Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Fruktists
11. Aug 2015, 01:29 #4261

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Nu ja godīgi, tad pohaini piloti protams ir slikti, bet germanwingu čalis pilnīgi skaidrā kalnā iesipa...

Visur kur darbojas cilvēki, kautkāda hujņa ir iespējama. Nevajag no tā drāmu burt. Šoreiz paldiesdievam izķēra pirms hujņas. Bet es neredzu tur kādu globālu tieši airbaltica kasjaku.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Aug 2015, 01:30:16 ]

Offline
Driver
11. Aug 2015, 01:35 #4262

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fruktists
11. Aug 2015, 01:44 #4263

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Aug 2015, 01:35:07 Driver rakstīja:
kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.


Tik vienkārši droši vien ka nav. Bet man pohains 53 autobusa vadītājs liekas krietni bīstamāks sabiedrībai kā pohains ļoķenes pilots. Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt. Par autobusa šoferi var
Offline
Marteens
11. Aug 2015, 01:58 #4264

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10827

Braucu ar:


11 Aug 2015, 01:54:00 user rakstīja:

11 Aug 2015, 01:44:10 Fruktists rakstīja:
Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt


jo? visās profesijās ir hroniski dzērāji.. skolotāji, ārsti, deputāti, uzņēmumu vadītāji un noteikti arī piloti


Ir....Nianses pat neskaidrošu,bet ir bik savādāks stress


P.S..Piloti,vadītāji uc ...pārējie. Neskaidrošu sīkāk

[ Šo ziņu laboja Marteens, 11 Aug 2015, 02:00:35 ]

Offline
Fruktists
11. Aug 2015, 02:07 #4265

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Aug 2015, 01:54:00 user rakstīja:

11 Aug 2015, 01:44:10 Fruktists rakstīja:
Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt


jo? visās profesijās ir hroniski dzērāji.. skolotāji, ārsti, deputāti, uzņēmumu vadītāji un noteikti arī piloti


Lai kļūtu par pilotu ir tomēr zināmām rakstura īpašībām jābūt, pie tam tas ceļš ir garš un sarežģīts. Tas gan neizslēdz iespēju ka piloti mēdz kļūt par hroniskiem dzērājiem... Bet arī tad man liekas viņus izķer un neitralizē krietni ātrāk kā citās profesijās.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Aug 2015, 02:12:39 ]

Offline
Driver
11. Aug 2015, 02:09 #4266

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a mosh trakak ir regulari nedabujis pilots nevis ieravis pilots

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fruktists
11. Aug 2015, 02:13 #4267

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Aug 2015, 02:09:02 Driver rakstīja:
a mosh trakak ir regulari nedabujis pilots nevis ieravis pilots


Nu viss viss trakāk ir pilots kurš nemīl kaķus
Offline
kausins
11. Aug 2015, 02:35 #4268

Kopš: 06. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 337

Braucu ar: BMW

Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?
Offline
Fruktists
11. Aug 2015, 02:44 #4269

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?


Nezinu kā tieši 53. bet pirms gada viens autobuss pālī novākoja... arī itkā no rīta bija pārbaudīts uz šmigu. Nu pljecss... cilvēki ir cilvēki. Šit hepens un neviens darba devējs no tā nav pasargāts.
Offline
kausins
11. Aug 2015, 03:12 #4270

Kopš: 06. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 337

Braucu ar: BMW

Meklēju - nevaru atrast gadījumu. Pirms gada ziņoja par tiesāšanos par avāriju kur gāja bojā cilvēciņi 23. autobusā, bet tas notika 2010 gadā, pēc tam arī ieviesa vēl pastiprinātās kontroles. Bet tur čalim izskatās bij širmis aizbraucis, spriežot kaut pēc braukšanas veida pirms avārijas. Bet principā - alkometru jau nu pilotiem pirms lidošanas iedot jau gan vajadzētu. No ļotenes uz kafūzi pēc litriņa tak neaizskriesi.
Offline
shmurger
11. Aug 2015, 08:41 #4271

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40


11 Aug 2015, 01:29:21 Fruktists rakstīja:
Nu ja godīgi, tad pohaini piloti protams ir slikti, bet germanwingu čalis pilnīgi skaidrā kalnā iesipa...



kalns bija pilnígi skaidrs, tas gan tiesa.
Offline
RVR
11. Aug 2015, 08:56 #4272

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR


11 Aug 2015, 02:44:18 Fruktists rakstīja:

11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?


Nezinu kā tieši 53. bet pirms gada viens autobuss pālī novākoja... arī itkā no rīta bija pārbaudīts uz šmigu. Nu pljecss... cilvēki ir cilvēki. Šit hepens un neviens darba devējs no tā nav pasargāts.


Jūrmalā pirms hvz cik gadiem bija gadījums, kad 6. maršruta autobusa vadītājs uzrāvās galīgā pārpālī vakarā braucot jau no maršruta uz garāžu. Būtu netraucēti aizbraucis, ja vien nepārbrauktu pāri SP Leģiona mašīnai ceļa malā - kaut kā nepamanīja
Offline
Agritis
11. Aug 2015, 12:47 #4273

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2102

Braucu ar: Astra ST

Bet kodiens nav bijis no švakajiem, ja vēl no rīta ir 1,2

Vai arī ielāps bija svaigs uzlikts
Offline
Driver
11. Aug 2015, 12:55 #4274

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Aug 2015, 12:47:39 Agritis rakstīja:
Bet kodiens nav bijis no švakajiem, ja vēl no rīta ir 1,2

Vai arī ielāps bija svaigs uzlikts

Interesanti vai abi piloti ari abas stjuartes nevis tikai iemeta pa lampu
Savulaik esmu braucis ar mikrinju no centra uz majam, kura vaditajs bija tada palii, ka es dzeris budams to piefikseju, jo ari shaa vadishanas stils varetu saukties "redline racing team". No vietas spolejot, katru robu lidz galam, muzons uz pilnu, utt


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JDS
11. Aug 2015, 13:01 #4275

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?

Izveeles kaartiibaa no riita
Offline
Driver
11. Aug 2015, 13:06 #4276

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Aug 2015, 13:01:52 JDS rakstīja:

11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?

Izveeles kaartiibaa no riita

Labak pasazieriem liktu pust kapjot ieksha izlases kartiba un bileshu parbaudes laikaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
arizah
15. Aug 2015, 22:56 #4277

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Aug 2015, 01:35:07 Driver rakstīja:
kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.


Uz to jau arī paļāvās konkrētā apkalpe. Koda gan jau viņi ne pirmo reizi un šoreiz mazliet perebraļi, bet tā kā "sto raz tak djelal", tad "a vosj prokatjit". Pie kam koda ne viens, bet vairāki, attiecīgi atbildības nasta šķietami it kā vairs negulstas uz katru atsevišķi, līdz ar ko ir tendence uzņemties lielākus riskus.

Tas, ka ļotene spējīga pacelties un nolaisties automātiski, protams, nekādas atlaides pilotam nedod. Vispirms tas kompis ir pareizi jāsapogā, nemaz nerunājot par dispičeriem, clearancēm, kur/kad/ko utt, to visu kompis nehandlo. Kad esi jau aligned uz runway, vari protams iespiest kompi un cerēt, ka viss notiks kā 99.999% gadījumu arī notiek. Lai gan V1-Rotate, initial climb tāpat būs manuāli, flaps retraction arī, tad gan var sākt "gulēt". Otrkārt - pilnīgs autoland ne visur tā ir iespējams dēļ lidlauka aprīkojuma, bet līdz autolandam vēl ir jātiek, jāsakonfigurē pareizi ļotaks utt.

[ Šo ziņu laboja arizah, 16 Aug 2015, 00:31:42 ]

Offline
RVR
15. Aug 2015, 23:11 #4278

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR


15 Aug 2015, 22:56:44 arizah rakstīja:

Uz to jau arī paļāvās konkrētā apkalpe. Koda gan jau viņi ne pirmo reizi un šoreiz mazliet perebraļi, bet tā kā "sto raz tak djelal", tad "a vosj prokatjit".


Vecākais no vīriem esot vēl no vecajiem bukiem, ar Aeroflot pieredzi.

[ Šo ziņu laboja 91, 17 Aug 2015, 15:52:25 ]

Offline
arizah
15. Aug 2015, 23:21 #4279

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Kādam WRC Follow-Me kaaru?

https://www.facebook.com/PetterSolbergWRC/video...153592872577922/

interesanti ar mūsu CAA birokrātiem kas tāds būtu iespējams?

[ Šo ziņu laboja arizah, 15 Aug 2015, 23:23:01 ]

Offline
kamikadzemk
16. Aug 2015, 08:45 #4280

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Dragreiss uz skrejceļa ir jau bijis rīkots...gan jau arī šādām izdarībām atļaujas varētu dabūt un visu sarunāt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo