Autors | Ziņojums |
RVR  | 01. Nov 2015, 17:33 |
#4372
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22725
Braucu ar: RVR
|
01 Nov 2015, 17:28:15 GTFO rakstīja:
Viņi neko nebija lūguši, tā infa par dzinēja problēmām un ārkārtas nosēšanos ir izdomājums.
Visas sarunas starp pilotiem un dispečeriem tiek ierakstītas arī uz zemes, tāpēc neko tur izdomāt un pārdomāt nevar - vai nu ir, vai nav. Tā ir viena no pirmajām lietām, ko izmeklētāji dara, atnāk savākt visus ierakstus. |
Offline | |
|
GTFO | 01. Nov 2015, 17:36 |
#4373
|
|
 Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
|
01 Nov 2015, 17:33:17 91 rakstīja:
01 Nov 2015, 17:28:15 GTFO rakstīja:
Viņi neko nebija lūguši, tā infa par dzinēja problēmām un ārkārtas nosēšanos ir izdomājums.
Visas sarunas starp pilotiem un dispečeriem tiek ierakstītas arī uz zemes, tāpēc neko tur izdomāt un pārdomāt nevar - vai nu ir, vai nav. Tā ir viena no pirmajām lietām, ko izmeklētāji dara, atnāk savākt visus ierakstus.
Pusstundu pēc kreša visi mēdiji ziņoja ka bijušas dzinēja problēmas, un apkalpe pieprasījusi atgriezties, pat avheralds to nopublicēja kā unconfirmed faktu.. Beigās protams atklājās ka nekā tāda nav bijis. Tas pats kas parasti ir ar aculieciniekiem kuri vienmēr redz ka lidmašīna gaisā degusi vai sprāgusi  |
Offline | |
|
uldens1 | 01. Nov 2015, 17:39 |
#4374
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16793
Braucu ar:
|
01 Nov 2015, 17:28:15 GTFO rakstīja:
Viņi neko nebija lūguši, tā infa par dzinēja problēmām un ārkārtas nosēšanos ir izdomājums. Viss esot bijis normāli līdz kritiena brīdim.
https://s3.amazonaws.com/org.barkah.misc/altitudebystation.png
Šeit fiksētais vertikālais profils, no dažādiem ADS-B receiveriem. Pēdējās minūtēs visai intersanti dati..
cik saprotu tad vins bijis apmeram 10000m augstuma Tur jau tad ar BUKu vai ko tamlidzigu janotriec |
Offline | |
|
edzulis  | 01. Nov 2015, 17:42 |
#4375
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| krieviem nav izdevīgi, ka to izdarīja IS? Aizdomīgi, ka uzreiz noliedz un nudien baigi visur diezgan ātri skandēja par problēmām. Pat pilota sieva stāsta, ka vīrs pirms lidojuma bijis bažīgs... |
Offline | |
|
uldens1 | 01. Nov 2015, 17:44 |
#4376
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16793
Braucu ar:
|
01 Nov 2015, 17:42:38 edzulis rakstīja:
krieviem nav izdevīgi, ka to izdarīja IS? Aizdomīgi, ka uzreiz noliedz un nudien baigi visur diezgan ātri skandēja par problēmām. Pat pilota sieva stāsta, ka vīrs pirms lidojuma bijis bažīgs...
nav gan izdevigi,sabiedriskā nostaja bus pret karu sirijā  |
Offline | |
|
RVR  | 01. Nov 2015, 17:46 |
#4377
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22725
Braucu ar: RVR
| Kaut kāds jokains tas dvieļagalvu paziņojums, ka viņi. Grūti iedomāties kā viņi to varētu tīri tehniski izdarīt. Viņiem taču līdz šim nav manītas ne tādas raķetes, ne militārā aviācija. Pie tam, pieteicās kaut kāda maza dvieļagalvu vienība, nevis "lielie".
Gribot negribot rodas secinājumi, ka tas varētu būt izdevīgi arī cietušajai pusei, kura tagad varētu ar pilnām "morālām tiesībām" doties sodīt vainīgos. Līdzīgi kā bija ar tām uzsprāgušajām mājām Maskavā un citur... |
Offline | |
|
uldens1 | 01. Nov 2015, 17:48 |
#4378
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16793
Braucu ar:
| vai ari variants par ievietotu bombu |
Offline | |
|
Ch | 01. Nov 2015, 17:49 |
#4379
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Nov 2015, 17:28:15 GTFO rakstīja:
Viņi neko nebija lūguši, tā infa par dzinēja problēmām un ārkārtas nosēšanos ir izdomājums. Viss esot bijis normāli līdz kritiena brīdim.
https://s3.amazonaws.com/org.barkah.misc/altitudebystation.png
Šeit fiksētais vertikālais profils, no dažādiem ADS-B receiveriem. Pēdējās minūtēs visai intersanti dati..
Nav atkal kkāds ADIRS gļuks?  |
Online | |
|
|
GTFO | 01. Nov 2015, 18:02 |
#4380
|
|
 Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Ļoti iespējams, bet tādā gadījumā tas ir 100% saistīts ar avārijas iemeslu, kā redzams pirms tam viss ir strādājis kā vajag..
Tikko pa BBC ziņo ka lidmašīna sadalījusies gaisā..
atmetot ISIS versiju, 2001 gadā tam lidaparātam bijis diezgan nopietns tailstrike, kas protams ticis salabots. https://en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines_Flight_611  |
Offline | |
|
uldens1 | 01. Nov 2015, 18:06 |
#4381
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16793
Braucu ar:
| a viņš nevar sadalitis gaisa no kada strauja manevra  |
Offline | |
|
karlsonss | 01. Nov 2015, 18:07 |
#4382
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Redzees vai krievi dosies atriebt savu airbusu  |
Offline | |
|
Ch | 01. Nov 2015, 18:14 |
#4383
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Mana teorija īpaši neiedziļinoties apstākļos būtu ADIRS problēmas, kā rezultāta stall/grīste un cenšoties iziet no grīstes pārak liela slodze uz konstrukciju kā rezultata sadalīšanās gaisā.
Bet nu tikpat labi tur var būt miljons citu cēloņu. Nav ko zīlēt, tad jau manīs ko atradīs.
Galvenais, lai nesākas atkal kkāda faktu sagrozīšana/slēpšana. |
Online | |
|
GTFO | 01. Nov 2015, 18:27 |
#4384
|
|
 Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Tikai ADIRS vainot pie crasha nevar, pilotam jābūt ļoooti līkrocīgam lai nonāktu pie šāda iznākuma.. Lai gan, precedenti ne mazums. Mani vairāk interesē nah Ēģiptieši izdomāja uz savu galvu FDR/CVR sākt lasīt, nesagaidot pārējās iesaistītās puses. |
Offline | |
|
Lafter  | 01. Nov 2015, 18:32 |
#4385
|
|
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| 2001 šai ļopenei ir bijis -hard tail-strike on landing, causing serius damage... Ļopene bijusi pamatīgi jālāpa- nedomāju, ka fizelāža atguva stiprību kā iepriekš... Nolietojums+ grīste un volā... Vai pacelšanās stresa laikā korpusam jau kas parādījās, ka prasīja landing. Ar dzinējiem neejošiem lidmašīnas nekrīt, kā akmens ko gaisa.
Links
Links[ Šo ziņu laboja Lafter, 01 Nov 2015, 18:37:38 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 01. Nov 2015, 21:46 |
#4386
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Nov 2015, 17:14:31 user rakstīja:
01 Nov 2015, 15:13:31 Sandis_UR rakstīja:
Patreiz diemžēl šis izskatās reālākais no izskaidrojumiem, jo ja atlūzu meklēšana notiek 15 km rādiusā, sanāk, ka lidmašīna sadalījusies jau 9 km augstumā.
Ja būtu atteikušies dzinēji, vai pat aizdegusies, domāju, ka atlūzas būtu mazākā rādiusā
nu man kaut kā liekas, ja ļopeni notriec, tad nevar īsti pagūt lūgt nosēšanos, samazināt augstumu utt.. nav jau kara ļopene, kura var lidot ar vienu spārnu un 100 caurumiem.
piekam atlūzas reāli ir vienuviet šoreiz. un smuki uz vēdera. bez hi-speed dive, bez overspeed, viss kā pēc stall.[ Šo ziņu laboja arizah, 01 Nov 2015, 21:46:48 ] |
Offline | |
|
Sandis_UR | 01. Nov 2015, 22:21 |
#4387
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3980
Braucu ar: BITURBO
|
01 Nov 2015, 18:32:21 Lafter rakstīja:
2001 šai ļopenei ir bijis -hard tail-strike on landing, causing serius damage... Ļopene bijusi pamatīgi jālāpa- nedomāju, ka fizelāža atguva stiprību kā iepriekš... Nolietojums+ grīste un volā... Vai pacelšanās stresa laikā korpusam jau kas parādījās, ka prasīja landing. Ar dzinējiem neejošiem lidmašīnas nekrīt, kā akmens ko gaisa.
Links
Links
Šai versijai par labu spēlē tas, ka manuprāt pēc paša pieredzes no Sharmas visi lido ar pārbāztiem koferiem
Līdz ar to iespējams, ka pacelšanās svars bija pa maksimumu, plus vēl pilnas bākas. Lidz ar to problēmgadījumos atgūt cēlējspēku ir grūtāk.
Bet nu sinajā jebkurā gadījumā nav mierīgi, jo izbraukt ārpus Sharmas var tikai militāra konvoja pavadījumā un ik pa pārdesmit km ir chekpointi ar nopietnu tehniku, dzotiem un btr. Ne jau bez iemesla džeki tur tā tusē.
|
Offline | |
|
|
add | 01. Nov 2015, 22:45 |
#4388
|
|
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
31 Oct 2015, 16:03:58 bertons rakstīja:
Bangalores lidostas proceduura 
Ielidoshana:
1. Izkaapjot no lidmashiinas kundziite iedod formu ko aizpildiit - imigraacijai
2. Peec paardesmit metriem kundzinsh iedod veelvienu formu ko aizpildiit -importa dekleraacija.Xuj vinj zin kas notiek, ja nepanjem, jo kad visi tie +/- 300 cilveeki baraa nesaas uz muitu... Tur labi noteikumi, piemeeram, nedriikst vairaak par vienu laptopu ievest, elektronikas kopsumma nedriikst paarsniegt 380eur u.c. Citaadi maksaa ievadmuitu 36,5%
3.Izejam muitu
4.Izejam security check, kur paarbauda cik laptopi utt utt.
5.Taalaak var samainiit valuutu. Tam gan tiek panjemta pases kopija 
6.Kaut kaadiem chubrikiem atdodam importa dekleraaciju uz kuru vinji nemaz nepaskataas 
Izlidoshana:
1.Lai tiktu vispaar lidostaa iekshaa, jaauzraada boarding pass papiira formaataa (nekaadi mobile jopta) un to ljoti ruupiigi ar pasi saliidzina kaut kaadi komuflaazhaa teerpushies security.
2. Pat ja ir tikai rokas bagaazha, jaaiet ciitiigi rindaa staaveet pie checkina lai aviokompaaniju var veelreiz paarbaudiit visus dokjus un katrai rokas bagaazhas vieniibai pieliek ziimiites
3.Izejam muitu
4.Izejam security (viirieshiem un sievieteem ir atsevishkji)
5.Security paarbauda lai katrai bagaazhai ir ziimiites un iesniedz nummurinju. Tjip lai izejot nenopiizdo sveshu somu.
6.Security apziimogo ziimiites
7.Peec 5 metriem!!!! veelviens komuflaazhnieks paarbauda vai joprojaam visas ziimiites ir savaa vietaa ar ziimogiem
8.Pirms boarding mazinjaas visus sakaarto taisnaa rindaa un stroga pieprasa sakaartoties dilstoshaa seciibaa - tie kas seezh taalaak kaapj pirmie. To poh nepaarbauda, ja kas lai iegoglee kas ir BOSE 
9. 1 metru peec boarding atkal kamuflaazhnieks paarbauda veelreiz boarding pass, pasi un vai joprojaam visas ziimiites ir savaa vietaa 
Tas, kursh shito proceduuru izdomaaju laikam labu kariju piipee   Riigaa taadu 
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
ramex | 01. Nov 2015, 23:24 |
#4389
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
| +add
ot pēc šitā bertons vienmēr izklausās(lasīt lasās) |
Offline | |
|
968-jk | 02. Nov 2015, 00:26 |
#4390
|
|
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
| Krievu piloti, tie, kas tikko vienas bankrotējušas aviokompānijas gaisa kuģus aizdzina noslēpt uz Itāliju, stāsta, ka lidmašīna nevar tā vienkārši nogāzties. Tāpat viņi stāsta, ka hokejistu aviokatastrofai ir pavisam citi cēloņi (pēkšņa pavēle atbrīvot ceļu, jo pretī lido augsta ranga ruslandes persona), par kuriem vairums piloti zina. Tāpat viņi stāsta,ka Malaizijas lidmašīna neiegāzās ūdenī, bet tika nolaupīta, jo nogāztu lidmašīnu ūdenī atrastu momentāli. Kādam tas liksies pasakas. Varbūt tā arī ir, bet kā viņi saka- lidmašīnas gāžas tikai nepieciešamības gadījumā. |
Offline | |
|
RVR  | 02. Nov 2015, 00:51 |
#4391
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22725
Braucu ar: RVR
| Zapar, Transaero lidmašīnas aizlidoja uz Spāniju un nebūt ne slēpties.
Vispār mazāk REN TV vajag skatīties. |
Offline | |
|