Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Tomzs
04. Apr 2023, 17:58 #9981

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: VS & 29

Pag.gad. iepirku 944. Šogad skatos cenas -

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 04 Apr 2023, 17:58:33 ]

Offline
smudo
04. Apr 2023, 19:09 #9982

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


04 Apr 2023, 17:14:30 @Destructo rakstīja:

Par izmaksām - pilnīgi piekrītu, par piejamību: atkarīgi protams kur, LV - skaidrs, ej tu atrodi kādu, kas regulāri labo, piemēram, 964, šeit - man laikam ir vismaz kādi 4-5 specializētie oldie servisi Hamburgā, jo tālāk uz dienvidiem, jo vairāk, tai skaitā specializētie dīlera centri priekš oldie remonta. Es pirms atbraukšanas uz Vāciju nebiju lietas kursā cik ļoti te tas auto ir kulta statusā un it īpaši pēdējā laikā, kad vairums pircēju ir 30 - 40 gadu vecumā, bet nu ko tur.

Lēnām šķirstu un skatos, varbūt kautkas izšauj, paralēli šad tad aizbraucu uz kādu luftie pasākumu un pateicnu siekalas, lai pēc tam vakarā paraudātu mobilē.


Es hobijauto aktīvāk sāku meklēt 2012-2013. gadā. Tad braucamas 911 SC (1978-1983. gads ar 3,0l dzinēju) kupejas mobilē sākās no kādi 17k EUR. Sākot no 20k EUR varēja Carrera 3.2 (1984-1989) dabūt un 911 964 (pēdējās desmitgades haipotākais air cooled) sākās no kādi 25k EUR. Protams, ka ik pa laikam Latvijā uzpeldēja kāds saguris projekt auto pa 10k, bet parasti bija tie briesmīgi. Ilgu laiku viens taisns SC pa 18k EUR Latvijā tirgojās un apsvēru to pirkt, bet kaut kā nesaņēmos. Vācijas auto atkal nebija skaidrs, kā es to pārbaudīšu pirms iegādes un pēc tam uzturēšu labā kārtībā. Protams, ar šodienas zināšanām būtu vieglāk, bet tāpat jāsaprot, ka tāds auto visu laiku prasīs daudz uzmanības, ja vēlies to uzturēt top kārtībā un pamazāk savest ļoti labā stāvoklī.

Bet kā vienu no hobijauto vēl arvien gribētu air cooled 911, bet 2023. tas jau ir 50-60 k EUR projekts + uzturēšana. Viens PCL biedrs tieši iet cauri šādam 911 SC restaurēšanas procesam un max daudz pats cenšas darīt, bet viņam ir paliela vecāku auto kolekcija un nav pirmo dienu ar pīpi uz jumta.

Es te nedaudz biedēju ar uzturēšanu, bet nav tā ka tie auto ir no cukura - principā tie ir ļoti robusti un izturīgi, bet laika zobs tomēr dara savu un tas cenu range, par ko mēs te diskutējam nebūs izgājis pilnu restaurāciju pie speciālistiem un katru ziemu varēs iziet cauri nelielam projektam un atjaunot kādu komponenšu grupu. Tādēļ visiem saku, ka lētu Porsche nav - labāk nopirkt dārgāku, bet pareizi savestu kārtībā, nekā pašam iet cauri tam procesam, ja vien tas nav tas, ko pats vēlies.

Un arī pa braukšanu ir jāsaprot, ka tie auto ir no citas ēras un mūsdienu auto salīdzinājumā ir kā brauciens datorspēlē. Tur tomēr ir nedaudz vairāk jāiesaistās braukšanas procesā, bet tam ir savs šarms.

Man ar savu 944t, kas ir īpašumā no 2013. gada, ir love and hate periodi, kad neizdodas atrisināt kā vēlos kādus uzlabojumus vai remontus un nākas ko pārtaisīt, bet parasti izbrauciens siltā vasaras vakarā vai arī YTR vai PCL pasākums to visu kompensē ar pozitīvām emocijām + abiem mazākajiem puikām ļoti patīk tas auto.

Šādi vecu auto hobiji nav cilvēkiem ar vājiem nerviem, jo ne vienmēr viss no pirmās reizes izdosies un sanāks Tas vairāk jāuztver kā process, kas nekad neapstājas. Bet tā ir ar veciem auto.
Offline
smudo
04. Apr 2023, 19:13 #9983

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


04 Apr 2023, 17:58:19 @Tomzs rakstīja:
Pag.gad. iepirku 944. Šogad skatos cenas -


Ja interesē tieši Porsche, tad 944 ir labs entry point. Bet es vienmēr iesaku arī 986 Boxster, kas arī maksās no +/-10k EUR. Nākamais līmenis būtu 987.1 Boxster & Cayman, bet ja vēlies ko vecāku, tad 944 turbo, S2 vai 968. Pēc tam seko 996.
Offline
ozo
04. Apr 2023, 19:13 #9984

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar

3 gadus vecs, citāds viedoklis par YT Porsche cenām.
Īsti nesaprotu, par ko tur maksāt, ja skaties 944, 924 utt. Tie auto tak neiet un puse no viniem ir bez stūres pastiprinātāja. Bet katram savs.
Offline
Destructo
04. Apr 2023, 19:35 #9985

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 447

Braucu ar: B O R S C H E

Teica Dougs, kurš tikko nopirka Carrera GT tuvu 2 000 000 EUR un šobrīd GT3 RS štatos iet pat 50 000+ USD virs MSRP.

