Online
Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22573
Braucu ar: RVR
|
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Tranzīts pāri LV lido jau kopš dienas vidus, tiesa, zemāk par FL 200 viņi nedrīkst lidot. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:
Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē. 
Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 23:04:03 ] | Offline | | |
varonis | |  Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
|
18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
 | Online | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6811
Braucu ar: 1.6
| njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju 
----------------- 8) | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 23:22:27 wheelie rakstīja:
njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju 
tas jau bija zināms pēc tam ,ka krievi miglu izpūta... | Offline | | |
tomick | |  Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
19 Apr 2010, 23:00:29 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:
Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē. 
Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.
paldies 
Nu ar brussels airlines ir plus mīnus ok. Agrāk bija arī bellview arlines ar melnajiem pilotiem tad bija ta kā bija. Man jau tā jo vairāk lidoju, jo vairāk svīst plaukstas, bet nu ieraugot ka melnais pie ruļļiem vispār ir psc 
A Dakāra ir ok lidosta? Tur visi pribori normālie?
| Offline | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6811
Braucu ar: 1.6
| interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi? [ Šo ziņu laboja wheelie, 19 Apr 2010, 23:37:03 ]
----------------- 8) | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi?
nez, tā kur pāri ceļam piezemējas,škiet kaut kāds ekstrēmisms...
kaut gan nē, Milānā ,ryanaira lidostā ir kaut kas līdzīgs.[ Šo ziņu laboja shmurger, 19 Apr 2010, 23:42:12 ] | Offline | | |
|
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6811
Braucu ar: 1.6
| veel kaa no malas novērotājam liekās diezgan seedinaat lidaparaatu pie stipra saanu veeja
----------------- 8) | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22573
Braucu ar: RVR
|
19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi?
šitie labie lidlauki 
Antarktīdā krievu kravinieki IL-76 sēžas tieši uz ledus[ Šo ziņu laboja 91, 19 Apr 2010, 23:47:35 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Kai Tak ir man liekas no lielajam lidostam visekstremaka, bet seit nav ieklauta. Laikam tapec, ka jau slegta.
A tas St Marteen ekstremums ir taja ka skrejcels ir 2150m gars (+/-). Tas ka tur pari vini laiz tai ielai un pludmalei nekas traks nav. Tapat vini merkee touch down zonaa un viss, nav jau liela atskiriba apaksaa ir zaale un ganas aitas, vai brauka masinas un turisti saulojas.
Bet es domaju to saraxtu var vel papildinat ar kadam 20 mazinam lidostam, kalnos.
Vistrakak ir tad kad ir one way in/out. Tur ja jut ka kautkas nesanaks, nevar GO-ARONUD uztaisit.
Viena video no taas saites, kur tas turboprops ievilka udeni tiesi bija jataisa GO-AROUND. Nesaprotu ko tas dzeks domaja  | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal?? | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 23:57:59 shmurger rakstīja:
aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal??
tiesi taa. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22573
Braucu ar: RVR
| par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa 
[ Šo ziņu laboja 91, 20 Apr 2010, 00:10:03 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Jaa Nu tas ka approach ekstrems pec trajektorijas tadas vietas vel ir viena lieta, bet otrs ir, ka kalnos gadas sarezgitas veja plusmas konfiguracijas un tas ir loti loti specifiski. | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
20 Apr 2010, 00:00:27 91 rakstīja:
par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa 
mutere stāstīja atgadījumu ,sakarā ar lidošanu. ši kādreiz strādāja par agronomu kolhozā vai sovhozā . nu un bija t;a ka tiem mūjābeļiem bija pilnīgiu pie dirsas kur kaisīt, tad bija jāpalido līdzi atbildīgai personai un jāparāda maķenīt kur un cik daudz apmēram.
prikols tāds ,ka no tā laika viņai paranoja uz lidošanu jo tie tur pilnīgā pālī esot lidojuši un kaut ko ieborēt viņiem esot bijis bezcerīgi
ā ,kaisīja minerālmēslus, nevis skrejlapas...[ Šo ziņu laboja shmurger, 20 Apr 2010, 00:09:49 ] | Offline | | |
|
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Isteniba ta pati Insbruka no popularam modernajam west europe lidostam ir tada pusextrema. Tur ir pilotiem pastradat. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747. | Offline | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6811
Braucu ar: 1.6
| Taa Kai Tak traki, traki)
Paro airport landing
----------------- 8) | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
20 Apr 2010, 00:08:33 JIHAD rakstīja:
Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747.
vot tie ir drifta meistari,cepuri nost ,kāju pa virsu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|