Online

Pašreiz BMWPower skatās 24 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
NrZ
26. Aug 2022, 14:38 #5661

Kopš: 22. Dec 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91

Kurš te nodarbojas ar pārvadàjumiem?
Vajag no Liepājas uz Cēsīm. 5 paletes pa 1t ar lafetes kravenieku nogādāt.
Offline
halloween
07. Sep 2022, 20:24 #5662

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Uz SIA atnāca 3 paletes un stāv muitas noliktavā.

Pats ar B kategoriju gribu braukt ar vieglo + piekabi pakaļ pa vienai paletei (jāpārved tepat Rīgā 8km).

Vai kāds (muita, ostas policija, whetever) mani drāzīs un rēķinās/svērs kopējo sastāva svaru vai piekabes doķus salīdzinās ar piekabes pašmasu + CMRā norādīto paletes svaru?

Sanāk biš virs piekabes pilnās masas.



[ Šo ziņu laboja halloween, 08 Sep 2022, 00:53:26 ]

Offline
Locis
07. Sep 2022, 21:07 #5663

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11495

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pie ostām dažreiz ganās transporta policija ,viņiem interesantāki pasizgazeji,piemēram ,graudu ,kur pārsniedz vairākas tonnas,šaubos vai kādam interesēs čekot vieglo ar piekabi.

Par tiem pārējiem nemāku teikt,bet domāju ,ka viņiem primāri prece, pavaddokumenti ,nevis satiksmes lietas.
Offline
KM
13. Sep 2022, 13:14 #5664

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: ///M

Vajag atvest


5 pallets:
4x 2200x880x1260 mm, 448 kg
1x 2200880x890 mm, 350 kg
Total weight: 2142 kg

Eiekraušana : Zátaví 58, 397 01 Písek, Czech Republic Izkraušana : Varoņu iela 11a, Rēzekne, LV-4604

PM
Offline
Mr_Rums
20. Oct 2022, 15:51 #5665

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: e83

No Hamburgas jāattransportē vieglais autiņš (bulku vāğis).
Vajag tuvākajās dienās.
-pie kā griesties
Offline
i
08. Nov 2022, 09:49 #5666

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 494

Braucu ar:

Varbūt kādam ir kādi kontakti, vai var kādu ieteikt kas no Vācijas varētu salūzušu vilcēju atgādāt uz LV?
Offline
valve16
30. Nov 2022, 17:28 #5667

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Sveiki,

Kāds noteikti šeit ir saskāries ar auto/moto piegādi no Somijas. Runa ir par standarta tenta piekabi, kad atpakaļ uz LV dodas tukšā/pustukšā, iekrauj mašīnu. Cik šāds pasākums varētu izmaksāt? Teiksim no Tamperes?
Nepieciešami aptuvenie cipari, vēlos šo to sagādāt, taču plānojot vēlos saprast, izdevīgak doties pašam ar trali, vai paņemt pakalpojumu.
Offline
RaL
06. Dec 2022, 10:07 #5668

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3836

Braucu ar: kruīzu

vēl viens jautājums no ar loģistiku nesaistītas personas

Preces apdrošināšana transportēšanas laikā.
Vai CMR lapu var dabūt tikai, ja tiek apdrošināta krava? Vai kravas apdrošināšana ir tīri katra transportnieka atbildība/prasība no klienta?

Offline
fujaks
06. Dec 2022, 10:53 #5669

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2902

Braucu ar: prātu


06 Dec 2022, 10:07:32 @RaL rakstīja:
vēl viens jautājums no ar loģistiku nesaistītas personas

Preces apdrošināšana transportēšanas laikā.
Vai CMR lapu var dabūt tikai, ja tiek apdrošināta krava? Vai kravas apdrošināšana ir tīri katra transportnieka atbildība/prasība no klienta?




CMR ir starptautiskā preču pavadzīme, kur 3 puses apstiprina, ka pārvadājums/darījums ir noticis. Nosūtītājs, pārvadātājs un saņēmējs apstiprina ar saviem parakstiem. Attiecīgi uz šī dokumenta tiek izšķirti strīdi, nodokļu atmaksa un arī apdrošināšanas gadījumā. Starptautiskajos pārvadājumos pārvadātājam ir jābūt CMR apdrošināšanai, ko ir tiesības pieprasīt veicot pasūtījumu. Prece bojājuma gadījumā, kas radies pārvadātaja vainas dēļ, CMR apdrošināšana sedz 8,33 SDR par kilogramu, kas ir aptuveni 10 EUR par kg.

Ja preces vērtība ir lielāka, tad prece ir papildus jāapdrošina uz pārvadājumu, parasti to dara klients, vai pārvadātājs pēc klienta lūguma.

Piemēram, ja es sačakarēju klientam tonnu ar ikriem kas maksā 50 EUR kg, tad mana apdrošināšana viņam izmaksā 10 eur par kg un par pārējo es pasaku:"Sorry vecīt, tavs biznesa risks"

[ Šo ziņu laboja fujaks, 06 Dec 2022, 10:58:24 ]

Offline
RaL
06. Dec 2022, 11:09 #5670

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3836

Braucu ar: kruīzu


06 Dec 2022, 10:53:39 @fujaks rakstīja:

06 Dec 2022, 10:07:32 @RaL rakstīja:
vēl viens jautājums no ar loģistiku nesaistītas personas

Preces apdrošināšana transportēšanas laikā.
Vai CMR lapu var dabūt tikai, ja tiek apdrošināta krava? Vai kravas apdrošināšana ir tīri katra transportnieka atbildība/prasība no klienta?




CMR ir starptautiskā preču pavadzīme, kur 3 puses apstiprina, ka pārvadājums/darījums ir noticis. Nosūtītājs, pārvadātājs un saņēmējs apstiprina ar saviem parakstiem. Attiecīgi uz šī dokumenta tiek izšķirti strīdi, nodokļu atmaksa un arī apdrošināšanas gadījumā. Starptautiskajos pārvadājumos pārvadātājam ir jābūt CMR apdrošināšanai, ko ir tiesības pieprasīt veicot pasūtījumu. Prece bojājuma gadījumā, kas radies pārvadātaja vainas dēļ, CMR apdrošināšana sedz 8,33 SDR par kilogramu, kas ir aptuveni 10 EUR par kg.

Ja preces vērtība ir lielāka, tad prece ir papildus jāapdrošina uz pārvadājumu, parasti to dara klients, vai pārvadātājs pēc klienta lūguma.

Piemēram, ja es sačakarēju klientam tonnu ar ikriem kas maksā 50 EUR kg, tad mana apdrošināšana viņam izmaksā 10 eur par kg un par pārējo es pasaku:"Sorry vecīt, tavs biznesa risks"


pārvadātājam ir jābūt CMR apdrošināšanai, ko ir tiesības pieprasīt veicot pasūtījumu.

šis teikums mani nedaudz samulsināja

Vai pareizi saprotu: ar CMR krava ir apdrošināta par ~10eur/kg jebkurā gadījumā, ja vērtība ir lielāka un gribas apdrošināšanu, tad speciāli jāprasa vai pašam jātaisa apdrošināšana?


p.s. ar kravas apdrošināsanu tiek saprasts arī auto iekļūšana negadījumā, kurā sabojājas krava, vai, piemēram, kuģa nogrimšana, utml.?

[ Šo ziņu laboja RaL, 06 Dec 2022, 11:10:25 ]

Offline
fujaks
06. Dec 2022, 11:19 #5671

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2902

Braucu ar: prātu

CMR apdrošināšana ir līdzīgi kā OCTA, ja pārvadātājs veic starptautiskus pārvadājumus, tad viņam ir jāveic CMR apdrošināšana, citādi neviens normāls kantoris viņam nedos nevienu pasūtījumu.


Attiecīgi CMR apdrošināšana tad sedz kravas zaudējumus līdz 10 EUR par kg pie avārijām, zādzībām, kravas bojājumiem dēļ līkām rokām un smadzenēm utt. Tur protams ir pašrisks vismaz 2k EUR tobiš problēmas līdz šai summai parasti risina savstarpēji ar pārvadātāju, ja lielākas summas, tad piesaista apdrošināšanu
Offline
RaL
06. Dec 2022, 11:20 #5672

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3836

Braucu ar: kruīzu

super, paldies
Offline
janexz
07. Dec 2022, 17:27 #5673

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8059

Braucu ar: Euro 4

Vajag no Klaipēdas uz Daugavpili atvest auto salonu. Padalieties ar kontaktiem!
Offline
Locis
07. Dec 2022, 19:45 #5674

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11495

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es kad taisīju cmr ,tur ne par kādiem kg nebija runa,bet max segums ,piem likām kaut kādi vismaz 250k ,jo tehnikas pasargās sanāk vest un arī dažādiem piekabju tipiem atšķīrās cena ,piem ,pasizgazejs ,muca , platforma atšķiras. Arī klients var apdrosinat savu produkciju ,bet vai nevar būt tā ,ka klienta apdrošinātājs nevar mēģināt piedzīt no pārvadātāja vai viņa apdrošinātaja?
Offline
fujaks
08. Dec 2022, 09:23 #5675

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2902

Braucu ar: prātu


07 Dec 2022, 19:45:45 @Locis rakstīja:
Es kad taisīju cmr ,tur ne par kādiem kg nebija runa,bet max segums ,piem likām kaut kādi vismaz 250k ,jo tehnikas pasargās sanāk vest un arī dažādiem piekabju tipiem atšķīrās cena ,piem ,pasizgazejs ,muca , platforma atšķiras. Arī klients var apdrosinat savu produkciju ,bet vai nevar būt tā ,ka klienta apdrošinātājs nevar mēģināt piedzīt no pārvadātāja vai viņa apdrošinātaja?


250k, ja sadali ar 24 tonnām ko vidēji var sakraut cik sanāk uz kilogramu? Klienta apdrošināšana parasti vēršas pret pārvadātaja CMR apdrošināšanu, ko parasti arī iesakām saviem klientiem. Jo gadījumos, kad mūsu CMR atsaka izmaksau, tad ir stulbi paskaidrot klientam, bet kad klients ir apdrošinājies, tad viņa apdrošināšana plēšas ar mūsējo, tikmēr, klientam nauda samaksāta, visi priecīgi un strādā tālāk. Klasiskā parasti arī ir 250k, kad sāk vest pharmu elektroniku utt tad klients var pieprasīt lielāku segumu, bet attiecīgi arī samaksa ir cita, nosacījumi polisē, par stāvvietām, vadītaja kvalifikāciju utt, karoč, jo dziļāk mežā, jo vairak koku...

Offline
Reyno
21. Dec 2022, 23:51 #5676

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Nepieciešams atgādāt auto no Norvēģijas. Pilsēta Homborsund (netālu Kristiansand).
Nav steidzami, varu pagaidīt, bet vajadzība tāda ir.
Uz LV / LT. Nav būtiski.
Audi A4
p.s. Var sarunāt caur rampu iecelt smagajā. Vai ar kāriņu.
Offline
MAXixt
31. Dec 2022, 18:35 #5677

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6587

Braucu ar: M6 f13

Mekleju ,kurs var atvest atrumkarbu uz Moldovu un menesa laika savakt un atvest atpakal uz Rigu. Pm. Vai 26097304
Offline
AV89
01. Jan 2023, 22:36 #5678

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1807

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Īsti ne transportnieku topiks, bet busu un uzņēmuma vieglo auto nodokļa jautājums.. 9 vietīgo sprinterī šajās dienās būs jāreģistrē, tur laikam m1 kategorija, tas nodoklis tad katru mēnesi jāmaksā? Vajag firmai laikam N1 skatīties?
Offline
Mizx
01. Jan 2023, 23:32 #5679

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6947

Braucu ar:


01 Jan 2023, 22:36:53 @AV89 rakstīja:
Īsti ne transportnieku topiks, bet busu un uzņēmuma vieglo auto nodokļa jautājums.. 9 vietīgo sprinterī šajās dienās būs jāreģistrē, tur laikam m1 kategorija, tas nodoklis tad katru mēnesi jāmaksā? Vajag firmai laikam N1 skatīties?
Lai nebūtu nodoklis, N1 derēs tikai ar max līdz 3 sēdvietām. Ja vajag vairāk sēdvietu, tad kategorijai jau maza nozīme, nodoklis būs.
Offline
Mizx
01. Jan 2023, 23:46 #5680

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6947

Braucu ar:


01 Jan 2023, 23:32:24 @Mizx rakstīja:

01 Jan 2023, 22:36:53 @AV89 rakstīja:
Īsti ne transportnieku topiks, bet busu un uzņēmuma vieglo auto nodokļa jautājums.. 9 vietīgo sprinterī šajās dienās būs jāreģistrē, tur laikam m1 kategorija, tas nodoklis tad katru mēnesi jāmaksā? Vajag firmai laikam N1 skatīties?
Lai nebūtu nodoklis, N1 derēs tikai ar max līdz 3 sēdvietām. Ja vajag vairāk sēdvietu, tad kategorijai jau maza nozīme, nodoklis būs.
Vispār apmulsu, jo pie viena pats par šo gribēju paskatīties un tas ir busiņiem ar svaru līdz 3000 kg. Pievienošos sākotnējam jautājumam — Ja ir N1 un pilna masa 3500 kg, tad var būt, piemēram, 5 sēdvietas, bet nodoklis nav jāmaksā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo