Online
Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
FlYiNG  | |  Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| JIHAD, labas zināšanas par aviāciju!
19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā 
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa 
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
 | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|  | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2726
Braucu ar: D
|
19 Apr 2010, 20:24:18 Rufus rakstīja:
sodien norway iekšzemes reisus palaida
Apstiprinu.
Redzeeju.

Ceriiba tikt 5.maijaa uz Lv vel aizvien pastaav..  | Offline | | |
boldrixx | |  Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 756
Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..
|
19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā 
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa 
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
euronews staastija pa F16,ka esot probleemas ar dzineejiem... | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| F15 un F16 dzineji ir vienadi. | Offline | | |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19055
Braucu ar: Braucu ar
| Pedejas baumas, kad lidos arii LV!? | Offline | | |
mcelroy | |  Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
| Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12779
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 22:42:04 mcelroy rakstīja:
TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
man tas Tvenets atgādina ..kādreiz bija tāds žurnāls "Dadzis",ja kāds atcerās... | Offline | | |
|
Krishus  | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Tvnet var soliit arii padonu ar zelta stienjiem seetas viduu.. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
|
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Tranzīts pāri LV lido jau kopš dienas vidus, tiesa, zemāk par FL 200 viņi nedrīkst lidot. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:
Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē. 
Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 23:04:03 ] | Offline | | |
varonis | |  Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
|
18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
 | Offline | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
| njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju 
----------------- 8) | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12779
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 23:22:27 wheelie rakstīja:
njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju 
tas jau bija zināms pēc tam ,ka krievi miglu izpūta... | Offline | | |
tomick | |  Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
19 Apr 2010, 23:00:29 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:
Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē. 
Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.
paldies 
Nu ar brussels airlines ir plus mīnus ok. Agrāk bija arī bellview arlines ar melnajiem pilotiem tad bija ta kā bija. Man jau tā jo vairāk lidoju, jo vairāk svīst plaukstas, bet nu ieraugot ka melnais pie ruļļiem vispār ir psc 
A Dakāra ir ok lidosta? Tur visi pribori normālie?
| Offline | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
| interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi? [ Šo ziņu laboja wheelie, 19 Apr 2010, 23:37:03 ]
----------------- 8) | Offline | | |
|
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12779
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi?
nez, tā kur pāri ceļam piezemējas,škiet kaut kāds ekstrēmisms...
kaut gan nē, Milānā ,ryanaira lidostā ir kaut kas līdzīgs.[ Šo ziņu laboja shmurger, 19 Apr 2010, 23:42:12 ] | Offline | | |
wheelie  | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
| veel kaa no malas novērotājam liekās diezgan seedinaat lidaparaatu pie stipra saanu veeja
----------------- 8) | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
|
19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē
http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html
speci - ta ir vai ir vel kādi?
šitie labie lidlauki 
Antarktīdā krievu kravinieki IL-76 sēžas tieši uz ledus[ Šo ziņu laboja 91, 19 Apr 2010, 23:47:35 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Kai Tak ir man liekas no lielajam lidostam visekstremaka, bet seit nav ieklauta. Laikam tapec, ka jau slegta.
A tas St Marteen ekstremums ir taja ka skrejcels ir 2150m gars (+/-). Tas ka tur pari vini laiz tai ielai un pludmalei nekas traks nav. Tapat vini merkee touch down zonaa un viss, nav jau liela atskiriba apaksaa ir zaale un ganas aitas, vai brauka masinas un turisti saulojas.
Bet es domaju to saraxtu var vel papildinat ar kadam 20 mazinam lidostam, kalnos.
Vistrakak ir tad kad ir one way in/out. Tur ja jut ka kautkas nesanaks, nevar GO-ARONUD uztaisit.
Viena video no taas saites, kur tas turboprops ievilka udeni tiesi bija jataisa GO-AROUND. Nesaprotu ko tas dzeks domaja  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|