2019/2020 gada viedoklis IMO šobrīd ir pilnīgi un galīgi neaktuāls ņemot vērā pēdējo trīs gadu notikumus.

GT3 RS cenu dinamika bring a trailer izsolēs un te pat nav 2022 cenu...

[ Šo ziņu laboja Destructo, 04 Apr 2023, 19:39:05 ]

Offline
smudo
04. Apr 2023, 19:47 #9986

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


04 Apr 2023, 19:13:56 @ozo rakstīja:
3 gadus vecs, citāds viedoklis par YT Porsche cenām.
Īsti nesaprotu, par ko tur maksāt, ja skaties 944, 924 utt. Tie auto tak neiet un puse no viniem ir bez stūres pastiprinātāja. Bet katram savs.


Es nekad neesmu sapratis hype apkārt Doug DeMuro. Viņš savos video izložņā salonu, pastāsta vēsturi un fun facts (šī varētu būt lielākā pievienotā vērtība) un tad izbrauc pa Highway un pa auto braukšanu neko jēdzīgu nespēj pateikt

Atgriežoties pie video - lielākā problēma man tajā video ir viņa teiktais 1:10 "Šīs ir mašīnas kuras es personīgi nepirktu kā investīcijas". Principā tālāk man viņa video nesaista, jo es nepērku tos auto, lai investētu, bet gan lai ar tiem brauktu pasākumos, trases dienās un vienkārši izmestu vasaras agrā rītā līkumu pa Latvijas skaistākajiem ceļiem. Visi pieņem faktu, ka nopērkot jaunu auto pa 50k EUR tas 10 gados pazaudēs 80-70% iegādes vērtības (plus apkopes, KASKO, remonti), bet ja hobijauto pazaudē daļu iegādes vērtības, tad tas pēkšņi ir no-go. Kurš hobijs nes garantētu naudu
Offline
smudo
04. Apr 2023, 19:51 #9987

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


04 Apr 2023, 19:35:46 @Destructo rakstīja:
Teica Dougs, kurš tikko nopirka Carrera GT tuvu 2 000 000 EUR un šobrīd GT3 RS štatos iet pat 50 000+ USD virs MSRP.

2019/2020 gada viedoklis IMO šobrīd ir pilnīgi un galīgi neaktuāls ņemot vērā pēdējo trīs gadu notikumus.

GT3 RS cenu dinamika bring a trailer izsolēs un te pat nav 2022 cenu...



CGT ir tikai 20 gadus veca - acīm redzot nekvalificējas vecam auto, bet ja nopietni, tad laikā, kad viņš uzņēma šo video, viņam vēl sapņos nerādījās, ka pēc pāris gadiem varēs atļauties iztērēt 2 mio pa vecu Porsche. Te arī atbilde īsumā - tos pērk tie, kas var nopirkt. Jo kad beidzot vari atļauties un sagribi, saproti, ka nāksies iztērēt noteiktu naudas summu, par kādu tās tirgojas.
Offline
Deivid
04. Apr 2023, 19:59 #9988

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40567

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ja reiz tika pieminēts E46 M3, tad te maziņš car porn

Jā, VANOS u.c lietas pabrauktam M3 tiešām ir jāremontē.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Apr 2023, 20:17:07 ]

Offline
smudo
04. Apr 2023, 20:05 #9989

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Offline
OA83
04. Apr 2023, 20:55 #9990

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Iečekoju cenas autopliusā, leišos 997.1 grozās ap 40k euro +/- nu salīdzinoši nav baigais kosmoss, nav lēti, bet nav arī kosmoss...
997.2 jau sālītāk ap 60k

[ Šo ziņu laboja OA83, 04 Apr 2023, 20:59:53 ]

Offline
Muxa
04. Apr 2023, 21:22 #9991

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


Uzraksti PM ar VIN un e-mail, izsūtīšu PDF (angļu, krievu vai vācu valodā pēc izvēles).
Offline
KillerE90
04. Apr 2023, 22:28 #9992

Kopš: 10. Aug 2020

No: Rēzekne

Ziņojumi: 169

Braucu ar: LC 120

Varbūt kāds pazīst LINCOLN TOWN COUPE īpašnieku ar RP-3 numuru? PM

[ Šo ziņu laboja KillerE90, 04 Apr 2023, 22:55:31 ]

Offline
Tomzs
04. Apr 2023, 22:28 #9993

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: VS & 29


04 Apr 2023, 19:13:38 @smudo rakstīja:

04 Apr 2023, 17:58:19 @Tomzs rakstīja:
Pag.gad. iepirku 944. Šogad skatos cenas -


Ja interesē tieši Porsche, tad 944 ir labs entry point. Bet es vienmēr iesaku arī 986 Boxster, kas arī maksās no +/-10k EUR. Nākamais līmenis būtu 987.1 Boxster & Cayman, bet ja vēlies ko vecāku, tad 944 turbo, S2 vai 968. Pēc tam seko 996.




Konkrētais 944 nonāca īpašumā veiksmīgu apstākļu sakritības rezultātā. Bezturbo versijai pietrūkst 100zs sajūtu līmenī, bet value for the money kā vasaras hobijauto ar 2-3k nobraukumu sezonā - ir ļoti ok.

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 04 Apr 2023, 22:48:38 ]

Offline
xn3x
04. Apr 2023, 22:37 #9994

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2648

Braucu ar: ģimenes universāli

O, jauns sludinājums '05 997.1 manual
Cena liekas aizdomīgi (bet arī kārdinoši) salda. Kāds labāk zinošs neredz jau bildēs/sludinājumā ko aizdomīgu? Neskatoties uz 1 gada garantiju, ko pārdevējs it kā dodot, droši vien tā pat jāpārbauda pa pilnu programmu, ar boroskopu utt?
Offline
OA83
05. Apr 2023, 09:00 #9995

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Bļin nekārdini !
Tik labs tas auto izskatās...

[ Šo ziņu laboja OA83, 05 Apr 2023, 09:00:57 ]

Offline
OA83
05. Apr 2023, 09:05 #9996

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Bai ze vei - pieņemsim ja jau iegadātam auto tiek konstatēta svēta bore score uz cik naudām ir papadoss, lai veiktu pilnu dzinēja rebildu ?
Offline
Karavs
05. Apr 2023, 09:05 #9997

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Kad marketologu un fanātisku entuziastu makaroni no ausīm ir izvilkti...911 ir kā mūsdienīga Kardašana - slavena ar to, ka ir slavena, nevis pārākā bauda braukt, īpaši jau hobijam:
*neesmu dzīvē dzirdējis nevienu 911 ar foršu skaņu. Std variants ir putekļu sūcēja troksnis, nevis skaņa. Marketologi attaisnojas, tā jābūt, klienti grib(?) sadzirdēt tos aizvēsturiskos laikus ar gaisa dzesi...izbaudiet
*tas dzinējs dibenā...pēc fizikas lik tiešām viss dibenā un to var just. Neviena sporta mašīna dibenā tā neietupstās LV bedrītēs, ne līkumos. Turklāt piekare priekšā un aizmugurē ir kā no 2 dažādām mātēm, darbojas atšķirīgās frekvencēs un amplitūdās. Ja ar M3 sliktu dūšu neieguvi, ar 911 elementāri kā laivā pa viļņiem.
* Visi automāti pirms PDG ir arhaiski salīdzinot ar to pašu gadu piem bmw.
* Ražotāja mērķis ir pelnīt, bet varēja jau 2 centus netaupīt un 997 viduskonsules plastmasu gabalu ielikt kaut līdzvērtīgu ar tā paša gada lētāko Hjundaju. Logu slotiņas atsit žiguļa variantu, bezrāmju logi pie 0C sasalst un nelaižas.
Labu cenu pirkt var, jo glorifikācijai tomēr ir savs, ar braukšanu nesaistīts, pienesums

[ Šo ziņu laboja Karavs, 05 Apr 2023, 10:15:44 ]

Offline
tg
05. Apr 2023, 09:20 #9998

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 882

Braucu ar: Ar ko pagadās

Plus piebilstot pie iepriekš rakstītā neērti sēdēt. Pilnīgi visos 911, kuros esmu sēdējis, nolaižot sēdekli zemākajā pozīcijā man galva atduras griestos un redzamībai traucē griestu mala.
Bet nu ok, tās dažas reizes, ko palaimējie braukt - nu man patīk!
Offline
Karavs
05. Apr 2023, 09:25 #9999

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Bildēs tas tā nenolasās, bet 911 ir ļooti mazs...salons mūsdienu mazākās klases ala Bmw i3 vai Opel Corsa izmēros. Aizmugures beņķos tiks iesēdināti ja nu vienīgi cilvēki bez kājām...
*Valters R, vēstnesis, skaļi nedrīkst izteikties, bet pat viņš nespēj noslēpt, ka vidusmēra šoferīts ar līdzvērtīgu Kaimanu, vai Bmw apbrauks apli ātrāk...

[ Šo ziņu laboja Karavs, 05 Apr 2023, 09:29:33 ]

Offline
OA83
05. Apr 2023, 09:40 #10000

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Protams arī tādam viedoklim ir vieta būt !
Es domāju tie cilvēki, kas iegādājas tos 911 tos auto mīl ar visiem trūkumiem un pērk tikai un vienīgi tā iemesla dēļ, ka tie auto ir kā leģenda ar specifisku dizainu, samērā jaudīgiem dzinējiem un savu auru, pat ja vadāmība un salona ergonomika nav tā pati labākā...
Komfortam tak ir BMW 5, 7 un X serija

[ Šo ziņu laboja OA83, 05 Apr 2023, 09:41:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo