Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
FlYiNG
19. Apr 2010, 20:28 #332

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

JIHAD, labas zināšanas par aviāciju!

19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 20:33 #333

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Offline
JAGUAR
19. Apr 2010, 20:34 #334

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2726

Braucu ar: D


19 Apr 2010, 20:24:18 Rufus rakstīja:
sodien norway iekšzemes reisus palaida


Apstiprinu.
Redzeeju.

Ceriiba tikt 5.maijaa uz Lv vel aizvien pastaav..
Offline
boldrixx
19. Apr 2010, 22:04 #335

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..


19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.


euronews staastija pa F16,ka esot probleemas ar dzineejiem...
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 22:31 #336

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

F15 un F16 dzineji ir vienadi.
Offline
ozo
19. Apr 2010, 22:32 #337

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19055

Braucu ar: Braucu ar

Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Offline
mcelroy
19. Apr 2010, 22:42 #338

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams

19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 22:46 #339

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 22:42:04 mcelroy rakstīja:
TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams

19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?


man tas Tvenets atgādina ..kādreiz bija tāds žurnāls "Dadzis",ja kāds atcerās...
Offline
Krishus
19. Apr 2010, 22:48 #340

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Tvnet var soliit arii padonu ar zelta stienjiem seetas viduu..
Offline
RVR
19. Apr 2010, 22:50 #341

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?


Tranzīts pāri LV lido jau kopš dienas vidus, tiesa, zemāk par FL 200 viņi nedrīkst lidot.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:00 #342

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:

Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē.


Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 23:04:03 ]

Offline
varonis
19. Apr 2010, 23:04 #343

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??

Offline
wheelie
19. Apr 2010, 23:22 #344

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6

njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju

-----------------
8)
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 23:30 #345

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 23:22:27 wheelie rakstīja:
njaa, tagad zinam kam prasiit ko sakaraa ar aviaaciju

tas jau bija zināms pēc tam ,ka krievi miglu izpūta...
Offline
tomick
19. Apr 2010, 23:35 #346

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


19 Apr 2010, 23:00:29 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 19:29:58 tomick rakstīja:

Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē.


Nu nekas labaks tur par VOR approach tomer nav. B763 ari neesot FMC (Flight Management Computer) prieks FGLL APP nekas cita ka tikai VOR. Tas ir tas ko vareju noskaidrot, ar A330 99% ka ir tas pats. Tas ir nonprecision approach un tatad MDA (minimum descend altitude) = DH (deision height). Chartus atrast nevaru un MDA nezinu, tapec neko vairak pateikt nevaresu. Laika apstakli medzot but ari diezgan skarbi.


paldies

Nu ar brussels airlines ir plus mīnus ok. Agrāk bija arī bellview arlines ar melnajiem pilotiem tad bija ta kā bija. Man jau tā jo vairāk lidoju, jo vairāk svīst plaukstas, bet nu ieraugot ka melnais pie ruļļiem vispār ir psc

A Dakāra ir ok lidosta? Tur visi pribori normālie?
Offline
wheelie
19. Apr 2010, 23:36 #347

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6

interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?

[ Šo ziņu laboja wheelie, 19 Apr 2010, 23:37:03 ]



-----------------
8)
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 23:41 #348

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?

nez, tā kur pāri ceļam piezemējas,škiet kaut kāds ekstrēmisms...
kaut gan nē, Milānā ,ryanaira lidostā ir kaut kas līdzīgs.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 19 Apr 2010, 23:42:12 ]

Offline
wheelie
19. Apr 2010, 23:43 #349

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6

veel kaa no malas novērotājam liekās diezgan seedinaat lidaparaatu pie stipra saanu veeja

-----------------
8)
Offline
RVR
19. Apr 2010, 23:47 #350

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


19 Apr 2010, 23:36:00 wheelie rakstīja:
interesanti...
"sarežģītās" lidostas pasaulē

http://pikabu-ru.livejournal.com/3555.html

speci - ta ir vai ir vel kādi?


šitie labie lidlauki

Antarktīdā krievu kravinieki IL-76 sēžas tieši uz ledus

[ Šo ziņu laboja 91, 19 Apr 2010, 23:47:35 ]

Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:48 #351

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Kai Tak ir man liekas no lielajam lidostam visekstremaka, bet seit nav ieklauta. Laikam tapec, ka jau slegta.

A tas St Marteen ekstremums ir taja ka skrejcels ir 2150m gars (+/-). Tas ka tur pari vini laiz tai ielai un pludmalei nekas traks nav. Tapat vini merkee touch down zonaa un viss, nav jau liela atskiriba apaksaa ir zaale un ganas aitas, vai brauka masinas un turisti saulojas.

Bet es domaju to saraxtu var vel papildinat ar kadam 20 mazinam lidostam, kalnos.

Vistrakak ir tad kad ir one way in/out. Tur ja jut ka kautkas nesanaks, nevar GO-ARONUD uztaisit.

Viena video no taas saites, kur tas turboprops ievilka udeni tiesi bija jataisa GO-AROUND. Nesaprotu ko tas dzeks domaja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo