Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
BAE
24. Mar 2015, 14:20 #4001

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

On 21 August 1963, an Aeroflot Tupolev Tu-124 ditched into the Neva River in Leningrad (now St. Petersburg) after running out of fuel. The aircraft floated and was towed to shore by a tugboat which it had nearly hit as it came down on the water. The tug rushed to the floating aircraft and pulled it with its passengers near to the shore where the passengers disembarked onto the tug; all 52 on board escaped without injuries.

Paldies. Jā kludijos. Tu 124.
Offline
er
24. Mar 2015, 14:21 #4002

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Offline
xn3x
24. Mar 2015, 14:21 #4003

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2777

Braucu ar: sieviešu auto

+ daudz par katapultēšanu, vnk neiespējami.
Vai arī iespējami, tikai pārvadāt varēs ar tāda paša svara lidmašīnu labi ja 30% pasažieru. Cik svars pašai sistēmai, cik izmaiņas fizelāžas konstrukcijā dēļ "durvīm katram pasažierim" utt.
Un kurš te kaut ko čīkstēja par jaunajām tehnoloģijām un agrajiem 2000ajiem? A320 ražo kopš 80ajiem.
Negadījumi notiek, ar to ir jāsamierinās. Aviācijā katrs solis no izejmateriālu ieguves līdz ļopeņu apkalpošanai ir reglamentēts, iespējamās kļūmes ir izanalizētas un ieviesti risinājumi, kas tām neļauj izraisīt katastrofālas sekas. Ja kaut kas noiet greizi, tas tiek ņemts vērā un process uzlabots.
Tā rezultātā, šodien lidot ir drošāk nekā vakar, un rīt būs vēl drošāk. Nevajag nekur atgriezties, un celt paniku arī ne
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:24 #4004

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?
Offline
xn3x
24. Mar 2015, 14:27 #4005

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2777

Braucu ar: sieviešu auto


24 Mar 2015, 14:18:52 Lenko rakstīja:
Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.

Kas liekais atdalās? Spārni?
Ja pat ievieš risinājumu, ka var atdalīties, tur iespējamība, ka atdalīsies bez nepieciešamības ir lielāka, kā iespējamība, ka tāda atdalīšanās būs nepieciešama. Nemaz nerunājot par tehniskajām niansēm.
Iesaku beigt fantazēt par lietām, no kurām maz sajēgas
Offline
er
24. Mar 2015, 14:29 #4006

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:

24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?


Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:31 #4007

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:29:57 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:

24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?


Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.


Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).
Offline
er
24. Mar 2015, 14:36 #4008

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30




Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.


Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).


Nu ārpus normas robežām jau bija pašā descent uzsākšana, ja mēs tā. Bet jā, tas ir ārpus normal operations, tas ir fakts. Tas ko es vēlējos norādīt, ka šāds descent ir aprakstītu abnormal procedūru robežās.
Offline
kaartmens
24. Mar 2015, 14:43 #4009

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

http://www.bbc.com/news/world-europe-32030270
Offline
Sandis_UR
24. Mar 2015, 14:49 #4010

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: BITURBO

Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Pag gada tiesi ap so laiku iznaca lidot ar lidosaja marsruta ar Gw, biju patikami parsteigts.
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:51 #4011

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

https://mobile.twitter.com/planefinder/status/5...70240256/photo/1

[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:53:52 ]

Offline
RVR
24. Mar 2015, 14:56 #4012

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:49:29 Sandis_UR rakstīja:
Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.



Tieši kā?
Streikoja Lufthansa piloti, Germanwings un Eurowings nestreikoja.
Offline
sirsenis
24. Mar 2015, 15:19 #4013

Kopš: 21. Jul 2011

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E-talonu

Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts
Offline
subaru
24. Mar 2015, 15:34 #4014

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10380

Braucu ar: rokām uz stūres

nav tā, ka ja ir iespējams, tad ļopaku dzen pāri kalniem, jūrām u.c. ne/mazapdzīvotām teritorijām .. un tieši tāpēc, ka, ja nāk lejā, tad nevienam uz galvas neuzkrīt ?
Offline
er
24. Mar 2015, 15:34 #4015

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts


Tas ir normālais maršruts izlidojot no Barselonas. No Z puses nākošie ielido Barselonā pāri Francijas vidienei, izlido pār Alpiem.

Lidmašīnas vecumam nav izšķirošas nozīmes drošības aspektā, bet tās tehniskajam stāvoklim, kurš tiek regulāri pārbaudīts.
Offline
tomick
24. Mar 2015, 16:28 #4016

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Janvārā beigās biju tajā rajonā. Digne, Barcelonette. Valence.
N85 ceļš pie Dignes ir diezgan tricky.
D20, D2 ir pavisam mazi un kraujas stāvas.
Neatceros vairāk precīzi kur, bet krievu Gaz 21 Monte Carlo vēsturiska rallija mašīna arī tur aizā mētājās.

Būs ko ņemties, kamēr ar helīšiem visu pārvēdīs.

[ Šo ziņu laboja tomick, 24 Mar 2015, 18:46:41 ]

Offline
PutinHuilo
24. Mar 2015, 18:05 #4017

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:

24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.



Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.
Offline
kamikadzemk
24. Mar 2015, 18:32 #4018

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:


24 Mar 2015, 18:05:32 PutinHuilo rakstīja:

Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.

Neviens tev neliek viņu vilkt...tevi pirms lidojuma informē par pieejamo drošības aprīkojumu un pasākumiem, kuri paaugstina tavas izredzes izdzīvot avārijas situācijās.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
24. Mar 2015, 18:43 #4019

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ap 13.00 negāja, tad ap 15.00 tiku iekšā, tagad atkal neiet...

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Ch
24. Mar 2015, 19:32 #4020

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts


Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.

+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi?

[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:32:52 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo