Autors | Ziņojums |
Fruktists | 11. Aug 2015, 01:29 |
#4261
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Nu ja godīgi, tad pohaini piloti protams ir slikti, bet germanwingu čalis pilnīgi skaidrā kalnā iesipa... 
Visur kur darbojas cilvēki, kautkāda hujņa ir iespējama. Nevajag no tā drāmu burt. Šoreiz paldiesdievam izķēra pirms hujņas. Bet es neredzu tur kādu globālu tieši airbaltica kasjaku.
[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Aug 2015, 01:30:16 ] |
Offline | |
|
Driver  | 11. Aug 2015, 01:35 |
#4262
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Fruktists | 11. Aug 2015, 01:44 |
#4263
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
11 Aug 2015, 01:35:07 Driver rakstīja:
kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.
Tik vienkārši droši vien ka nav. Bet man pohains 53 autobusa vadītājs liekas krietni bīstamāks sabiedrībai kā pohains ļoķenes pilots. Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt. Par autobusa šoferi var  |
Offline | |
|
Marteens | 11. Aug 2015, 01:58 |
#4264
|
|
 Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10827
Braucu ar:
|
11 Aug 2015, 01:54:00 user rakstīja:
11 Aug 2015, 01:44:10 Fruktists rakstīja:
Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt
jo? visās profesijās ir hroniski dzērāji.. skolotāji, ārsti, deputāti, uzņēmumu vadītāji un noteikti arī piloti
Ir....Nianses pat neskaidrošu,bet ir bik savādāks stress 
P.S..Piloti,vadītāji uc ...pārējie. Neskaidrošu sīkāk  [ Šo ziņu laboja Marteens, 11 Aug 2015, 02:00:35 ] |
Offline | |
|
Fruktists | 11. Aug 2015, 02:07 |
#4265
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
11 Aug 2015, 01:54:00 user rakstīja:
11 Aug 2015, 01:44:10 Fruktists rakstīja:
Tāpēc vien ka par pilotu hronisks dzērājs nevar kļūt
jo? visās profesijās ir hroniski dzērāji.. skolotāji, ārsti, deputāti, uzņēmumu vadītāji un noteikti arī piloti
Lai kļūtu par pilotu ir tomēr zināmām rakstura īpašībām jābūt, pie tam tas ceļš ir garš un sarežģīts. Tas gan neizslēdz iespēju ka piloti mēdz kļūt par hroniskiem dzērājiem... Bet arī tad man liekas viņus izķer un neitralizē krietni ātrāk kā citās profesijās.
[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Aug 2015, 02:12:39 ] |
Offline | |
|
Driver  | 11. Aug 2015, 02:09 |
#4266
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a mosh trakak ir regulari nedabujis pilots nevis ieravis pilots
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Fruktists | 11. Aug 2015, 02:13 |
#4267
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
11 Aug 2015, 02:09:02 Driver rakstīja:
a mosh trakak ir regulari nedabujis pilots nevis ieravis pilots
Nu viss viss trakāk ir pilots kurš nemīl kaķus  |
Offline | |
|
kausins | 11. Aug 2015, 02:35 |
#4268
|
|
 Kopš: 06. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: BMW
| Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk? |
Offline | |
|
|
Fruktists | 11. Aug 2015, 02:44 |
#4269
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?
Nezinu kā tieši 53. bet pirms gada viens autobuss pālī novākoja... arī itkā no rīta bija pārbaudīts uz šmigu. Nu pljecss... cilvēki ir cilvēki. Šit hepens un neviens darba devējs no tā nav pasargāts. |
Offline | |
|
kausins | 11. Aug 2015, 03:12 |
#4270
|
|
 Kopš: 06. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: BMW
| Meklēju - nevaru atrast gadījumu. Pirms gada ziņoja par tiesāšanos par avāriju kur gāja bojā cilvēciņi 23. autobusā, bet tas notika 2010 gadā, pēc tam arī ieviesa vēl pastiprinātās kontroles. Bet tur čalim izskatās bij širmis aizbraucis, spriežot kaut pēc braukšanas veida pirms avārijas. Bet principā - alkometru jau nu pilotiem pirms lidošanas iedot jau gan vajadzētu. No ļotenes uz kafūzi pēc litriņa tak neaizskriesi. |
Offline | |
|
shmurger | 11. Aug 2015, 08:41 |
#4271
|
|
 Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12778
Braucu ar: xc40
|
11 Aug 2015, 01:29:21 Fruktists rakstīja:
Nu ja godīgi, tad pohaini piloti protams ir slikti, bet germanwingu čalis pilnīgi skaidrā kalnā iesipa... 
kalns bija pilnígi skaidrs, tas gan tiesa. |
Offline | |
|
RVR  | 11. Aug 2015, 08:56 |
#4272
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
|
11 Aug 2015, 02:44:18 Fruktists rakstīja:
11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?
Nezinu kā tieši 53. bet pirms gada viens autobuss pālī novākoja... arī itkā no rīta bija pārbaudīts uz šmigu. Nu pljecss... cilvēki ir cilvēki. Šit hepens un neviens darba devējs no tā nav pasargāts.
Jūrmalā pirms hvz cik gadiem bija gadījums, kad 6. maršruta autobusa vadītājs uzrāvās galīgā pārpālī vakarā braucot jau no maršruta uz garāžu. Būtu netraucēti aizbraucis, ja vien nepārbrauktu pāri SP Leģiona mašīnai ceļa malā - kaut kā nepamanīja  |
Offline | |
|
Agritis | 11. Aug 2015, 12:47 |
#4273
|
|
 Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2102
Braucu ar: Astra ST
| Bet kodiens nav bijis no švakajiem, ja vēl no rīta ir 1,2 
Vai arī ielāps bija svaigs uzlikts |
Offline | |
|
Driver  | 11. Aug 2015, 12:55 |
#4274
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Aug 2015, 12:47:39 Agritis rakstīja:
Bet kodiens nav bijis no švakajiem, ja vēl no rīta ir 1,2 
Vai arī ielāps bija svaigs uzlikts
Interesanti vai abi piloti ari abas stjuartes nevis tikai iemeta pa lampu 
Savulaik esmu braucis ar mikrinju no centra uz majam, kura vaditajs bija tada palii, ka es dzeris budams to piefikseju, jo ari shaa vadishanas stils varetu saukties "redline racing team". No vietas spolejot, katru robu lidz galam, muzons uz pilnu, utt
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
JDS | 11. Aug 2015, 13:01 |
#4275
|
|
 Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?
Izveeles kaartiibaa no riita |
Offline | |
|
Driver  | 11. Aug 2015, 13:06 |
#4276
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Aug 2015, 13:01:52 JDS rakstīja:
11 Aug 2015, 02:35:32 kausins rakstīja:
Rīgas satiksmē vismaz tramvajos vadītājiem jāpūš trubiņā 3x dienā, mok 53. autobusā savādāk?
Izveeles kaartiibaa no riita
Labak pasazieriem liktu pust kapjot ieksha izlases kartiba un bileshu parbaudes laikaa 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
arizah | 15. Aug 2015, 22:56 |
#4277
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Aug 2015, 01:35:07 Driver rakstīja:
kapec man liekas, ka musdienu lotene ir spejiga pati gan pacelties automatiski, gan nolaisties un pilots ir tikai lai to visu pieskatitu un vecu ieradumu vadits var to izdarit ari manuali.
Uz to jau arī paļāvās konkrētā apkalpe. Koda gan jau viņi ne pirmo reizi un šoreiz mazliet perebraļi, bet tā kā "sto raz tak djelal", tad "a vosj prokatjit". Pie kam koda ne viens, bet vairāki, attiecīgi atbildības nasta šķietami it kā vairs negulstas uz katru atsevišķi, līdz ar ko ir tendence uzņemties lielākus riskus.
Tas, ka ļotene spējīga pacelties un nolaisties automātiski, protams, nekādas atlaides pilotam nedod. Vispirms tas kompis ir pareizi jāsapogā, nemaz nerunājot par dispičeriem, clearancēm, kur/kad/ko utt, to visu kompis nehandlo. Kad esi jau aligned uz runway, vari protams iespiest kompi un cerēt, ka viss notiks kā 99.999% gadījumu arī notiek. Lai gan V1-Rotate, initial climb tāpat būs manuāli, flaps retraction arī, tad gan var sākt "gulēt". Otrkārt - pilnīgs autoland ne visur tā ir iespējams dēļ lidlauka aprīkojuma, bet līdz autolandam vēl ir jātiek, jāsakonfigurē pareizi ļotaks utt. [ Šo ziņu laboja arizah, 16 Aug 2015, 00:31:42 ] |
Offline | |
|
RVR  | 15. Aug 2015, 23:11 |
#4278
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
|
15 Aug 2015, 22:56:44 arizah rakstīja:
Uz to jau arī paļāvās konkrētā apkalpe. Koda gan jau viņi ne pirmo reizi un šoreiz mazliet perebraļi, bet tā kā "sto raz tak djelal", tad "a vosj prokatjit".
Vecākais no vīriem esot vēl no vecajiem bukiem, ar Aeroflot pieredzi.[ Šo ziņu laboja 91, 17 Aug 2015, 15:52:25 ] |
Offline | |
|
arizah | 15. Aug 2015, 23:21 |
#4279
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Kādam WRC Follow-Me kaaru? 
https://www.facebook.com/PetterSolbergWRC/video...153592872577922/
interesanti ar mūsu CAA birokrātiem kas tāds būtu iespējams?[ Šo ziņu laboja arizah, 15 Aug 2015, 23:23:01 ] |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 16. Aug 2015, 08:45 |
#4280
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Dragreiss uz skrejceļa ir jau bijis rīkots...gan jau arī šādām izdarībām atļaujas varētu dabūt un visu sarunāt 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|