Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
19. Apr 2010, 22:50 #341

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22573

Braucu ar: RVR


19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?


Tranzīts pāri LV lido jau kopš dienas vidus, tiesa, zemāk par FL 200 viņi nedrīkst lidot.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:00 #342

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:

Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē.


Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 23:04:03 ]

Offline
varonis
19. Apr 2010, 23:04 #343

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??

Online
wheelie
19. Apr 2010, 23:22 #344

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6811

Braucu ar: 1.6

njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju

-----------------
8)
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 23:30 #345

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 23:22:27 wheelie rakstīja:
njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju

tas jau bija zināms pēc tam ,ka krievi miglu izpūta...
Offline
tomick
19. Apr 2010, 23:35 #346

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


19 Apr 2010, 23:00:29 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:

Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē.


Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.


paldies

Nu ar brussels airlines ir plus mīnus ok. Agrāk bija arī bellview arlines ar melnajiem pilotiem tad bija ta kā bija. Man jau tā jo vairāk lidoju, jo vairāk svīst plaukstas, bet nu ieraugot ka melnais pie ruļļiem vispār ir psc

A Dakāra ir ok lidosta? Tur visi pribori normālie?
Offline
wheelie
19. Apr 2010, 23:36 #347

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6811

Braucu ar: 1.6

interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?

[ Šo ziņu laboja wheelie, 19 Apr 2010, 23:37:03 ]



-----------------
8)
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 23:41 #348

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?

nez, tā kur pāri ceļam piezemējas,škiet kaut kāds ekstrēmisms...
kaut gan nē, Milānā ,ryanaira lidostā ir kaut kas līdzīgs.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 19 Apr 2010, 23:42:12 ]

Offline
wheelie
19. Apr 2010, 23:43 #349

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6811

Braucu ar: 1.6

veel kaa no malas novērotājam liekās diezgan seedinaat lidaparaatu pie stipra saanu veeja

-----------------
8)
Offline
RVR
19. Apr 2010, 23:47 #350

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22573

Braucu ar: RVR


19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?


šitie labie lidlauki

Antarktīdā krievu kravinieki IL-76 sēžas tieši uz ledus

[ Šo ziņu laboja 91, 19 Apr 2010, 23:47:35 ]

Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:48 #351

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Kai Tak ir man liekas no lielajam lidostam visekstremaka, bet seit nav ieklauta. Laikam tapec, ka jau slegta.

A tas St Marteen ekstremums ir taja ka skrejcels ir 2150m gars (+/-). Tas ka tur pari vini laiz tai ielai un pludmalei nekas traks nav. Tapat vini merkee touch down zonaa un viss, nav jau liela atskiriba apaksaa ir zaale un ganas aitas, vai brauka masinas un turisti saulojas.

Bet es domaju to saraxtu var vel papildinat ar kadam 20 mazinam lidostam, kalnos.

Vistrakak ir tad kad ir one way in/out. Tur ja jut ka kautkas nesanaks, nevar GO-ARONUD uztaisit.

Viena video no taas saites, kur tas turboprops ievilka udeni tiesi bija jataisa GO-AROUND. Nesaprotu ko tas dzeks domaja
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 23:57 #352

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal??
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:59 #353

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 23:57:59 shmurger rakstīja:
aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal??


tiesi taa.
Offline
RVR
20. Apr 2010, 00:00 #354

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22573

Braucu ar: RVR

par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa

[ Šo ziņu laboja 91, 20 Apr 2010, 00:10:03 ]

Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:02 #355

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Jaa Nu tas ka approach ekstrems pec trajektorijas tadas vietas vel ir viena lieta, bet otrs ir, ka kalnos gadas sarezgitas veja plusmas konfiguracijas un tas ir loti loti specifiski.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:06 #356

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:00:27 91 rakstīja:
par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa

mutere stāstīja atgadījumu ,sakarā ar lidošanu. ši kādreiz strādāja par agronomu kolhozā vai sovhozā . nu un bija t;a ka tiem mūjābeļiem bija pilnīgiu pie dirsas kur kaisīt, tad bija jāpalido līdzi atbildīgai personai un jāparāda maķenīt kur un cik daudz apmēram.
prikols tāds ,ka no tā laika viņai paranoja uz lidošanu jo tie tur pilnīgā pālī esot lidojuši un kaut ko ieborēt viņiem esot bijis bezcerīgi
ā ,kaisīja minerālmēslus, nevis skrejlapas...

[ Šo ziņu laboja shmurger, 20 Apr 2010, 00:09:49 ]

Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:07 #357

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Isteniba ta pati Insbruka no popularam modernajam west europe lidostam ir tada pusextrema. Tur ir pilotiem pastradat.
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:08 #358

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747.
Offline
wheelie
20. Apr 2010, 00:12 #359

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6811

Braucu ar: 1.6

Taa Kai Tak traki, traki)

Paro airport landing



-----------------
8)
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:13 #360

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:08:33 JIHAD rakstīja:
Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747.
vot tie ir drifta meistari,cepuri nost ,kāju pa virsu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo