepu, kad regerejas utt.
audi piemeram zinu, ka regeneresies pie 30 gramiem, notiek videji katrus 200km
bmw regenerejas pie 40 gramiem, notiek videji katrus 450km. bmw kompis pat filtra resursa rada - kaut kas ap 350kkm sanak
un tur pat nav svarigi ka brauc. pie noteikta gramu daudzumu auto pats pacel izpludes gazu temperaturu lidz vajadzigiem 600+ gradiem un uztaisa regen/pabeidz pat pie noslapeta. vismaz bmw un audi ta ir.
Pastāsti šo tiem 97% braucēju, noteiki ieklausīsies 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
| kā var fiziski regen turpināties pie izslēgta dzinēja | Offline | | |
|
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5925
Braucu ar: NS7
|
28 Nov 2024, 15:02:00 @kkas rakstīja:
kā var fiziski regen turpināties pie izslēgta dzinēja
kolhozs nouz best 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2039
Braucu ar: E91
| Nekad nav manīts vairāk par vienu reģenerāciju uz bāku (800-1000km) gan BMW, gan VW.
Kas tās par mazajām un lielajām reģenerācijām, to tikai kolohzs spēs paskaidrot. | Offline | | |
e34 | |  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām [ Šo ziņu laboja e34, 28 Nov 2024, 16:36:47 ] | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ar lielu varbūtību nokvēpuši gali liecina par iepsējamu filtra defektu (plaisām), bet ne 100%, jo kolēģei, kas daudz pa pisētu brauc, svaigam Volvo XC90 (gads un 20k km) kaut kāda iemesla dēļ vienā reizē konvēpa melni gali un bija pie dīlera jābrauc dēļ kļūdas paziņojuma. Pēc dīlera apmeklājuma turpina braukt jau pāris gadus - neesmu gan prasījis, kas tika darīts.
Savukārt, reģenerācijas biežums mēdz atšķirties starp ražotājiem un auto modeļiem.
Man bija 2017. gadā pirkt nullīte Audi A6 C7 - pa reģenerāciju liecināja nedaudz pacelti tukšgaitas rpm. Ja tā tika pārtraukta noslāpējot auto, tad nākamo reizi piestartējot auto, reģenerācija tika atsākta jau īsi pēc starta, pat ja tas bija pēc dienas vai vairākām. | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5925
Braucu ar: NS7
|
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Jā.
Un ja reģenerē biežāk kā ik pēc apm. 500km tad jātīra kolektors.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Nov 2024, 15:47:33 @kolhozs rakstīja:
Nekad 2 braucienus pec kartas regen nav bijis. Kompi interrupted uzradijies ari ne. Nakam X pec noslapesanas paskatisos soot mass turpina kristies vai ne.
Kad pārtrauc reģenerāciju, tiek darbināti ventilatori, lai dzesētu auto un pa izplūdi tirpina nākt karsts gaiss ar specifisku deguma smaku. Tas gan neliecina par reģenerācijas turpinšānos, bet gan ir drošības pasākums, lai atdzesētu reģenerācijas laikā uzkarsušos mezglus.
Ja taviem auto tā neatsākas pēc starta, tad tas nozīmē, ka algoritms gaida nākamo threshold apjoma sasniegšanu, nevis startē jaunu reģenerāciju, lai sadedzinātu atlikušo pelnu daudzumu.
| Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Nov 2024, 16:55:21 @protams rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Jā.
Un ja reģenerē biežāk kā ik pēc apm. 500km tad jātīra kolektors.
VAG reģenerācijas dažiem modeļeim jau nullītēm notiek biežāk, nekā 500km. Dažādiem auto tie algoritmi mēdz atšķiries. Tāpat arī mērīt reģenerācijas kilometros, nav objektīvi, jo braukšanas apstākļi var atšķirties un kāds 45l dīzeļa nodedzinās 1000 km pa šoseju labos apstākļos un citam 45l nokurināti pēc pilsētā nobrauktiem 300km.
| Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2940
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Nov 2024, 16:00:59 @Bender rakstīja:
Nekad nav manīts vairāk par vienu reģenerāciju uz bāku (800-1000km) gan BMW, gan VW.
Kas tās par mazajām un lielajām reģenerācijām, to tikai kolohzs spēs paskaidrot.
Tas ir ļoti atkarīgs no braukšanas profila. Kā arī, ievēroju ka bmw vismaz mēdz uztaisīt "ātro" reģenerāciju - kko bish padedzina, bet kad skaties datus, tad pēdējā reģenerāciju bijusi pirms daudz vairāk km. Tas viss pēc live data skatīts, nav izdomāts Tāpēc varbūt arī iespaids, ka reģenerējas ik pa 800-1000km. | Offline | | |
|
pohujs | | Kopš: 12. Sep 2024
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16716
Braucu ar:
|
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8671
Braucu ar: m635csi
|
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona    | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16716
Braucu ar:
|
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona   
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|