Autors | Ziņojums |
BAE | 24. Mar 2015, 14:20 |
#4001
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| On 21 August 1963, an Aeroflot Tupolev Tu-124 ditched into the Neva River in Leningrad (now St. Petersburg) after running out of fuel. The aircraft floated and was towed to shore by a tugboat which it had nearly hit as it came down on the water. The tug rushed to the floating aircraft and pulled it with its passengers near to the shore where the passengers disembarked onto the tug; all 52 on board escaped without injuries.
Paldies. Jā kludijos. Tu 124. |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:21 |
#4002
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds. |
Offline | |
|
xn3x | 24. Mar 2015, 14:21 |
#4003
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2777
Braucu ar: sieviešu auto
| + daudz par katapultēšanu, vnk neiespējami.
Vai arī iespējami, tikai pārvadāt varēs ar tāda paša svara lidmašīnu labi ja 30% pasažieru. Cik svars pašai sistēmai, cik izmaiņas fizelāžas konstrukcijā dēļ "durvīm katram pasažierim" utt.
Un kurš te kaut ko čīkstēja par jaunajām tehnoloģijām un agrajiem 2000ajiem? A320 ražo kopš 80ajiem.
Negadījumi notiek, ar to ir jāsamierinās. Aviācijā katrs solis no izejmateriālu ieguves līdz ļopeņu apkalpošanai ir reglamentēts, iespējamās kļūmes ir izanalizētas un ieviesti risinājumi, kas tām neļauj izraisīt katastrofālas sekas. Ja kaut kas noiet greizi, tas tiek ņemts vērā un process uzlabots.
Tā rezultātā, šodien lidot ir drošāk nekā vakar, un rīt būs vēl drošāk. Nevajag nekur atgriezties, un celt paniku arī ne  |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:24 |
#4004
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS? |
Offline | |
|
xn3x | 24. Mar 2015, 14:27 |
#4005
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2777
Braucu ar: sieviešu auto
|
24 Mar 2015, 14:18:52 Lenko rakstīja:
Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.
Kas liekais atdalās? Spārni? 
Ja pat ievieš risinājumu, ka var atdalīties, tur iespējamība, ka atdalīsies bez nepieciešamības ir lielāka, kā iespējamība, ka tāda atdalīšanās būs nepieciešama. Nemaz nerunājot par tehniskajām niansēm.
Iesaku beigt fantazēt par lietām, no kurām maz sajēgas  |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:29 |
#4006
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS?
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss. |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:31 |
#4007
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:29:57 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS?
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju). |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:36 |
#4008
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).
Nu ārpus normas robežām jau bija pašā descent uzsākšana, ja mēs tā. Bet jā, tas ir ārpus normal operations, tas ir fakts. Tas ko es vēlējos norādīt, ka šāds descent ir aprakstītu abnormal procedūru robežās. |
Offline | |
|
|
kaartmens | 24. Mar 2015, 14:43 |
#4009
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
Ziņojumi: 818
Braucu ar:
| http://www.bbc.com/news/world-europe-32030270
|
Offline | |
|
Sandis_UR | 24. Mar 2015, 14:49 |
#4010
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: BITURBO
| Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Pag gada tiesi ap so laiku iznaca lidot ar lidosaja marsruta ar Gw, biju patikami parsteigts. |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:51 |
#4011
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| https://mobile.twitter.com/planefinder/status/5...70240256/photo/1 [ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:53:52 ] |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 14:56 |
#4012
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:49:29 Sandis_UR rakstīja:
Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Tieši kā?
Streikoja Lufthansa piloti, Germanwings un Eurowings nestreikoja. |
Offline | |
|
sirsenis | 24. Mar 2015, 15:19 |
#4013
|
|
 Kopš: 21. Jul 2011
Ziņojumi: 355
Braucu ar: E-talonu
| Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts |
Offline | |
|
subaru | 24. Mar 2015, 15:34 |
#4014
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10380
Braucu ar: rokām uz stūres
| nav tā, ka ja ir iespējams, tad ļopaku dzen pāri kalniem, jūrām u.c. ne/mazapdzīvotām teritorijām .. un tieši tāpēc, ka, ja nāk lejā, tad nevienam uz galvas neuzkrīt ? |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 15:34 |
#4015
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts
Tas ir normālais maršruts izlidojot no Barselonas. No Z puses nākošie ielido Barselonā pāri Francijas vidienei, izlido pār Alpiem.
Lidmašīnas vecumam nav izšķirošas nozīmes drošības aspektā, bet tās tehniskajam stāvoklim, kurš tiek regulāri pārbaudīts. |
Offline | |
|
tomick | 24. Mar 2015, 16:28 |
#4016
|
|
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Janvārā beigās biju tajā rajonā. Digne, Barcelonette. Valence.
N85 ceļš pie Dignes ir diezgan tricky.
D20, D2 ir pavisam mazi un kraujas stāvas.
Neatceros vairāk precīzi kur, bet krievu Gaz 21 Monte Carlo vēsturiska rallija mašīna arī tur aizā mētājās.
Būs ko ņemties, kamēr ar helīšiem visu pārvēdīs.[ Šo ziņu laboja tomick, 24 Mar 2015, 18:46:41 ] |
Offline | |
|
|
PutinHuilo | 24. Mar 2015, 18:05 |
#4017
|
|
 Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 605
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka. |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 24. Mar 2015, 18:32 |
#4018
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 18:05:32 PutinHuilo rakstīja:
Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.
Neviens tev neliek viņu vilkt...tevi pirms lidojuma informē par pieejamo drošības aprīkojumu un pasākumiem, kuri paaugstina tavas izredzes izdzīvot avārijas situācijās.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 24. Mar 2015, 18:43 |
#4019
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Ap 13.00 negāja, tad ap 15.00 tiku iekšā, tagad atkal neiet...
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Ch | 24. Mar 2015, 19:32 |
#4020
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts
Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.
+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi? [ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:32:52 ] |
Offline | |
|