Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
24. Mar 2015, 23:08 #4041

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


24 Mar 2015, 22:46:08 adolfs rakstīja:
kursh te dziivo

https://goo.gl/maps/iNxKb


Travolta

Offline
er
24. Mar 2015, 23:10 #4042

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30

Principā vecums ir komplicēts jautājums ,bet īsumā kā jau ch un bae minēja - pamata ierobežojums ir ekonomiskais izdevīgums un pres. ciklu skaits un/vai lidojumu stundu skaits. Vecumu kā tādu ne vienmēr var pievilkt klāt.
Lidmašīnas tiek projektētas priekš iepriekšminēta ciklu skaita, kuru ražotājs var palielināt skatoties kāds ir reālo a/c nolietojums un veicot fatigue testus.

a320-200 ražotāja sākumā paredzētais cycle limit bija 48'000 FC un 60'000 FC. Taču plāns ir palielināt šos limitus līdz 60'000 FC un 120'000 FH un ja rezultāti atļaus tad uz 90'000 FC un 180'000 FH.

Par D-AIPX, tur cik netā var atrast 46700 FC un 58300 FH savākti. Bet nu es ieteiktu nekliegt - es taču teicu ka veca ļotene, jo tas vien vēl nav rādītājs.
Offline
Fruktists
24. Mar 2015, 23:12 #4043

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


24 Mar 2015, 23:08:21 arizah rakstīja:

24 Mar 2015, 22:46:08 adolfs rakstīja:
kursh te dziivo

https://goo.gl/maps/iNxKb


Travolta




Vo!Toč. Tieši par šo miestu un Travoltu tā doķene bija. Gan jau ka jūtūbē var atrast.
Offline
SEMIGALL
25. Mar 2015, 09:53 #4044

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

vecumam ir savs faktors ,ja skatās uz tādu faktoru,kā metāla nogurums .Katrā gadījumā tiek testēti attiecīgi mezgli ar attiecīgām metodēm,kā piemēram metinājumu šuves šasijās un tt., x-ray etc.,

jebkura normāla AVIO kompānija izmanto CAMP Maintenace solutions ,jeb kādu citu Maintenance plānu ,kas ietver visus ražotāja noteiktos servisa intervālus, remonta vēsturi,plānojamos remontus,detaļu mezglu nomaiņu,upgradus un tt.,
tāpat ir uzraugošās institūcijas EU (tā ir EASA),USA ,kas attiecīgi sertificē,resertificē doto liķeni izdod jeb pagarina sertifikātus
sertifikācijai pakļauts ir apkalpojošais tehniskais personāls,subcontractor un tt., kas veic jebkāda veida servisus tiek sertificēti un tt., un vēl 101 nianse



Offline
JDS
26. Mar 2015, 07:35 #4045

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


24 Mar 2015, 22:53:54 terihards rakstīja:

24 Mar 2015, 22:49:45 Ch rakstīja:
Teikšu godīgi, ka par hermetizācijas cikliem nebiju dzirdējis - nezināju, ka airframe arī skaitās kā life limited part. Vienīgi hvz kā to kontrolē, jo hermetizācijas ciklus īsti neuzskaita. Tiek skaitīti tikai pacelšanās-nolaišanās cikli. Bet nu hvz, var būt, nav mana specialitāte.


24 Mar 2015, 22:32:02 terihards rakstīja:
Vecumam noteikti Ir ierobežojumi, savādāk Econom Class nolūkos visi vēl lidotu ar kaut kādiem otrā pasaules kara zadrotiem. WTF, nav ierobežojuma.. visai šai tehnikai ir, Kuģiem, Zemūdenēm, Raķetēm, Lidmašīnām, tikai E36 nav.


Nav ierobežojumu tieši uz vecumu.
Vecām lidmašīnām sanāk daaaaudz dārgākas apkopes, lielāki un dārgāki remonti, inspekcijas utt. Tāpat arī sanāk ļooooti dārgi aprīkot lidmašīnas ar sistēmām, kas tiek noteiktas kā obligātas (nu pie tas pats CPDLC mods puslīdz svaigai lidmašīnai izmaksā reizes 4 lētāk kā padsmitgadīgai lamatai utt). Pāriet uz jaunākiem GK ir izdevīgāk kā tjūnēt vecos. Tāpat jaunie ir daudz izdevīgāki no degvielas patēriņa viedokļa, trokšņiem utt.

Pēc Tavas loģikas, kkādai Ryanair flotei, kuri spiež uz zemām izmaksām, vajadzētu būt 20 gadus vecai, nevis 3-4.





negribas sākt reķināt, pēc manas loģikas economs uz vecu zadrotu iepirkumu nosegtu maintenance uz normāliem gadiem. Vecumam ir ekonomisku interešu ierobežojumi. Tas skaitās.

Tieshaam labaak nesaac reekjinaat, Tu pat airsmokeam nespeejinsareekjinaat izdeviigumu, kur bij tikai dazhas saskaitiishanas darbiibas te vinsh saaks reekjinaat par ljopeneem taadam ryanairam viss ir stroka po grafiku sekunde sekundee, un uz veciem drotiem taa nevar paljauties

[ Šo ziņu laboja JDS, 26 Mar 2015, 07:36:10 ]

Offline
kaartmens
26. Mar 2015, 08:11 #4046

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

http://www.theguardian.com/world/2015/mar/26/on...s-new-york-times
Offline
ryder_e28
26. Mar 2015, 08:14 #4047

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Jauns pavērsiens Germanwings viens no pilotiem netika pilotu kabinē, pat mēģināja izgāzt durvis.
Links uz TVnet

[ Šo ziņu laboja ryder_e28, 26 Mar 2015, 08:17:46 ]

Offline
hronists
26. Mar 2015, 08:26 #4048

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

avheraldā ļauži teic, ka NYT varētu būt viskautko izdomājusi.
Offline
er
26. Mar 2015, 08:46 #4049

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30

Tas gan tāds WTF moments.
Offline
rihardsv
26. Mar 2015, 08:57 #4050

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1858

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


26 Mar 2015, 08:26:55 hronists rakstīja:
avheraldā ļauži teic, ka NYT varētu būt viskautko izdomājusi.


Nu, nu. Un kā Tev liekas- ļotene vienkārši tāpat noplanēja kalnos, jo sagribējās!!! Tak skaidrs, ka ja ļopene bija tehniskā kārtībā, tad kāds ir palīdzējis tai nogāzties- kāpēc- tas jau ir cits jautājums.
Offline
hronists
26. Mar 2015, 09:04 #4051

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2015, 08:57:35 rihardsv rakstīja:

Nu, nu. Un kā Tev liekas


man liekas, ka ir jēga sagaidīt info no oficiāliem avotiem. iepriekš tas pats NYT rakstīja, ka nez vai izdošoties kaut ko izkasīt laukā no CVR, un tagad pēkšņi viņi raksta par klusu klauvēšanu. klusu klauvēšanu katrs kas ir lidojis zina, ka kluss lidmašīnās ir tikai filmās. tas viens. otrs, lai mani palabo zinātāji, bet kaut kas man liek domāt, ka cockpit voice recorder ieraksta to ko piloti saka savā mikrofonā, kas tiem ir pie mutes. un šis mikrofons nez vai spēs fiksēt "klusu klauvēšanu".
Offline
uldens1
26. Mar 2015, 09:20 #4052

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16778

Braucu ar:


26 Mar 2015, 08:14:07 ryder_e28 rakstīja:
Jauns pavērsiens Germanwings viens no pilotiem netika pilotu kabinē, pat mēģināja izgāzt durvis.
Links uz TVnet
moška viens aizgaja pamizt vai stujartei pupus paspaidit,otram tikmer sirdslekme uznaca
Offline
arizah
26. Mar 2015, 10:58 #4053

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


26 Mar 2015, 09:20:04 uldens1 rakstīja:
moška viens aizgaja pamizt vai stujartei pupus paspaidit,otram tikmer sirdslekme uznaca



Tādā gadījumā pilots ar kodu tiek iekšā. Lai ar kodu NEtiktu iekšā, uz katru pieprasījumu jābūt apzinātai iekšā sēdošā pilota pretreakcijai - nelaidīšu - kaut kāda īsa laika sprīža laikā.
Offline
JZ
26. Mar 2015, 11:43 #4054

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


26 Mar 2015, 09:04:24 hronists rakstīja:

26 Mar 2015, 08:57:35 rihardsv rakstīja:

Nu, nu. Un kā Tev liekas


man liekas, ka ir jēga sagaidīt info no oficiāliem avotiem. iepriekš tas pats NYT rakstīja, ka nez vai izdošoties kaut ko izkasīt laukā no CVR, un tagad pēkšņi viņi raksta par klusu klauvēšanu. klusu klauvēšanu katrs kas ir lidojis zina, ka kluss lidmašīnās ir tikai filmās. tas viens. otrs, lai mani palabo zinātāji, bet kaut kas man liek domāt, ka cockpit voice recorder ieraksta to ko piloti saka savā mikrofonā, kas tiem ir pie mutes. un šis mikrofons nez vai spēs fiksēt "klusu klauvēšanu".



A cockpit voice recorder (CVR) is a flight recorder used to record the audio environment in the flight deck of an aircraft for the purpose of investigation of accidents and incidents. This is typically achieved by recording the signals of the microphones and earphones of the pilots' headsets and of an area microphone in the roof of the cockpit.


pilotu mikrofoni ir "trokšņu slāpējošie", tiem dizains ir tāds, lai tie nedzirdēto neko (nu, ne gluži, bet ļoti daudz tiek "nofiltrēts" ), kam avots ir tālāk par pārdesmit cm no tiem, diezgan bezjēdzīgs būtu tāds CVR...

[ Šo ziņu laboja JZ, 26 Mar 2015, 11:43:52 ]

Offline
hronists
26. Mar 2015, 11:56 #4055

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2015, 11:43:31 JZ rakstīja:


A cockpit voice recorder (CVR) is a flight recorder used to record the audio environment in the flight deck of an aircraft for the purpose of investigation of accidents and incidents. This is typically achieved by recording the signals of the microphones and earphones of the pilots' headsets and of an area microphone in the roof of the cockpit.


pilotu mikrofoni ir "trokšņu slāpējošie", tiem dizains ir tāds, lai tie nedzirdēto neko (nu, ne gluži, bet ļoti daudz tiek "nofiltrēts" ), kam avots ir tālāk par pārdesmit cm no tiem, diezgan bezjēdzīgs būtu tāds CVR...


paldies par izskaidrojumu, nezināju, ka kabīnē ir vēl mikrofoni.
Offline
arizah
26. Mar 2015, 12:03 #4056

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

svarīgi jau ir ne tikai tas, ko piloti runā savos mikrofonos, svarīgi ir arī tas, ko vini dzird pa radiosakariem, kā arī visādi priboru izdoti audio signāli, nav-aidu identifikācijas. tāpat ierakstās arī interkoms ar stjuartēm un matjugaljnjiks uz salonu.
Offline
hronists
26. Mar 2015, 12:09 #4057

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2015, 12:03:58 arizah rakstīja:
svarīgi jau ir ne tikai tas, ko piloti runā savos mikrofonos, svarīgi ir arī tas, ko vini dzird pa radiosakariem, kā arī visādi priboru izdoti audio signāli, nav-aidu identifikācijas. tāpat ierakstās arī interkoms ar stjuartēm un matjugaljnjiks uz salonu.


a klusu klauvēšanu arī ieraksta?
Offline
Johnijs
26. Mar 2015, 14:23 #4058

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

No ārpuses, ja zin passwordu nevar attaisīt durvis?
Offline
er
26. Mar 2015, 14:44 #4059

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


26 Mar 2015, 14:23:52 Johnijs rakstīja:
No ārpuses, ja zin passwordu nevar attaisīt durvis?


Var attaisīt ja iekšā esošais ļauj attaisīt. Ja neļauj tad nevar.

Es iespējams kļūdīšos detaļās, bet ja ievada kodu, kabīnē skan signāls 30 sec un pēc tam uz 5 sec atslēdzas durvis. Ja šo 30 sec laikā nospiež lock, tad durvis neatslēgsies ar kodu no ārpuses.

[ Šo ziņu laboja er, 26 Mar 2015, 14:46:47 ]

Offline
arizah
26. Mar 2015, 14:48 #4060

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es jau rakstīju. kad uzspiež uz durvīm kodu, durvis uzreiz neatveras, pilotiem ir kkādas sekundes laika palūrēt kamerā un apstiprināt. Bet būtiska nianse - ja nekas netiek darīts, durvis defaultā vienalga atveras! Lai neielaistu, viņiem ir _apzināti_ jāatsaka.

[ Šo ziņu laboja arizah, 26 Mar 2015, 14:49:00 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo