Autors | Ziņojums |
Latvietis96 | 31. Jan 2016, 18:31 |
#4641
|
|
 Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
27 Jan 2016, 13:17:17 ritvarsox rakstīja:
BMW M6 E24, E9 video un paldies Rixcar restaurācijai.
BMW E9 bildes
BMW E24 M6 bildes
mle ka var tik zemu nolaist E24 M6  |
Offline | |
|
Arturiks  | 31. Jan 2016, 18:33 |
#4642
|
|
 Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Tā tomēr ir tikai mašīna, varbūt kāds arī brauc nevis tikai  |
Offline | |
|
Latvietis96 | 31. Jan 2016, 18:36 |
#4643
|
|
 Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| izskatas ka piedaijies Formula Drift vai youngtimer rallija  |
Offline | |
|
8203 | 31. Jan 2016, 19:57 |
#4644
|
|
 Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: BMW
|
31 Jan 2016, 18:19:41 Mizx rakstīja:
31 Jan 2016, 13:04:38 VLD rakstīja:
31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.
Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.
Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā" 
Ja neskaita pēdējo, pārējās tomēr skaitās liels skaits. Šobrīd tie, kas meklē nevis vienkārši klasisku, bet kolekcionāru modeli, parasti vairāk skatās uz tiem, kas, piemēram, saražoti tikai pusotrs tūkstotis. 12000 gab. — tur jau gandrīz jebkura Mercedes-Benz W107 kupeja ir mazākā skaitā! 12000 man izklausās pēc masu produkcijas auto.
Tie kas meklē kolekcionāru modeli, pirmkārt skatās kas trūkst kolekcijā.
To pašu žiguli cilvēks būs gatavs pirkt par 10k eur, lai tikai šasijas numurā, būtu vajadzīgie cipari.  |
Offline | |
|
Mizx | 31. Jan 2016, 20:07 |
#4645
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6984
Braucu ar:
|
31 Jan 2016, 19:57:57 8203 rakstīja:
31 Jan 2016, 18:19:41 Mizx rakstīja:
31 Jan 2016, 13:04:38 VLD rakstīja:
31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.
Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.
Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā" 
Ja neskaita pēdējo, pārējās tomēr skaitās liels skaits. Šobrīd tie, kas meklē nevis vienkārši klasisku, bet kolekcionāru modeli, parasti vairāk skatās uz tiem, kas, piemēram, saražoti tikai pusotrs tūkstotis. 12000 gab. — tur jau gandrīz jebkura Mercedes-Benz W107 kupeja ir mazākā skaitā! 12000 man izklausās pēc masu produkcijas auto.
Tie kas meklē kolekcionāru modeli, pirmkārt skatās kas trūkst kolekcijā.
To pašu žiguli cilvēks būs gatavs pirkt par 10k eur, lai tikai šasijas numurā, būtu vajadzīgie cipari. 
Nevajag arī pārspīlēt. Kolekcija vienmēr sākas ar vienu auto. |
Offline | |
|
PowerBMW  | 31. Jan 2016, 21:18 |
#4646
|
|
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
|
31 Jan 2016, 18:33:09 Arturiks rakstīja:
Tā tomēr ir tikai mašīna, varbūt kāds arī brauc nevis tikai 
pēc tās restaurācijas vai kā to plaģiātu nosaukt tapat izskatās pēc sūda  |
Offline | |
|
wheelie  | 31. Jan 2016, 21:30 |
#4647
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
| https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0
500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)
----------------- 8) |
Offline | |
|
Saabich | 31. Jan 2016, 21:33 |
#4648
|
|
 Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 2003
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
31 Jan 2016, 21:30:05 wheelie rakstīja:
https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0
500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)
kas viņš katru dienu tādus skatē redz? |
Offline | |
|
|
Mizx | 31. Jan 2016, 21:51 |
#4649
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6984
Braucu ar:
|
31 Jan 2016, 21:30:05 wheelie rakstīja:
https://www.drive2.ru/b/2358606/?page=0
500TE..dafuq? bija tādi?
laikam prasās pēc Mizx komentāra)
AMG lika W123 iekšā 5,0l motorus, tā ka bija. Tā kā AMG veica šādas pārbūves, tad tāpēc mūsdienās vieglāk legalizēt tādus konstruktorus. |
Offline | |
|
Mizx | 31. Jan 2016, 21:53 |
#4650
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6984
Braucu ar:
| Bildīte ar AMG piedāvātajiem tehniskajiem uzlabojumiem Mercedes-Benz W123, šajā gadijumā 5.0l motoru:
|
Offline | |
|
stucers | 03. Feb 2016, 00:53 |
#4651
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Patiesa mūsdienu klasika, šis modelis izglāba BMW AG no bankrota!
Isetta ar dzīvojamo treileri[ Šo ziņu laboja stucers, 03 Feb 2016, 00:54:14 ] |
Offline | |
|
xjs_4  | 03. Feb 2016, 08:19 |
#4652
|
|
 Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Vienīgais kautcik normālais bumers.
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. |
Offline | |
|
jancuksz | 03. Feb 2016, 08:24 |
#4653
|
|
 Kopš: 09. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1687
Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu
| Izskatās baudāms |
Offline | |
|
LA | 03. Feb 2016, 15:52 |
#4654
|
|
 Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Varbūt kāds klasiķis vēles iegādāties?
Carlos Sainz Group A
Info PM |
Offline | |
|
Bimmer  | 03. Feb 2016, 16:21 |
#4655
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24408
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| "Nākotnes klasiku" saiets Tokijā. Kā filmā...
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
8203 | 03. Feb 2016, 17:29 |
#4656
|
|
 Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: BMW
| Tiešām group A celica?
Group A bija pirmās 150 ST185 celicas.
Šaj jau facelift lukturi aizmugurē.  |
Offline | |
|
|
| 03. Feb 2016, 17:46 |
#4657
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| un sture bardachoka 
edit:
The special rally edition of 5000 units was known as the GT-Four RC was launched in September 1991 in Japan. The export version is known as Carlos Sainz (CS) Limited Edition in Europe (in honour of their famous WRC driver), or Group A Rallye in Australia. Special features include:
a water-to-air intercooler instead of the standard air-to-air unit, which was much better suited for competition use.
different hood used to evacuate air from the engine bay rather than direct it to the intercooler (along with a small inlet duct for cambelt cooling).
different bumper that is much lighter and has more openings than the standard one.
shortened shift lever throw and clutch pedal travel.
triple cone synchromesh on gears 2 and 3, up from double cone.
a special numbered plaque on the center console.
Out of 5000 units, 1800 were for Japanese market, 3000 were allocated to Europe, 150 were delivered to Australia, 25 for Singapore, and very few made a trip to New Zealand and general markets.[ Šo ziņu laboja adolfs, 03 Feb 2016, 17:48:17 ] |
Offline | |
|
JZ | 03. Feb 2016, 17:56 |
#4658
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)
edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...
paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs[ Šo ziņu laboja JZ, 03 Feb 2016, 18:06:05 ] |
Offline | |
|
Kalnz | 03. Feb 2016, 19:55 |
#4659
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14350
Braucu ar:
| Lūk kārtīga nākotnes klasika...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/928/ecefb.html |
Offline | |
|
Arturiks  | 03. Feb 2016, 19:57 |
#4660
|
|
 Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Edzulis paņems, nomainīs maģi un tirgos powerā par 40nieku.  |
Offline | |
|