Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 14 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
smudo
28. Nov 2024, 17:04 #681

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3649

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


28 Nov 2024, 16:55:21 @protams rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Jā.
Un ja reģenerē biežāk kā ik pēc apm. 500km tad jātīra kolektors.


VAG reģenerācijas dažiem modeļeim jau nullītēm notiek biežāk, nekā 500km. Dažādiem auto tie algoritmi mēdz atšķiries. Tāpat arī mērīt reģenerācijas kilometros, nav objektīvi, jo braukšanas apstākļi var atšķirties un kāds 45l dīzeļa nodedzinās 1000 km pa šoseju labos apstākļos un citam 45l nokurināti pēc pilsētā nobrauktiem 300km.
Offline
Mixzzz
29. Nov 2024, 12:19 #682

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2803

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Nov 2024, 16:00:59 @Bender rakstīja:
Nekad nav manīts vairāk par vienu reģenerāciju uz bāku (800-1000km) gan BMW, gan VW.
Kas tās par mazajām un lielajām reģenerācijām, to tikai kolohzs spēs paskaidrot.
Tas ir ļoti atkarīgs no braukšanas profila. Kā arī, ievēroju ka bmw vismaz mēdz uztaisīt "ātro" reģenerāciju - kko bish padedzina, bet kad skaties datus, tad pēdējā reģenerāciju bijusi pirms daudz vairāk km. Tas viss pēc live data skatīts, nav izdomāts Tāpēc varbūt arī iespaids, ka reģenerējas ik pa 800-1000km.
Offline
pohujs
02. Dec 2024, 13:41 #683

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Offline
uldens1
02. Dec 2024, 13:48 #684

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16252

Braucu ar:


02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
Offline
crime
02. Dec 2024, 14:08 #685

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8526

Braucu ar: m635csi


02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka

tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
Offline
uldens1
02. Dec 2024, 14:19 #686

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16252

Braucu ar:


02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:

02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka

tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Offline
smudo
02. Dec 2024, 22:55 #687

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3649

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:

02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka

tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0


Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.
Offline
RaL
03. Dec 2024, 10:03 #688

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3593

Braucu ar: kruīzu


02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:

02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:

02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka

tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0


Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.


zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).

Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem
Offline
alnisg
03. Dec 2024, 10:48 #689

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1880

Braucu ar:


03 Dec 2024, 10:03:21 @RaL rakstīja:

02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:

02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:

02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:

02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:

28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām

Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka

tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0


Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.


zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).

Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem

...es savam besīna autiņam nomainīju tikai tā iemesla dēļ, ka bundža sāka sabrukt...
Offline
smudo
03. Dec 2024, 11:57 #690

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3649

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Benziniem ar OPF (no 2019. Gada) pagaidam par merisanu nerunā.
Offline
Rhs1992
03. Dec 2024, 12:10 #691

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 653

Braucu ar: W211 E350

Links
Te ir tas aparāts. Maksā vairākus tūkstošus
Offline
e34
03. Dec 2024, 12:31 #692

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4018

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies
Offline
Delerium
03. Dec 2024, 12:32 #693

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

MAD Motors Valmieras ielā tāds ir. Var braukt mērīt.
Offline
kkas
03. Dec 2024, 12:42 #694

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9361

Braucu ar: Alfu


03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies

Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa
Offline
e34
03. Dec 2024, 12:45 #695

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4018

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


03 Dec 2024, 12:42:13 @kkas rakstīja:

03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies

Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa


Nenojātiem jau nav jāpalīdz manuprāt. Atkarībā ko Tu biji domājis nojātu-visu lūzni,vai plaisainu DPF.
Offline
kkas
03. Dec 2024, 13:26 #696

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9361

Braucu ar: Alfu

kā būs mazākās problēmas ar degmaisījumu un dpf off vai plaisa. tā miljonā neiekļausies.
Offline
smilee45
04. Dec 2024, 15:55 #697

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1000

Braucu ar:


03 Dec 2024, 12:42:13 @kkas rakstīja:

03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies

Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa

Palasot Holandiešu forumus. Šķiet jau, ka neizies. Īsta nav kā apiet to iekārtu.
Holandē gan ir opcija, bez dpf iziet skati un samaksāt lielāku nodokli. Vai te ko tādu ieviesīs redzot, cik daudziem būs problēmas ar Dpf? Grūti spriest, šaubos.
Offline
b1te
04. Dec 2024, 16:11 #698

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1910

Braucu ar: das auto

Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana
Offline
smilee45
04. Dec 2024, 16:13 #699

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1000

Braucu ar:


04 Dec 2024, 16:11:05 @b1te rakstīja:
Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana

Un spēj tikai iedomàties cik daudziem arī šādi novērstas ir dpf problēmas dažādos servisos? Īpašniekam arī reizēm nezinot par to.... Patiesā bilde atklāsies 2026.gadā. Bez dpf jau īpašnieki skrien tagad skati iet, ja ir tàda iespēja
Offline
kkas
04. Dec 2024, 16:28 #700

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9361

Braucu ar: Alfu


04 Dec 2024, 16:11:05 @b1te rakstīja:
Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana


tu moš nabags esi, tapēc?

normāls serviss tev piedāvās savest kārtībā auto un tad tikai jaunu dpf likt vai izgriezt, ja naudas nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo