Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Latvietis96
31. Jan 2016, 18:31 #4641

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


27 Jan 2016, 13:17:17 ritvarsox rakstīja:
BMW M6 E24, E9 video un paldies Rixcar restaurācijai.
BMW E9 bildes
BMW E24 M6 bildes

mle ka var tik zemu nolaist E24 M6
Offline
Arturiks
31. Jan 2016, 18:33 #4642

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9275

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Tā tomēr ir tikai mašīna, varbūt kāds arī brauc nevis tikai
Offline
Latvietis96
31. Jan 2016, 18:36 #4643

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

izskatas ka piedaijies Formula Drift vai youngtimer rallija
Offline
8203
31. Jan 2016, 19:57 #4644

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: BMW


31 Jan 2016, 18:19:41 Mizx rakstīja:

31 Jan 2016, 13:04:38 VLD rakstīja:

31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.


Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.

Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā"
Ja neskaita pēdējo, pārējās tomēr skaitās liels skaits. Šobrīd tie, kas meklē nevis vienkārši klasisku, bet kolekcionāru modeli, parasti vairāk skatās uz tiem, kas, piemēram, saražoti tikai pusotrs tūkstotis. 12000 gab. — tur jau gandrīz jebkura Mercedes-Benz W107 kupeja ir mazākā skaitā! 12000 man izklausās pēc masu produkcijas auto.


Tie kas meklē kolekcionāru modeli, pirmkārt skatās kas trūkst kolekcijā.
To pašu žiguli cilvēks būs gatavs pirkt par 10k eur, lai tikai šasijas numurā, būtu vajadzīgie cipari.
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 20:07 #4645

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6984

Braucu ar:


31 Jan 2016, 19:57:57 8203 rakstīja:

31 Jan 2016, 18:19:41 Mizx rakstīja:

31 Jan 2016, 13:04:38 VLD rakstīja:

31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.


Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.

Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā"
Ja neskaita pēdējo, pārējās tomēr skaitās liels skaits. Šobrīd tie, kas meklē nevis vienkārši klasisku, bet kolekcionāru modeli, parasti vairāk skatās uz tiem, kas, piemēram, saražoti tikai pusotrs tūkstotis. 12000 gab. — tur jau gandrīz jebkura Mercedes-Benz W107 kupeja ir mazākā skaitā! 12000 man izklausās pēc masu produkcijas auto.


Tie kas meklē kolekcionāru modeli, pirmkārt skatās kas trūkst kolekcijā.
To pašu žiguli cilvēks būs gatavs pirkt par 10k eur, lai tikai šasijas numurā, būtu vajadzīgie cipari.
Nevajag arī pārspīlēt. Kolekcija vienmēr sākas ar vienu auto.
Offline
PowerBMW
31. Jan 2016, 21:18 #4646

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5806

Braucu ar:


31 Jan 2016, 18:33:09 Arturiks rakstīja:
Tā tomēr ir tikai mašīna, varbūt kāds arī brauc nevis tikai

pēc tās restaurācijas vai kā to plaģiātu nosaukt tapat izskatās pēc sūda
Offline
wheelie
31. Jan 2016, 21:30 #4647

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6

https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0

500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)

-----------------
8)
Offline
Saabich
31. Jan 2016, 21:33 #4648

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 2003

Braucu ar: WC numurzīmēm


31 Jan 2016, 21:30:05 wheelie rakstīja:
https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0

500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)


kas viņš katru dienu tādus skatē redz?
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 21:51 #4649

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6984

Braucu ar:


31 Jan 2016, 21:30:05 wheelie rakstīja:
https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0

500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)
AMG lika W123 iekšā 5,0l motorus, tā ka bija. Tā kā AMG veica šādas pārbūves, tad tāpēc mūsdienās vieglāk legalizēt tādus konstruktorus.
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 21:53 #4650

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6984

Braucu ar:

Bildīte ar AMG piedāvātajiem tehniskajiem uzlabojumiem Mercedes-Benz W123, šajā gadijumā 5.0l motoru:

Offline
stucers
03. Feb 2016, 00:53 #4651

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Patiesa mūsdienu klasika, šis modelis izglāba BMW AG no bankrota!
Isetta ar dzīvojamo treileri

[ Šo ziņu laboja stucers, 03 Feb 2016, 00:54:14 ]

Offline
xjs_4
03. Feb 2016, 08:19 #4652

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Vienīgais kautcik normālais bumers.

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
jancuksz
03. Feb 2016, 08:24 #4653

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

Izskatās baudāms
Offline
LA
03. Feb 2016, 15:52 #4654

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Varbūt kāds klasiķis vēles iegādāties?

Carlos Sainz Group A









Info PM
Offline
Bimmer
03. Feb 2016, 16:21 #4655

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24408

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

"Nākotnes klasiku" saiets Tokijā. Kā filmā...

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
8203
03. Feb 2016, 17:29 #4656

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: BMW

Tiešām group A celica?
Group A bija pirmās 150 ST185 celicas.
Šaj jau facelift lukturi aizmugurē.
Offline
03. Feb 2016, 17:46 #4657

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

un sture bardachoka


edit:

The special rally edition of 5000 units was known as the GT-Four RC was launched in September 1991 in Japan. The export version is known as Carlos Sainz (CS) Limited Edition in Europe (in honour of their famous WRC driver), or Group A Rallye in Australia. Special features include:

a water-to-air intercooler instead of the standard air-to-air unit, which was much better suited for competition use.
different hood used to evacuate air from the engine bay rather than direct it to the intercooler (along with a small inlet duct for cambelt cooling).
different bumper that is much lighter and has more openings than the standard one.
shortened shift lever throw and clutch pedal travel.
triple cone synchromesh on gears 2 and 3, up from double cone.
a special numbered plaque on the center console.
Out of 5000 units, 1800 were for Japanese market, 3000 were allocated to Europe, 150 were delivered to Australia, 25 for Singapore, and very few made a trip to New Zealand and general markets.

[ Šo ziņu laboja adolfs, 03 Feb 2016, 17:48:17 ]

Offline
JZ
03. Feb 2016, 17:56 #4658

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)

edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...

paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs

[ Šo ziņu laboja JZ, 03 Feb 2016, 18:06:05 ]

Offline
Kalnz
03. Feb 2016, 19:55 #4659

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14350

Braucu ar:

Lūk kārtīga nākotnes klasika...

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/928/ecefb.html
Offline
Arturiks
03. Feb 2016, 19:57 #4660

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9275

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Edzulis paņems, nomainīs maģi un tirgos powerā par 40nieku.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo