Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
arizah | 24. Mar 2015, 23:08 |
#4041
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
24 Mar 2015, 22:46:08 adolfs rakstīja:
kursh te dziivo 
https://goo.gl/maps/iNxKb
Travolta
| Offline | | |
er | 24. Mar 2015, 23:10 |
#4042
|
|  Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
| Principā vecums ir komplicēts jautājums ,bet īsumā kā jau ch un bae minēja - pamata ierobežojums ir ekonomiskais izdevīgums un pres. ciklu skaits un/vai lidojumu stundu skaits. Vecumu kā tādu ne vienmēr var pievilkt klāt.
Lidmašīnas tiek projektētas priekš iepriekšminēta ciklu skaita, kuru ražotājs var palielināt skatoties kāds ir reālo a/c nolietojums un veicot fatigue testus.
a320-200 ražotāja sākumā paredzētais cycle limit bija 48'000 FC un 60'000 FC. Taču plāns ir palielināt šos limitus līdz 60'000 FC un 120'000 FH un ja rezultāti atļaus tad uz 90'000 FC un 180'000 FH.
Par D-AIPX, tur cik netā var atrast 46700 FC un 58300 FH savākti. Bet nu es ieteiktu nekliegt - es taču teicu ka veca ļotene, jo tas vien vēl nav rādītājs. | Offline | | |
Fruktists | 24. Mar 2015, 23:12 |
#4043
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 23:08:21 arizah rakstīja:
24 Mar 2015, 22:46:08 adolfs rakstīja:
kursh te dziivo 
https://goo.gl/maps/iNxKb
Travolta
Vo!Toč. Tieši par šo miestu un Travoltu tā doķene bija. Gan jau ka jūtūbē var atrast. | Offline | | |
SEMIGALL  | 25. Mar 2015, 09:53 |
#4044
|
|  Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| vecumam ir savs faktors ,ja skatās uz tādu faktoru,kā metāla nogurums .Katrā gadījumā tiek testēti attiecīgi mezgli ar attiecīgām metodēm,kā piemēram metinājumu šuves šasijās un tt., x-ray etc.,
jebkura normāla AVIO kompānija izmanto CAMP Maintenace solutions ,jeb kādu citu Maintenance plānu ,kas ietver visus ražotāja noteiktos servisa intervālus, remonta vēsturi,plānojamos remontus,detaļu mezglu nomaiņu,upgradus un tt.,
tāpat ir uzraugošās institūcijas EU (tā ir EASA),USA ,kas attiecīgi sertificē,resertificē doto liķeni izdod jeb pagarina sertifikātus
sertifikācijai pakļauts ir apkalpojošais tehniskais personāls,subcontractor un tt., kas veic jebkāda veida servisus tiek sertificēti un tt., un vēl 101 nianse
| Offline | | |
JDS | 26. Mar 2015, 07:35 |
#4045
|
|  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
24 Mar 2015, 22:53:54 terihards rakstīja:
24 Mar 2015, 22:49:45 Ch rakstīja:
Teikšu godīgi, ka par hermetizācijas cikliem nebiju dzirdējis - nezināju, ka airframe arī skaitās kā life limited part. Vienīgi hvz kā to kontrolē, jo hermetizācijas ciklus īsti neuzskaita. Tiek skaitīti tikai pacelšanās-nolaišanās cikli. Bet nu hvz, var būt, nav mana specialitāte. 
24 Mar 2015, 22:32:02 terihards rakstīja:
Vecumam noteikti Ir ierobežojumi, savādāk Econom Class nolūkos visi vēl lidotu ar kaut kādiem otrā pasaules kara zadrotiem. WTF, nav ierobežojuma.. visai šai tehnikai ir, Kuģiem, Zemūdenēm, Raķetēm, Lidmašīnām, tikai E36 nav.
Nav ierobežojumu tieši uz vecumu.
Vecām lidmašīnām sanāk daaaaudz dārgākas apkopes, lielāki un dārgāki remonti, inspekcijas utt. Tāpat arī sanāk ļooooti dārgi aprīkot lidmašīnas ar sistēmām, kas tiek noteiktas kā obligātas (nu pie tas pats CPDLC mods puslīdz svaigai lidmašīnai izmaksā reizes 4 lētāk kā padsmitgadīgai lamatai utt). Pāriet uz jaunākiem GK ir izdevīgāk kā tjūnēt vecos. Tāpat jaunie ir daudz izdevīgāki no degvielas patēriņa viedokļa, trokšņiem utt.
Pēc Tavas loģikas, kkādai Ryanair flotei, kuri spiež uz zemām izmaksām, vajadzētu būt 20 gadus vecai, nevis 3-4.
negribas sākt reķināt, pēc manas loģikas economs uz vecu zadrotu iepirkumu nosegtu maintenance uz normāliem gadiem. Vecumam ir ekonomisku interešu ierobežojumi. Tas skaitās. 
Tieshaam labaak nesaac reekjinaat, Tu pat airsmokeam nespeejinsareekjinaat izdeviigumu, kur bij tikai dazhas saskaitiishanas darbiibas te vinsh saaks reekjinaat par ljopeneem taadam ryanairam viss ir stroka po grafiku sekunde sekundee, un uz veciem drotiem taa nevar paljauties[ Šo ziņu laboja JDS, 26 Mar 2015, 07:36:10 ] | Offline | | |
kaartmens | 26. Mar 2015, 08:11 |
#4046
|
| Kopš: 21. Oct 2004
Ziņojumi: 818
Braucu ar:
| http://www.theguardian.com/world/2015/mar/26/on...s-new-york-times | Offline | | |
ryder_e28 | 26. Mar 2015, 08:14 |
#4047
|
|  Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
| Jauns pavērsiens Germanwings viens no pilotiem netika pilotu kabinē, pat mēģināja izgāzt durvis. 
Links uz TVnet[ Šo ziņu laboja ryder_e28, 26 Mar 2015, 08:17:46 ] | Offline | | |
hronists | 26. Mar 2015, 08:26 |
#4048
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| avheraldā ļauži teic, ka NYT varētu būt viskautko izdomājusi. | Offline | | |
|
er | 26. Mar 2015, 08:46 |
#4049
|
|  Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
| Tas gan tāds WTF moments.  | Offline | | |
rihardsv | 26. Mar 2015, 08:57 |
#4050
|
|  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1858
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
26 Mar 2015, 08:26:55 hronists rakstīja:
avheraldā ļauži teic, ka NYT varētu būt viskautko izdomājusi.
Nu, nu. Un kā Tev liekas- ļotene vienkārši tāpat noplanēja kalnos, jo sagribējās!!! Tak skaidrs, ka ja ļopene bija tehniskā kārtībā, tad kāds ir palīdzējis tai nogāzties- kāpēc- tas jau ir cits jautājums. | Offline | | |
hronists | 26. Mar 2015, 09:04 |
#4051
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
26 Mar 2015, 08:57:35 rihardsv rakstīja:
Nu, nu. Un kā Tev liekas
man liekas, ka ir jēga sagaidīt info no oficiāliem avotiem. iepriekš tas pats NYT rakstīja, ka nez vai izdošoties kaut ko izkasīt laukā no CVR, un tagad pēkšņi viņi raksta par klusu klauvēšanu. klusu klauvēšanu katrs kas ir lidojis zina, ka kluss lidmašīnās ir tikai filmās. tas viens. otrs, lai mani palabo zinātāji, bet kaut kas man liek domāt, ka cockpit voice recorder ieraksta to ko piloti saka savā mikrofonā, kas tiem ir pie mutes. un šis mikrofons nez vai spēs fiksēt "klusu klauvēšanu". | Offline | | |
uldens1 | 26. Mar 2015, 09:20 |
#4052
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16778
Braucu ar:
|
26 Mar 2015, 08:14:07 ryder_e28 rakstīja:
Jauns pavērsiens Germanwings viens no pilotiem netika pilotu kabinē, pat mēģināja izgāzt durvis. 
Links uz TVnet
moška viens aizgaja pamizt vai stujartei pupus paspaidit,otram tikmer sirdslekme uznaca | Offline | | |
arizah | 26. Mar 2015, 10:58 |
#4053
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
26 Mar 2015, 09:20:04 uldens1 rakstīja:
moška viens aizgaja pamizt vai stujartei pupus paspaidit,otram tikmer sirdslekme uznaca

Tādā gadījumā pilots ar kodu tiek iekšā. Lai ar kodu NEtiktu iekšā, uz katru pieprasījumu jābūt apzinātai iekšā sēdošā pilota pretreakcijai - nelaidīšu - kaut kāda īsa laika sprīža laikā. | Offline | | |
JZ | 26. Mar 2015, 11:43 |
#4054
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
26 Mar 2015, 09:04:24 hronists rakstīja:
26 Mar 2015, 08:57:35 rihardsv rakstīja:
Nu, nu. Un kā Tev liekas
man liekas, ka ir jēga sagaidīt info no oficiāliem avotiem. iepriekš tas pats NYT rakstīja, ka nez vai izdošoties kaut ko izkasīt laukā no CVR, un tagad pēkšņi viņi raksta par klusu klauvēšanu. klusu klauvēšanu katrs kas ir lidojis zina, ka kluss lidmašīnās ir tikai filmās. tas viens. otrs, lai mani palabo zinātāji, bet kaut kas man liek domāt, ka cockpit voice recorder ieraksta to ko piloti saka savā mikrofonā, kas tiem ir pie mutes. un šis mikrofons nez vai spēs fiksēt "klusu klauvēšanu".
A cockpit voice recorder (CVR) is a flight recorder used to record the audio environment in the flight deck of an aircraft for the purpose of investigation of accidents and incidents. This is typically achieved by recording the signals of the microphones and earphones of the pilots' headsets and of an area microphone in the roof of the cockpit.
pilotu mikrofoni ir "trokšņu slāpējošie", tiem dizains ir tāds, lai tie nedzirdēto neko (nu, ne gluži, bet ļoti daudz tiek "nofiltrēts" ), kam avots ir tālāk par pārdesmit cm no tiem, diezgan bezjēdzīgs būtu tāds CVR...
[ Šo ziņu laboja JZ, 26 Mar 2015, 11:43:52 ] | Offline | | |
hronists | 26. Mar 2015, 11:56 |
#4055
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
26 Mar 2015, 11:43:31 JZ rakstīja:
A cockpit voice recorder (CVR) is a flight recorder used to record the audio environment in the flight deck of an aircraft for the purpose of investigation of accidents and incidents. This is typically achieved by recording the signals of the microphones and earphones of the pilots' headsets and of an area microphone in the roof of the cockpit.
pilotu mikrofoni ir "trokšņu slāpējošie", tiem dizains ir tāds, lai tie nedzirdēto neko (nu, ne gluži, bet ļoti daudz tiek "nofiltrēts" ), kam avots ir tālāk par pārdesmit cm no tiem, diezgan bezjēdzīgs būtu tāds CVR...
paldies par izskaidrojumu, nezināju, ka kabīnē ir vēl mikrofoni. | Offline | | |
arizah | 26. Mar 2015, 12:03 |
#4056
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| svarīgi jau ir ne tikai tas, ko piloti runā savos mikrofonos, svarīgi ir arī tas, ko vini dzird pa radiosakariem, kā arī visādi priboru izdoti audio signāli, nav-aidu identifikācijas. tāpat ierakstās arī interkoms ar stjuartēm un matjugaljnjiks uz salonu. | Offline | | |
|
hronists | 26. Mar 2015, 12:09 |
#4057
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
26 Mar 2015, 12:03:58 arizah rakstīja:
svarīgi jau ir ne tikai tas, ko piloti runā savos mikrofonos, svarīgi ir arī tas, ko vini dzird pa radiosakariem, kā arī visādi priboru izdoti audio signāli, nav-aidu identifikācijas. tāpat ierakstās arī interkoms ar stjuartēm un matjugaljnjiks uz salonu.
a klusu klauvēšanu arī ieraksta?  | Offline | | |
Johnijs  | 26. Mar 2015, 14:23 |
#4058
|
|  Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| No ārpuses, ja zin passwordu nevar attaisīt durvis? | Offline | | |
er | 26. Mar 2015, 14:44 |
#4059
|
|  Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
26 Mar 2015, 14:23:52 Johnijs rakstīja:
No ārpuses, ja zin passwordu nevar attaisīt durvis?
Var attaisīt ja iekšā esošais ļauj attaisīt. Ja neļauj tad nevar.
Es iespējams kļūdīšos detaļās, bet ja ievada kodu, kabīnē skan signāls 30 sec un pēc tam uz 5 sec atslēdzas durvis. Ja šo 30 sec laikā nospiež lock, tad durvis neatslēgsies ar kodu no ārpuses.[ Šo ziņu laboja er, 26 Mar 2015, 14:46:47 ] | Offline | | |
arizah | 26. Mar 2015, 14:48 |
#4060
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| es jau rakstīju. kad uzspiež uz durvīm kodu, durvis uzreiz neatveras, pilotiem ir kkādas sekundes laika palūrēt kamerā un apstiprināt. Bet būtiska nianse - ja nekas netiek darīts, durvis defaultā vienalga atveras! Lai neielaistu, viņiem ir _apzināti_ jāatsaka. [ Šo ziņu laboja arizah, 26 Mar 2015, 14:49:00 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|