Online
Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
yanjux | |  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4882
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
03 Jul 2025, 10:36:30 @yanjux rakstīja:
Pirmdien 07.07.2025 Jēkabpils pielsētas kapsēta, plkst 13:00 atvadīšanās no Serģa.
Lai nepazūd, ja kāds neizlasīja. | Offline | | |
Chepe | |  Kopš: 24. Apr 2019
Ziņojumi: 92
Braucu ar:
| Kā ir ar alumīnija lisapēdiem? Gravel un mtb. Kāds ir rāmis? Visiem ir 6061 alu, vai kāds vēl ražo ar 7000 alu? Tas 6061 ir mēsls končennijs, kurš ir smags un ļumīgs. Treku rāmjus ražojot pat ne taivānā vai ķīnā, bet vēl nabagākā valstī. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3965
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
13 Aug 2025, 13:41:33 @Chepe rakstīja:
Kā ir ar alumīnija lisapēdiem? Gravel un mtb. Kāds ir rāmis? Visiem ir 6061 alu, vai kāds vēl ražo ar 7000 alu? Tas 6061 ir mēsls končennijs, kurš ir smags un ļumīgs. Treku rāmjus ražojot pat ne taivānā vai ķīnā, bet vēl nabagākā valstī.
Ja budžets pieļauj, tad jāpēk CF rāmis, bet ja pa īsu, tad arī alumīnija rāmim ar labām TL riepām nebūs ne vainas ikdienai un ja nemīsi 1500+watus sprintos, tad nekādu fleksēšanu labam alumīnija rāmim nejutīsi un svara delta CF rāmis vs alu rāmis parasti ir līdz 500gr, atkarībā no rāmja izmēra. | Offline | | |
elbruss  | |  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1098
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Ko no pilsētas/piepilsētas elektrovelosipēdiem varat ieteikt? Nu tā, lai neiesvīstot var 20-30 km līdz ofisam aizbraukt pa veloceliņiem un pilsētu.
Man jau pašam patīk Giant, bet tie sākas no 2K. Gribētos kaut ko robežās 1500-2000.
Cube, Gazelle, Trek, Specialized pat vēl dārgāk par Giant sanāk. Par pārējiem brendiem neko nezinu  | Offline | | |
K_K | | Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
|
13 Aug 2025, 13:41:33 @Chepe rakstīja:
Kā ir ar alumīnija lisapēdiem? Gravel un mtb. Kāds ir rāmis? Visiem ir 6061 alu, vai kāds vēl ražo ar 7000 alu? Tas 6061 ir mēsls končennijs, kurš ir smags un ļumīgs. Treku rāmjus ražojot pat ne taivānā vai ķīnā, bet vēl nabagākā valstī.
1-izlogoties no velo forumiem
2-pieskarties zālei ārpus telpām
3-ieskatīties kontā un nopirkt to, ko sirds var pamatot un mīt ar smaidu
Ja ar velo braukšanu nepelni €, tad šie visi jautājumi ir sekundāri, jo tie tavu reāli izmērāmo rezultātu ietekmēs par kārtu mazāk nekā tava esošā fiziskā kondīcija. Imaginārais rezultāts ir cits stāsts. Pats esmu gājis šim cauri, pareizā atbilde vienmēr ir vienkārši braukt vairāk. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
13 Aug 2025, 14:39:12 @K_K rakstīja:
13 Aug 2025, 13:41:33 @Chepe rakstīja:
Kā ir ar alumīnija lisapēdiem? Gravel un mtb. Kāds ir rāmis? Visiem ir 6061 alu, vai kāds vēl ražo ar 7000 alu? Tas 6061 ir mēsls končennijs, kurš ir smags un ļumīgs. Treku rāmjus ražojot pat ne taivānā vai ķīnā, bet vēl nabagākā valstī.
1-izlogoties no velo forumiem
2-pieskarties zālei ārpus telpām
3-ieskatīties kontā un nopirkt to, ko sirds var pamatot un mīt ar smaidu
Ja ar velo braukšanu nepelni €, tad šie visi jautājumi ir sekundāri, jo tie tavu reāli izmērāmo rezultātu ietekmēs par kārtu mazāk nekā tava esošā fiziskā kondīcija. Imaginārais rezultāts ir cits stāsts. Pats esmu gājis šim cauri, pareizā atbilde vienmēr ir vienkārši braukt vairāk.
tieši tā.man ir KTM ričuks,nedārgs modelis,minu 2-3x nedēļā pa mežu,alu rāmis,nekas tur neļogās,8 gados ķēdi tik šogad nācās nomainīt,vairāk mīt,mazāk pārgudrības lasīt  | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
|
13 Aug 2025, 17:53:39 @uldens1 rakstīja:
13 Aug 2025, 14:39:12 @K_K rakstīja:
13 Aug 2025, 13:41:33 @Chepe rakstīja:
Kā ir ar alumīnija lisapēdiem? Gravel un mtb. Kāds ir rāmis? Visiem ir 6061 alu, vai kāds vēl ražo ar 7000 alu? Tas 6061 ir mēsls končennijs, kurš ir smags un ļumīgs. Treku rāmjus ražojot pat ne taivānā vai ķīnā, bet vēl nabagākā valstī.
1-izlogoties no velo forumiem
2-pieskarties zālei ārpus telpām
3-ieskatīties kontā un nopirkt to, ko sirds var pamatot un mīt ar smaidu
Ja ar velo braukšanu nepelni €, tad šie visi jautājumi ir sekundāri, jo tie tavu reāli izmērāmo rezultātu ietekmēs par kārtu mazāk nekā tava esošā fiziskā kondīcija. Imaginārais rezultāts ir cits stāsts. Pats esmu gājis šim cauri, pareizā atbilde vienmēr ir vienkārši braukt vairāk.
tieši tā.man ir KTM ričuks,nedārgs modelis,minu 2-3x nedēļā pa mežu,alu rāmis,nekas tur neļogās,8 gados ķēdi tik šogad nācās nomainīt,vairāk mīt,mazāk pārgudrības lasīt 
Man tieši tāpat, bet ar Author Vertigo! | Offline | | |
oswald | |  Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1898
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Viss atkarīgs cik brauc un velo jāuzglabā kā nākas..tādi kas mētājas šķūnī, aukstumā utt- tiem paarsti viss rūsē ātrāk, šitiem stāstiem - viena ķēde 8 gadus neticu. Janu vienīgi brauc 200km gadā sausā laikā pa asfaltu. Pat maz brauktiem velo atverot rumbas - konusos bedres, jo ūdens dara savu pat tad ja nebrauc. Ja slēgtie gultņi - tie kalpo ilgāk. Konusnieki - jāprsmērē reizi sezonā minimus, ja brauc lietū - es teiktu biežāk. MAn ķēdes vēl vidēji 3000km sram, shimno pat pēc 1k mēdz izstiepties..hvz varbut fake. Alumīnijam nav ne vainas, kā jau minēja svara atškirība nav liela..lielāko daļu svara dod lētās dakšas un 3 zobrati priekšā | Offline | | |
|
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
| Man ķēdes iet 1,5-8K, kā pagadās apstākļi un ķēžu kvalitāte. Glabāšanas apstākļi ir ļoti svarīgi. Man pāris mēnešu glabātais pagrabā gandrīz vairs nebija labojams - dakša ierūsējusi, ātrumpārslēdzējs, spieķi, zobrati ļoti stipri sarūsēja... teju visu pārlasīju, dakšu izdevās izslīpēt. Siltā telpā OK! Vēdināmā šķūnītī - lēni, bet rūsē. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
14 Aug 2025, 08:31:08 @oswald rakstīja:
Viss atkarīgs cik brauc un velo jāuzglabā kā nākas..tādi kas mētājas šķūnī, aukstumā utt- tiem paarsti viss rūsē ātrāk, šitiem stāstiem - viena ķēde 8 gadus neticu. Janu vienīgi brauc 200km gadā sausā laikā pa asfaltu. Pat maz brauktiem velo atverot rumbas - konusos bedres, jo ūdens dara savu pat tad ja nebrauc. Ja slēgtie gultņi - tie kalpo ilgāk. Konusnieki - jāprsmērē reizi sezonā minimus, ja brauc lietū - es teiktu biežāk. MAn ķēdes vēl vidēji 3000km sram, shimno pat pēc 1k mēdz izstiepties..hvz varbut fake. Alumīnijam nav ne vainas, kā jau minēja svara atškirība nav liela..lielāko daļu svara dod lētās dakšas un 3 zobrati priekšā
Tev taisnība,pirmos gadus maz braucu,,nevaru teikt arī ka tagad baigos km nobrauktu,braucu pa mežu lielākoties,trasītes 20-30km,atkarībā no noskaņojuma.Bet stāsts vairāk pa to ka galvenais vispār mīt un jebkā kustēties,nevis nopirkt kruto ričuku kas stāv garažā vairāk | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6008
Braucu ar: NS7
| Latvietim vajag vismaz 3.0d un krabona ričuku 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
oswald | |  Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1898
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Precīzi - bet jo vairāk brauc jo vairāk jāuzpasē velo...un sāk izdevīgi pašam sākt to apkopt, jo īpaši ja vairāki velo saimnniecība...nekāda rašķešu zinātne tur nav. Bet ikdienā 3 lietas ir svarīgi – ķēde, rumbas (ja konusi) un tīri bremžu diski jāuztur. parasti jau kādā rumbas pusē ir emulsija pie 600km nobraukuma +- tas ir nemazgājot velo, vnk lietus utt...velo vispār nevajadzētu mazgāt - tikai slaucīt...jo jaunajām rumbām aizardzība var teikt nav nekāda - viena paplāksnīte | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7172
Braucu ar: E34
| Alu arī var būt gan dārgs, gan viegls. Uzsitot ar knipi pa rāmi biezajam būs metāliska skaņa ar garu atskaņu, plānajam būs tāda tukša skaņa kā pa skārdeni iesit Super alu iekabinās lētajam carbo svarā.
95% nekopj savus velo. auto kā runča pauti, velo kā mizkaste. Tad brīnās, kad paprasa naudiņas | Offline | | |
Gachaans | |  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: OOOO
| Kur tagad velo aizvest uz apkopi rīgā?
veloshops laikam aizgājis kopā ar Serģi? mājaslapa nedarbojas. | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28474
Braucu ar: E39
|
14 Aug 2025, 10:42:00 @Gachaans rakstīja:
Kur tagad velo aizvest uz apkopi rīgā?
veloshops laikam aizgājis kopā ar Serģi? mājaslapa nedarbojas.
mysport, hawaii, veloprofs
es vedu uz Burusportu pie Gundars Osis, bet nu viņam tgd aktīva saču sezona - principā nereāli tikt pie viņa | Online | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
14 Aug 2025, 09:55:25 @oswald rakstīja:
Precīzi - bet jo vairāk brauc jo vairāk jāuzpasē velo...un sāk izdevīgi pašam sākt to apkopt, jo īpaši ja vairāki velo saimnniecība...nekāda rašķešu zinātne tur nav. Bet ikdienā 3 lietas ir svarīgi – ķēde, rumbas (ja konusi) un tīri bremžu diski jāuztur. parasti jau kādā rumbas pusē ir emulsija pie 600km nobraukuma +- tas ir nemazgājot velo, vnk lietus utt...velo vispār nevajadzētu mazgāt - tikai slaucīt...jo jaunajām rumbām aizardzība var teikt nav nekāda - viena paplāksnīte
es nemazgāju,ar kārčeru sadzen ūdeni tur kur nevajag un tad ir visādas problēmas ar rumbām,reizi gadā noskaloju varbūt.pohuj ja kaut kur dublis,neesmu pedants ka puteklis vai netīrums grauž dvēseli  | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7172
Braucu ar: E34
| Puteklis un dublis grauž velo. Varu par katru detaļu nodefinēt 
Piemēram, ja galvanizētās troses un spieķus noslaucīs pēc katras braukšanas, viņas kalpos mūžību. Bet tā, tur krājas putekļi, oksidējas un vairs neslīd; spieķi paliek melni, pie galviņām sāk korodēt, riktējot ratu, galviņas negriežas un spieķi lūzt  | Offline | | |
oswald | |  Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1898
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| pēdējās desmitgades velo tu baigi trosēm klāt netiksi - apvalki pilnā garumā , vai rāmī...bet tā jā taisnība, ka viss ar laiku var iekorodēt, ieēsties utt, | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28474
Braucu ar: E39
|
14 Aug 2025, 14:40:49 @bum_bumz rakstīja:
Puteklis un dublis grauž velo. Varu par katru detaļu nodefinēt 
Piemēram, ja galvanizētās troses un spieķus noslaucīs pēc katras braukšanas, viņas kalpos mūžību. Bet tā, tur krājas putekļi, oksidējas un vairs neslīd; spieķi paliek melni, pie galviņām sāk korodēt, riktējot ratu, galviņas negriežas un spieķi lūzt 
tak palasi, ko viņi raksta - viss pohuj, nopērk kaut kādu noname ričuku un vizinās. Viss, kas ir dārgāks, tas ir ir fufelis :lasi_žēl_naudas: 
Dakšas apkope - kāda velna pēc - pakustini > kustinās > zbis, lohi veic apkopes  | Online | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
14 Aug 2025, 16:16:54 @Araajz rakstīja:
14 Aug 2025, 14:40:49 @bum_bumz rakstīja:
Puteklis un dublis grauž velo. Varu par katru detaļu nodefinēt 
Piemēram, ja galvanizētās troses un spieķus noslaucīs pēc katras braukšanas, viņas kalpos mūžību. Bet tā, tur krājas putekļi, oksidējas un vairs neslīd; spieķi paliek melni, pie galviņām sāk korodēt, riktējot ratu, galviņas negriežas un spieķi lūzt 
tak palasi, ko viņi raksta - viss pohuj, nopērk kaut kādu noname ričuku un vizinās. Viss, kas ir dārgāks, tas ir ir fufelis :lasi_žēl_naudas: 
Dakšas apkope - kāda velna pēc - pakustini > kustinās > zbis, lohi veic apkopes 
precīzi,tie kas var atļauties dārgus ričukus,nekādu problēmu lai pērk,es nevaru 2000 maksāt,šito kas tagad pirku 500-600 eiro maksāja,kad pienāks remonti,vienkārši nopirkšu nākamo tādu pašu modeli,skatījos ka tagad tas pats modelis maksā 600-700 eiro.Domāju ka ar šo kas tagad nobraukšu 10 gadus,8 jau nokalpojis,tā ka vēl 2 ja noies,zajebis,man nav ne pacietības ne vēlmes tērēt laiku riteņa pucēšanai,ir lietderīgākas lietas kā izmantot laiku  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|